Maar ik had wel de FiPoquote:
Carnaval Festivalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef Toverheks het volgende:
Vind het meer Tiroller hosser muziek, allemaal inhaken en de bierpullen zachtjes op tafel zetten
Ik zit ook niet op te lettenquote:
Die was wel heel snel en daardoor niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef Rica het volgende:
Een full frontal van Marielin
Dan ben je TS met een OP ik was de FPquote:
OP is OP, FP is FPquote:
Ja dat verbaast me nou weer niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die was wel heel snel en daardoor niet heel duidelijk
Maar ik had 'm wel
Waar is ie dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die was wel heel snel en daardoor niet heel duidelijk
Maar ik had 'm wel
Ja, met zulke muziek moet ik denken, als het langer had geduurd was Bart naar beneden gekomen in zijn Leder hosser met zijn kousen met klosjes eraan.quote:
Gert, kosten min stemmen nog steeds 2 credits?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:26 schreef Gert het volgende:
Xx-bunkeraars gaan zich zo langzamerhand klaar maken voor een rendez-vous.
Zal een uurtje of zes worden.
lolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, met zulke muziek moet ik denken, als het langer had geduurd was Bart naar beneden gekomen in zijn Leder hosser met zijn kousen met klosjes eraan.
Ja, Bart past zich aan he, Legermuziek, legeroutfit, Tirollermuziek,Tilrolleroutfit
Slaat helemaal nergens op met twee finalistenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Gert, kosten min stemmen nog steeds 2 credits?
Zoja kun je dat nadrukkelijker op de site laten weergeven?
Ik verbaas me erover dat mensen nog negatief stemmen.
Posten!quote:
Wellicht een statementquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op met twee finalisten
Maar Pim moet winnen toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Posten!
Marielinflash is minstens weer goed voor een paar honderd credits
Beetje voor jezelf bewarenquote:
die mag gelijk de isolatie inquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:37 schreef Toverheks het volgende:
Nu weer Klassiek, we worden verwend vanmiddag, dit is ook mooi en straks komt andre rieu de trap af walsen
Nee, precies maar blijkbaar zijn alle stemmers niet zo slim.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op met twee finalisten
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Pim moet winnen toch?
Nou vooruit dan. Zoals ik al zei, niet erg duidelijk
[ afbeelding ]
Het was een vluggertjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Pim moet winnen toch?
Nou vooruit dan. Zoals ik al zei, niet erg duidelijk
[ afbeelding ]
Gezellie samen met Marlilien, en zodra ze weer gaat zeiken krijgt ze zijn strijkstok in der oogquote:
Zitten ze allemaal op het dorpsplein en in de kroeg, die wachten tot 5 min, voor sluiting dan gaan ze massaal stemmen let maar op mijn woorden.quote:
Zeker, en ik hoop dat het ze lukt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal op het dorpsplein en in de kroeg, die wachten tot 5 min, voor sluiting dan gaan ze massaal stemmen let maar op mijn woorden.
Strategie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |