Bek houdenquote:
Sjowhan wil het vast wel fiksenquote:
Nu is mijn dag weer goedquote:Ik ook van jou hoor![]()
Ah toeoeoequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
Zouden de TT eigenlijk moeten verwijderen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ie gelijk die andere fout er uit halen![]()
Daar zijn al eens hele foute grappen over gemaaktquote:Jij bent makkelijk![]()
Dus ik ben te laat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Daar zijn al eens hele foute grappen over gemaakt
Met de grappen?quote:
Inventiefquote:
Checkquote:Zo, uurtje al weer voorbij, zonder iets te doen![]()
Ik vond en vind Friends tof trouwens, voor alle duidelijkheidquote:But, what struck me most about this was its authenticity of New York. OK, so the roof and skyline don't look all that real, but the feel of living in the city is all there. Roof envy is certainly not uncommon in New York City (I suffer from both that and large window envy), and it's the kind of thing that could bother you for years. Capturing that, HIMYM thrives in a way that NYC-based series like Friends never did.
Kan het me voorstellen in dit geval hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik ben nou eenmaal een paniekerig persoon
Hihi nu nog mijn diploma halen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef Yesse het volgende:
OMG OMG OMG ik ben waarschijnlijk toegelaten op de Universiteit Utrecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*doin' my happy dance
Dat is alleen afwachten. En mijn CKP moet ook afgesloten wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen in dit geval hoorEn dat diploma wordt geen probleem toch?
Gelukkig alleen de harde schijfquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Mac stuuk? Ai! Daar hadden we het nog over laatst hè? Ik heb niks dan ellende gehad. Wat scheelde er?
Overigens was Apple in mijn geval ook na 1 jaar wel bereid zaken te repareren. Maar dat waren dan wel de bekende problemen als flikkerend beeldscherm.
Ik heb er ook niet veel geld ingestoptquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik niet heel veel geld in een Mac heb gestopt
Studiegenoten die niet mailenWe hadden afgesproken, heb nog achter een tijd aangemaild, niets terug gekregen. Screw you dan hoor
Oeh ik ging van een dode uit jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
D'r is niemand doodTenminste, niemand van de vaste cast. Maar fuuuuck het was heftig. En het einde was ronduit kut. En zo zielig.
Ik heb het echt nooit hoor, dat ik zit te janken bij een serie, nu ook niet, maar het scheelde niet heel erg veel meer
Echt nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie was dat dan, kan me daar niks van herinneren![]()
Simba wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt nietDat was de vader van Simba ...
zegt je het nu iets ?
In het gebied dat de leeuwen bestrijken, is ook een soort kloof. Simba wordt door de kwaadaardige oom Scar daarheen gelokt. De hyena's fokken de buffels (oid) op, waardoor die allemaal in de kloof gaan rennen. Mustafa redt dan zijn zoon, maar wordt zelf onder de voet gelopen en sterft. Simba schaamt zich en verdwijnt naar de jungle, alwaar hij Timon & Pumba ontmoet. En Scar wordt dan de leider van de leeuwen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Simba wel jaMaar het verhaal is niet echt blijven hangen blijkbaar
Dat stuk ken ik wel ja geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Susi het volgende:
In het gebied dat de leeuwen bestrijken, is ook een soort kloof. Simba wordt door de kwaadaardige oom Scar daarheen gelokt. De hyena's fokken de buffels (oid) op, waardoor die allemaal in de kloof gaan rennen. Mustafa redt dan zijn zoon, maar wordt zelf onder de voet gelopen en sterft.
Dat dan weer nietquote:Simba schaamt zich en verdwijnt naar de jungle, alwaar hij Timon & Pumba ontmoet. En Scar wordt dan de leider van de leeuwen.
Hakuna Matataquote:
Oh, loopt dat verhaal zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Hakuna Matata![]()
En anders konden de leeuwinnen nooit zo veel honger hebben dat Nala de jungle helemaal in moet trekken en daar Simba, Pumba en Timo ontmoet
Het is mooi hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, loopt dat verhaal zoIk moet 'm misschien toch nog eens kijken
![]()
Veel plezierquote:
Heb je nu opeens een levenquote:Zal er aan moeten wennen dat ik niet meer de hele dag op internet kan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Hi
Op een SC met zo'n TT moet ik wel afkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |