abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:24:24 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_69329618
hamilton licht.... he
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_69330350
Gewichten gesorteerd van laag naar hoog.

pi_69330475
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het circuit is de laatste jaren al op de plaatsen waar het kon ruimer geworden. Meer zit er echt niet in. Wmb is het nu zelfs te ruim. Niet elk foutje wordt meer afgestraft helaas.
Ik wil de oude Rascasse terug.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoe laat is morgen de race?
2 uur.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Brawn dus erg gemakkelijk.
Ik denk dat er bij Glock niet meer in kon, nu kijken of het hem wat gaat brengen morgen.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Tenzij Raikkonen bij de start wat kan met z'n KERS.
Zou mooi zijn, aangezien Raikkonen minder brandstof heeft.
pi_69331484
Doet Hamiltons auto t niet met meer brandstof. Hij is vast van plan wat mensen in te gaan halen
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2009 @ 19:40:14 #230
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69331756
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Doet Hamiltons auto t niet met meer brandstof. Hij is vast van plan wat mensen in te gaan halen
Welnee, hij gaat de boel in Loews ophouden
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:59:00 #231
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69332362
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:00 schreef Bolter het volgende:
Die gewichten laten deze keer wel lang op zich wachten. Ik heb helaas de qualify moeten missen, wat is er aan de hand met Toyota? Lijkt wel alsof ze op iets betrapt zijn en dat hebben vervangen, van redelijke top naar onderaan.. Heel raar.
Niet meteen van het ergste uitgaan he

Monaco is een heel erg specifiek circuit. En schijnbaar ligt dat de Toyota totaal niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_69332594
quote:
Hamilton to start from back of grid

Lewis Hamilton will start from the back of the grid at the Monaco Grand Prix after a penalty for changing his car's gearbox.

The Briton wrecked his chances of fighting for victory in Monaco after crashing his McLaren in the first qualifying segment.

Hamilton qualified in 16th position, but his McLaren team has decided to change his car's gearbox ahead of the race, meaning the world champion will get a 10-place grid penalty that will send him to the back of the grid.

"We have collectively decided that we have to change the gearbox, because of damage. So he will be starting from the back," said team boss Martin Whitmarsh.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:44:41 #233
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_69333833
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Tenzij Raikkonen bij de start wat kan met z'n KERS.
Maar dan nog, Raikkonen moet eerder stoppen en in de daaropvolgende ronde kan Button het verschil maken.

Uiteraard is het geen uitgemaakte zaak, maar toch.
Géén kloon van tvlxd!
pi_69334868
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Niet meteen van het ergste uitgaan he

Monaco is een heel erg specifiek circuit. En schijnbaar ligt dat de Toyota totaal niet.
Of ze stonden heel misschien afgesteld op nat weer.. Die dreiging was namelijk aanwezig voor morgen.
's Avonds een man, overdags rustig an
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:10:36 #235
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69336384
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Montov het volgende:

[..]

Maar dan nog, Raikkonen moet eerder stoppen en in de daaropvolgende ronde kan Button het verschil maken.

Uiteraard is het geen uitgemaakte zaak, maar toch.
Ik denk dat Kimi niet veel voordeel uit zijn KERS kan halen bij de start.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_69336894
Misschien niet direct bij de start, maar als ze Beau Rivage voor het eerst opdraaien hebben de KERS-jongens wellicht nog een kans. Bovendien, Raikkonen kan er gewoon voor gaan, Button zal veel meer met het kampioenschap in het achterhoofd zitten.
pi_69337454
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef wimderon het volgende:
Misschien niet direct bij de start, maar als ze Beau Rivage voor het eerst opdraaien hebben de KERS-jongens wellicht nog een kans. Bovendien, Raikkonen kan er gewoon voor gaan, Button zal veel meer met het kampioenschap in het achterhoofd zitten.
Je bedoelt dat kampioenschap waarin hij met 2 vingers in de neus, de wedstrijden als nummer 1 eindigt?
pi_69337871
Jammer dat Massa is opgehouden anders had de Scuderia mooi de strijd kunnen aangaan met de Brawns. Nu rijdt Button, irritante kerel , weg en haalt Barrichello raikkonen in omdat hij zwaarder is. Wel ben ik benieuwd wat Massa kan doen vergeleken met Vettel, want die is wel veel lichter.
Kijk op mijn website voor interessante artikelen. http://www.robinchung.com/
------------------------
Of koop mijn boek Tegenlicht. Het perfecte boek voor de zomer! http://www.bol.com/nl/p/b(...)006549846/index.html
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:05:33 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69337914
Mja ik ben eigenlijk voor Massa maar aangezien Vettel Button's enige concurrent is... Lastig .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 24 mei 2009 @ 00:49:23 #240
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_69340746
ik kan niet begrijpen dat mensen button een irritante kerel vinden
ik hoop ook dat ie uitvalt, maar dat is puur omdat ie voorlopig wel genoeg gewonnen heeft, maar ik vind het echt een ontzettend symphatieke vent
net als rubens trouwens
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_69343990
Ik vind Rubens de symphatiekste van het hele veld, al is ie soms wel een beetje zuur.

Dat zal wel de leeftijd zijn denk ik.

Ik gun overigens Ferrari een goeie race en dan met name Kimi. Die heeft echt wel op zn minst een podium nodig en beter nog gewoon een overwinning.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69343994
Ik ga overigens een heerlijke dag tegemoet. Alleen dalijk even een tafel aflakken, dat is kut, maar daarna lekker in de zon aan het zwembad liggen en van daaruit F1 kijken, daarna nog een beetje zwemmen, en dan vanavond Indy kijken.

Mijn dag kan nu al niet meer stuk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  FOK!fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 10:32:26 #243
842 Zorro
Z
pi_69344906
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik kan niet begrijpen dat mensen button een irritante kerel vinden
En in dezelfde zin Massa als favoriet noemen, dat maakt het helemaal grappig
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_69344952
ik hoop dat button uitvalt want die heeft voor nu wel even genoeg punten. Laat barrichello of vettel maar winnen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 24 mei 2009 @ 11:15:28 #245
154880 Bolter
Awesomeness
pi_69345644
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef RobinC het volgende:
Jammer dat Massa is opgehouden anders had de Scuderia mooi de strijd kunnen aangaan met de Brawns. Nu rijdt Button, irritante kerel , weg en haalt Barrichello raikkonen in omdat hij zwaarder is. Wel ben ik benieuwd wat Massa kan doen vergeleken met Vettel, want die is wel veel lichter.
Sowieso gaat Barri Kimi niet pakken mits er geen incidenten plaatsvinden. Ruimte op de grid is beperkt, Kimi zit met z'n KERS aan de goede kant dus die gaat sowieso zn plek niet verliezen, zie 'm er eerder eentje winnen. En qua inhalen op Monaco op een KERS-wagen, zie ik Barri 'm echt niet voorbij gaan.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_69345667
Ik ben zelf puur Ferrari fan en voor iedereen die daar rijd. Dus op dit moment Raikkonen en Massa. Maar vooral die laatste want hij is net iets sneller en dus meer titel kandidaat.

De meeste zullen het wel idioot vinden dat ik fan ben van een merk.
Kijk op mijn website voor interessante artikelen. http://www.robinchung.com/
------------------------
Of koop mijn boek Tegenlicht. Het perfecte boek voor de zomer! http://www.bol.com/nl/p/b(...)006549846/index.html
pi_69345681
Damn, ben er vanmiddag niet en had best zin om deze race te kijken. Maar ik zie dat ze ook in z'n geheel op usenet gepost worden, dan die morgen maar even downloaden
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_69345811
@ Monaco:

pi_69345869
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef RobinC het volgende:
Ik ben zelf puur Ferrari fan en voor iedereen die daar rijd. Dus op dit moment Raikkonen en Massa. Maar vooral die laatste want hij is net iets sneller en dus meer titel kandidaat.

De meeste zullen het wel idioot vinden dat ik fan ben van een merk.

Your wrong
  zondag 24 mei 2009 @ 11:29:10 #250
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_69345909
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:27 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Your wrong
het meest gemotiveerd was een betere woordkeuze geweest, dus dan alsnog het meest titelkandidaat van de twee...
kimi heeft er na zijn wk geen zin meer in heb ik altijd de indruk
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')