SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Seriously. Je moet echt How I met your mother gaan kijken. En stoppen met de 100ste rerun van FriendsDan zie je dat HIMYM friends (bijna) overschaduwd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Over een paar maanden, ben net weer begonnen
Laat mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]Alsof je niet elke episode al uit je hoofd kent..
Hmm, zeker een aanrader als ik het zo leesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Seriously. Je moet echt How I met your mother gaan kijken. En stoppen met de 100ste rerun van FriendsDan zie je dat HIMYM friends (bijna) overschaduwd.
Ik ben in 3 weken een beetje obsessed geraaktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, zeker een aanrader als ik het zo lees
Ja, maar dit is niet normaal.quote:
Zeg je wat van mijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
Ik ben in 3 weken een beetje obsessed geraakt![]()
BARNEYquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:41 schreef Yesse het volgende:
We need some Barney
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is leuk, en het blijft leukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
Ja, maar dit is niet normaal.Niet willen stoppen omdat wat? Je dan niet meer weet wat er is gebeurd?
Leek me wel een uitstekend topic voorquote:
Hij is heel tofquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Laatste HIMYM staat hier klaarMaar eerst eten, dan de promo kijken denk ik eventueelmisschien en dan er goed voor gaan zitten
HIMYM is leukerquote:
Friends is tijdloosquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:28 schreef Yesse het volgende:
HIMYM is leukerof in ieder geval eigentijdser
Ik keek/kijk ook gewoon house, dollhouse, OTH en ik ga nu beginnen met True Blood. Don't tell me I'm the samequote:
Jij bent serie-verslaafd, ik Friends-verslaafdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik keek/kijk ook gewoon house, dollhouse, OTH en ik ga nu beginnen met True Blood. Don't tell me I'm the sameJe kunt toch ook gewoon combineren?
Da's wel waarquote:
Ik heb HIMYM nog nooit gezien, dus ik kan de vergelijking niet makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's wel waarMaar HIMYM is wat volwassener ofzo? Het is anders dan Friends maar zeker niet slechter
Ik welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb HIMYM nog nooit gezien, dus ik kan de vergelijking niet maken
Ja want 21 minuten is echt super langquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent serie-verslaafd, ik Friends-verslaafdEn meerdere series heb ik geen tijd voor
Je weet dat het gevaar zit in 'ach ik kan nog wel eentje kijken' of 'damn dit was grappig ik wil meer meer meer nuuuu' hequote:
1 aflevering per keer schiet toch niet opquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat het gevaar zit in 'ach ik kan nog wel eentje kijken' of 'damn dit was grappig ik wil meer meer meer nuuuu' he
Echt? Tofquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef Yesse het volgende:
Ook leuk: Neerlands trots in HIMYM. Robin (real name: Jacoba Smulders) is half Nederlands
Ja, maar dan kijkt hij tenminstequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet dat het gevaar zit in 'ach ik kan nog wel eentje kijken' of 'damn dit was grappig ik wil meer meer meer nuuuu' he
Haar vader is Nederlands, haar moeder Brits en ze speelt een Canadees..quote:
Dat is 1 uur kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
1 aflevering per keer schiet toch niet opKijk er gelijk 2 of 3 achter elkaar
[..]
Dat dus
Ha, ik had in anderhalf week alles er door gejaagdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijkt hij tenminste(dat was ook de reden dat ik in 3 weken tijd alle seizoenen heb gekeken)
Heel goed.quote:
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Ha, ik had in anderhalf week alles er door gejaagd
Ja ik ben ondertussen ook nog aan het afstuderen, dus heb ik mezelf even een halt toegeroepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ha, ik had in anderhalf week alles er door gejaagd
Of zal ik doorgaan, net zolang tot jij 1 episode kijkt en toegeeft dat het een Friends-niveau haalt?quote:
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of zal ik doorgaan, net zolang tot jij 1 episode kijkt en toegeeft dat het een Friends-niveau haalt?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het maar laatMaar ik zeg toch ook niet dat ik HIMYM minder vind
Zo, en nu val ik bijna in slaapWas vannacht om half 4 weer klaarwakker
Dan moet je dat om 4 uur 's nachts doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik móet veel doen vandaag, en de komende 8 weken ook nog
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik trap er wéér in
Ik denk HIMYM is binnen. Maar het is de torrent om de avi te downloaden.
Neehee, ik wil gewoon eens normaal 8 uur slapen, en uitgerust wakker wordenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef Bravebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutdag zeg. Eerst kapte mn pc er al mee, vervolgens was de gel op en toen ik op de helft was met fietsen kenkerde de ketting eraf.
Gelukkig is het nu lunchpauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |