Slaat helemaal nergens op. Ik heb geen kont te maken met de productie en er ook he-le-maal geen reet over te vertellen of ook maar enige invloed op. We regelden de online community, maar verder zijn we gewoon onafhankelijk natuurlijk. En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kulquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Is er nog zoiets als een voorbeeldfunctie? je runt notabene een " uitverkoren " forum....
Niet getreurd, ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef rooie3 het volgende:
Zo ben er net weer en wat zie ik Marilien heeft gewonnen.
Echt leuk voor haar.Jammer dat ik alles gemist heb.
Mag het hopen voor hem!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gebruind blondje... French Connection?
Die meid zal wel ergens gehuurd zijn om ervoor te zorgen dat hij van de andere dames afblijftquote:
Dit is juist goed voor het afkicken. ze pesten ons wegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Slappe hap, OO wat zijn we lollig streams, ik haak af.
ze zag er idd 'huurbaar' uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die meid zal wel ergens gehuurd zijn om ervoor te zorgen dat hij van de andere dames afblijft
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Hmm... rustig maar hoor, het is idd jou geld. maar enig verbondenheid met de productie kan me niet ontgaan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Ik heb geen kont te maken met de productie en er ook he-le-maal geen reet over te vertellen of ook maar enige invloed op. We regelden de online community, maar verder zijn we gewoon onafhankelijk natuurlijk. En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Tot daar, jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Het is mooi geweest. Fijne avond FOK!kers en see you in de GC SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |