Volgens mij staat die daar gewoon een partijtje stoned te zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Stefan het volgende:
Hoe sneu ben je dan als je tegen mensen schreeuwt als artiest die gewoon lekker willen PRATEN. Rot toch op ma\n, niemand ziet op je te wachten
Dat gesprek over die geheime opdracht, daarvan lijkt me niet dat het een logische reactie van Huub is als hij zegt achteraf"ik hoop niet dat je me haat".quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef Danny het volgende:
[..]
1 gesprek weten we en dat was de melding dat er iemand met een geheime opdracht zat. toen vertelde huub al stotterend dat ze goed haar ogen moest openhouden. Dat gesprek had hij toen met iedereen trouwens. Verder weten we dus dat haar verteld is dat ze meer luxe moest bestellen tijdens die opdracht en weten we dat ze is voorgelogen over de fietswedstrijd over dat de fiets zichzelf zwaarder afstelde omdat ze te hard fietste. Verder is het speculeren tot er vanuit de exdeelnemers verhalen los komen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef riri het volgende:
als je dan zegt eerlijk te zijn....ik snap niet wat hier eerlijk aan is....zo het spel door veel geld in te zetten zelf te sturen
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind het raar als je zo dicht op dat programma zit zoals Fok,dat je dan via veel geld inzetten de uiteindelijke winnaar zo'n beetje zelf bepaalt
Het zijn ook niet alleen de streams, het is het hele gedoe eromheen ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat terwijl je in eerste instantie niet eens streams wilde nemen.
Heb me overigens ook prima vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |