Pos | Rijder | Nationaliteit | Team | punten | |
1 | Jenson Button | Engeland | Brawn-Mercedes | 41 | |
2 | Rubens Barrichello | Brazilië | Brawn-Mercedes | 27 | |
3 | Sebastian Vettel | Duitsland | RBR-Renault | 23 | |
4 | Mark Webber | Australië | RBR-Renault | 15.5 | |
5 | Jarno Trulli | Italië | Toyota | 14.5 | |
6 | Timo Glock | Duitsland | Toyota | 12 | |
7 | Lewis Hamilton | Engeland | McLaren-Mercedes | 9 | |
8 | Fernando Alonso | Spanje | Renault | 9 | |
9 | Nick Heidfeld | Duitsland | BMW Sauber | 6 | |
10 | Nico Rosberg | Duitsland | Williams-Toyota | 4.5 | |
11 | Heikki Kovalainen | Finland | McLaren-Mercedes | 4 | |
12 | Felipe Massa | Brazilië | Ferrari | 3 | |
13 | Kimi Räikkönen | Finland | Ferrari | 3 | |
14 | Sebastien Buemi | Zwitserland | STR-Ferrari | 3 | |
15 | Sebastien Bourdais | Frankrijk | STR-Ferrari | 1 | |
16 | Adrian Sutil | Duitsland | Force India-Mercedes | 0 | |
17 | Nelsinho Piquet | Brazilië | Renault | 0 | |
18 | Robert Kubica | Polen | BMW Sauber | 0 | |
19 | Giancarlo Fisichella | Italië | Force India-Mercedes | 0 | |
20 | Kazuki Nakajima | Japan | Williams-Toyota | 0 |
Pos | Team | punten | |
1 | Brawn-Mercedes | 68 | |
2 | RBR-Renault | 38.5 | |
3 | Toyota | 26.5 | |
4 | McLaren-Mercedes | 13 | |
5 | Renault | 9 | |
6 | BMW Sauber | 6 | |
7 | Ferrari | 6 | |
8 | Williams-Toyota | 4.5 | |
9 | STR-Ferrari | 4 | |
10 | Force India-Mercedes | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 23 mei | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Kwalificatie |
Zo 24 mei | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Pre-show |
Zo 24 mei | 13.55-15.45 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Race |
Zo 24 mei | 15.45-16.00 uur | RTL GP: Formule 1- Monaco - Nabeschouwing |
Zo 24 mei | 20.00-20.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 23 mei | 13.10-15.15 uur | BBC1: Formule 1 - Monaco - Kwalificatie |
Zo 24 mei | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Monaco - Race |
Zo 24 mei | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Monaco - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Donderdag | 19 °C | 25 °C | 20 % | half bewolkt |
Zaterdag | 19 °C | 23 °C | 10 % | half bewolkt |
Zondag | 18 °C | 23 °C | 30 % | buien |
De tickets zijn het probleem niet , meer het vervoer/verblijf dat is eigelijk niet te doen om dat 4 dagen van te voren te doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt![]()
Dat zou tof zijn.
Onnodig. Te lage snelheden om het effectief in te zetten. Qua acceleratie helpt het denk ik niet omdat ze op lage snelheid al op de limiet van de grip zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef Swindler het volgende:
[..]
De tickets zijn het probleem niet , meer het vervoer/verblijf dat is eigelijk niet te doen om dat 4 dagen van te voren te doen
Wat denken jullie over KERS in monaco handig of onnodig ?
zo te zien wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:43 schreef Atreidez het volgende:
Zal wel weer met Justin TV moetenIk sta iig op scherp..
Kijk eens naar de IRL zou ik zeggen. Die hebben ook geen uitloopstroken en daar liggen er elke race wel een stuk of wat in de muurquote:hier wordt echt elk foutje afgestraft
En de omgeving waarin het circuit van Valencia ligt oogt ook wat saai. Ook niet iets dat helpt wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:04 schreef franklop het volgende:
Blijft toch een fantastisch beeld om in Monaco te racen. Het stratencircuit in Valencia mist dat, omdat het meer een normaal circuit lijkt, hier wordt echt elk foutje afgestraft.
Mja daar vind ik de races op de oval wel leuker dan de stratenraces, zeker de laatste op stratencircuit, leek wel op de F1 race in barcelona, oftewel een optochtquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Kijk eens naar de IRL zou ik zeggen. Die hebben ook geen uitloopstroken en daar liggen er elke race wel een stuk of wat in de muur
nee idd, daar was alles grijsquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En de omgeving waarin het circuit van Valencia ligt oogt ook wat saai. Ook niet iets dat helpt wat mij betreft.
En de Giro d'Italia tussendoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:09 schreef vosss het volgende:
We hebben in iig weer een weekend om te smullen voor de boeg met 's avonds de Indy500
rolluiken dicht, deur op slot en de telefoon uit doet wonderenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
En de Giro d'Italia tussendoor![]()
Nu hopen dat de familie zondag maar niet langskomt hier
Dan gaan ze zich zorgen makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
rolluiken dicht, deur op slot en de telefoon uit doet wonderen
Bij mij komt standaard niemand langs als F1 of Indy er op is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
rolluiken dicht, deur op slot en de telefoon uit doet wonderen
KUTFIA!!!quote:Inhoud van dit kanaal verwijderd naar aanvraag van houder van copyright
Die van jou is de enige die bij mij werkt op het moment.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
oh, er waren er al weer twee geplaatst hier
Die zijn ook al dood.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
oh, er waren er al weer twee geplaatst hier
Hier ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die van jou is de enige die bij mij werkt op het moment.
kijken hoe lang deze het doet dan...ik vrees het ergstequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die van jou is de enige die bij mij werkt op het moment.
Ik snap niet dat ze zelf geen streams vrijgeven in fullhd kwaliteit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit nu FIA lolip0p te kijken... Bernie is weer aan t blocken
Thanksquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef Libris het volgende:
http://www.justin.tv/vip_football_3
password: supermonaco
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef Libris het volgende:
Nee dat was een vraag van een kijker, of dat een goed idee was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef Burnie88 het volgende:
Ik weet niet of ik het goed hoorde, maar zijn ze nou echt van plan om een nachtrace te doen in Monaco!? WTF, als dat waar zou zijn, dan snap ik echt geen reet meer van die kostenbesparende maatregelen.
Was gewoon een vraag van een kijker. Niks bijzonders dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:08 schreef vosss het volgende:
Volgens mij was het gewoon wat speculaas zegmaar
Of paard en wagen.quote:
Haha, ik dacht al..quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee dat was een vraag van een kijker, of dat een goed idee was.
Daar zijn ze toch al het hele seizoen mee bezig?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al..
Maar het lijkt er toch weer op dat de Brawns de dienst gaan uitmaken dit seizoen.
Ik bedoel dit weekend natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch al het hele seizoen mee bezig?
Mja, hij krijgt geen gridpenalty hoor. Pas als ze motor negen in gaan zetten, is dat het geval.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:04 schreef Schunckelstar het volgende:
kut, dan moet ik die nog maar even wisselen in mijn managerspel
Bourdais sneller dan Bue..... ow wacht, weer nietquote:
serieus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, hij krijgt geen gridpenalty hoor. Pas als ze motor negen in gaan zetten, is dat het geval.
Heldquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef Libris het volgende:
thanksquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef Libris het volgende:
HIj viel voor niks stil in de uitloopronde?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Hoorde ik ze net zeggen dat Massa achteraf in Spanje toch genoeg brandstof aan boord had en de telemetrie het mis had?
Waarom zou hij dan de auto niet gewoon naar de pits hebben gereden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Hoorde ik ze net zeggen dat Massa achteraf in Spanje toch genoeg brandstof aan boord had en de telemetrie het mis had?
Lees het artikel op www.formula1.com maar eens. Er waren wel problemen met de telemetrie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
HIj viel voor niks stil in de uitloopronde?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
HIj viel voor niks stil in de uitloopronde?
Geen idee, maar dat zou te maken kunnen hebben met dat er nog een x aantal liter brandstof aan het einde van de race in de tank moet zitten?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan de auto niet gewoon naar de pits hebben gereden?
Dat kloptquote:En zeggen ze nu dat Ferrari een veto had mbt technische reglementen?
de macht overnemen mischien niet, maar tot nog toe vind ik mclaren er toch heel behoorlijk bij zittenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef Burnie88 het volgende:
Ik had de hoop dat Ferrari en McLaren de macht overnam dit weekend.. Maar het lijkt er toch op dat het weer niet gaat gebeuren.
Ja Ferrari ook. Maar Brawn en RBR zitten gewoon op racemode de rondjes te rijden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de macht overnemen mischien niet, maar tot nog toe vind ik mclaren er toch heel behoorlijk bij zitten
ferrari idd ook ja...dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:23 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ja Ferrari ook. Maar Brawn en RBR zitten gewoon op racemode de rondjes te rijden.
Omdat de inwoners van Monaco op vrijdag thuiskomen van het werk (die mensen werken in de nabije omgeving van Monaco in bijvoorbeeld Nice). Het circuit wordt dan tijdelijk 'opengebroken' waardoor iedereen naar z'n huis/appartement kan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef bodylotion het volgende:
Waarom rijden ze niet op vrijdag eigenlijk?
Vettelquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:05 schreef bodylotion het volgende:
geweldig altijd om te zien hoe Vettel de limiet opzoekt, er vervolgens een paar keer overheen gaat in de training, en dan vervolgens een foutloze race rijdt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef bodylotion het volgende:
Waarom rijden ze niet op vrijdag eigenlijk?
Het is op vrijdag 'market day' in de straten van Monaco, waardoor dat voorang krijgt. En de etentjes van de hoge heren schijnen er ook wat mee van doen te hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:21 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Omdat de inwoners van Monaco op vrijdag thuiskomen van het werk (die mensen werken in de nabije omgeving van Monaco in bijvoorbeeld Nice). Het circuit wordt dan tijdelijk 'opengebroken' waardoor iedereen naar z'n huis/appartement kan.
dat zeggen ze idd ja, maar ik heb 2 jaar terug een paar weken in monaco gewerkt en ik heb er geen markt gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Het is op vrijdag 'market day' in de straten van Monaco, waardoor dat voorang krijgt. En de etentjes van de hoge heren schijnen er ook wat mee van doen te hebben.
Monaco is boven en daar is wel markt op vrijdag wat ik mij meen te herinneren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zeggen ze idd ja, maar ik heb 2 jaar terug een paar weken in monaco gewerkt en ik heb er geen markt gezien
het gedeelte waar het circuit loopt heb ik iig geen markt gezien (kan goed zijn dat het wel zo is hoor, maar dan is het zo'n kleine markt dat ik me niet voor kan stellen dat die last hebben van tribunes) en 100 meter boven monaco kom je meteen in de ghetto terecht, dat is echt een ontzettend contrast dat is niet te gelovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Monaco is boven en daar is wel markt op vrijdag wat ik mij meen te herinneren.
Ik dacht van niet, omdat de qual al was verreden. Maar tegenwoordig hebben ze dus toch 2 races GP2 in Monaco, waarvan de eerste nu op dit moment bezig isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef MIster911 het volgende:
Tegenwoordig wordt de vrijdag ook voor gp2 gebruikt.
Massa lijkt wel erg op een:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:20 schreef Jezza het volgende:
Potje voetbal :
http://www.formule1.nl/fotoalbums.php?pid=29&sei=34&fid=438&foto=196873&offset=0
Spoilerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:22 schreef MIster911 het volgende:
11:19: Van der Garde hit the barrier, op gp2series.com
Inderdaad, te triest gewoon.quote:
Het heeft anders nog best lang geduurd voor hij de mist inging.quote:
Er miste inderdaad al iets.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik was net aan het denken, wat vreemd dat piquet nog geen fout gemaakt heeft
Hoe vaak Olav Drol 'sodeknetters' zegt is nog veel onwaarschijnlijker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben vandaag gewoon teruggeswitched van de BBC naar RTL. Hoevaak ze bij de BBC 'Button' zeggen per minuut is echt onwaarschijnlijk.
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm ik vraag me net af, is Hamilton gecrashed ofzo?
ik ben al lang blij dat ie niet meer elke race over het verhaal van de 10 kleine negertjes begintquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe vaak Olav Drol 'sodeknetters' zegt is nog veel onwaarschijnlijker.
whehehe,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Rosberg en toen waren ze stil bij de BBCdat was grappig.
Ik mis nog dagelijks de knikker in Montoya's hoofd die begint te rollen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe vaak Olav Drol 'sodeknetters' zegt is nog veel onwaarschijnlijker.
SBS 6 is gewoon het toppunt van hoe het niet moet. RTL doet het gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef Klopkoek het volgende:
Formule 1 moet gewoon naar de publieke omroep. Commercieele TV en Sport is een drama in Nederland. Met als dieptepunt het interlandvoetbal op SBS 6 (waar je onder en boveninbeeld allemaal belspelletjes ziet en onaangekondigd soms zomaar de kop van Gerard Joling over het scherm komt schuiven).
een live-sportevenement met om de 5 minuten reclame is niet mijn definitie van goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
SBS 6 is gewoon het toppunt van hoe het niet moet. RTL doet het gewoon goed hoor.
IDDquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
Massa had weer pech, zat vast achter iemand in z'n laatste ronde.
Nou ja, morgen dus weer Button die hem makkelijk pakt.
En misschien kan Kimi met KERS Button net voorbij aan de start.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IDDFerrari 2 en 5 hopelijk hebben ze morgen wel een goede strategie.
Als je als 5e start ben je bij voorbaat kansloos. Button op pole = overwinning voor hem.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IDDFerrari 2 en 5 hopelijk hebben ze morgen wel een goede strategie.
mwah, er kan nog van alles misgaan in bocht 1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je als 5e start ben je bij voorbaat kansloos. Button op pole = overwinning voor hem.
Voor mij is het juist de charme dat de layout van het circuit in al die jaren nauwelijks veranderd is. Het idee dat een grootheid zoals Senna ook over die stukken asfalt heen heeft geknald.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
Racen in Monaco is natuurlijk altijd iets aansprekends maar waarom veranderen ze dat circuit niet gewoon een beetje? Het is toch een bekend probleem dat inhalen bijna onmogelijk is?
En zoals al gezegd is: wanneer je als 5e start ben je kansloos hier.
Ben je gek geworden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
Racen in Monaco is natuurlijk altijd iets aansprekends maar waarom veranderen ze dat circuit niet gewoon een beetje? Het is toch een bekend probleem dat inhalen bijna onmogelijk is?
Net alsof de PO dat zo goed kan. Elke 2 jaar zijn er weer volop klachten over de Olympische uitzendingen. RTL doet het dit seizoen prima met de Formule 1, van mij mag alle sport wel weg bij de publiekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef Klopkoek het volgende:
Formule 1 moet gewoon naar de publieke omroep. Commercieele TV en Sport is een drama in Nederland.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
Racen in Monaco is natuurlijk altijd iets aansprekends maar waarom veranderen ze dat circuit niet gewoon een beetje?
Het circuit is de laatste jaren al op de plaatsen waar het kon ruimer geworden. Meer zit er echt niet in. Wmb is het nu zelfs te ruim. Niet elk foutje wordt meer afgestraft helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het circuit is de laatste jaren al op de plaatsen waar het kon ruimer geworden. Meer zit er echt niet in. Wmb is het nu zelfs te ruim. Niet elk foutje wordt meer afgestraft helaas.
Ik ben het met je eens PSM.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het circuit is de laatste jaren al op de plaatsen waar het kon ruimer geworden. Meer zit er echt niet in. Wmb is het nu zelfs te ruim. Niet elk foutje wordt meer afgestraft helaas.
Brawn dus erg gemakkelijk.quote:1. Button 647.5
2. Raikkonen 644.0
3. Barrichello 648.0
4. Vettel 631.5
5. Massa 643.5
6. Rosberg 642.0
7. Kovalainen 644.0
8. Webber 646.5
9. Alonso 654.0
10. Nakajima 668.0
11. Buemi 670.0
12. Piquet 673.1
13. Fisichella 693.0
14. Bourdais 699.5
15. Sutil 670.0
16. Hamilton 645.5
17. Heidfeld 680.0
18. Kubica 696.0
19. Trulli 688.3
20. Glock 700.8
Dat hoop (en verwacht) ik eigenlijk wel!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tenzij Raikkonen bij de start wat kan met z'n KERS.
Ik wil de oude Rascasse terug.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2 uur.quote:
Ik denk dat er bij Glock niet meer in kon, nu kijken of het hem wat gaat brengen morgen.quote:
Zou mooi zijn, aangezien Raikkonen minder brandstof heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welnee, hij gaat de boel in Loews ophoudenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Doet Hamiltons auto t niet met meer brandstof. Hij is vast van plan wat mensen in te gaan halen
Niet meteen van het ergste uitgaan hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:00 schreef Bolter het volgende:
Die gewichten laten deze keer wel lang op zich wachten. Ik heb helaas de qualify moeten missen, wat is er aan de hand met Toyota? Lijkt wel alsof ze op iets betrapt zijn en dat hebben vervangen, van redelijke top naar onderaan.. Heel raar.
quote:Hamilton to start from back of grid
Lewis Hamilton will start from the back of the grid at the Monaco Grand Prix after a penalty for changing his car's gearbox.
The Briton wrecked his chances of fighting for victory in Monaco after crashing his McLaren in the first qualifying segment.
Hamilton qualified in 16th position, but his McLaren team has decided to change his car's gearbox ahead of the race, meaning the world champion will get a 10-place grid penalty that will send him to the back of the grid.
"We have collectively decided that we have to change the gearbox, because of damage. So he will be starting from the back," said team boss Martin Whitmarsh.
Maar dan nog, Raikkonen moet eerder stoppen en in de daaropvolgende ronde kan Button het verschil maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of ze stonden heel misschien afgesteld op nat weer.. Die dreiging was namelijk aanwezig voor morgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet meteen van het ergste uitgaan he
Monaco is een heel erg specifiek circuit. En schijnbaar ligt dat de Toyota totaal niet.
Ik denk dat Kimi niet veel voordeel uit zijn KERS kan halen bij de start.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dan nog, Raikkonen moet eerder stoppen en in de daaropvolgende ronde kan Button het verschil maken.
Uiteraard is het geen uitgemaakte zaak, maar toch.
Je bedoelt dat kampioenschap waarin hij met 2 vingers in de neus, de wedstrijden als nummer 1 eindigt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef wimderon het volgende:
Misschien niet direct bij de start, maar als ze Beau Rivage voor het eerst opdraaien hebben de KERS-jongens wellicht nog een kans. Bovendien, Raikkonen kan er gewoon voor gaan, Button zal veel meer met het kampioenschap in het achterhoofd zitten.
En in dezelfde zin Massa als favoriet noemen, dat maakt het helemaal grappigquote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik kan niet begrijpen dat mensen button een irritante kerel vinden![]()
Sowieso gaat Barri Kimi niet pakken mits er geen incidenten plaatsvinden. Ruimte op de grid is beperkt, Kimi zit met z'n KERS aan de goede kant dus die gaat sowieso zn plek niet verliezen, zie 'm er eerder eentje winnen. En qua inhalen op Monaco op een KERS-wagen, zie ik Barri 'm echt niet voorbij gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef RobinC het volgende:
Jammer dat Massa is opgehouden anders had de Scuderia mooi de strijd kunnen aangaan met de Brawns. Nu rijdt Button, irritante kerel, weg en haalt Barrichello raikkonen in omdat hij zwaarder is. Wel ben ik benieuwd wat Massa kan doen vergeleken met Vettel, want die is wel veel lichter.
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef RobinC het volgende:
Ik ben zelf puur Ferrari fan en voor iedereen die daar rijd. Dus op dit moment Raikkonen en Massa. Maar vooral die laatste want hij is net iets sneller en dus meer titel kandidaat.
De meeste zullen het wel idioot vinden dat ik fan ben van een merk.
het meest gemotiveerd was een betere woordkeuze geweest, dus dan alsnog het meest titelkandidaat van de twee...quote:
Ehm, nee, vind ik juist logischer dan voor een specifieke coureur. Ben zelf ook Ferrari-fan in hart en nieren.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef RobinC het volgende:
De meeste zullen het wel idioot vinden dat ik fan ben van een merk.
Ja precies. En daarom is Massa vaak net wat meer vooraan te vinden.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het meest gemotiveerd was een betere woordkeuze geweest, dus dan alsnog het meest titelkandidaat van de twee...
kimi heeft er na zijn wk geen zin meer in heb ik altijd de indruk
Qua motivatie lijkt het er vandaag in ieder geval niet aan te liggen!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het meest gemotiveerd was een betere woordkeuze geweest, dus dan alsnog het meest titelkandidaat van de twee...
kimi heeft er na zijn wk geen zin meer in heb ik altijd de indruk
quote:Raikkonen gaat voor alles of niets
24 mei 2009
Kimi Raikkonen wil winnen in Monaco. De wereldkampioen van 2007 zal de race vanaf de eerste rij starten, zijn beste kwalificatieresultaat van het jaar, en heeft geen zin om alleen maar wat punten te sprokkelen.
"Ik heb alleen interesse in de overwinning", zei de Fin. "Ik heb niks te verliezen. Natuurlijk wil het team punten hebben, maar volgens mij zien ze me liever winnen dan wat punten schrapen. We doen niet echt mee voor het kampioenschap. Het team heeft het dit jaar niet makkelijk gehad, maar we hebben laten zien dat het beter wordt."
Bron: http://f1.gpupdate.net/nl(...)voor-alles-of-niets/
nou ja, dat roept ie natuurlijk elke race, maar dan gaat ie halverwege de race weer domme fouten maken...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:23 schreef Noud_ het volgende:
[..]
Qua motivatie lijkt het er vandaag in ieder geval niet aan te liggen!
[..]
Kimi is kampioen, Massa niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:05 schreef RobinC het volgende:
[..]
Ja precies. En daarom is Massa vaak net wat meer vooraan te vinden.
quote:
Dat klopt. In 2007 was Kimi de beste. In 2008 niet.quote:
Inderdaad, ik citeer een duo-interview met Raikkonen en Hamilton:quote:Op zondag 24 mei 2009 12:25 schreef vosss het volgende:
Kimi is eik ook nooit blij geweest met een tweede plek.
En zo is het ook. Waarom moet je in godsnaam blij zijn als iemand anders beter is?
Je wilt winnen of niets!
Vandaag bocht 1; de dood of de gladiolen!
GO KIMI GO
quote:MAY 15.. this is a double-interview with Kimi and Lewis Hamilton; both are asked the same 10 questions. They both have some very contrasting answers
Q. Where will you be in 10 years?
KR: I dunno, I mean I'll have nothing to do with Formula One, so maybe do some motorsports for fun, and have a family probably.
LH: Still racing I guess.
Q. The best thing about F1?
KR: Driving
LH: Driving
Q. The worst?
KR: Probably the PR stuff!
LH: There is no worst.
Q. Favourite colour?
KR: Black
LH: Purple
Q. Favourite circuit?
KR: Spa
LH: Monaco
Q. Your job is...
KR: It's my passion, it's also my work, it's what I like.
LH: The best
Q. Spain is...
KR: A nice place, I've been many times in Spain in racing and testing.
LH: Beautiful
Q. Beach or mountains?
KR: Mountains
LH: Beach
Q. 2nd place is?
KR: Losing.
LH: An achievement
Q. Fernando Alonso.
KR: Double world champion! He's a very nice guy, very straightforward
LH: Perfectionist
Q. Speak Spanish?
KR: Ah...not really, no!
LH: I don't know...Ola!....Gracias. Olas amigos?
Leuk interview!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik citeer een duo-interview met Raikkonen en Hamilton:
[..]
Tekenend verschil in antwoord op de vraag wat een 2e plek is.
Mijn typoquote:
Winnaars mentaliteitquote:Op zondag 24 mei 2009 12:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik citeer een duo-interview met Raikkonen en Hamilton:
[..]
Tekenend verschil in antwoord op de vraag wat een 2e plek is.
Ik mis bier, chips en vrouwen in je verhaalquote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef vosss het volgende:
Ik ga overigens een heerlijke dag tegemoet. Alleen dalijk even een tafel aflakken, dat is kut, maar daarna lekker in de zon aan het zwembad liggen en van daaruit F1 kijken, daarna nog een beetje zwemmen, en dan vanavond Indy kijken.
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
Met die knakker erdoorheen gemonteerdquote:
mooie crashquote:Op zondag 24 mei 2009 13:20 schreef Game_Error het volgende:
zo, die grosjean is redelijk hard op zn plaat gegaan in de gp2 zie ik net
ik vind het knap hoe hij hem zo hoog kreegn, en hem dan netjes laat staan zonder weer terug te glijdenquote:
het vwas op rtl7 voor de voorbeschouwing van de f1 begonquote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
Beelden? Zap beetje tussen BBC en RTL dus mis nog weleens wat?
hij was ook net op BBCquote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
Beelden? Zap beetje tussen BBC en RTL dus mis nog weleens wat?
ik volg die discussie niet echt maar zitten daar rijders salarissen ook bij in? Of is dat alleen voor het technische gedeeltequote:Op zondag 24 mei 2009 13:38 schreef Rainesz het volgende:
Zit nu dat gedoe van Max mosely te kijken op RTL7...wat een bull regel ook die 40milj max!!!
salarissen niet, anders was het helemaal niet te doenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik volg die discussie niet echt maar zitten daar rijders salarissen ook bij in? Of is dat alleen voor het technische gedeelte
inderdaad geniaalquote:Op zondag 24 mei 2009 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een droogkloot die Brundle:
''So you're a journalist, how cool''
ik denk button, die er door een alles of niets actie van kimi afgeduwt wordquote:Op zondag 24 mei 2009 13:56 schreef Slein83 het volgende:
Wie is het eerste slachtoffer en hoeveel gaan de finish halen?
Ik zeg Bourdais en 12 auto's
Piquet 18 auto'squote:Op zondag 24 mei 2009 13:56 schreef Slein83 het volgende:
Wie is het eerste slachtoffer en hoeveel gaan de finish halen?
Ik zeg Bourdais en 12 auto's
Minimaal, ik zet in op 5.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef Libris het volgende:
Andere vraag: hoeveel voorvleugels eraf in Lap 1?
Ik denk 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |