Appels, peren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Gast wie begon er te zeiken over electro worms OP ?
Jullie zien het!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Michelle.. het volgende:
Hmm ligt eraan.
heeeee jongens niet ruzie maken!
okee ik ga even een regel maken in deze topic
WEL LOL MAAR GEEN GEKUT, GEEN RUZIE MAAR WEL EEN TOPIC MET NUT
oh jongens wat kan ik toch weer geweldig rijmen XDXD nietdus
Ik geef dat recht. Nokken of ik tyft je door een bushokje, kutnewbie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Len93 het volgende:
Wat geeft jou het recht om hier in plaats van mij te zijn?
Ik kan me heel goed identificeren met Michelle, omdat wij hetzelfde hebben doorgemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Len93 het volgende:
Wat geeft jou het recht om hier in plaats van mij te zijn?
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie zien het!
Dus wilt iedereen behalve Michelle, Chriz2k, dWc, LasTer, Allure (omdat) en ik even dit topic verlaten?
Nu nog niet nee...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Appels, peren.
Het enige negatieve is dat ze een linkje naar haar Hyves heeft gepost, voor de rest ondervindt niemand er schade van.
Dat zou het motto van PUB moeten worden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Michelle.. het volgende:
Iedereen mag blijven als je je maar aan DE regel houd! ^^
Voor de evt nieuwkomers;; WEL LOL MAAR GEEN GEKUT, GEEN RUZIE MAAR WEL EEN TOPIC MET NUT
Ja man, wel in ruk kwaliteit, maar al met al een redelijk film. Ik wacht nog op Fast and Furious 14.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie al Fast & Furious 4 gezien?.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie zien het!
Dus wilt iedereen behalve Michelle, Chriz2k, dWc, LasTer, Allure (omdat) en ik even dit topic verlaten?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja man, wel in ruk kwaliteit, maar al met al een redelijk film. Ik wacht nog op Fast and Furious 14.
Pak altijd maar weer de invaliden, stoerdoenerijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik geef dat recht. Nokken of ik tyft je door een bushokje, kutnewbie.
You're damn right. Omdat ik het recht heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Len93 het volgende:
[..]
Pak altijd maar weer de invaliden, stoerdoenerij
Dat zou wel het toppunt zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind toch wel dat wij een pluim verdienen. Ik heb net bij 'vrienden' wat voornamen ingevoerd van niet nader te noemen heren uit dit topic, en geen van allen heeft het gewaagd haar vriendenlijst bruut te ontmaagden met een 17+'er.
Ja, ik mag van mama geen vreemden toevoegen. (Ninja edit, die plus hehe)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind toch wel dat wij een pluim verdienen. Ik heb net bij 'vrienden' wat voornamen ingevoerd van niet nader te noemen heren uit dit topic, en geen van allen heeft het gewaagd haar vriendenlijst bruut te ontmaagden met een 17+'er.
Dat zou jou goed uitkomen, he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zou wel het toppunt zijn.
Als jullie nou even allemaal jullie Hyves hier neer zetten, kan Michelle even keuren.
Abominabel snel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja, ik mag van mama geen vreemden toevoegen. (Ninja edit, die plus hehe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |