quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef DaFrenk het volgende:
Autotje door de APK heen![]()
En weer 2 nieuwe LEGO dozen gekocht, ik ben weer een middagje zoet![]()
Niet meer terug naar Finland?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
Mocht er iemand nog een kamer over hebben om en nabij Utrecht trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:15 schreef Bravebart het volgende:
Veel plezierIk heb er vanmorgen nog zitten ontbijten
![]()
Ik wens je veel succesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
Mocht er iemand nog een kamer over hebben om en nabij Utrecht trouwens
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef DaFrenk het volgende:
Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn jullie stil vandaag zeg
[ Bericht 9% gewijzigd door Piles op 22-05-2009 17:46:39 ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Niet meer terug naar Finland?Van de week terug verhuisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., volgend jaar in Utrecht studeren, vandaar
![]()
Aah! Welkom terug dan!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Van de week terug verhuisd, volgend jaar in Utrecht studeren, vandaar
Origineel hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef Yesse het volgende:
Utrecht... daar hoop ik volgend jaar ook te studeren
quote:
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik wist hetSPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, was niks anders openquote:
BK is 24u tegenwoordig zeker?quote:
Jepsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
BK is 24u tegenwoordig zeker?
Maar ik mis op Schiphol nog wel wat betaalbare, goede eetzaken eigenlijkDie sandwichbar is
maar onbetaalbaar
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Jeps
Mja, die mis ik dus ook... Best schraal voor zo'n enorm iets als Schiphol
Geen ideequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Susi het volgende:
Is er niet iets lekkers en goedkoops in de rest van de Haarlemmermeer dan ? Of hoe heet de plaats waar Schiphol het dichtste bij ligt ?
Daar gaan we wel vanuit jaquote:
quote:En ik moet maandag met de hond op cursus, we gaan flyballen
''We gaan flyballen'' klinkt zo als ''we zijn zwanger'' en dat vind ik stom klinkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is het?
En vind je dat niet leuk dan?
Ah, zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
''We gaan flyballen'' klinkt zo als ''we zijn zwanger'' en dat vind ik stom klinken
Maar het is met hindernissen enzo. Wat ik begreep verschilt het ook per vereniging, dus ik kan er dinsdag meer over vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |