Veel plezierquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutdag zeg. Eerst kapte mn pc er al mee, vervolgens was de gel op en toen ik op de helft was met fietsen kenkerde de ketting eraf.
Gelukkig is het nu lunchpauze.
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:46 schreef Bravebart het volgende:
WTF zeg nou kapt mn MacBook er ook nog meeStort zometeen mn flat nog in ook ofzo?
Hij freezede en toen ging de hdd ratelen als een malle.quote:
Daarom neem ik ook gewoon altijd mn eigen laptop meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Yesse het volgende:
Mijn computer is te langzaam voor het maken van voorkantenHad ik maar mijn laptop bij me
Niet goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Bravebart het volgende:
Hij freezede en toen ging de hdd ratelen als een malle.
Nee, zeker nietquote:
Office 2007 om voorkanten te maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook gewoon altijd mn eigen laptop meeOffice2007
[..]
Niet goed
Doen ze het allebei helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, zeker niet
Ik ben nu echt fiks onthand, met geen computer thuis
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Doen ze het allebei helemaal niet meer?![]()
En kun je niet 1 van Marco's computers lenen dan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutdag zeg. Eerst kapte mn pc er al mee, vervolgens was de gel op en toen ik op de helft was met fietsen kenkerde de ketting eraf.
Gelukkig is het nu lunchpauze.
Geen idee. Ik heb ze ook niet echt nodig-nodig, maar mn hele communicatie met de buitenwereld ligt plat zegmaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:46 schreef Bravebart het volgende:
WTF zeg nou kapt mn MacBook er ook nog meeStort zometeen mn flat nog in ook ofzo?
Ja maar ik weet niet of ze dan ook echt verrot zijn of dat ze het daarna weer zouden doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee. Ik heb ze ook niet echt nodig-nodig, maar mn hele communicatie met de buitenwereld ligt plat zegmaar.
Als mijn dingen ermee kappen zijn ze ook echt verrot. Ik ben niet voor niks een Duftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ze dan ook echt verrot zijn of dat ze het daarna weer zouden doen?
Ga je dat overleven?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Bravebart het volgende:
Geen idee. Ik heb ze ook niet echt nodig-nodig, maar mn hele communicatie met de buitenwereld ligt plat zegmaar.
Heb ik keus?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je dat overleven?Ik ben blij dat ik 3 pc's en 2 laptops heb thuis
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef Bravebart het volgende:
Jeuj weer mn ketting eraf waardoor ik tegen een rots aanknalde en mn band een klapband werd
Ik ben dr klaar mee voor vandaag, ik ga tukken.
Hee welkom terugquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Susi het volgende:
In Nederland
![]()
Numbers was wel een leuke serie overigens, My Name is Earl vond ik niks.
quote:
De grapjasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Bravebart het volgende:
Kut pcBeetje de bootvolgorde van mn hdd's omdraaien in het BIOS, waardoor ik een DISC BOOT FAILURE krijg
______
Hoe oud is ie?quote:En Mac is nog steeds stuukEens kijken of ik garantie kan claimen.
Ja wtf zegquote:
Mja, iets meer dan 1,5 jaarquote:[..]
Hoe oud is ie?
quote:MacBook (13-inch Mid 2007)
Serienummer: ****************
Nederland
Out of Warranty
Neuh, het is gewoon een uitgemaakte zaakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je straks nog terug naar de winkel, als Apple dwars gaat doen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon een uitgemaakte zaakGarantie is 1 jaar, daar val ik buiten, dus ik mag lekker zelf een nieuwe hdd gaan aanschaffen
Ja jippie, dat wordt het 3 maanden lang heen en weer bellen/mailen/gaan en dat kost me meer dan een nieuwe hdd kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nee, eigenlijk niet hè![]()
Garantie laptop?
Dat is de afweging die je moet maken iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jippie, dat wordt het 3 maanden lang heen en weer bellen/mailen/gaan en dat kost me meer dan een nieuwe hdd kopen
Mja, geen zin in. Ze kunnen je zo makkelijk pwnen door gewoon te zeggen dat je er niet netjes genoeg mee om ben gesprongen (laptop niet altijd uitzetten enzo...) en ik heb echt geen zin om ook hier nog energie in te gaan stekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is de afweging die je moet maken idd
Ik zou het ook niet doen in dit geval, maar het kan welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, geen zin in. Ze kunnen je zo makkelijk pwnen door gewoon te zeggen dat je er niet netjes genoeg mee om ben gesprongen (laptop niet altijd uitzetten enzo...) en ik heb echt geen zin om ook hier nog energie in te gaan steken
Mja, ik wist ook van het bestaan, maar de meeste fabrikanten kunnen het zo lekker lang rekken dat weinig consumenten er nog zin in hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen in dit geval, maar het kan wel
Zoveel mensen trappen in de fabrieksgarantie tegenwoordigheeft die course Recht toch nog nut gehad
Mac stuuk? Ai! Daar hadden we het nog over laatst hè? Ik heb niks dan ellende gehad. Wat scheelde er?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Bravebart het volgende:
Kut pcBeetje de bootvolgorde van mn hdd's omdraaien in het BIOS, waardoor ik een DISC BOOT FAILURE krijg
______
En Mac is nog steeds stuukEens kijken of ik garantie kan claimen.
Ik heb helemaal geen Mac thuis staan, enkel een pc. Hier op kantoor (zakelijk gezien dan) hebben we 2 macs, die gebruikt worden door de DTP-ers. Maar voor de rest geheel niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik niet heel veel geld in een Mac heb gestopt
Studiegenoten die niet mailenWe hadden afgesproken, heb nog achter een tijd aangemaild, niets terug gekregen. Screw you dan hoor
Iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik niet heel veel geld in een Mac heb gestopt
Herkenbaarquote:Studiegenoten die niet mailenWe hadden afgesproken, heb nog achter een tijd aangemaild, niets terug gekregen. Screw you dan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |