Heej, één van die moves komt ook voor in Stomp Tha Yard. Ooit gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Michelle.. het volgende:
Hahahah alle dansfilms komen even langs in deze topic xD.
Dus je houdt van films kijken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Michelle.. het volgende:
Hahahah alle dansfilms komen even langs in deze topic xD.
Nee, want dat neuken accepteer je wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:54 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Nouja het gaat nieteens om het neuken.
Gemeen? Volgens mij wil jij misbruik van haar maken. :S :S (A)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef Zaith het volgende:
Waarom doen jullie zo gemeen tegen arme Michelle. Zien jullie niet dat ze in een moeilijke tijd verkeerd!
Kom maar hier meid, ik bescherm je wel!
Dat je doet alsof je iemand wegduwt of jezelf, en dan wat naar achteren huppelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef Michelle.. het volgende:
Nee niet gezien, wat voor soort move dan?
Ik ga een beetje met mezelf zitten PM'enquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij is Chriz al als een malle aan het PM-en.
Je pleegt plagiaat, mijn vriend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat je doet alsof je iemand wegduwt of jezelf, en dan wat naar achteren huppelt.
Hele goede film trouwens, keertje kijken samen?
Gewoon een swaffel hier en daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Gemeen? Volgens mij wil jij misbruik van haar maken. :S :S (A)
Ik leg je het straks wel even uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef StrawberryFields het volgende:
En jawel, de fokkers hebben hun zin weer gekregen![]()
Maarja, ik snap eigenlijk niet hoe je verliefd kan worden op zo iemand, ik bedoel wat moet je met iemand die om de paar weken een ander heeft? Ik zou zo iemand echt niet vertrouwen.
Gaat ook wel op voor velen hier denk ik. Er is gewoon een vast groepje hier die het beste met je voor heeft, helaas hoort Fredo55 daar niet bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Fredo55. Daar bedoelde ik mee; Het gaat nieteens om het Neuken,, meer om het playen van de meisjes, het pijn doen van de meisjes, Alhoewel ik zo'n idee heb dat bij jou het leven wel alleen maar om neuken draait..
Inderdaad, jongens zijn echt klootzakken over het algemeen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Fredo55. Daar bedoelde ik mee; Het gaat nieteens om het Neuken,, meer om het playen van de meisjes, het pijn doen van de meisjes, Alhoewel ik zo'n idee heb dat bij jou het leven wel alleen maar om neuken draait..
Dat meisje heeft toch ook gewoon gevoelens? Houd daar eens rekening mee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:05 schreef Zaith het volgende:
[..]
Gewoon een swaffel hier en daar.
Als jij dat misbruik noemt, pfff.
Ik ben het me je eens. Dat is gewoon ronduit walgelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Je trekt wel snel conclusies, deed je dat ook bij die player?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Maar jij wilt dus nu graag lieve, gevoelige jongens? Zoals LasTer, dWc_Ruffryder, Chriz2k of ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo55, neehoor dat hoef je niet uit te leggen, Hou maar voor jezelf en de meisjes die daar wel op ingaan. Tschüss,, tenzij je nog wat normaals te zeggen heb?
Je hebt het echt niet door hé?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo55, neehoor dat hoef je niet uit te leggen, Hou maar voor jezelf en de meisjes die daar wel op ingaan. Tschüss,, tenzij je nog wat normaals te zeggen heb?
Types als Fredo55 knapt ze in ieder geval op af. De echte heren blijven dus over jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus nu graag lieve, gevoelige jongens? Zoals LasTer, dWc_Ruffryder, Chriz2k of ik?
Sowieso zijn jullie wel de elite van het internet playen hier op Fok!, dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus nu graag lieve, gevoelige jongens? Zoals LasTer, dWc_Ruffryder, Chriz2k of ik?
Ieder normaal meisje gaat er op in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Michelle.. het volgende:
Nette opmerkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Michelle.. het volgende:
Hahah dankje Zaith xD
Gatsie, rukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef LasTeR het volgende:
Skylark. is even rukken, hij is zo weer terug.
Ja, what te fuck moet ik met een 14-jarige.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Types als Fredo55 knapt ze in ieder geval op af. De echte heren blijven dus over ja.
Oh sorry, ik bedoelde lurken.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Michelle, ken je de film ''GHB''?
Gaat over een jong meisje dat via internet een mysterieuze man ontmoet.
Ik heb een leven, jij niet want jij heb je laten naaien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef Michelle.. het volgende:
Haha jaa idd Skylark.
Psstt Fredo55, Tip,, tijd om op te hoepelen en een leven te zoeken.
Die mysterieuze man is dus nu Fredo55, de online potloodventer zeg maar. Trap er niet in!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Michelle, ken je de film ''GHB''?
Gaat over een jong meisje dat via internet een mysterieuze man ontmoet.
Fredo, je moet ze juist waarderen hoe ze zijn! Niet proberen te veranderen en dwingen tot neuken ofzo. :Squote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo, dan heb je toch echt een verkeerd beeld van Meisjes.
Meisjes in het algemeen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Michelle.. het volgende:
Fredo, dan heb je toch echt een verkeerd beeld van Meisjes.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb een leven, jij niet want jij heb je laten naaien."
Iemand die een leven heeft zou dar nooit intrappen.
Potjandikkie. Jij en je taalgebruik.quote:
Hij is gewoon pedo :Squote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Michelle.. het volgende:
Bitch-fight
Bitch-fight
Bitch-fight
ahahaha. Wat doe je in deze topic dan? en waarom begin je tegen mij over neuken dan? Ohja,, ga maar even daarover nadenken! Succes. doeeeeei
Siegert, ik zou je zo doen zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb een leven, jij niet want jij heb je laten naaien."
Iemand die een leven heeft zou dar nooit intrappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |