Lees het artikel op www.formula1.com maar eens. Er waren wel problemen met de telemetrie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
HIj viel voor niks stil in de uitloopronde?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
HIj viel voor niks stil in de uitloopronde?
Geen idee, maar dat zou te maken kunnen hebben met dat er nog een x aantal liter brandstof aan het einde van de race in de tank moet zitten?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan de auto niet gewoon naar de pits hebben gereden?
Dat kloptquote:En zeggen ze nu dat Ferrari een veto had mbt technische reglementen?
de macht overnemen mischien niet, maar tot nog toe vind ik mclaren er toch heel behoorlijk bij zittenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef Burnie88 het volgende:
Ik had de hoop dat Ferrari en McLaren de macht overnam dit weekend.. Maar het lijkt er toch op dat het weer niet gaat gebeuren.
Ja Ferrari ook. Maar Brawn en RBR zitten gewoon op racemode de rondjes te rijden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de macht overnemen mischien niet, maar tot nog toe vind ik mclaren er toch heel behoorlijk bij zitten
ferrari idd ook ja...dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:23 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ja Ferrari ook. Maar Brawn en RBR zitten gewoon op racemode de rondjes te rijden.
Omdat de inwoners van Monaco op vrijdag thuiskomen van het werk (die mensen werken in de nabije omgeving van Monaco in bijvoorbeeld Nice). Het circuit wordt dan tijdelijk 'opengebroken' waardoor iedereen naar z'n huis/appartement kan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef bodylotion het volgende:
Waarom rijden ze niet op vrijdag eigenlijk?
Vettelquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:05 schreef bodylotion het volgende:
geweldig altijd om te zien hoe Vettel de limiet opzoekt, er vervolgens een paar keer overheen gaat in de training, en dan vervolgens een foutloze race rijdt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef bodylotion het volgende:
Waarom rijden ze niet op vrijdag eigenlijk?
Het is op vrijdag 'market day' in de straten van Monaco, waardoor dat voorang krijgt. En de etentjes van de hoge heren schijnen er ook wat mee van doen te hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:21 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Omdat de inwoners van Monaco op vrijdag thuiskomen van het werk (die mensen werken in de nabije omgeving van Monaco in bijvoorbeeld Nice). Het circuit wordt dan tijdelijk 'opengebroken' waardoor iedereen naar z'n huis/appartement kan.
dat zeggen ze idd ja, maar ik heb 2 jaar terug een paar weken in monaco gewerkt en ik heb er geen markt gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Het is op vrijdag 'market day' in de straten van Monaco, waardoor dat voorang krijgt. En de etentjes van de hoge heren schijnen er ook wat mee van doen te hebben.
Monaco is boven en daar is wel markt op vrijdag wat ik mij meen te herinneren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zeggen ze idd ja, maar ik heb 2 jaar terug een paar weken in monaco gewerkt en ik heb er geen markt gezien
het gedeelte waar het circuit loopt heb ik iig geen markt gezien (kan goed zijn dat het wel zo is hoor, maar dan is het zo'n kleine markt dat ik me niet voor kan stellen dat die last hebben van tribunes) en 100 meter boven monaco kom je meteen in de ghetto terecht, dat is echt een ontzettend contrast dat is niet te gelovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Monaco is boven en daar is wel markt op vrijdag wat ik mij meen te herinneren.
Ik dacht van niet, omdat de qual al was verreden. Maar tegenwoordig hebben ze dus toch 2 races GP2 in Monaco, waarvan de eerste nu op dit moment bezig isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef MIster911 het volgende:
Tegenwoordig wordt de vrijdag ook voor gp2 gebruikt.
Massa lijkt wel erg op een:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:20 schreef Jezza het volgende:
Potje voetbal :
http://www.formule1.nl/fotoalbums.php?pid=29&sei=34&fid=438&foto=196873&offset=0
Spoilerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:22 schreef MIster911 het volgende:
11:19: Van der Garde hit the barrier, op gp2series.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |