Volgens mij staat die daar gewoon een partijtje stoned te zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Stefan het volgende:
Hoe sneu ben je dan als je tegen mensen schreeuwt als artiest die gewoon lekker willen PRATEN. Rot toch op ma\n, niemand ziet op je te wachten
Dat gesprek over die geheime opdracht, daarvan lijkt me niet dat het een logische reactie van Huub is als hij zegt achteraf"ik hoop niet dat je me haat".quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef Danny het volgende:
[..]
1 gesprek weten we en dat was de melding dat er iemand met een geheime opdracht zat. toen vertelde huub al stotterend dat ze goed haar ogen moest openhouden. Dat gesprek had hij toen met iedereen trouwens. Verder weten we dus dat haar verteld is dat ze meer luxe moest bestellen tijdens die opdracht en weten we dat ze is voorgelogen over de fietswedstrijd over dat de fiets zichzelf zwaarder afstelde omdat ze te hard fietste. Verder is het speculeren tot er vanuit de exdeelnemers verhalen los komen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef riri het volgende:
als je dan zegt eerlijk te zijn....ik snap niet wat hier eerlijk aan is....zo het spel door veel geld in te zetten zelf te sturen
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind het raar als je zo dicht op dat programma zit zoals Fok,dat je dan via veel geld inzetten de uiteindelijke winnaar zo'n beetje zelf bepaalt
Het zijn ook niet alleen de streams, het is het hele gedoe eromheen ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat terwijl je in eerste instantie niet eens streams wilde nemen.
Heb me overigens ook prima vermaakt.
Dat meen je niet.quote:
Dat jij je nog gaat verantwoordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
is er een limiet aan het aantal stemmen dan?
Nee is een K maar een beetje raar staat het er, kijk maar goedquote:
Zoals de COSquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn ook niet alleen de streams, het is het hele gedoe eromheen ook![]()
Een eigen forum hebben betekent toch niet automatisch rijk. En dit is gewoon het concept waar je over klaagt, die familieleden pompen er ook duizenden euros in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.
Is er nog zoiets als een voorbeeldfunctie? je runt notabene een " uitverkoren " forum....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
is er een limiet aan het aantal stemmen dan?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Het is mooi geweest. Fijne avond FOK!kers en see you in de GC SC.
Ik heb geen idee. Ik doe maar wat, in de hoop dat er een paar Fokkers op de kiek gaanquote:
Toedeloe, tot daarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Tuurlijk doen jullie dat, en ik snap best dat een hele opgave is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
We doen ons best erlijk waar.. ik zit te kijken naar de knoppen.. Maar het is zo lastig doordat er zoveel mensen zijn.
Ben je er al overheenquote:
Dat lijkt me wel een Gertquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:35 schreef spapaars het volgende:
Weer beeld met een Neantherthaler op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Slaat helemaal nergens op. Ik heb geen kont te maken met de productie en er ook he-le-maal geen reet over te vertellen of ook maar enige invloed op. We regelden de online community, maar verder zijn we gewoon onafhankelijk natuurlijk. En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kulquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Is er nog zoiets als een voorbeeldfunctie? je runt notabene een " uitverkoren " forum....
Niet getreurd, ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef rooie3 het volgende:
Zo ben er net weer en wat zie ik Marilien heeft gewonnen.
Echt leuk voor haar.Jammer dat ik alles gemist heb.
Mag het hopen voor hem!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gebruind blondje... French Connection?
Die meid zal wel ergens gehuurd zijn om ervoor te zorgen dat hij van de andere dames afblijftquote:
Dit is juist goed voor het afkicken. ze pesten ons wegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Slappe hap, OO wat zijn we lollig streams, ik haak af.
ze zag er idd 'huurbaar' uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die meid zal wel ergens gehuurd zijn om ervoor te zorgen dat hij van de andere dames afblijft
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Hmm... rustig maar hoor, het is idd jou geld. maar enig verbondenheid met de productie kan me niet ontgaan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Ik heb geen kont te maken met de productie en er ook he-le-maal geen reet over te vertellen of ook maar enige invloed op. We regelden de online community, maar verder zijn we gewoon onafhankelijk natuurlijk. En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Tot daar, jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Sorry het is wel zo, ben echt anti,Mariellin dusssquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is juist goed voor het afkicken. ze pesten ons weg
Dat is der vader die haar een knuffel geeft als ik het zo effe zie.quote:
Wat ik er erg aan vindt is dat het stemmen van de mensen die niet zoveel geld in kunnen zetten op die manier helemaal niet meer telt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.
Tot de volgende keer en werk zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef shih-tzu het volgende:
Ik ga er vandoor, moet de nachtdienst in. Leuk dat Marielin heeft gewonnenm, gun het haar enorm.
Wat zijn die gasten allemaal aan het zuipen, straks kruipen ze allemaal weer achter het stuur, dat vindt ik minder, als ik ze dan maar niet tegen kom.
Mensen allemaal tot ziens, al heb ik maar een week meegekeken, ik vond het leuk.
Groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |