Welnee, doe maar niet.. wij maken onze eigen waarheid wel... business as usual....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
overigens doe ik geen uitspraken over de accuraatheid van Micha's opmerking van 4000 credits
Cc en Maanvis volgens mij ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb van de FOK!'ers alleen Dementor gezien.
Anders ik welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al met al mij toch wel uitstekend vermaakt de afgelopen maand
En dat terwijl je in eerste instantie niet eens streams wilde nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al met al mij toch wel uitstekend vermaakt de afgelopen maand
*Mental note voor TBO2*: Op afstand bestuurbare, wall mounted Uzi's om de zanger uit te schakelen voordat hij zijn mond opentrektquote:
Mooie gifjes weer Mazaru.quote:
Check.quote:
laten we er eens van uit gaan dat het meer was, 6000 lijkt me om te beginnen een mooi uitgangspuntquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, doe maar niet.. wij maken onze eigen waarheid wel... business as usual....
spaarpotje is niet leegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb van de FOK!'ers alleen Dementor gezien.
Pas op met de knopjes hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef knorretje het volgende:
shit ik blijk ook door een slotje heen te kunnen posten
[..]
Dat heeft ze zelf verteld zonet, heb het direct gepost.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
Moet zoveel inhalen met lezen, maar is het ECHT waar dat er gebeld werd op Marilien haar verwendag dat er werd gezegt dat ze meer moest bestellen???
zo JA, vind dat een tyfusstreek als het echt zo is, want op die manier zorg je ervoor dat ze steeds meer de grond in werd getrapt op DOK door sommige, en JA ook door mij die dag, vond het zo aso hoe ze zich gedroeg.
Dus kan iemand ff zeggen is het waar od niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |