Nee, we zien het gewoon als een beetje neuken hier en daar.quote:Het blijkt trouwens ook dat Players helemaal niet weten dat ze meisjes playen..
Niet onze schuld. Jullie willen, wij geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, we zien het gewoon als een beetje neuken hier en daar.
Jaa dats idd een heel goed idee. Mjaa ik blijf een zwak hebben voor hem..quote:
Nouja het gaat nieteens om het neuken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, we zien het gewoon als een beetje neuken hier en daar.
Dan is het een slechte player.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:54 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Jaa dats idd een heel goed idee. Mjaa ik blijf een zwak hebben voor hem..
[..]
Nouja het gaat nieteens om het neuken.
Kan ze even RuffRyden, dan zal ze wel over die player heen zijn, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Post eens een foto van jezelf Michelle, zoals ik zo lees zou ik je wel doen denk ik.
Dagelijks jongen, dagelijks.quote:
Spreek je nog met hem via MSN of iets dergelijks? Niet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:03 schreef Michelle.. het volgende:
Dankje L-IS, goeie tip! Ik zal het idd proberen.Mjaa het erge vind ik nog dat ik 5 weken met hem heb gehad en nu, na zo'n 8/9 weken hem nog niet helemaal vergeten ben.
Hij heeft trouwens vandaag gezegt dat hij die vriendin van mij ook wel leuk vind. Pffff.. ik wordt er zo moe van. -.-
Des te harder je het probeert, des te minder goed het gaat lukken. Gewoon doorgaan met je leven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Michelle.. het volgende:
Via msn bijna niet. Heel soms zegt hij wat tegen mij, maar ik blijf kortaf doen enzo. Een vriendin van mij is al van heel jongs afaan hele goede vrienden met hem (nee nieteens meer dan dat, ze heeft zelf een vriend) Maar hij vertelt haar opzich best veel,, en dit dus ook..
Haha, i try to forget him!
We moeten de situatie goed inschatten natuurlijk. En welkom op Fok! natuurlijk. Maar het is hier eigenlijk een beetje standaard dat alle nieuwe vrouwmensen hun tieten laten zien, maar een normale foto is ook goed bij meisjes onder zestien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Michelle.. het volgende:
LasTeR jaa idd je heb wel gelijk,, Allemaal bedankt voor jullie goeie tips.
Skylark, waarom moet die pic dn? xD
Ga naar www.tinypic.com en daar moet je je foto even uploaden. Verder zijn de [img] tags wel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:28 schreef Michelle.. het volgende:
[ [url=C:UsersMichellePicturesMichelleMichelle033.jpg]afbeelding[/url] ]
Lief hoe je dat zegt, "dat schilderijtje".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://xs.to/ Daar even die picca uploaden, dan op dat schilderijtje klikken en de link van die foto erin zetten.
Ghehe, LasTeR is on point!
Wat doe je vanavond?quote:
Ik krijg meer zin van haar dan van jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef StrawberryFields het volgende:
En jawel, de fokkers hebben hun zin weer gekregen![]()
Maarja, ik snap eigenlijk niet hoe je verliefd kan worden op zo iemand, ik bedoel wat moet je met iemand die om de paar weken een ander heeft? Ik zou zo iemand echt niet vertrouwen.
Waarom doe je zo gemeen tegen dat arme meisje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef StrawberryFields het volgende:
Maarja, ik snap eigenlijk niet hoe je verliefd kan worden op zo iemand, ik bedoel wat moet je met iemand die om de paar weken een ander heeft? Ik zou zo iemand echt niet vertrouwen.
Gooi mijn hengel aan de haak zit een chick nigga!quote:
Ja dat zie ik heel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen dat arme meisje?![]()
Zie je niet dat ze het moeilijk heeft?
En jij hoort erbij!quote:
Wat vind je van oudere jongens?quote:
LasTer is echt een leuke en grappige jongen hé.quote:
Zoals iemand al zei, block en verwijder hem van msn en hyves en probeer je zoveel mogelijk te concentreren op zijn slechte eigenschappen. Misschien dat dat helpt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Michelle.. het volgende:
@ StrawberryFields;; Ze zeggen het ook al, Liefde maakt blind.. Ik was zó verlieffd. Dan boeit de rest je niet. Ik was echt heel heel erg in de wolken. Vandaar toen ook die graffiti,, Niks boeide me,, Ik deed het gewoon voor en met hem enzo. Liefde maakt blind..
Skylark. Jij duivel jij, altijd weer zo vrolijk en optimistisch!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
LasTer is echt een leuke en grappige jongen hé.
Heb je nog leuke vriendinnen?
Of andere filmpjes die ergens circuleren? Net als dat andere 14-jarige meisje... Het is de nieuwste hype!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie dat je aan streetdance hiphop doet Michelle, geen filmpjes op Youtube toevallig ofzo?
Het is even door die zure appel heen bijten als nieuweling die zich voor moet stellen hier, maar het zal zich lonen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Of andere filmpjes die ergens circuleren? Net als dat andere 14-jarige meisje... Het is de nieuwste hype!
En nummer #4 is binnen. De TT trok jou ook aan?quote:
De nieuwe Kelly H.quote:
Geen idee, maar ik kreeg wel een stijfje van die tweede fotoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En nummer #4 is binnen. De TT trok jou ook aan?
Geloofwaardigheidslevel -10quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:47 schreef Michelle.. het volgende:
@ dWc_RuffRyder
Haha 1tje,, maar die is wel mislukt,,
Precies op de dag dat ik 2 weken niet geweest ben,, moet er een filmpje worden gemaakt xD Gelukkig ziet de dans er nu echt veel beter uit!
Hoe kan ik jou herkennen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:47 schreef Michelle.. het volgende:
@ dWc_RuffRyder
Haha 1tje,, maar die is wel mislukt,,
Precies op de dag dat ik 2 weken niet geweest ben,, moet er een filmpje worden gemaakt xD Gelukkig ziet de dans er nu echt veel beter uit!
Krijg je niet genoeg aandacht?quote:
Lees nou schatje, ze was er net weer bij na twee weken absentie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lees nou schatje, op die dag was ze er net niet bij.
Ze was toch 2 weken niet geweest, en net die dag was ze er wel en daardoor (vind ze zelf) was ze minder dan de rest?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze twee weken niet had geoefend, en dat er een filmpje gemaakt moest worden toen ze er juist wel was. Het brein van een 14-jarige is complex.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wou het lezen als "op de dag dat ik na 2 weken weer aanwezig was".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen rond kersttijd.quote:
Kenker, ik lees niet goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze was toch 2 weken niet geweest, en net die dag was ze er wel en daardoor (vind ze zelf) was ze minder dan de rest?
Spuit #3.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze twee weken niet had geoefend, en dat er een filmpje gemaakt moest worden toen ze er juist wel was. Het brein van een 14-jarige is complex.
Je zei 3!quote:
Dat jij dat hardop durft te typen terwijl hij erbij is!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kenker, ik lees niet goed. Sorry, dyslectie.
Maar naar welk topic refereerde je? I.v.m lijntje en kont?
Ik vind dat je er beeldschoon uitziet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef Michelle.. het volgende:
Ghehe ik sta helemaal in het begin bij dat groepje van 3 meiden, aan de rechterkant. Zwart hempje, grijze broek (jhaa ik zie er ook niet uit tijdens mijn training maarjaa xD)
En ze danst voortreffelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind dat je er beeldschoon uitziet.
Dan moet je dat maar eens laten zien, ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef Michelle.. het volgende:
Jaaa klopt. ze doet mee aan tv programma's enzo. maar idd ze is hele goeie hiphopper. NU lukt het mij ook wel om zo te dansen xD maarja toen dus nietecht XD
Ze doet me denken aan Jessica Alba in de onvolprezen film 'Honey'.quote:
Als je nieuwe filmpjes hebt kun je die natuurlijk altijd hier neerzetten voor ons!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef Michelle.. het volgende:
Jaaa klopt. ze doet mee aan tv programma's enzo. maar idd ze is hele goeie hiphopper. NU lukt het mij ook wel om zo te dansen xD maarja toen dus nietecht XD
Te meten met meervoudig oscarwinnaar "Step Up"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Jessica Alba in de onvolprezen film 'Honey'.
En dat is mijn all-time favoriet.
Je gaat 'm terugplayenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Hey Michelle..Wat is de Hyves van die jongen dan?
Je bent me voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Te meten met meervoudig oscarwinnaar "Step Up"
Als konijnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die haas krijgt veel meer plezier dan alleen met kerst, volgens mij.
Ik zal je even PM'en, dat praat wat makkelijker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Michelle.. het volgende:
Ahahahaha idd Blaxje xD. Nou voor de mensen die tips hebben tegen het vergeten van players/tegen liefdesverdriet. Bij mij melden.
Moet je nou kijken, je was hem al 4 pagina's lang vergeten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Michelle.. het volgende:
Ahahahaha idd Blaxje xD. Nou voor de mensen die tips hebben tegen het vergeten van players/tegen liefdesverdriet. Bij mij melden.
Ik dacht als eerste aan 'Save The Last Dance'.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Jessica Alba in de onvolprezen film 'Honey'.
En dat is mijn all-time favoriet.
Haha oh okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Michelle.. het volgende:
@Allure;; aan die hyves heb je niks, zijjn profiel is afgeschermd voor niet-vrienden.
Ik weet wel een geschikte beloning.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je nou kijken, je was hem al 4 pagina's lang vergeten!
Heej, één van die moves komt ook voor in Stomp Tha Yard. Ooit gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Michelle.. het volgende:
Hahahah alle dansfilms komen even langs in deze topic xD.
Dus je houdt van films kijken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Michelle.. het volgende:
Hahahah alle dansfilms komen even langs in deze topic xD.
Nee, want dat neuken accepteer je wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:54 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Nouja het gaat nieteens om het neuken.
Gemeen? Volgens mij wil jij misbruik van haar maken. :S :S (A)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef Zaith het volgende:
Waarom doen jullie zo gemeen tegen arme Michelle. Zien jullie niet dat ze in een moeilijke tijd verkeerd!
Kom maar hier meid, ik bescherm je wel!
Dat je doet alsof je iemand wegduwt of jezelf, en dan wat naar achteren huppelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef Michelle.. het volgende:
Nee niet gezien, wat voor soort move dan?
Ik ga een beetje met mezelf zitten PM'enquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij is Chriz al als een malle aan het PM-en.
Je pleegt plagiaat, mijn vriend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat je doet alsof je iemand wegduwt of jezelf, en dan wat naar achteren huppelt.
Hele goede film trouwens, keertje kijken samen?
Gewoon een swaffel hier en daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Gemeen? Volgens mij wil jij misbruik van haar maken. :S :S (A)
Ik leg je het straks wel even uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef StrawberryFields het volgende:
Gaat ook wel op voor velen hier denk ik. Er is gewoon een vast groepje hier die het beste met je voor heeft, helaas hoort Fredo55 daar niet bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Fredo55. Daar bedoelde ik mee; Het gaat nieteens om het Neuken,, meer om het playen van de meisjes, het pijn doen van de meisjes, Alhoewel ik zo'n idee heb dat bij jou het leven wel alleen maar om neuken draait..
Inderdaad, jongens zijn echt klootzakken over het algemeen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Fredo55. Daar bedoelde ik mee; Het gaat nieteens om het Neuken,, meer om het playen van de meisjes, het pijn doen van de meisjes, Alhoewel ik zo'n idee heb dat bij jou het leven wel alleen maar om neuken draait..
Dat meisje heeft toch ook gewoon gevoelens? Houd daar eens rekening mee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:05 schreef Zaith het volgende:
[..]
Gewoon een swaffel hier en daar.
Als jij dat misbruik noemt, pfff.
Ik ben het me je eens. Dat is gewoon ronduit walgelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Je trekt wel snel conclusies, deed je dat ook bij die player?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Maar jij wilt dus nu graag lieve, gevoelige jongens? Zoals LasTer, dWc_Ruffryder, Chriz2k of ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo55, neehoor dat hoef je niet uit te leggen, Hou maar voor jezelf en de meisjes die daar wel op ingaan. Tschüss,, tenzij je nog wat normaals te zeggen heb?
Je hebt het echt niet door hé?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo55, neehoor dat hoef je niet uit te leggen, Hou maar voor jezelf en de meisjes die daar wel op ingaan. Tschüss,, tenzij je nog wat normaals te zeggen heb?
Types als Fredo55 knapt ze in ieder geval op af. De echte heren blijven dus over jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus nu graag lieve, gevoelige jongens? Zoals LasTer, dWc_Ruffryder, Chriz2k of ik?
Sowieso zijn jullie wel de elite van het internet playen hier op Fok!, dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus nu graag lieve, gevoelige jongens? Zoals LasTer, dWc_Ruffryder, Chriz2k of ik?
Ieder normaal meisje gaat er op in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Michelle.. het volgende:
Nette opmerkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Gatsie, rukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef LasTeR het volgende:
Skylark. is even rukken, hij is zo weer terug.
Ja, what te fuck moet ik met een 14-jarige.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Types als Fredo55 knapt ze in ieder geval op af. De echte heren blijven dus over ja.
Oh sorry, ik bedoelde lurken.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Michelle, ken je de film ''GHB''?
Gaat over een jong meisje dat via internet een mysterieuze man ontmoet.
Ik heb een leven, jij niet want jij heb je laten naaien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef Michelle.. het volgende:
Haha jaa idd Skylark.
Psstt Fredo55, Tip,, tijd om op te hoepelen en een leven te zoeken.
Die mysterieuze man is dus nu Fredo55, de online potloodventer zeg maar. Trap er niet in!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Michelle, ken je de film ''GHB''?
Gaat over een jong meisje dat via internet een mysterieuze man ontmoet.
Fredo, je moet ze juist waarderen hoe ze zijn! Niet proberen te veranderen en dwingen tot neuken ofzo. :Squote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo, dan heb je toch echt een verkeerd beeld van Meisjes.
Meisjes in het algemeen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo, dan heb je toch echt een verkeerd beeld van Meisjes.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb een leven, jij niet want jij heb je laten naaien."
Iemand die een leven heeft zou dar nooit intrappen.
Potjandikkie. Jij en je taalgebruik.quote:
Hij is gewoon pedo :Squote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Michelle.. het volgende:
Bitch-fight
Bitch-fight
Bitch-fight
ahahaha. Wat doe je in deze topic dan? en waarom begin je tegen mij over neuken dan? Ohja,, ga maar even daarover nadenken! Succes. doeeeeei
Siegert, ik zou je zo doen zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb een leven, jij niet want jij heb je laten naaien."
Iemand die een leven heeft zou dar nooit intrappen.
Een charmante, zoals het een dame betaamd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was het een bulderende lach of een zeer charmante en vrouwelijke?
Michelle, heb je deze opmerking al gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fredo, je moet ze juist waarderen hoe ze zijn! Niet proberen te veranderen en dwingen tot neuken ofzo. :S
Skylark, ja, dat is een goede jongen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Michelle, heb je deze opmerking al gezien?
Het kan toch ook gewoon hier? Het heet hier PUB, en ze is een puber net als wij. En wij kunnen vast ook goed feedback geven, in alle bescheidenheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef LasTeR het volgende:
Michelle? We hebben hier ook nog andere subforums zoals Userfoto's. Is best leuk om daar je foto's te plaatsen, krijg je ook leuke feedback van mensen.
Wat dacht je Fredo? "Ik kijk in LasTeR's fotoboek in de hoop dat hij er slechter uitziet en ik hem dus belachelijk kan gaan maken?" Valt tegen of niet?quote:
Natuurlijk, maar hier heb je geen S&G.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon hier? Het heet hier PUB, en ze is een puber net als wij. En wij kunnen vast ook goed feedback geven, in alle bescheidenheid.
PUB staat voor Post Ur Bodyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon hier? Het heet hier PUB, en ze is een puber net als wij. En wij kunnen vast ook goed feedback geven, in alle bescheidenheid.
Ik hoop dat niemand in mijn fobo kijkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat dacht je Fredo? "Ik kijk in LasTeR's fotoboek in de hoop dat hij er slechter uitziet en ik hem dus belachelijk kan gaan maken?" Valt tegen of niet?
Nee, je deed me heel ff aan iemand denken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat dacht je Fredo? "Ik kijk in LasTeR's fotoboek in de hoop dat hij er slechter uitziet en ik hem dus belachelijk kan gaan maken?" Valt tegen of niet?
Komkom gast, niet alles draait om uiterlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een sexy&gewaagde foto van jezelf moet posten voor 22:00 vanavond, anders gaat het forum voor jou definitief op slot en kun je fluiten naar je tips.quote:
Sexy en Gewaagd, een topic waar eigenlijk alle meisjes op FOK! sexy foto's postenquote:
Kut.quote:
'Hate me or love me' staat er, nou ik weet wel wat het wordt hoorquote:
Ik ook stiekem niet. We maken er deze keer geen misbruik van, jongens! Gewoon gentleman-style.quote:
Nee niks , beetje dit meisje voor de gek houden.quote:
Wijze taal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ehm michelle,
je bent 14, jong en naïef.
Ga van fok af en doe iets met je leven
Dat moet ze toch zelf wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ehm michelle,
je bent 14, jong en naïef.
Ga van fok af en doe iets met je leven
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dit soort meisjes zijn potentiële zelfmoordpatientjes dus gedraag je gewoon normaal
Klopt, het is net uit met mijn vriendin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
Zou je aan kunnen geven welke meisjes uit je vriendenlijst op zoek zijn, misschien kan je ons koppelen.
Waarom zou iemand toespelingen maken naar zijn zusje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jongens als dit jullie zusje was had je je wel anders gedragen
Gast wie begon er te zeiken over electro worms OP ?quote:
Achteraan sluiten, knul.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Len93 het volgende:
Krijg nou..
Michelle, behoefte aan een 15-jarige jongen die sowieso niet wegloopt?
Ik herinner nog hoe Skylark weken emotioneel was. Zo'n 8+ weken toch wel zeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, het is net uit met mijn vriendin.
Zij had ongeveer hetzelfde als jouw ex gedaan. Ik voelde me ook vies, geplayed om het maar zo te zeggen. Maar nu ben ik er weer overheen, en ben ik klaar voor iets nieuws.
Appels, peren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Gast wie begon er te zeiken over electro worms OP ?
Jullie zien het!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Michelle.. het volgende:
Hmm ligt eraan.
heeeee jongens niet ruzie maken!
okee ik ga even een regel maken in deze topic
WEL LOL MAAR GEEN GEKUT, GEEN RUZIE MAAR WEL EEN TOPIC MET NUT
oh jongens wat kan ik toch weer geweldig rijmen XDXD nietdus
Ik geef dat recht. Nokken of ik tyft je door een bushokje, kutnewbie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Len93 het volgende:
Wat geeft jou het recht om hier in plaats van mij te zijn?
Ik kan me heel goed identificeren met Michelle, omdat wij hetzelfde hebben doorgemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Len93 het volgende:
Wat geeft jou het recht om hier in plaats van mij te zijn?
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie zien het!
Dus wilt iedereen behalve Michelle, Chriz2k, dWc, LasTer, Allure (omdat) en ik even dit topic verlaten?
Nu nog niet nee...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Appels, peren.
Het enige negatieve is dat ze een linkje naar haar Hyves heeft gepost, voor de rest ondervindt niemand er schade van.
Dat zou het motto van PUB moeten worden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Michelle.. het volgende:
Iedereen mag blijven als je je maar aan DE regel houd! ^^
Voor de evt nieuwkomers;; WEL LOL MAAR GEEN GEKUT, GEEN RUZIE MAAR WEL EEN TOPIC MET NUT
Ja man, wel in ruk kwaliteit, maar al met al een redelijk film. Ik wacht nog op Fast and Furious 14.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie al Fast & Furious 4 gezien?.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie zien het!
Dus wilt iedereen behalve Michelle, Chriz2k, dWc, LasTer, Allure (omdat) en ik even dit topic verlaten?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja man, wel in ruk kwaliteit, maar al met al een redelijk film. Ik wacht nog op Fast and Furious 14.
Pak altijd maar weer de invaliden, stoerdoenerijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik geef dat recht. Nokken of ik tyft je door een bushokje, kutnewbie.
You're damn right. Omdat ik het recht heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Len93 het volgende:
[..]
Pak altijd maar weer de invaliden, stoerdoenerij
Dat zou wel het toppunt zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind toch wel dat wij een pluim verdienen. Ik heb net bij 'vrienden' wat voornamen ingevoerd van niet nader te noemen heren uit dit topic, en geen van allen heeft het gewaagd haar vriendenlijst bruut te ontmaagden met een 17+'er.
Ja, ik mag van mama geen vreemden toevoegen. (Ninja edit, die plus hehe)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind toch wel dat wij een pluim verdienen. Ik heb net bij 'vrienden' wat voornamen ingevoerd van niet nader te noemen heren uit dit topic, en geen van allen heeft het gewaagd haar vriendenlijst bruut te ontmaagden met een 17+'er.
Dat zou jou goed uitkomen, he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zou wel het toppunt zijn.
Als jullie nou even allemaal jullie Hyves hier neer zetten, kan Michelle even keuren.
Abominabel snel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja, ik mag van mama geen vreemden toevoegen. (Ninja edit, die plus hehe)
Wat wil je, met zo'n TT en zo'n naam.quote:
Ik doe het puur voor haar belang. Michelle verdient een trouwe en loyale jongen, zoals de jongemannen in dit topic.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou jou goed uitkomen, he.
[..]
Abominabel snel.
Je topic titel.quote:
Watsmetjou?quote:
We kloten toch niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ervaar morele bezwaren nu ze haar Hyves heeft gepost.
Dat is het probleem ook niet, ik doel meer op het feit dat FOK! voor 80% uit levenloze debielen bestaat die dat potentieel wel gaan doen.quote:
En jou kieperen we met vereende krachten het topic weer uit. Hoppakee!quote:
En de mensen die te bang zijn om te registreren omdat ze anders door de Fok!-knokploeg worden bezocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, ik doel meer op het feit dat FOK! voor 80% uit levenloze debielen bestaat die dat potentieel wel gaan doen.
U bent ook in het bezit van Sugababes?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Watsmetjou?
Je moet hier wel correct Nederlands typen, net als op Sugababes. Heb je trouwens Sugababes? Dan krijg je kudos van me
!
Maar jij bent dan ook geweldigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
You're damn right. Omdat ik het recht heb.
Sowieso.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
U bent ook in het bezit van Sugababes?
Ik had al een PM gestuurd met de suggestie haar Hyves op privé te zetten, tot nu toe met weinig effect.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Michelle, misschien is het slim om je Hyves-link even te verwijderen. Wij weten het nu, en wij zijn niet van die klootzakken, maar hier op FoK! willen wel eens mensen komen die het leuk vinden om Hyves' van andere mensen te verzieken.
Kan ik me ook niet anders voorstellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso.
Zeker dat ik veel kudos krijg.
Onze moraalridder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had al een PM gestuurd met de suggestie haar Hyves op privé te zetten, tot nu toe met weinig effect.
Goede spelling ook nog eens, wil je met me trouwen?quote:
Ik heb nog foto's tegoed uit Barca van je, trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moraalridder? Principes! Normen en waarden! Gezond verstand! Goede bedoelingen!
En scheiden en dan met mij trouwen en in een witte villa aan zee gaan wonen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Goede spelling ook nog eens, wil je met me trouwen?
Jij mag er ook wel bij.quote:
Nee, jij bent goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Michelle.. het volgende:
PUB Playerss.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » Michelle.. 254 1762 19/05
Wejooo
Vandaag deze topic dinges geplaatst
1762 x bekeken. + 254x gereageert!
Wauw
We zijn goed mensen (H)
Terwijl je het nog steeds met je ex-man doet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En scheiden en dan met mij trouwen en in een witte villa aan zee gaan wonen?
En ik je beste vriendin als maîtresse heb?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Terwijl je het nog steeds met je ex-man doet?
HET IS DIE PLAYER!!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Michelle.. het volgende:
hahahaha misschien. ik kijk wel effe
IEUWWWWW ER KOMT EEN HELE STOMME JONGEN BIJ MIJ ONLINE,, wie denken jullie die het zou kunnen zijn?
Dus jij zou vreemdgaan? Tsk tsk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik je beste vriendin als maîtresse heb?
Fredo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Michelle.. het volgende:
IEUWWWWW ER KOMT EEN HELE STOMME JONGEN BIJ MIJ ONLINE,, wie denken jullie die het zou kunnen zijn?
Wijs hem op dit topic meid, er staan heel veel mensen achter jou die niet van stomme players houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Michelle.. het volgende:
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Michelle.. het volgende:
Hahahahahaha Chriz2k heeft het goed!
xD Skylark. Goeie xD maar ik heb Fredo niet op msn
we zijn de bom manquote:
Als ik hem maak, draag ik de TT ook aan jou op.quote:
Lieve schat,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
Jij staat daar met je maten
Sigaret in je mond, stoer te praten
Jullie zijn ‘the gang’
Toch jammer dat ik niet bang voor je ben
Ik en mijn chicks lopen jullie groep voorbij
Even, wordt er omgekeken naar mij
Een verwaande blik, die kun je krijgen
Nu kun je beter zwijgen
Maar nee hoor, fluiten en roepen doe jij
‘je bent niet stoer’ is wat ik toen zei
Jij voelde je vernederd en werd kwaad
Je vrienden vonden het tijd om te gaan, was al laat
Het is nooit relaxt om tegen je ex in te gaan
Laat staan om een meid te slaan
Jij kwam dreigend op mij af
Mijn vriendinnen vonden je maar laf
Je gezicht vlak voor die van mij, je adem in mijn gezicht
‘had je nog wat? Vuile wicht?’
God, wat ben jij een eikel, stoer hoor
Nog steeds sta je daar, buigt een beetje naar voor
Je begint me te zoenen, ik duw je weg
Weer afgekeurd tegenover je maten, heb jij pech!
je homeys lachen je uit, jezelf voor schut gezet
En ik roep ter extra vernedering:
‘hij is niet eens goed in bed!’
Mijn chicks lachen, en zijn maten doen dat ook
Je eigen schuld, omdat je steeds met een ander het bed in dook
Heh, players. Kan het niet uitstaan.
Kerels die niet bij de sletjes zijn weg te slaan
Om iemand in te pakken en te gebruiken
Dan uit maken, volledig misbruiken
Want onthoud goed, playen is niet stoer
Het enige dat je bent: is een mannelijke hoer
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lieve schat,
Ik zou mijn leven voor je liefde geven
en voor altijd dicht bij je willen leven
Als ik van je gehouden had mijn liefste schat
Dat je dat nou niet doorhad
Jouw ogen, lach en woorden hebben me nooit geraakt
Alleen jouw lichaam heeft mij gelukkig gemaakt
Ik vond je niet heel bijzonder
Onze liefde voelde niet als een wonder
Toch geloof ik dat wonderen nog steeds bestaan
Nooit is het zo makkelijk uitgegaan
Snel zal ik andere lippen kussen
Snel zal ik in andere armen rusten
Een goed gevoel dat gloeit van binnen
Daar kun je wel iets bij verzinnen
Inderdaad ik heb je gebruikt
En maak het nu uit.
En al raakt mijn hart op een dag versleten
Jouw naïviteit zal ik niet snel vergeten
Dat is wat ik nu dus tegen je wil zeggen
En verder niet kan uitleggen.
Het plaatje zal nu wel duidelijk zijn getekend
Wat jij voor mij hebt betekend
Tot ziens mijn lief,
Je grote hartendief.
Je schudt ze zo uit je mouwquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lieve schat,
Ik zou mijn leven voor je liefde geven
en voor altijd dicht bij je willen leven
Als ik van je gehouden had mijn liefste schat
Dat je dat nou niet doorhad
Jouw ogen, lach en woorden hebben me nooit geraakt
Alleen jouw lichaam heeft mij gelukkig gemaakt
Ik vond je niet heel bijzonder
Onze liefde voelde niet als een wonder
Toch geloof ik dat wonderen nog steeds bestaan
Nooit is het zo makkelijk uitgegaan
Snel zal ik andere lippen kussen
Snel zal ik in andere armen rusten
Een goed gevoel dat gloeit van binnen
Daar kun je wel iets bij verzinnen
Inderdaad ik heb je gebruikt
En maak het nu uit.
En al raakt mijn hart op een dag versleten
Jouw naïviteit zal ik niet snel vergeten
Dat is wat ik nu dus tegen je wil zeggen
En verder niet kan uitleggen.
Het plaatje zal nu wel duidelijk zijn getekend
Wat jij voor mij hebt betekend
Tot ziens mijn lief,
Je grote hartendief.
Waarom gaan we niet een keer Hindoes bashen voor de verandering?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is een verkapt moslim bashtopic of niet?
Ik. En mensen als Houniet moet je links laten liggen. Smerige player dat ie isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Michelle.. het volgende:
Ohkee vraagje he aan iedereen die deelneemt aan deze topic:
Wie boeit het uberhaußt hoe ik me voel door die Player? En wie is het dan ook eens met mij?
Ik geef oprecht om je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Michelle.. het volgende:
Wie boeit het uberhaußt hoe ik me voel door die Player? En wie is het dan ook eens met mij?
Zoals ik in het begin al aangaf en probeerde te helpen, dit soort gasten moet je gewoon negeren en uit je leven gooien. Heb je niets aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Michelle.. het volgende:
Ik vind die jongen gewoon echt een sukkel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Michelle.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |