Bek houdenquote:
Sjowhan wil het vast wel fiksenquote:
Nu is mijn dag weer goedquote:Ik ook van jou hoor![]()
Ah toeoeoequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
Zouden de TT eigenlijk moeten verwijderen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ie gelijk die andere fout er uit halen![]()
Daar zijn al eens hele foute grappen over gemaaktquote:Jij bent makkelijk![]()
Dus ik ben te laat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Daar zijn al eens hele foute grappen over gemaakt
Met de grappen?quote:
Inventiefquote:
Checkquote:Zo, uurtje al weer voorbij, zonder iets te doen![]()
Ik vond en vind Friends tof trouwens, voor alle duidelijkheidquote:But, what struck me most about this was its authenticity of New York. OK, so the roof and skyline don't look all that real, but the feel of living in the city is all there. Roof envy is certainly not uncommon in New York City (I suffer from both that and large window envy), and it's the kind of thing that could bother you for years. Capturing that, HIMYM thrives in a way that NYC-based series like Friends never did.
Kan het me voorstellen in dit geval hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik ben nou eenmaal een paniekerig persoon
Hihi nu nog mijn diploma halen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef Yesse het volgende:
OMG OMG OMG ik ben waarschijnlijk toegelaten op de Universiteit Utrecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*doin' my happy dance
Dat is alleen afwachten. En mijn CKP moet ook afgesloten wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen in dit geval hoorEn dat diploma wordt geen probleem toch?
Gelukkig alleen de harde schijfquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Mac stuuk? Ai! Daar hadden we het nog over laatst hè? Ik heb niks dan ellende gehad. Wat scheelde er?
Overigens was Apple in mijn geval ook na 1 jaar wel bereid zaken te repareren. Maar dat waren dan wel de bekende problemen als flikkerend beeldscherm.
Ik heb er ook niet veel geld ingestoptquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik niet heel veel geld in een Mac heb gestopt
Studiegenoten die niet mailenWe hadden afgesproken, heb nog achter een tijd aangemaild, niets terug gekregen. Screw you dan hoor
Oeh ik ging van een dode uit jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
D'r is niemand doodTenminste, niemand van de vaste cast. Maar fuuuuck het was heftig. En het einde was ronduit kut. En zo zielig.
Ik heb het echt nooit hoor, dat ik zit te janken bij een serie, nu ook niet, maar het scheelde niet heel erg veel meer
Echt nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie was dat dan, kan me daar niks van herinneren![]()
Simba wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt nietDat was de vader van Simba ...
zegt je het nu iets ?
In het gebied dat de leeuwen bestrijken, is ook een soort kloof. Simba wordt door de kwaadaardige oom Scar daarheen gelokt. De hyena's fokken de buffels (oid) op, waardoor die allemaal in de kloof gaan rennen. Mustafa redt dan zijn zoon, maar wordt zelf onder de voet gelopen en sterft. Simba schaamt zich en verdwijnt naar de jungle, alwaar hij Timon & Pumba ontmoet. En Scar wordt dan de leider van de leeuwen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Simba wel jaMaar het verhaal is niet echt blijven hangen blijkbaar
Dat stuk ken ik wel ja geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Susi het volgende:
In het gebied dat de leeuwen bestrijken, is ook een soort kloof. Simba wordt door de kwaadaardige oom Scar daarheen gelokt. De hyena's fokken de buffels (oid) op, waardoor die allemaal in de kloof gaan rennen. Mustafa redt dan zijn zoon, maar wordt zelf onder de voet gelopen en sterft.
Dat dan weer nietquote:Simba schaamt zich en verdwijnt naar de jungle, alwaar hij Timon & Pumba ontmoet. En Scar wordt dan de leider van de leeuwen.
Hakuna Matataquote:
Oh, loopt dat verhaal zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Hakuna Matata![]()
En anders konden de leeuwinnen nooit zo veel honger hebben dat Nala de jungle helemaal in moet trekken en daar Simba, Pumba en Timo ontmoet
Het is mooi hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, loopt dat verhaal zoIk moet 'm misschien toch nog eens kijken
![]()
Veel plezierquote:
Heb je nu opeens een levenquote:Zal er aan moeten wennen dat ik niet meer de hele dag op internet kan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Hi
Op een SC met zo'n TT moet ik wel afkomen
Nog nooit gezien?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben ik hier straks echt nog de enige die het nooit gezien heeft
HOU OPquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
Het is de Friends van de 21ste eeuw maar dan beter
Friendsquote:
Ik ben net weer begonnen met opnieuw kijken, voor de 4e of 5e keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Friends
Wie daar alle aflvereingen nog geen drie keer van heeft gezien heeft ook tijden onder een rots geleefd of is zojuist geboren
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben net weer begonnen met opnieuw kijken, voor de 4e of 5e keer![]()
![]()
Maar misschien beter kan ik HIMYM gaan kijken
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook nog nooi HIMYM gezien![]()
En hoe meer iedereen zegt dat het op Friends lijkt, hoe later ik het ga doen![]()
Nooit van gehoord, alweerquote:De teevee staat hier nu op Made
quote:
Mooie tijdvuller dusquote:Is van MTVnogal laagdrempelig en nlaagniveauerig en zeer Amerikaans
quote:
Ik wist dat het mensen zou trekkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Hi
Op een SC met zo'n TT moet ik wel afkomen
Het is niet per se beter, het is anders, volwassenerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
Het is de Friends van de 21ste eeuw maar dan beter
Exact. Maar de printer loopt dus vast. Dus dan maar thuisquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zit op stage/werk (toch), en daar is het gratisser
![]()
Dat eerste is een bekend probleem hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier ook, maar de printer loopt steeds vast en ik heb geen tied meer
Van wachten krijg je niet meer tiet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat eerste is een bekend probleem hierVoor dat tweede blijf ik dan gewoon iets langer
En ik maar denken dat ik slechte opmerkingen maaktequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Van wachten krijg je niet meer tiet hoor
Ik kan niet langer blijvenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat eerste is een bekend probleem hierVoor dat tweede blijf ik dan gewoon iets langer
Jawel hoor. Als je 13 bent nog welquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Van wachten krijg je niet meer tiet hoor
Niet?quote:
Bij mij werkte dat niet hoorquote:Jawel hoor. Als je 13 bent nog wel
?quote:
Naja levenquote:
quote:
Drukke dagen?quote:
Ja dat vond ik ookquote:
Arm kuikenquote:Maar iets uitgebreider: onze kat had net een eendenkuiken te pakken, dus die zal ie nu wel op hebben
quote:
Ik hoop dat ie 'm helemaal opgegeten heeft, voor ik 'm morgen ergens tegenkomquote:Arm kuikenIk hoop dat je kat goed gegeten heeft
Vond hequote:
Dat zou idd wel zo prettig zijnquote:Ik hoop dat ie 'm helemaal opgegeten heeft, voor ik 'm morgen ergens tegenkom![]()
Ohquote:
Ja, dat doen katten ook nog al eens jaquote:Dat zou idd wel zo prettig zijn
Of misschien komt hij zo meteen heel trots je een cadeautje brengen
Drukke dagquote:
Ah, gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Drukke dagEerst vanmorgen college en daarna tot 6 uur mastervoorlichting.
Ik heb ontdket dat acteurs Twitterenquote:
Dat scheelt een beetjequote:Ja, dat doen katten ook nog al eens jaGelukkig komen ze niet in huis
Juh, heel veel toffe dingen gehoordquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, gezelligNog wat wijzer over master geworden?
Ik kom er nu ook pas achter hoe vermoeiend goed luisteren is
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Juh, heel veel toffe dingen gehoordMaar 5 uur voorlichting gehad ofwel aandachtig luisteren en daardoor al 4 uur zwaar college gehad, dus ik ben eeeeeecht helemaal kapot...
Mja, maar dat zijn ook mensen die iets meer te melden hebben, en dat op een leuke manier doen. Dus daarvan kan ik begrijpen dat het leuk is om te volgenquote:
Veel te lang jaquote:
Een kleine 10.000 in totaal gingen me voorquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kleine 10.000 in totaal gingen me voor
ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
?
Wie zat hier ook al weer op twitter
Ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
?
Wie zat hier ook al weer op twitter
quote:
Doe 's doe 's doe 'squote:
Wat voor baggerfeest is het dan wel nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, heb ik vrijkaartjes gewoon voor een feest morgen, wil er echt niemand mee
Niks bagger, niemand kan gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor baggerfeest is het dan wel niet
Ohw die meuk bekijk ik nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Handig hè, die nieuwe icoontjes
Of heb je een ouwe layout?
Handig, die nieuwe functiesquote:
quote:
En alleen is het niks?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef Bravebart het volgende:
Niks bagger, niemand kan gewoon
Dit feest
Alleen naar een feest ben ik niet vanquote:
Ik vind Baggerlayout mooier dan silver, die functies kunnen me weinig boeienquote:
Gaat je niks aanquote:
Nee, das ook weer waarquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen naar een feest ben ik niet vanAlleen naar een concert kan nog, maar naar ene feest, nee
Mja, ik zoek wel ff verderquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das ook weer waarBeetje jammer van de kaartjes dan
Twitter boeit je toch nietquote:
Ohhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Twitter boeit je toch nietEn dat had ik gefixed
Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoudtquote:
Ik ben benieuwd hoelang Twitter het volhoudtquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoudt
Ik ben redelijk destructive jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang Twitter het volhoudt
Hahaha ja dat is meestal de vraagquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoudt
Als je daar over twijfelt, is je leven niet boeiend genoeg om met anderen te delen, en moet je dus ook stoppen met Twitter vervuilenquote:
Hadden meer Twitteraars dat maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben me er terdege van bewust dat mijn leven weinig boeiends te bieden heeft
Nee, dat zeker nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik een saai leven heb
Niet direct nee, maar het is wel zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Betekend toch ook niet dat je leven saai is![]()
Tofquote:Ik ga paintballen binnenkort
Beter dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is niet per se beter, het is anders, volwassener
Hey een nieuwe!quote:
Uuuuh, niet andersom?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen! Vandaag lekker klussen, ga het behang in de gang van de muur ontdoen.
Nee, zie het draadje in mijn sigquote:
Uuuh ik bedoel meer dat op jouw manier, het behang blijft staan en je de muur wegslooptquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, zie het draadje in mijn sig
De hal is al gedaan, nu nog de gang.. Dat vreselijke rode/groene behang heb ik al deels verwijderd, nu met warm water en biotex de rest
Is voor de isolatiequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh ik bedoel meer dat op jouw manier, het behang blijft staan en je de muur wegsloopt
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh ik bedoel meer dat op jouw manier, het behang blijft staan en je de muur wegsloopt
quote:
quote:
Meneer is ook weer ontwaakt?quote:
quote:
I know, ik heb ook echt heel kut geslapen vannachtquote:
Werkt dat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:12 schreef Bravebart het volgende:
Zo, harde schijf zit in de vriezer, over een paar dagen eens kijken of er nog wat te redden valt
[ afbeelding ]
Jepsquote:
Ah, best logischquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsMetaal krimpt dan, waardoor hij vaak weer opspint
Als hij dan weer opwarmt kapt hij er natuurlijk weer mee, dus het is zaak om binnen een minuut of 5 alles over te zetten
Klikquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, best logischHopen dat het lukt dan
Wat was er mee gebeurt dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsMetaal krimpt dan, waardoor hij vaak weer opspint
Als hij dan weer opwarmt kapt hij er natuurlijk weer mee, dus het is zaak om binnen een minuut of 5 alles over te zetten
Muziek kun je altijd weer downloaden, je foto's en documenten niet, dus je kan het beter andersom hebben tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klik
Ja hoop ik ookNaja ik hoef niet veel over te zetten; een tiental foto's en een paar documenten
Muziek heb ik allemaal wel dubbel
*tik* *tik* *tik*quote:
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Muziek kun je altijd weer downloaden, je foto's en documenten niet, dus je kan het beter andersom hebben toch
En bedankt voor de herinnering trouwens, ik moet weer eens backups maken
Topics volbaggeren!quote:
Ah daar heb ik vandaag ook wel weer eens tijd voor.quote:
Mooi!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah daar heb ik vandaag ook wel weer eens tijd voor.
Wooeeehoooe!quote:
Oh, ik was ff een zalm ontledenquote:
Heb je G-dog al gespot?quote:
Jaquote:
Ja, meesterlijk topic.quote:
Ik ben hem nu aan het doorspittenquote:
Je moet wat op deze stoffige donderdag.quote:
Truequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet wat op deze stoffige donderdag.
Ik moet zo de appie maar eens gaan opzoeken. Lekkerrr biefstukje etenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueIk ben ook al naar de C1000 geweest
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zo de appie maar eens gaan opzoeken. Lekkerrr biefstukje eten
Kan ook nog, varkenshaasjesquote:
Met champignonroomsausquote:
Ik ben d'r van de week nog geweest, lekker biefstukje gegetenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben d'r van de week nog geweest, lekker biefstukje gegeten
Zijn die open op Hemelvaartsdag?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueIk ben ook al naar de C1000 geweest
...quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:12 schreef Bravebart het volgende:
Zo, harde schijf zit in de vriezer, over een paar dagen eens kijken of er nog wat te redden valt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klik
Ja hoop ik ookNaja ik hoef niet veel over te zetten; een tiental foto's en een paar documenten
Muziek heb ik allemaal wel dubbel
Duh, tot 6 uurquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zijn die open op Hemelvaartsdag?
hihihi! Jaaaa!quote:
quote:
goeie vraag! Na 5 juli maar kunnen we daarna de stad inquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer kom ik weer eens eten? [ afbeelding ]
Vanavond weer, biefstukje, gebakken aardappeltjes en pangroentenquote:
Heb je ook geen bios ofzo, in de buurt hoorde ik?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
goeie vraag! Na 5 juli maar kunnen we daarna de stad in
Zo simpel, zo lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vanavond weer, biefstukje, gebakken aardappeltjes en pangroenten
ohjaaaaaquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook geen bios ofzo, in de buurt hoorde ik?
Nou simpelquote:
quote:
Ja, de biefstuk welquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou simpelOm het goed te bereiden is best lastig
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, de biefstuk welDaarom vervang ik dat stukje ook meestal maar door hamburgers ofzo
Ach ja, je moet simpel beginnen hequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, best welIk ben allang blij dat er dan niks mislukt
Idd, en zo vaak doe ik het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, je moet simpel beginnen he
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, en zo vaak doe ik het niet
Wordt het morgen ook zulk weer trouwens? No way dat ik dan aan scriptie ga werken![]()
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hmm, moet kunnen dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
'klaart het steeds beter op'_
quote:SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, moet kunnen dusAls ik niet te laat ben (
) maar weer eens richting Schiphol
Verloedering van de taalVooral door de professionals, journalisten en PR-medewerkers
![]()
Ja, weet je welke het wordt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaIk ga morgen eeeeindelijk mn kast
! kopen
Neequote:
Ben ik geen vrouw danquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n ramp in kamers inrichten, daar hebben ze vrouwen toch voor uitgevonden?
Dat kan jij denk ik beter beoordelen dan ikquote:
Subtielquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan jij denk ik beter beoordelen dan ik
ROCK ON!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Subtiel
Ik ga m'n ouders een plezier doen en de afwas doen. Maar dan wel op mijn manier: de muziek aan. Hard.
Run DMCquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:18 schreef Etcetera het volgende:
Klaar alweerOnder het genot van Aerosmith ft. Rum DMC, Mooi Wark en als kers op de slagroom: Blues Brothers met Sweet Home Chicago
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:03 schreef Susi het volgende:
Vandaag gevoetbald met een stel vriendinnen, zwaar verbrand natuurlijk en bekaf momenteel
Zekerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef Susi het volgende:
Oooh wij gaan morgen ook al barbequen![]()
Het is het weer ervoor he
Ik vind barbeknoeien nooit zo leuk, het duurt lang en je weet lang niet altijd of je stuk vlees wel goed is. Maar de stokbroodjes met kruidenboterquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
ZekerAl was het in de wind niet echt warm
Maar verder niks mis met bbq-en
Dan kun je het gewoon nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:33 schreef Susi het volgende:
Ik vind barbeknoeien nooit zo leuk, het duurt lang en je weet lang niet altijd of je stuk vlees wel goed is. Maar de stokbroodjes met kruidenboter
Helemaal niks volgens mijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef DaFrenk het volgende:
Komt er nog wat leuks op TV? Ik kan zo snel niks interessants ontdekken in de gids.
Misschien maar weer eens een DVD of BluRay opzetten
Ik laat het altijd doen natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kun je het gewoon nietEn dat het langer duurt dan gewoon eten is zo, maar dat is toch gezellig als je in het zonnetje zit
Die films blijven tofquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ga Oceans Eleven nog eens kijkenNa mn recent casinobezoekje heb ik wel weer zin in zo'n film
Ja, ik ook hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:55 schreef Susi het volgende:
Ik laat het altijd doen natuurlijk, vandaar. Maar ik raak er vaak een beetje ziek van
Zometeen, Ned3quote:Komen de VP vanavond op teevee ? Tof !
quote:De Vliegende Panters: Ebbinge, Vrijdag en De Bekker
De grootmeesters van het Nederlandse cabaret zijn terug met een niets en niemand ontziende, pijnlijk tenenkrommende, maar tevens geniaal grappige voorstelling. Genadeloos harde en gevoelige wrange humor wisselen elkaar af in perfect aaneengeweven korte sketches.
Gelukkig m'n eigen tv hierquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:33 schreef Susi het volgende:
Oeh mijn vader heeft de tijdelijke controle en heeft m op Nederland 1 gezet: Ik Vertrek
Heb je goed voor elkaar ! Ik hopelijk ook binnenkort weer.quote:
Al kijk ik bijna nooit tvquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Susi het volgende:
Heb je goed voor elkaar ! Ik hopelijk ook binnenkort weer.
Ja, vaak snap ik zulke mensen niet hoorquote:Maar Ik Vertrek is ook leuk hoor, niks mis mee. Stel dat naar Frankrijk is verhuisd met een paar kinderen, gaat altijd weer een hoop mis
Dat zeker. Als ik dat zou doen zou ik zeer zeker een slag om de arm houden, want heel vaak overschatten ze het en komen ze gelijk in het begin al in financiele moeilijkheden. En vrijwel elke keer is er een aannemer die niet werk levert, vaak zo in Frankrijk en Italie lijkt welquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, vaak snap ik zulke mensen niet hoorGaaf dat je je droom achterna gaat, maar de manier waarop is soms een beetje dom
Idd, altijd zorgen dat je nog terug kunt, of iig geld kan verdienen met ietsquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zeker. Als ik dat zou doen zou ik zeer zeker een slag om de arm houden, want heel vaak overschatten ze het en komen ze gelijk in het begin al in financiele moeilijkheden. En vrijwel elke keer is er een aannemer die niet werk levert, vaak zo in Frankrijk en Italie lijkt wel
Ze hebben er hier drie geloof ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, altijd zorgen dat je nog terug kunt, of iig geld kan verdienen met ietsEn zorgen dat je de cultuur en taal kent, dan weet je ook dat aannemers daar niet werken
En met kinderen is het sowieso niks![]()
Ja, kinderen passen zich vaak wel aan ja, en pikken de taal ook vrij snel opquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze hebben er hier drie geloof ikMaar nee, met kinderen is het sowieso een ramp. Kinderen kunnen zich vaak wel goed aanpassen, maar met een heel andere taal en soort kinderen is het wel heel erg moeilijk. Maar de vrouw spreekt wel wat Frans, dus dat scheelt hier.
Vaak gaan ze dan ook nog heel afgelegen wonen en zuks. Volgens mij overromantiseren ze het allemaal
Dat laatste is zeer zeker bewonderenswaardig, alleen overhaasten ze het meestal. En de dramatische dingen laten ze natuurlijk alleen maar zien he.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kinderen passen zich vaak wel aan ja, en pikken de taal ook vrij snel opMaar als dat niet gebeurd, wat dan
![]()
Maar zijn wel prachtige locaties vaak, zo'n landhuis aan een meer enzoHm, nu overromantiseer ik geloof ik
![]()
Maar aan de andere kant wel gaaf dat mensen gewoon gaanVeel mensen roepen zo hard, maar doen het nooit
Dat is allebei waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat laatste is zeer zeker bewonderenswaardig, alleen overhaasten ze het meestal. En de dramatische dingen laten ze natuurlijk alleen maar zien he.
Veel plezierquote:Maar ik ga de VP kijken
Vriend van mn huisgenootquote:
Die heb ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
Ik denk deze
[ afbeelding ]
Maar ik ben zo'n ramp in kamers inrichten, daar hebben ze vrouwen toch voor uitgevonden?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]En terechtSPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Nicequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die heb ik ookIn grenen.
Erg fijne kastHoewel ik wel de lades iets heb moeten verstevigen voor m'n dvd collectie.
Niet helemaal mee eensquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:18 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen mensen
Weer een heerlijk brakke nacht![]()
Maar op naar Schiphol
meestal als ik spierpijn heb doet ik ff niks aan sportquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:18 schreef Susi het volgende:
Veel plezier allen![]()
Ik heb overal spierpijn van het voetballen gisteren, dus ik ga maar een stukje fietsen ter ontspanning van de spieren
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef DaFrenk het volgende:
Autotje door de APK heen![]()
En weer 2 nieuwe LEGO dozen gekocht, ik ben weer een middagje zoet![]()
Niet meer terug naar Finland?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
Mocht er iemand nog een kamer over hebben om en nabij Utrecht trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:15 schreef Bravebart het volgende:
Veel plezierIk heb er vanmorgen nog zitten ontbijten
![]()
Ik wens je veel succesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
Mocht er iemand nog een kamer over hebben om en nabij Utrecht trouwens
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef DaFrenk het volgende:
Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn jullie stil vandaag zeg
[ Bericht 9% gewijzigd door Piles op 22-05-2009 17:46:39 ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Niet meer terug naar Finland?Van de week terug verhuisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., volgend jaar in Utrecht studeren, vandaar
![]()
Aah! Welkom terug dan!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Van de week terug verhuisd, volgend jaar in Utrecht studeren, vandaar
Origineel hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef Yesse het volgende:
Utrecht... daar hoop ik volgend jaar ook te studeren
quote:
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik wist hetSPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, was niks anders openquote:
BK is 24u tegenwoordig zeker?quote:
Jepsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
BK is 24u tegenwoordig zeker?
Maar ik mis op Schiphol nog wel wat betaalbare, goede eetzaken eigenlijkDie sandwichbar is
maar onbetaalbaar
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Jeps
Mja, die mis ik dus ook... Best schraal voor zo'n enorm iets als Schiphol
Geen ideequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Susi het volgende:
Is er niet iets lekkers en goedkoops in de rest van de Haarlemmermeer dan ? Of hoe heet de plaats waar Schiphol het dichtste bij ligt ?
Daar gaan we wel vanuit jaquote:
quote:En ik moet maandag met de hond op cursus, we gaan flyballen
''We gaan flyballen'' klinkt zo als ''we zijn zwanger'' en dat vind ik stom klinkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is het?
En vind je dat niet leuk dan?
Ah, zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
''We gaan flyballen'' klinkt zo als ''we zijn zwanger'' en dat vind ik stom klinken
Maar het is met hindernissen enzo. Wat ik begreep verschilt het ook per vereniging, dus ik kan er dinsdag meer over vertellen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, zo![]()
Maar wel leuk tochWat heb je voor hond?
quote:(I had activated a phone for a new customer with a standard two-year agreement. The next day, she comes back into the store, clearly irritated.)
Me: “Hi, welcome back. How is your new phone working?”
Customer: “You messed up my contract. You need to fix it.”
Me: “Okay, what is the problem with your contract?”
Customer: “You said I had a two-year contract, but on this paperwork it says 24 months. You need to fix it.”
Me: “Ma’am, there’s nothing wrong with the contract.”
Customer: “Yes, there is. You said two years and this says 24 months!”
Me: “Ma’am… how many months are in a year?”
Customer: “Twel–oh…well, now I feel stupid!”
Welke dozen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef DaFrenk het volgende:
Autotje door de APK heen![]()
En weer 2 nieuwe LEGO dozen gekocht, ik ben weer een middagje zoet![]()
Technically: noquote:Customer: “Hello, I would like to return this item.”
Me: “Ok, what was the problem?”
Customer: “I just don’t need it anymore.”
Me: “Ok, do you have the receipt?”
Customer: “Yes, here it is.”
Me: “I’m sorry, I can’t return this. It’s from six months ago.”
Customer: “Yes you can…” *waves hands in the air*
Me: “I’m sorry, no I can’t. I would get in a lot of trouble.”
Customer: “No you won’t…” *waves hands in the air again*
Me: “I’m sorry, sir, I’m not going to do that.”
Customer: *turns and leaves*
Me, to coworker: “Did I just get Jedi mind-tricked?”
Een Bearded Collie, check die baard danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee wat het is (na 7 jaar nog niet), maar ziet er leuk uit
![]()
2 nieuwe LEGO Star Wars dozen die eigenlijk pas later dit jaar uitkwamen maar dus al in de winkel lagenquote:
quote:
Op wat voor manier?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alle manieren, mooi weer, lekker niks te doen, gewoon lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |