quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Hi
Op een SC met zo'n TT moet ik wel afkomen
Nog nooit gezien?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben ik hier straks echt nog de enige die het nooit gezien heeft
HOU OPquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
Het is de Friends van de 21ste eeuw maar dan beter
Friendsquote:
Ik ben net weer begonnen met opnieuw kijken, voor de 4e of 5e keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Friends
Wie daar alle aflvereingen nog geen drie keer van heeft gezien heeft ook tijden onder een rots geleefd of is zojuist geboren
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben net weer begonnen met opnieuw kijken, voor de 4e of 5e keer![]()
![]()
Maar misschien beter kan ik HIMYM gaan kijken
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook nog nooi HIMYM gezien![]()
En hoe meer iedereen zegt dat het op Friends lijkt, hoe later ik het ga doen![]()
Nooit van gehoord, alweerquote:De teevee staat hier nu op Made
quote:
Mooie tijdvuller dusquote:Is van MTVnogal laagdrempelig en nlaagniveauerig en zeer Amerikaans
quote:
Ik wist dat het mensen zou trekkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Hi
Op een SC met zo'n TT moet ik wel afkomen
Het is niet per se beter, het is anders, volwassenerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
Het is de Friends van de 21ste eeuw maar dan beter
Exact. Maar de printer loopt dus vast. Dus dan maar thuisquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zit op stage/werk (toch), en daar is het gratisser
![]()
Dat eerste is een bekend probleem hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier ook, maar de printer loopt steeds vast en ik heb geen tied meer
Van wachten krijg je niet meer tiet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat eerste is een bekend probleem hierVoor dat tweede blijf ik dan gewoon iets langer
En ik maar denken dat ik slechte opmerkingen maaktequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Van wachten krijg je niet meer tiet hoor
Ik kan niet langer blijvenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat eerste is een bekend probleem hierVoor dat tweede blijf ik dan gewoon iets langer
Jawel hoor. Als je 13 bent nog welquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Van wachten krijg je niet meer tiet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |