Nog nooit gezien?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben ik hier straks echt nog de enige die het nooit gezien heeft
HOU OPquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
Het is de Friends van de 21ste eeuw maar dan beter
Friendsquote:
Ik ben net weer begonnen met opnieuw kijken, voor de 4e of 5e keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Friends
Wie daar alle aflvereingen nog geen drie keer van heeft gezien heeft ook tijden onder een rots geleefd of is zojuist geboren
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben net weer begonnen met opnieuw kijken, voor de 4e of 5e keer![]()
![]()
Maar misschien beter kan ik HIMYM gaan kijken
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook nog nooi HIMYM gezien![]()
En hoe meer iedereen zegt dat het op Friends lijkt, hoe later ik het ga doen![]()
Nooit van gehoord, alweerquote:De teevee staat hier nu op Made
quote:
Mooie tijdvuller dusquote:Is van MTVnogal laagdrempelig en nlaagniveauerig en zeer Amerikaans
quote:
Ik wist dat het mensen zou trekkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Hi
Op een SC met zo'n TT moet ik wel afkomen
Het is niet per se beter, het is anders, volwassenerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
Het is de Friends van de 21ste eeuw maar dan beter
Exact. Maar de printer loopt dus vast. Dus dan maar thuisquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zit op stage/werk (toch), en daar is het gratisser
![]()
Dat eerste is een bekend probleem hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier ook, maar de printer loopt steeds vast en ik heb geen tied meer
Van wachten krijg je niet meer tiet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat eerste is een bekend probleem hierVoor dat tweede blijf ik dan gewoon iets langer
En ik maar denken dat ik slechte opmerkingen maaktequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Van wachten krijg je niet meer tiet hoor
Ik kan niet langer blijvenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat eerste is een bekend probleem hierVoor dat tweede blijf ik dan gewoon iets langer
Jawel hoor. Als je 13 bent nog welquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Van wachten krijg je niet meer tiet hoor
Niet?quote:
Bij mij werkte dat niet hoorquote:Jawel hoor. Als je 13 bent nog wel
?quote:
Naja levenquote:
quote:
Drukke dagen?quote:
Ja dat vond ik ookquote:
Arm kuikenquote:Maar iets uitgebreider: onze kat had net een eendenkuiken te pakken, dus die zal ie nu wel op hebben
quote:
Ik hoop dat ie 'm helemaal opgegeten heeft, voor ik 'm morgen ergens tegenkomquote:Arm kuikenIk hoop dat je kat goed gegeten heeft
Vond hequote:
Dat zou idd wel zo prettig zijnquote:Ik hoop dat ie 'm helemaal opgegeten heeft, voor ik 'm morgen ergens tegenkom![]()
Ohquote:
Ja, dat doen katten ook nog al eens jaquote:Dat zou idd wel zo prettig zijn
Of misschien komt hij zo meteen heel trots je een cadeautje brengen
Drukke dagquote:
Ah, gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Drukke dagEerst vanmorgen college en daarna tot 6 uur mastervoorlichting.
Ik heb ontdket dat acteurs Twitterenquote:
Dat scheelt een beetjequote:Ja, dat doen katten ook nog al eens jaGelukkig komen ze niet in huis
Juh, heel veel toffe dingen gehoordquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, gezelligNog wat wijzer over master geworden?
Ik kom er nu ook pas achter hoe vermoeiend goed luisteren is
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Juh, heel veel toffe dingen gehoordMaar 5 uur voorlichting gehad ofwel aandachtig luisteren en daardoor al 4 uur zwaar college gehad, dus ik ben eeeeeecht helemaal kapot...
Mja, maar dat zijn ook mensen die iets meer te melden hebben, en dat op een leuke manier doen. Dus daarvan kan ik begrijpen dat het leuk is om te volgenquote:
Veel te lang jaquote:
Een kleine 10.000 in totaal gingen me voorquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kleine 10.000 in totaal gingen me voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |