En de omgeving waarin het circuit van Valencia ligt oogt ook wat saai. Ook niet iets dat helpt wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:04 schreef franklop het volgende:
Blijft toch een fantastisch beeld om in Monaco te racen. Het stratencircuit in Valencia mist dat, omdat het meer een normaal circuit lijkt, hier wordt echt elk foutje afgestraft.
Mja daar vind ik de races op de oval wel leuker dan de stratenraces, zeker de laatste op stratencircuit, leek wel op de F1 race in barcelona, oftewel een optochtquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Kijk eens naar de IRL zou ik zeggen. Die hebben ook geen uitloopstroken en daar liggen er elke race wel een stuk of wat in de muur
nee idd, daar was alles grijsquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En de omgeving waarin het circuit van Valencia ligt oogt ook wat saai. Ook niet iets dat helpt wat mij betreft.
En de Giro d'Italia tussendoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:09 schreef vosss het volgende:
We hebben in iig weer een weekend om te smullen voor de boeg met 's avonds de Indy500
rolluiken dicht, deur op slot en de telefoon uit doet wonderenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
En de Giro d'Italia tussendoor![]()
Nu hopen dat de familie zondag maar niet langskomt hier
Dan gaan ze zich zorgen makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
rolluiken dicht, deur op slot en de telefoon uit doet wonderen
Bij mij komt standaard niemand langs als F1 of Indy er op is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
rolluiken dicht, deur op slot en de telefoon uit doet wonderen
KUTFIA!!!quote:Inhoud van dit kanaal verwijderd naar aanvraag van houder van copyright
Die van jou is de enige die bij mij werkt op het moment.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
oh, er waren er al weer twee geplaatst hier
Die zijn ook al dood.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
oh, er waren er al weer twee geplaatst hier
Hier ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die van jou is de enige die bij mij werkt op het moment.
kijken hoe lang deze het doet dan...ik vrees het ergstequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die van jou is de enige die bij mij werkt op het moment.
Ik snap niet dat ze zelf geen streams vrijgeven in fullhd kwaliteit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit nu FIA lolip0p te kijken... Bernie is weer aan t blocken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |