Een charmante, zoals het een dame betaamd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was het een bulderende lach of een zeer charmante en vrouwelijke?
Michelle, heb je deze opmerking al gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fredo, je moet ze juist waarderen hoe ze zijn! Niet proberen te veranderen en dwingen tot neuken ofzo. :S
Skylark, ja, dat is een goede jongen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Michelle, heb je deze opmerking al gezien?
Het kan toch ook gewoon hier? Het heet hier PUB, en ze is een puber net als wij. En wij kunnen vast ook goed feedback geven, in alle bescheidenheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef LasTeR het volgende:
Michelle? We hebben hier ook nog andere subforums zoals Userfoto's. Is best leuk om daar je foto's te plaatsen, krijg je ook leuke feedback van mensen.
Wat dacht je Fredo? "Ik kijk in LasTeR's fotoboek in de hoop dat hij er slechter uitziet en ik hem dus belachelijk kan gaan maken?" Valt tegen of niet?quote:
Natuurlijk, maar hier heb je geen S&G.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon hier? Het heet hier PUB, en ze is een puber net als wij. En wij kunnen vast ook goed feedback geven, in alle bescheidenheid.
PUB staat voor Post Ur Bodyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon hier? Het heet hier PUB, en ze is een puber net als wij. En wij kunnen vast ook goed feedback geven, in alle bescheidenheid.
Ik hoop dat niemand in mijn fobo kijkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat dacht je Fredo? "Ik kijk in LasTeR's fotoboek in de hoop dat hij er slechter uitziet en ik hem dus belachelijk kan gaan maken?" Valt tegen of niet?
Nee, je deed me heel ff aan iemand denken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat dacht je Fredo? "Ik kijk in LasTeR's fotoboek in de hoop dat hij er slechter uitziet en ik hem dus belachelijk kan gaan maken?" Valt tegen of niet?
Komkom gast, niet alles draait om uiterlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een sexy&gewaagde foto van jezelf moet posten voor 22:00 vanavond, anders gaat het forum voor jou definitief op slot en kun je fluiten naar je tips.quote:
Sexy en Gewaagd, een topic waar eigenlijk alle meisjes op FOK! sexy foto's postenquote:
Kut.quote:
'Hate me or love me' staat er, nou ik weet wel wat het wordt hoorquote:
Ik ook stiekem niet. We maken er deze keer geen misbruik van, jongens! Gewoon gentleman-style.quote:
Nee niks , beetje dit meisje voor de gek houden.quote:
Wijze taal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ehm michelle,
je bent 14, jong en naïef.
Ga van fok af en doe iets met je leven
Dat moet ze toch zelf wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ehm michelle,
je bent 14, jong en naïef.
Ga van fok af en doe iets met je leven
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dit soort meisjes zijn potentiële zelfmoordpatientjes dus gedraag je gewoon normaal
Klopt, het is net uit met mijn vriendin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
Zou je aan kunnen geven welke meisjes uit je vriendenlijst op zoek zijn, misschien kan je ons koppelen.
Waarom zou iemand toespelingen maken naar zijn zusje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jongens als dit jullie zusje was had je je wel anders gedragen
Gast wie begon er te zeiken over electro worms OP ?quote:
Achteraan sluiten, knul.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Len93 het volgende:
Krijg nou..
Michelle, behoefte aan een 15-jarige jongen die sowieso niet wegloopt?
Ik herinner nog hoe Skylark weken emotioneel was. Zo'n 8+ weken toch wel zeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, het is net uit met mijn vriendin.
Zij had ongeveer hetzelfde als jouw ex gedaan. Ik voelde me ook vies, geplayed om het maar zo te zeggen. Maar nu ben ik er weer overheen, en ben ik klaar voor iets nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |