Maar ik had wel de FiPoquote:
Carnaval Festivalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef Toverheks het volgende:
Vind het meer Tiroller hosser muziek, allemaal inhaken en de bierpullen zachtjes op tafel zetten
Ik zit ook niet op te lettenquote:
Die was wel heel snel en daardoor niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef Rica het volgende:
Een full frontal van Marielin
Dan ben je TS met een OP ik was de FPquote:
OP is OP, FP is FPquote:
Ja dat verbaast me nou weer niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die was wel heel snel en daardoor niet heel duidelijk
Maar ik had 'm wel
Waar is ie dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die was wel heel snel en daardoor niet heel duidelijk
Maar ik had 'm wel
Ja, met zulke muziek moet ik denken, als het langer had geduurd was Bart naar beneden gekomen in zijn Leder hosser met zijn kousen met klosjes eraan.quote:
Gert, kosten min stemmen nog steeds 2 credits?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:26 schreef Gert het volgende:
Xx-bunkeraars gaan zich zo langzamerhand klaar maken voor een rendez-vous.
Zal een uurtje of zes worden.
lolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, met zulke muziek moet ik denken, als het langer had geduurd was Bart naar beneden gekomen in zijn Leder hosser met zijn kousen met klosjes eraan.
Ja, Bart past zich aan he, Legermuziek, legeroutfit, Tirollermuziek,Tilrolleroutfit
Slaat helemaal nergens op met twee finalistenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Gert, kosten min stemmen nog steeds 2 credits?
Zoja kun je dat nadrukkelijker op de site laten weergeven?
Ik verbaas me erover dat mensen nog negatief stemmen.
Posten!quote:
Wellicht een statementquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op met twee finalisten
Maar Pim moet winnen toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Posten!
Marielinflash is minstens weer goed voor een paar honderd credits
Beetje voor jezelf bewarenquote:
die mag gelijk de isolatie inquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:37 schreef Toverheks het volgende:
Nu weer Klassiek, we worden verwend vanmiddag, dit is ook mooi en straks komt andre rieu de trap af walsen
Nee, precies maar blijkbaar zijn alle stemmers niet zo slim.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op met twee finalisten
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Pim moet winnen toch?
Nou vooruit dan. Zoals ik al zei, niet erg duidelijk
[ afbeelding ]
Het was een vluggertjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellie samen met Marlilien, en zodra ze weer gaat zeiken krijgt ze zijn strijkstok in der oogquote:
Zitten ze allemaal op het dorpsplein en in de kroeg, die wachten tot 5 min, voor sluiting dan gaan ze massaal stemmen let maar op mijn woorden.quote:
Zeker, en ik hoop dat het ze lukt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal op het dorpsplein en in de kroeg, die wachten tot 5 min, voor sluiting dan gaan ze massaal stemmen let maar op mijn woorden.
Strategie he
ondertussen ruikt Marilien nu al voor de 30ste keer onder haar oksels.. de spanning loopt opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal op het dorpsplein en in de kroeg, die wachten tot 5 min, voor sluiting dan gaan ze massaal stemmen let maar op mijn woorden.
Strategie he
Je zat te trillen he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de bunkerregie niet 26 dagen lang de sigaretten had gebruikt om reuring te veroorzaken, dan weer wat geven, dan weer afpakken, dan was er ook niet over geklaagd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:49 schreef sunny16947 het volgende:
Met of zonder gezeik. Ze heeft het toch allemaal maar gedaan.
Bovendien...Als Marielin niet zoveel over die sigaretten had gezeken waren er heel wat minder polletjes geweest wat weer geld opgebracht heeft. Ze heeft dus ws voor TBO ook nog het meest binnengehaald.
Inderdaad, toen zat ik in Turkijequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:52 schreef sunny16947 het volgende:
Is het trouwens toeval dat TBO op dezelfde datum eindigd als DGK een jaar geleden?
Dementor vertelde hier vanmiddag ook dat er tot 20.55 gestemd kan worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:
Je kan tot 20.55 stemmen komt er voorbij op de stream, gister las ik steeds 19.55. hier
jaloers op haar figuurquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:56 schreef juliana het volgende:
Kan die foto weg? Mn ogen mn ogen!
Inderdaad tot 20.55quote:Vrijdag 22 mei
17.42 uur
Tijdens de finale avond moeten de laatste Overlevers natuurlijk wel een beetje vermaakt worden. Ze hebben de hele Bunker al versierd, nu hebben ze nog entertainment nodig!
Ze vermoeden misschien al wel iets, maar vast niet dat alle zes oud-Overlevers klaar staan om met Pim en Marielin het feest aan te zwengelen. Renate, Amber, Bobby, Jeroen, Peter en Eline hebben allemaal bovenop de Bunker geslapen, en zijn helemaal klaar om er een flink feest van te maken.
Vanaf 18.00 uur gaan ze naar beneden voor het laatste avondmaal. Later op de avond gaat Peter nog zijn Bunkerboy lied vertolken, en zijn nog meer optredens gepland. Blijf kijken, want de finalepoll loopt tot 20.55 uur. Om 21.30 zal Bunkermaster Bart de uitslag bekend maken bij de Overlevers in de Bunker.
En dan wordt het helemaal een feest, want de crew en genodigden komen allemaal even naar beneden om de winnaar te feliciteren en om een drankje of twee te doen!
Nog een groot veschil.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het stemmen is begonnen![]()
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat het nog goed zit, na al die showbizz soaps van afgelopen weekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
Mischa hoeft zich echt niet druk te maken, ze is helemaal gek van hem, ze verlangd echt naar haar vriend, vind ik dan toch wel weer leuk.
Geen bronvermelding?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:51 schreef Hobby het volgende:
hier had ze der geheime opdracht al mee verdient hoor!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is opeens hard ingelopen toch?
Ja, gister las ik steeds 19.55. maar kan ook helemaal in de war wezen natuurlijk , heb 25 dagen bijna niet geslapen, hier op die stoel gezeten en maar turen naar het beeldscherm en mijn vingers blauw typen hier op FOK, is dat eigenlijk geen prijs waard, heb het toch allemaal maar vol gehoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor vertelde hier vanmiddag ook dat er tot 20.55 gestemd kan worden.
Misschien hebben ze het veranderd.
quote:Vechtpartij om scheet
KAATSHEUVEL - Drie mannen zijn elkaar donderdag in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.
Hij deed dat terwijl hij in de rij stond voor een van de attracties. Een 16-jarige jongen uit Dongen sprak hem aan op zijn gedrag, waarop een vechtpartij ontstond. Een zwager van de Zoetermeerder mengde zich ook in het gevecht.
Beveiligers grepen in en haalden de politie erbij. De man uit Zoetermeer kreeg een boete van 500 euro. Zijn 34-jarige zwager uit Arnhem moest 350 euro betalen. Het Openbaar Ministerie moet nog beslissen wat er gebeurt met de minderjarige jongen uit Dongen.
hahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het nog goed zit, na al die showbizz soaps van afgelopen week
och met de kooi was je ergerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, gister las ik steeds 19.55. maar kan ook helemaal in de war wezen natuurlijk , heb 25 dagen bijna niet geslapen, hier op die stoel gezeten en maar turen naar het beeldscherm en mijn vingers blauw typen hier op FOK, is dat eigenlijk geen prijs waard, heb het toch allemaal maar vol gehouden
Hij komt dichterbij jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is opeens hard ingelopen toch?
Hahaha maar daar heb ik ook geen prijs voor gekregen, eigenlijk verdien ik dat wel, achteraf hequote:
Aan Pimquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb nog 3 punten...aan wie zal ik ze geven
Doe het voor mij dan, Maralien ik heb Pim gegeven gewoon het rechtsvaardigheids gevoel weetuhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb nog 3 punten...aan wie zal ik ze geven
Een nieuwe bezemsteel is dat een optie???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahaha maar daar heb ik ook geen prijs voor gekregen, eigenlijk verdien ik dat wel, achteraf he
En het is weer 1000 verschil....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan 8,600 stemmen vandaag, nog een verschil van 550
Zo ging het gisteren wel, dus wie weet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk moet iedereen wachten met stemmen geven tot het laatste kwartier, houwe we het lekker spanend
Pas je op dat je dan niet stemmen overhoudt na het spel ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef Laysa het volgende:
ik ga gewoon om 20.54 blind die punten weggeven
slaat die teller dan niet op hol???quote:eigenlijk moet iedereen wachten met stemmen geven tot het laatste kwartier, houwe we het lekker spanend
Die heb ik al verdiend met 1000 post hier gekregen van Mooiiiiii, ff denken, ik heb een nieuwe glazen bol nodig, deze blijft maar mistig en ik wrijf hem maar op met zo een 1000dingendoekje, niks helpt meer, de voorspellingen zijn ook steeds niet meer goed te zien, dus JA, doe maar een nieuw Bolletjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef wimar123 het volgende:
[..]
Een nieuwe bezemsteel is dat een optie???
Dan laten we Jeroen tellen, kon dat ook zo goed met de puzzelstukjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
slaat die teller dan niet op hol???
dan begin ik in de laatste 10 sec van 20.53 met stemmen....ut zijn maar 3 creditsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Pas je op dat je dan niet stemmen overhoudt na het spel ?
linkje naar het DGK kunstwerk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vooralsnog gaat het stemmen langzamer dan gisteren, toen zaten ze rond de tijdstip al aardig richting de 10.000.
Offtopic: Ik heb speciaal voor dit subforum een kunstwerk gemaakt, dat ik aan het einde van deze streamavond in de COS zal tonen. Bij DGK ook gedaan, dus het is een beetje een traditie aan het worden.
Tóf! Ben benieuwd naar het doek maar ook naar de titelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vooralsnog gaat het stemmen langzamer dan gisteren, toen zaten ze rond de tijdstip al aardig richting de 10.000.
Offtopic: Ik heb speciaal voor dit subforum een kunstwerk gemaakt, dat ik aan het einde van deze streamavond in de COS zal tonen. Bij DGK ook gedaan, dus het is een beetje een traditie aan het worden.
Jaja, en dan gaat de site weer in vertraging, met al de verwarring die daar mee komt.. mbt de eindscoren.. lekker hoor..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon wachten tot het allerlaatst met stemmen, je niet gek laten maken.
Daar oordelen wij wel overquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
de bewoners staan op het punt naar binnen te gaanop een orginele manier
Zou zeggen, Gooi ze er maar in, we zijn er klaar voor!!!quote:de bewoners staan op het punt naar binnen te gaan op een orginele manier
vandaag hebben ze ook een uurtje langer tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
de bewoners staan op het punt naar binnen te gaanop een orginele manier
Ja, maar wie gun je het nu echt, echt echt gunnen he, niet zomaar klakkeloos op dat knoppie klikken, maar gewoon echt gunnen, en niet liegen tegen mij, je kan het echt tegen mij vertellen, en echt ik wordt niet boos als je het toevallig niet echt op Pim hebt gestemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan begin ik in de laatste 10 sec van 20.53 met stemmen....ut zijn maar 3 credits
Ik voorspel dat het tot de laatste minuut spannend zal blijven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vandaag hebben ze ook een uurtje langer toch?
En ik moet m'n vriendin bellen anders komt ze klokslag 20.30 en kan ik geen streams kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk moet iedereen wachten met stemmen geven tot het laatste kwartier, houwe we het lekker spanend
doe maar, ik vind het iig wel origineelquote:
vanavond zijn ze weer bij elkaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
Mischa hoeft zich echt niet druk te maken, ze is helemaal gek van hem, ze verlangd echt naar haar vriend, vind ik dan toch wel weer leuk.
Maar ze houden verder hun mond, of ze mogen de 2 finalisten info van buiten geven?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe maar, ik vind het iig wel origineel
het maakt me geen ruk uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar wie gun je het nu echt, echt echt gunnen he, niet zomaar klakkeloos op dat knoppie klikken, maar gewoon echt gunnen, en niet liegen tegen mij, je kan het echt tegen mij vertellen, en echt ik wordt niet boos als je het toevallig niet echt op Pim hebt gestemd.
Gooi een muntje op!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
het maakt me geen ruk uit...ik ga straks als een malle punten geven
![]()
Zwijggeld want als Marielin niet wint moet ie haar een jaar lang aanhoren dat het niet eerlijk is .quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef riri het volgende:
Denk dat de micha zo'n beetje meer dan de helft van het te winnen bedrag er al heeft doorgedraaid...dat wordt ruzie als Marielin niet wint
Beetje overmoedig héquote:
Echt een lekker uhhhhhhhhh hoe zeg je dat netjes.quote:
Daarom moet Marielin ook winnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt nu nog meer op hoe nietszeggend Pim is.
Zit op de bank, met die blauwe sjaaltjes jurk aan, ze mag wel oppassen op Peter, die is gek op sjaaltjesquote:
Hij is meer iemand die zich op de achtergrond houdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt nu nog meer op hoe nietszeggend Pim is.
Yep.quote:
Kom maar op met de drank... kan ie nog net voor 21.00 z'n bed opzoeken....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep.
(alweer eens met Disana)
Ik vind Marielin niet zo bijzonder verder, maar Pim verdient het gewoon echt niet.
wel een heel biefstukjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:23 schreef Disana het volgende:
PetertjeHij vertelt dat ze een biefstukje gaan krijgen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef FuTilE het volgende:
Goede kledingkeuze van Renate, kleedt goed af.
Geen idee... heb geen verstand van de laatste damesmode...quote:
Dat kun je niet zien want ze heeft er een tafelkleed overheenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef Kinga het volgende:
Wtf heeft Renate aan?
Zo een sjaaltjesjurk, zeg al ze mag wel oppassen voor peter, die is gek op sjaaltjesquote:
das een douchegordijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je niet zien want ze heeft er een tafelkleed overheen
Zo weggelopen van de ontbijttafelquote:
en die renate is naar binnen gerold of geduwd ???????????????quote:
Kwaliteit is toch beduidend minder....quote:
Voor mij heb je een gezellige-Fokker-prijs gewonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, gister las ik steeds 19.55. maar kan ook helemaal in de war wezen natuurlijk , heb 25 dagen bijna niet geslapen, hier op die stoel gezeten en maar turen naar het beeldscherm en mijn vingers blauw typen hier op FOK, is dat eigenlijk geen prijs waard, heb het toch allemaal maar vol gehouden
quote:
Dat wordt dan luisteren naar de finalequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Amber heeft echt een verblindende schoonheid, zo.
Beter dit dan helemaal geen streamsquote:
kijk je uit dat je niet op je toetsenbord of monitor spuit?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nou hier.. nog maar een keertje dan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Daar zegt Sir Mixx-a-Lot waarschijnlijk geen nee tegen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Renate lijkt wel een lieveheersbeestje zo van achteren...
Ze was sowieso heel blij. De andere ex-bewoners weer zien, die hier allemaal al waren. En lekker weer bellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat zal die blij zijn dat ze zich weer lekker op kan tutten
OOOhhhhh, Dat vind ik lief van jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij heb je een gezellige-Fokker-prijs gewonnen![]()
Wat ga je doen na de bunker?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
Pim staat nog maar 300 credits achter op Marielin
achterban van marielin is wakker helaasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
Pim staat nog maar 300 credits achter op Marielin
quote:
vooral op haar hakken natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Leandra het volgende:
Eline heeft het er alweer over dat het in de buitenwereld allemaal een heel eind lopen is
Dat gaat echt met honderden tegelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
achterban van marielin is wakker helaas
Oeps ben een vrow en stem op Marielin. Niet dat mijn paar stemmen wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik het idee dat alle mannen op Marielin stemmen en vrouwen op Pim![]()
Niet dat het veel uitmaakt, de achterban stemt toch het meest
Ik mag straks ook nog stemmenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
achterban van marielin is wakker helaas
Teletubbie met een Cervelaatworst!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Danny heeft al sinds 12:58 niet meer gepost.
Misschien is ie toch ook maar richting Eindhoven gereden.
Ik bedoelde dat Liemden aan het stemmen is geslagen, omdat Pim zo aan het inlopen isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik het idee dat alle mannen op Marielin stemmen en vrouwen op Pim![]()
Die komt dadelijk met Roel Hofman de bunker binnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Of aan het bedelen langs de deuren voor wat geld, om te stemmen op die zeur Marielinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
helemaal mee eens!!!quote:Ik word niet goed als Pim straks wint. Ze kunnen het programma beter Battle of the achterban noemen...
Hier thuis niet..... dat wordt nog een heftige strijd over de verdeling van onze 36 resterende creditsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ook leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
what did i miss? (was in het bos met de kids)
Je hebt een filmpakket gewonnen met het boodschappen doen voor de bewonersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
een keitoffe entrapment opdracht en nu zitten ze samen met de oud bunkeraars te party-en (behalve renate, die vindt het feestje niet zo leuk)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Wat leuk!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze was sowieso heel blij. De andere ex-bewoners weer zien, die hier allemaal al waren. En lekker weer bellen.![]()
En toen kwam zusje Dido nog langs.
Vandaag heeft ze wat filmpjes zitten kijken. "Poepende Jeroen" is bij alle bewoners favoriet.
Maar welke idioten die min stemmen geven is me werkelijk een raadsel.quote:
De weekopdracht waarmee ze 500 euro hadden kunnen winnen maar er uiteindelijk maar 75 wonnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Dat je een prijs hebt gewonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Doe ik de hele tijd al moeite om niet aan een bakblikje waaruit werd gegeten te denken...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Toverheks het volgende:
Zou Renate het nou ECHT gezellig vinden, ze zit er toch een beetje voor de kat zijn kut bij lijkt wel.
Jullie beide voor Marielin?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier thuis niet..... dat wordt nog een heftige strijd over de verdeling van onze 36 resterende credits
nu niet, maar kan zo veranderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
mijn streams doen gek![]()
allemaal losse en door elkaar lopende beelden.
hebben jullie er geen last van?
Teken controle gedaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
nopequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Dan ben je idd echt oliedom.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
Iemand zit Marielin flink in de min te stemmen. Wat heeft dat nou voor zin.
Ja, dat zou helemaal tóp zijn!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef FuTilE het volgende:
Als ze nou slim zijn maken ze van deze avond gebruik om met z'n allen keihard de streamers af te zeiken.
Geen last van hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Hij voor Pimquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neeehee..... hij voor Pim, ik voor Marielin
ze pakken toch allemaal een stukjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
en amber pakt weer als vanouds alleen een stukje cake voor haarzelf ...typical the bitch
De groepsopdracht waarmee ze 125 euro hadden kunnen verliezen hebben ze uiteindelijk omgezet in 75 euro winst....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De weekopdracht waarmee ze 500 euro hadden kunnen winnen maar er uiteindelijk maar 75 wonnen.
Hahaha.. jaja..'tuurlijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Nee, al 25 dagen lang prima beeld en geluid, oh 1 keer, maar daar verdenk ik de duivel van, Marilien begon weer te zeiken en Jeroen die keek, echt net de duivel himzelf, en mijn beeld bleef hangenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |