quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, de biefstuk welDaarom vervang ik dat stukje ook meestal maar door hamburgers ofzo
Ach ja, je moet simpel beginnen hequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, best welIk ben allang blij dat er dan niks mislukt
Idd, en zo vaak doe ik het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, je moet simpel beginnen he
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, en zo vaak doe ik het niet
Wordt het morgen ook zulk weer trouwens? No way dat ik dan aan scriptie ga werken![]()
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hmm, moet kunnen dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
'klaart het steeds beter op'_
quote:SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, moet kunnen dusAls ik niet te laat ben (
) maar weer eens richting Schiphol
Verloedering van de taalVooral door de professionals, journalisten en PR-medewerkers
![]()
Ja, weet je welke het wordt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaIk ga morgen eeeeindelijk mn kast
! kopen
Neequote:
Ben ik geen vrouw danquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n ramp in kamers inrichten, daar hebben ze vrouwen toch voor uitgevonden?
Dat kan jij denk ik beter beoordelen dan ikquote:
Subtielquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan jij denk ik beter beoordelen dan ik
ROCK ON!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Subtiel
Ik ga m'n ouders een plezier doen en de afwas doen. Maar dan wel op mijn manier: de muziek aan. Hard.
Run DMCquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:18 schreef Etcetera het volgende:
Klaar alweerOnder het genot van Aerosmith ft. Rum DMC, Mooi Wark en als kers op de slagroom: Blues Brothers met Sweet Home Chicago
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:03 schreef Susi het volgende:
Vandaag gevoetbald met een stel vriendinnen, zwaar verbrand natuurlijk en bekaf momenteel
Zekerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef Susi het volgende:
Oooh wij gaan morgen ook al barbequen![]()
Het is het weer ervoor he
Ik vind barbeknoeien nooit zo leuk, het duurt lang en je weet lang niet altijd of je stuk vlees wel goed is. Maar de stokbroodjes met kruidenboterquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
ZekerAl was het in de wind niet echt warm
Maar verder niks mis met bbq-en
Dan kun je het gewoon nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:33 schreef Susi het volgende:
Ik vind barbeknoeien nooit zo leuk, het duurt lang en je weet lang niet altijd of je stuk vlees wel goed is. Maar de stokbroodjes met kruidenboter
Helemaal niks volgens mijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef DaFrenk het volgende:
Komt er nog wat leuks op TV? Ik kan zo snel niks interessants ontdekken in de gids.
Misschien maar weer eens een DVD of BluRay opzetten
Ik laat het altijd doen natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kun je het gewoon nietEn dat het langer duurt dan gewoon eten is zo, maar dat is toch gezellig als je in het zonnetje zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |