Onze moraalridder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had al een PM gestuurd met de suggestie haar Hyves op privé te zetten, tot nu toe met weinig effect.
Goede spelling ook nog eens, wil je met me trouwen?quote:
Ik heb nog foto's tegoed uit Barca van je, trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moraalridder? Principes! Normen en waarden! Gezond verstand! Goede bedoelingen!
En scheiden en dan met mij trouwen en in een witte villa aan zee gaan wonen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Goede spelling ook nog eens, wil je met me trouwen?
Jij mag er ook wel bij.quote:
Nee, jij bent goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Michelle.. het volgende:
PUB Playerss.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » Michelle.. 254 1762 19/05
Wejooo
Vandaag deze topic dinges geplaatst
1762 x bekeken. + 254x gereageert!
Wauw
We zijn goed mensen (H)
Terwijl je het nog steeds met je ex-man doet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En scheiden en dan met mij trouwen en in een witte villa aan zee gaan wonen?
En ik je beste vriendin als maîtresse heb?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Terwijl je het nog steeds met je ex-man doet?
HET IS DIE PLAYER!!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Michelle.. het volgende:
hahahaha misschien. ik kijk wel effe
IEUWWWWW ER KOMT EEN HELE STOMME JONGEN BIJ MIJ ONLINE,, wie denken jullie die het zou kunnen zijn?
Dus jij zou vreemdgaan? Tsk tsk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik je beste vriendin als maîtresse heb?
Fredo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Michelle.. het volgende:
IEUWWWWW ER KOMT EEN HELE STOMME JONGEN BIJ MIJ ONLINE,, wie denken jullie die het zou kunnen zijn?
Wijs hem op dit topic meid, er staan heel veel mensen achter jou die niet van stomme players houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Michelle.. het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |