Op de achtergrond?? dat is broer van Jeroen, kijkt af en toe net zo verdwaasd in de ruimte als Jeroen zelf, Familietrekje hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef Stefan het volgende:
Wie is die Indiaan op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Dus datquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
Wat ik er erg aan vindt is dat het stemmen van de mensen die niet zoveel geld in kunnen zetten op die manier helemaal niet meer telt.
Iemand met veel money kan zo dus gewoon de winnaar bepalen en in dit geval Fok zelf ook nog eens....onbegrijpelijk
Wie zegt niet dat ik 5000 credits had gekocht voor Pim of Marilien, maar gewoon daar niks over gezegt heb, voor jou een vraag, voor mij een weet, er zijn genoieg mensen die flink gestemd hebben hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
Wat ik er erg aan vindt is dat het stemmen van de mensen die niet zoveel geld in kunnen zetten op die manier helemaal niet meer telt.
Iemand met veel money kan zo dus gewoon de winnaar bepalen en in dit geval Fok zelf ook nog eens....onbegrijpelijk
dat kan toch met elk spelletje? BB, DGK, IDOLS etc. etc.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
Je bent hier gezellig zat hoor, tot ziens en we lezen elkaar wel hoop ik, was heel gezellig met je de afgelopen 25 dagen, dank je wel, en dat geld voor meer usersquote:
precies.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat ik 5000 credits had gekocht voor Pim of Marilien, maar gewoon daar niks over gezegt heb, voor jou een vraag, voor mij een weet, er zijn genoieg mensen die flink gestemd hebben hoor.
Preciesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch met elk spelletje? BB, DGK, IDOLS etc. etc.
En FOK! heeft niet gestemd he. IK en mijn vrouw hebben gestemd.
Dit waren user Danny en user Knorretje. Niet Danny en Knorretje van FOK.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
De zusjes Kuijk lijken erg zuur....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef Danny het volgende:
[..]
precies.
Pim alsnog een slechte verliezer? Dat valt me dan weer tegen
Dat, en tijden laden. Wat is er mis Heidi.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
HiDiHo, waarom krijg ik iedere refresh een inlogscherm van jouw server ?
check die blikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef NrTH het volgende:
Dit moet wel het broertje van Pim zijn toch?
[ afbeelding ]
lol, dat had ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je verneukt de layout Heidi, ik moet inloggen op je streams
Mijn vrouw en ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch met elk spelletje? BB, DGK, IDOLS etc. etc.
En FOK! heeft niet gestemd he. IK en mijn vrouw hebben gestemd.
quote:
Hij gaat los op Marielinquote:
Niet fris.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef snetje het volgende:
Bobby en Jeroen tegen Dido over Marilien ...
hij verteld leuk ... nu ook over Eline hoe ze reageerde dat haar lipgloss niet naar binnen mochtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
Bobby is volgens mij weer lam. Je ziet Dido desperately rondkijken op zoek naar een reden om weg te kunnen rennen van 'm
komisch iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
Bobby is volgens mij weer lam. Je ziet Dido desperately rondkijken op zoek naar een reden om weg te kunnen rennen van 'm
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef NrTH het volgende:
Heb me vermaakt hier afgelopen maand, tot ziens allemaal
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef Kinga het volgende:
ah, typvoutjes zijn uit de aftiteling gehaald
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik vind deze afterparty leuker dan de hele afgelopen 25 dagen... nu hoor je pas interessante dingen
Doei, ik vond het ook gezellig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef NrTH het volgende:
Heb me vermaakt hier afgelopen maand, tot ziens allemaal
zeker heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef seka het volgende:
Ergens heeft Bobby met zijn dronkemans praatjes toch wel een beetje gelijk.![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef Kinga het volgende:
Wie is die gast met het roze shirt?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef Kinga het volgende:
Broertje PIm tikt sneaky een glas bier in 1 keer weg.
Was er stiekem al geweest, maar denk wel dat ik er wat vaker kom nogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doei, ik vond het ook gezellig.
Kom je ook nog is in GC RLS kijken?
quote:
Brianquote:
viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Ach, heb best beetje meelij met Renate, in de vooravond zat ze al beetje van waar moet ik bijstaan en zie haar steeds beetje verloren in beeld schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |