Wat wil je, met zo'n TT en zo'n naam.quote:
Ik doe het puur voor haar belang. Michelle verdient een trouwe en loyale jongen, zoals de jongemannen in dit topic.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou jou goed uitkomen, he.
[..]
Abominabel snel.
Je topic titel.quote:
Watsmetjou?quote:
We kloten toch niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ervaar morele bezwaren nu ze haar Hyves heeft gepost.
Dat is het probleem ook niet, ik doel meer op het feit dat FOK! voor 80% uit levenloze debielen bestaat die dat potentieel wel gaan doen.quote:
En jou kieperen we met vereende krachten het topic weer uit. Hoppakee!quote:
En de mensen die te bang zijn om te registreren omdat ze anders door de Fok!-knokploeg worden bezocht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, ik doel meer op het feit dat FOK! voor 80% uit levenloze debielen bestaat die dat potentieel wel gaan doen.
U bent ook in het bezit van Sugababes?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Watsmetjou?
Je moet hier wel correct Nederlands typen, net als op Sugababes. Heb je trouwens Sugababes? Dan krijg je kudos van me
!
Maar jij bent dan ook geweldigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
You're damn right. Omdat ik het recht heb.
Sowieso.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
U bent ook in het bezit van Sugababes?
Ik had al een PM gestuurd met de suggestie haar Hyves op privé te zetten, tot nu toe met weinig effect.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Michelle, misschien is het slim om je Hyves-link even te verwijderen. Wij weten het nu, en wij zijn niet van die klootzakken, maar hier op FoK! willen wel eens mensen komen die het leuk vinden om Hyves' van andere mensen te verzieken.
Kan ik me ook niet anders voorstellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso.
Zeker dat ik veel kudos krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |