nou ja, dat roept ie natuurlijk elke race, maar dan gaat ie halverwege de race weer domme fouten maken...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:23 schreef Noud_ het volgende:
[..]
Qua motivatie lijkt het er vandaag in ieder geval niet aan te liggen!
[..]
Kimi is kampioen, Massa niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:05 schreef RobinC het volgende:
[..]
Ja precies. En daarom is Massa vaak net wat meer vooraan te vinden.
quote:
Dat klopt. In 2007 was Kimi de beste. In 2008 niet.quote:
Inderdaad, ik citeer een duo-interview met Raikkonen en Hamilton:quote:Op zondag 24 mei 2009 12:25 schreef vosss het volgende:
Kimi is eik ook nooit blij geweest met een tweede plek.
En zo is het ook. Waarom moet je in godsnaam blij zijn als iemand anders beter is?
Je wilt winnen of niets!
Vandaag bocht 1; de dood of de gladiolen!
GO KIMI GO
quote:MAY 15.. this is a double-interview with Kimi and Lewis Hamilton; both are asked the same 10 questions. They both have some very contrasting answers
Q. Where will you be in 10 years?
KR: I dunno, I mean I'll have nothing to do with Formula One, so maybe do some motorsports for fun, and have a family probably.
LH: Still racing I guess.
Q. The best thing about F1?
KR: Driving
LH: Driving
Q. The worst?
KR: Probably the PR stuff!
LH: There is no worst.
Q. Favourite colour?
KR: Black
LH: Purple
Q. Favourite circuit?
KR: Spa
LH: Monaco
Q. Your job is...
KR: It's my passion, it's also my work, it's what I like.
LH: The best
Q. Spain is...
KR: A nice place, I've been many times in Spain in racing and testing.
LH: Beautiful
Q. Beach or mountains?
KR: Mountains
LH: Beach
Q. 2nd place is?
KR: Losing.
LH: An achievement
Q. Fernando Alonso.
KR: Double world champion! He's a very nice guy, very straightforward
LH: Perfectionist
Q. Speak Spanish?
KR: Ah...not really, no!
LH: I don't know...Ola!....Gracias. Olas amigos?
Leuk interview!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik citeer een duo-interview met Raikkonen en Hamilton:
[..]
Tekenend verschil in antwoord op de vraag wat een 2e plek is.
Mijn typoquote:
Winnaars mentaliteitquote:Op zondag 24 mei 2009 12:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik citeer een duo-interview met Raikkonen en Hamilton:
[..]
Tekenend verschil in antwoord op de vraag wat een 2e plek is.
Ik mis bier, chips en vrouwen in je verhaalquote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef vosss het volgende:
Ik ga overigens een heerlijke dag tegemoet. Alleen dalijk even een tafel aflakken, dat is kut, maar daarna lekker in de zon aan het zwembad liggen en van daaruit F1 kijken, daarna nog een beetje zwemmen, en dan vanavond Indy kijken.
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
Met die knakker erdoorheen gemonteerdquote:
mooie crashquote:Op zondag 24 mei 2009 13:20 schreef Game_Error het volgende:
zo, die grosjean is redelijk hard op zn plaat gegaan in de gp2 zie ik net
ik vind het knap hoe hij hem zo hoog kreegn, en hem dan netjes laat staan zonder weer terug te glijdenquote:
het vwas op rtl7 voor de voorbeschouwing van de f1 begonquote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
Beelden? Zap beetje tussen BBC en RTL dus mis nog weleens wat?
hij was ook net op BBCquote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
Beelden? Zap beetje tussen BBC en RTL dus mis nog weleens wat?
ik volg die discussie niet echt maar zitten daar rijders salarissen ook bij in? Of is dat alleen voor het technische gedeeltequote:Op zondag 24 mei 2009 13:38 schreef Rainesz het volgende:
Zit nu dat gedoe van Max mosely te kijken op RTL7...wat een bull regel ook die 40milj max!!!
salarissen niet, anders was het helemaal niet te doenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik volg die discussie niet echt maar zitten daar rijders salarissen ook bij in? Of is dat alleen voor het technische gedeelte
inderdaad geniaalquote:Op zondag 24 mei 2009 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een droogkloot die Brundle:
''So you're a journalist, how cool''
ik denk button, die er door een alles of niets actie van kimi afgeduwt wordquote:Op zondag 24 mei 2009 13:56 schreef Slein83 het volgende:
Wie is het eerste slachtoffer en hoeveel gaan de finish halen?
Ik zeg Bourdais en 12 auto's
Piquet 18 auto'squote:Op zondag 24 mei 2009 13:56 schreef Slein83 het volgende:
Wie is het eerste slachtoffer en hoeveel gaan de finish halen?
Ik zeg Bourdais en 12 auto's
Minimaal, ik zet in op 5.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef Libris het volgende:
Andere vraag: hoeveel voorvleugels eraf in Lap 1?
Ik denk 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |