quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Hmm... rustig maar hoor, het is idd jou geld. maar enig verbondenheid met de productie kan me niet ontgaan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Ik heb geen kont te maken met de productie en er ook he-le-maal geen reet over te vertellen of ook maar enige invloed op. We regelden de online community, maar verder zijn we gewoon onafhankelijk natuurlijk. En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Tot daar, jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Het is mooi geweest. Fijne avond FOK!kers en see you in de GC SC.
Sorry het is wel zo, ben echt anti,Mariellin dusssquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is juist goed voor het afkicken. ze pesten ons weg
Dat is der vader die haar een knuffel geeft als ik het zo effe zie.quote:
Wat ik er erg aan vindt is dat het stemmen van de mensen die niet zoveel geld in kunnen zetten op die manier helemaal niet meer telt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.
Tot de volgende keer en werk zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef shih-tzu het volgende:
Ik ga er vandoor, moet de nachtdienst in. Leuk dat Marielin heeft gewonnenm, gun het haar enorm.
Wat zijn die gasten allemaal aan het zuipen, straks kruipen ze allemaal weer achter het stuur, dat vindt ik minder, als ik ze dan maar niet tegen kom.
Mensen allemaal tot ziens, al heb ik maar een week meegekeken, ik vond het leuk.
Groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |