Dat jij dat hardop durft te typen terwijl hij erbij is!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kenker, ik lees niet goed. Sorry, dyslectie.
Maar naar welk topic refereerde je? I.v.m lijntje en kont?
Ik vind dat je er beeldschoon uitziet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef Michelle.. het volgende:
Ghehe ik sta helemaal in het begin bij dat groepje van 3 meiden, aan de rechterkant. Zwart hempje, grijze broek (jhaa ik zie er ook niet uit tijdens mijn training maarjaa xD)
En ze danst voortreffelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind dat je er beeldschoon uitziet.
Dan moet je dat maar eens laten zien, ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef Michelle.. het volgende:
Jaaa klopt. ze doet mee aan tv programma's enzo. maar idd ze is hele goeie hiphopper. NU lukt het mij ook wel om zo te dansen xD maarja toen dus nietecht XD
Ze doet me denken aan Jessica Alba in de onvolprezen film 'Honey'.quote:
Als je nieuwe filmpjes hebt kun je die natuurlijk altijd hier neerzetten voor ons!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef Michelle.. het volgende:
Jaaa klopt. ze doet mee aan tv programma's enzo. maar idd ze is hele goeie hiphopper. NU lukt het mij ook wel om zo te dansen xD maarja toen dus nietecht XD
Te meten met meervoudig oscarwinnaar "Step Up"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Jessica Alba in de onvolprezen film 'Honey'.
En dat is mijn all-time favoriet.
Je gaat 'm terugplayenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Hey Michelle..Wat is de Hyves van die jongen dan?
Je bent me voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Te meten met meervoudig oscarwinnaar "Step Up"
Als konijnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die haas krijgt veel meer plezier dan alleen met kerst, volgens mij.
Ik zal je even PM'en, dat praat wat makkelijker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Michelle.. het volgende:
Ahahahaha idd Blaxje xD. Nou voor de mensen die tips hebben tegen het vergeten van players/tegen liefdesverdriet. Bij mij melden.
Moet je nou kijken, je was hem al 4 pagina's lang vergeten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Michelle.. het volgende:
Ahahahaha idd Blaxje xD. Nou voor de mensen die tips hebben tegen het vergeten van players/tegen liefdesverdriet. Bij mij melden.
Ik dacht als eerste aan 'Save The Last Dance'.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Jessica Alba in de onvolprezen film 'Honey'.
En dat is mijn all-time favoriet.
Haha oh okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Michelle.. het volgende:
@Allure;; aan die hyves heb je niks, zijjn profiel is afgeschermd voor niet-vrienden.
Ik weet wel een geschikte beloning.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je nou kijken, je was hem al 4 pagina's lang vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |