Als de bunkerregie niet 26 dagen lang de sigaretten had gebruikt om reuring te veroorzaken, dan weer wat geven, dan weer afpakken, dan was er ook niet over geklaagd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:49 schreef sunny16947 het volgende:
Met of zonder gezeik. Ze heeft het toch allemaal maar gedaan.
Bovendien...Als Marielin niet zoveel over die sigaretten had gezeken waren er heel wat minder polletjes geweest wat weer geld opgebracht heeft. Ze heeft dus ws voor TBO ook nog het meest binnengehaald.
Inderdaad, toen zat ik in Turkijequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:52 schreef sunny16947 het volgende:
Is het trouwens toeval dat TBO op dezelfde datum eindigd als DGK een jaar geleden?
Dementor vertelde hier vanmiddag ook dat er tot 20.55 gestemd kan worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:
Je kan tot 20.55 stemmen komt er voorbij op de stream, gister las ik steeds 19.55. hier
jaloers op haar figuurquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:56 schreef juliana het volgende:
Kan die foto weg? Mn ogen mn ogen!
Inderdaad tot 20.55quote:Vrijdag 22 mei
17.42 uur
Tijdens de finale avond moeten de laatste Overlevers natuurlijk wel een beetje vermaakt worden. Ze hebben de hele Bunker al versierd, nu hebben ze nog entertainment nodig!
Ze vermoeden misschien al wel iets, maar vast niet dat alle zes oud-Overlevers klaar staan om met Pim en Marielin het feest aan te zwengelen. Renate, Amber, Bobby, Jeroen, Peter en Eline hebben allemaal bovenop de Bunker geslapen, en zijn helemaal klaar om er een flink feest van te maken.
Vanaf 18.00 uur gaan ze naar beneden voor het laatste avondmaal. Later op de avond gaat Peter nog zijn Bunkerboy lied vertolken, en zijn nog meer optredens gepland. Blijf kijken, want de finalepoll loopt tot 20.55 uur. Om 21.30 zal Bunkermaster Bart de uitslag bekend maken bij de Overlevers in de Bunker.
En dan wordt het helemaal een feest, want de crew en genodigden komen allemaal even naar beneden om de winnaar te feliciteren en om een drankje of twee te doen!
Nog een groot veschil.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het stemmen is begonnen![]()
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat het nog goed zit, na al die showbizz soaps van afgelopen weekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
Mischa hoeft zich echt niet druk te maken, ze is helemaal gek van hem, ze verlangd echt naar haar vriend, vind ik dan toch wel weer leuk.
Geen bronvermelding?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:51 schreef Hobby het volgende:
hier had ze der geheime opdracht al mee verdient hoor!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is opeens hard ingelopen toch?
Ja, gister las ik steeds 19.55. maar kan ook helemaal in de war wezen natuurlijk , heb 25 dagen bijna niet geslapen, hier op die stoel gezeten en maar turen naar het beeldscherm en mijn vingers blauw typen hier op FOK, is dat eigenlijk geen prijs waard, heb het toch allemaal maar vol gehoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor vertelde hier vanmiddag ook dat er tot 20.55 gestemd kan worden.
Misschien hebben ze het veranderd.
quote:Vechtpartij om scheet
KAATSHEUVEL - Drie mannen zijn elkaar donderdag in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.
Hij deed dat terwijl hij in de rij stond voor een van de attracties. Een 16-jarige jongen uit Dongen sprak hem aan op zijn gedrag, waarop een vechtpartij ontstond. Een zwager van de Zoetermeerder mengde zich ook in het gevecht.
Beveiligers grepen in en haalden de politie erbij. De man uit Zoetermeer kreeg een boete van 500 euro. Zijn 34-jarige zwager uit Arnhem moest 350 euro betalen. Het Openbaar Ministerie moet nog beslissen wat er gebeurt met de minderjarige jongen uit Dongen.
hahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het nog goed zit, na al die showbizz soaps van afgelopen week
och met de kooi was je ergerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, gister las ik steeds 19.55. maar kan ook helemaal in de war wezen natuurlijk , heb 25 dagen bijna niet geslapen, hier op die stoel gezeten en maar turen naar het beeldscherm en mijn vingers blauw typen hier op FOK, is dat eigenlijk geen prijs waard, heb het toch allemaal maar vol gehouden
Hij komt dichterbij jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is opeens hard ingelopen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |