quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kleine 10.000 in totaal gingen me voor
ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
?
Wie zat hier ook al weer op twitter
Ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
?
Wie zat hier ook al weer op twitter
quote:
Doe 's doe 's doe 'squote:
Wat voor baggerfeest is het dan wel nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, heb ik vrijkaartjes gewoon voor een feest morgen, wil er echt niemand mee
Niks bagger, niemand kan gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor baggerfeest is het dan wel niet
Ohw die meuk bekijk ik nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Handig hè, die nieuwe icoontjes
Of heb je een ouwe layout?
Handig, die nieuwe functiesquote:
quote:
En alleen is het niks?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef Bravebart het volgende:
Niks bagger, niemand kan gewoon
Dit feest
Alleen naar een feest ben ik niet vanquote:
Ik vind Baggerlayout mooier dan silver, die functies kunnen me weinig boeienquote:
Gaat je niks aanquote:
Nee, das ook weer waarquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen naar een feest ben ik niet vanAlleen naar een concert kan nog, maar naar ene feest, nee
Mja, ik zoek wel ff verderquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das ook weer waarBeetje jammer van de kaartjes dan
Twitter boeit je toch nietquote:
Ohhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Twitter boeit je toch nietEn dat had ik gefixed
Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoudtquote:
Ik ben benieuwd hoelang Twitter het volhoudtquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoudt
Ik ben redelijk destructive jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang Twitter het volhoudt
Hahaha ja dat is meestal de vraagquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoudt
Als je daar over twijfelt, is je leven niet boeiend genoeg om met anderen te delen, en moet je dus ook stoppen met Twitter vervuilenquote:
Hadden meer Twitteraars dat maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben me er terdege van bewust dat mijn leven weinig boeiends te bieden heeft
Nee, dat zeker nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik een saai leven heb
Niet direct nee, maar het is wel zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Betekend toch ook niet dat je leven saai is![]()
Tofquote:Ik ga paintballen binnenkort
Beter dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is niet per se beter, het is anders, volwassener
Hey een nieuwe!quote:
Uuuuh, niet andersom?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen! Vandaag lekker klussen, ga het behang in de gang van de muur ontdoen.
Nee, zie het draadje in mijn sigquote:
Uuuh ik bedoel meer dat op jouw manier, het behang blijft staan en je de muur wegslooptquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, zie het draadje in mijn sig
De hal is al gedaan, nu nog de gang.. Dat vreselijke rode/groene behang heb ik al deels verwijderd, nu met warm water en biotex de rest
Is voor de isolatiequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh ik bedoel meer dat op jouw manier, het behang blijft staan en je de muur wegsloopt
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh ik bedoel meer dat op jouw manier, het behang blijft staan en je de muur wegsloopt
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |