Hoe vaak Olav Drol 'sodeknetters' zegt is nog veel onwaarschijnlijker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben vandaag gewoon teruggeswitched van de BBC naar RTL. Hoevaak ze bij de BBC 'Button' zeggen per minuut is echt onwaarschijnlijk.
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm ik vraag me net af, is Hamilton gecrashed ofzo?
ik ben al lang blij dat ie niet meer elke race over het verhaal van de 10 kleine negertjes begintquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe vaak Olav Drol 'sodeknetters' zegt is nog veel onwaarschijnlijker.
whehehe,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Rosberg en toen waren ze stil bij de BBCdat was grappig.
Ik mis nog dagelijks de knikker in Montoya's hoofd die begint te rollen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe vaak Olav Drol 'sodeknetters' zegt is nog veel onwaarschijnlijker.
SBS 6 is gewoon het toppunt van hoe het niet moet. RTL doet het gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef Klopkoek het volgende:
Formule 1 moet gewoon naar de publieke omroep. Commercieele TV en Sport is een drama in Nederland. Met als dieptepunt het interlandvoetbal op SBS 6 (waar je onder en boveninbeeld allemaal belspelletjes ziet en onaangekondigd soms zomaar de kop van Gerard Joling over het scherm komt schuiven).
een live-sportevenement met om de 5 minuten reclame is niet mijn definitie van goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
SBS 6 is gewoon het toppunt van hoe het niet moet. RTL doet het gewoon goed hoor.
IDDquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
Massa had weer pech, zat vast achter iemand in z'n laatste ronde.
Nou ja, morgen dus weer Button die hem makkelijk pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |