abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:40:16 #153
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69195806
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Nee als bedrijf zijnde moet je een werkend concept aan zien te bieden. Als de ideeën zo gepresenteerd worden dan schep je bepaalde verwachtingen waar je aan moet voldoen. Vanaf het begin was er veel onduidelijkheid hoe het hele concept in elkaar stak. Reden daarvoor is dat veel zaken (nog steeds) ad hoc geregeld worden.
Nou en als dat bedrijf het idd verneukt is het danny's taak om erachteraan te gaan, zijn buurvrouw zal dat echtniet doen.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:41:45 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_69195862
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Bullschnitzel. het volgende:

Kut metafoor. Danny moet wel ondernemen, als hij ergens (wat maakt niet uit) niet tevreden over is en hij ziet dat betrokkenen blijkbaar ook geen actie nemen, dan moet Danny erachteraan gaan.
Doet hij toch?
Op het forum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:41:54 #155
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69195864
Ik kom Danny even géén gelijk geven.. de charme van dit hele circus was juist het "onschuldige" en gekunstelde met handen en voeten wat leuks neer zetten.. en dat is gelukt! Het rellûhh wat er gedaan wordt door ons Posters is óns spel, ik verwacht dat niet van iemand met een voorbeeldfuntie zoals Danny...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:43:26 #156
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69195910
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef APK het volgende:

[..]

Doet hij toch?
Op het forum.
Ajb zeg.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:46:33 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_69195985
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef 5thencounter het volgende:

Ik kom Danny even géén gelijk geven.. de charme van dit hele circus was juist het "onschuldige" en gekunstelde met handen en voeten wat leuks neer zetten.. en dat is gelukt! Het rellûhh wat er gedaan wordt door ons Posters is óns spel, ik verwacht dat niet van iemand met een voorbeeldfuntie zoals Danny...
Dus Danny mag op zijn eigen forum niet eens meer user zijn en zijn mening geven?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:46:35 #158
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69195987
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
!
Ik kan maar niet begrijpen dat mensen een slechte organisatie en onuitgewerkt concept juist als charme zien. Er worden al 10 jaar RLS uitgezonden en dan mag je toch verwachten dat je na al die jaren wel weet hoe je een concept neer moet zetten en wat kijkers willen. Dat je als kijker meer controle hebt dat is iets waar ze zichzelf mee hadden kunnen onderscheiden, maar dan had het beter georganiseerd moeten worden.

Nu is het een veredeld hobby-project, terwijl het in potentie best iets had kunnen worden. Daar hadden ze iets meer vooronderzoek voor moeten doen en iets meer tijd moeten nemen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69196118
D anny heeft een forum en is in de eerste plaats daar verantwoordelijk voor.
B&B zijn verantwoordelijk voor hun progam

Samen zijn een verbintenis aangegaan, alleen halverwege zag Danny, dat hij het niet kon verantwoorden tegenover de streamers en heeft ingegrepen...KEIHARD..maar ik denk dat hij dacht...dit moet., anders ben ik niet meer geloofwaardig. en dus koos voor zijn forum Fok.

B&B zagen een en ander verkeerd gaan, ontevreden streamers en begonnen het tij te keren, maar te laat, want er lagen geen duidelijke plannen, dus reageerden primair, en in plaats dat het beter ging lopen, werden regels geschonden, doordat ze afweken van hun concept., de kijker bepaald.

Twee partijen gingen tegen over elkaar staan, streamers keken, reageerden., chaos compleet.

Daarbij kwam, dat nu de onervarenheid meespeelde bij B&B,

Ik zou zeggen, maak deze bunker even af, en kijk dan of je door wilt gaan, een verbintenis wilt met Fok , het allemaal op een andere boeg gooit, of helemaal stopt.

Wij streamer wachten rustig af, en horen het wel.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:54:31 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69196220
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef APK het volgende:

[..]

Dus Danny mag op zijn eigen forum niet eens meer user zijn en zijn mening geven?
Ja hoor.. maar ik benadruk nog even de voorbeeldfunctie van de forum-eigenaar.. commentaar is OK, doe ik óók, maar Danny is ronduit concept slopend bezig en dat is voor dit eerste concept wel héél erg vijandig!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:57:54 #161
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69196278
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Kut metafoor. Danny moet wel ondernemen, als hij ergens (wat maakt niet uit) niet tevreden over is en hij ziet dat betrokkenen blijkbaar ook geen actie nemen, dan moet Danny erachteraan gaan.
Danny is niet verantwoordelijk voor dit project en of het wel of niet slaagt.

En de metafoor was prachtig zelfs ik begreep wat ik zei
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:59:27 #162
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69196327
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ja hoor.. maar ik benadruk nog even de voorbeeldfunctie van de forum-eigenaar.. commentaar is OK, doe ik óók, maar Danny is ronduit concept slopend bezig en dat is voor dit eerste concept wel héél erg vijandig!
Danny heeft het concept nog erg veel kans gegeven in mijn ogen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:01:04 #163
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69196377
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Vijandig is nou net iets wat ik niet zie, wel compassie en oprecht verontwaardigd en een stukje ongecontroleerde emotie, schitterend dat een forum eigenaar gevoel in zijn donder heeft
Screw the future...
We're cold now!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:02:46 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69196446
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Danny heeft het concept nog erg veel kans gegeven in mijn ogen.
Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt.. Danny stelt zich eerder op als een verongelijkte eindredacteur dan een ondersteundende kijkers stimulator met zijn forum...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:08:15 #165
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69196618
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt..
Denk er even over na en kom dan volgende week maar terug

Ouwehoer.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:10:39 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69196692
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Rica het volgende:

[..]

Denk er even over na en kom dan volgende week maar terug

Ouwehoer.
Tsja.. dit is echt op z'n Fok's hé?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:24:27 #167
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69197143
quote:

[..]

Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt.. Danny stelt zich eerder op als een verongelijkte eindredacteur dan een ondersteundende kijkers stimulator met zijn forum...
Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!

Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over. Ik zou ook pissed off zijn als alles wat ik aandraag wordt afgewimpeld, en ik antwoorden kriijg die kant nog wal raken (Huub's comments) Persoonlijk vond ik Danny hier nog mild op reageren.
Screw the future...
We're cold now!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:36:21 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69197564
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!

Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over. Ik zou ook pissed off zijn als alles wat ik aandraag wordt afgewimpeld, en ik antwoorden kriijg die kant nog wal raken (Huub's comments) Persoonlijk vond ik Danny hier nog mild op reageren.
Zo heb ik dat niet gezien.. Fok werd als "platform" uitgekozen voor de Bunker vanwege de populariteit en bezoekersaantallen. In ruil mochten de Posters hier ideeën aandragen die dan eventueel overgenomen zouden worden door B&B, aldus invoed op het spel suggererend. Alle kijkers , ook die van NL,GP en VOL bepalen het spel door het kopen van credits! Nergens kreeg ik mee dat Fok als eindredacteur en Spelleider zou gaan optreden..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:40:42 #169
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_69197720
Wanneer houdt deze 1 april grap een keer op?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 18:48:47 #170
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69198030
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Kan dit hele kansloze bunker-project niet gewoon samengevat worden met "[ afbeelding ]" en afgesloten worden?
het IS niet kansloos. Het is een geweldig idee, en een verslavend concept. Alleen zou het weer the bunker moeten worden. Dus; niet manipuleren (ook niet proberen, of door onduidelijke polls), openheid en duidelijkheid. Normale opdrachten bedenken etc.
Het is NIET kansloos. Maar het gaat momenteel wel hard die kant op imo. Aan de kandidaten zal het niet liggen, aan de streamer ook niet want er wordt VOLOP over geluld en negatief gedoe betekent dat het mensen wat kan schelen wat er gebeurt. Als iedereen z'n schouders ophaalt en de streams uitflikkert heb je een probleem. Wees als programmamaker blij met de directe input en doe er je voordeel mee. Ga niet uit alle macht excuses bedenken. Ja, jullie hebben het druk. Ja, jullie zijn onderbemand. Ja, er is een enorme werk en tijdsdruk. Ja, het budget en de middelen zijn beperkt. Maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn. Als je zorgt dat je je aan de gemaakte afspraken en beloftes houdt, je zorgt dat ze niet 10 uur lang zitten te puzzelen, je geen pogingen onderneemt de boel zelf te sturen of smeuïger te maken, alles EERLIJK laat verlopen en elke schijn van partijdigheid teniet doet is dat geen enkel probleem. Maar vergeet niet dat iedereen hier consument is. Ook ik betaal voor de streams. Dubbel zelfs. En als consument verwacht ik dat ik krijg waar ik voor betaald heb. Nu is dat NIET het geval.
quote:

[..]

Ik heb de users hier op basis van toezeggingen en uitleg van bram en bart toezeggingen gedaan.

>10.000 euro gegarandeerd voor de winnaar bv
Dat klopt inmiddels al niet meer (en was een van de belangrijkste redenen voor mij persoonlijk om 5000 euro te sponsoren (gooi maar bij het prijzengeld op, dan kan ik later niet voor leugenaar worden uitgemaakt).

>Volledige openheid, duidelijkheid en eerlijkheid
Eerlijkheid kan ik alleen over speculeren, maar volledige openheid? Met onduidelijke polls die op werkelijk ELKE manier geïnterpreteerd kunnen worden, boodschappenlijstjes waarvan volslagen onduidelijk is wat ermee gedaan wordt en waarvan we op de site niets terugvinden, te gekke dagprijzen die gewonnen kunnen worden volgens de site maar waar we nog nooit iets hebben gehoord verder, dagduels waar je kunt stemmen wie moeten duelleren, maar waar geen tussenstand van te zien is zoals bij de polls, redactieleden die elkaar tegenspreken of dingen beweren waarvan duidelijk is dat ze absoluut niet kloppen, of die de kijker ronduit voor dom, leugenaar of calimero uitmaakt. Niet alleen hun eigen publiek pakken ze daarmee, maar ook ONZE users. Daar zit een overlap en uiteindelijk kom ik op voor ONZE klanten. Opkomen voor hun klanten is niet mijn pakkie-an en als ze vanuit de bunker hun klanten en diens klachten niet serieus nemen moeten ze dat zelf weten. Zodra ze dat bij ons doen kom ik echter voor ONZE klanten op. En ik kom sowieso op voor de FOK!kers aan wie ik beloofd heb dat dit concept het waard was te kijken en geld in te stoppen omdat alles volledig eerlijk en open en duidelijk zou verlopen volgens concept.

Dat heeft niets te maken met persoonlijke vetes. Ik heb helemaal NIETS tegen Bram, Bart, Huub of wie dan ook daar. Ik beoordeel het product. Is het saai dan is het saai. Gebeuren er gekke dingen die volgens onze gemaakte afspraken niet zouden moeten kunnen dan gebeuren er gekke dingen. Als Bart eruit ziet als een malloot in een legerpakkie en daarbij bloedserieus een wanhopige poging doet streng over te komen dan ziet Bart eruit als een malloot in een legerpakkie die bloedserieus een wanhopige poging doet streng over te komen. Dat is op dat moment mijn mening. Zodra het verbetert ben ik al snel weer positief en tevreden. Zodra ik merk dat men schijt heeft aan de kijker laat ik dat ook weten. Geheel conform de oorspronkelijke afspraak en latere gesprekken met oa Bart over FOK! (waarin Bart me volledig gelijk gaf en baalde dat de rest daar niet begreep hoe het werkte - dat gesprek heb je wellicht nog tijdens de kick-off kunnen horen).

Ik vind het trouwens prima dat Bart dit topic heeft geopend. Gooi het eruit. We zijn een open community, op FOK! wordt altijd zo goed als alles publiekelijk uitgevochten. The Bunker belooft openheid. Dit is de kans. Kom met argumenten Bart. Geef antwoord op de vragen die her en der gesteld worden. Kijk kritisch naar het oorspronkelijke concept en tot wat het verworden is. Luister naar de klachten en kom met tegenargumenten als we onzin verkondigen, maar verwacht niet dat we je op je mooie bruine ogen en het kuiltje in je kin geloven. We zijn FOK! en zoals je weet zijn we genadeloos kritisch, maar in essentie goudeerlijk. En stiekem weet jij dat ook wel. Dat je dan gaat dreigen siert je niet, en je weet ook dat dreigementen e.d. me juist feller maken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 18:53:17 #171
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69198209
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zo heb ik dat niet gezien.. Fok werd als "platform" uitgekozen voor de Bunker vanwege de populariteit en bezoekersaantallen. In ruil mochten de Posters hier ideeën aandragen die dan eventueel overgenomen zouden worden door B&B, aldus invoed op het spel suggererend. Alle kijkers , ook die van NL,GP en VOL bepalen het spel door het kopen van credits! Nergens kreeg ik mee dat Fok als eindredacteur en Spelleider zou gaan optreden..
Als officieel platform zou de redactie meepraten op FOK!. dat gebeurt bij tijd en wijlen. Niemand verplicht ze dingen over te nemen uit onze fora. Dat doen ze zelf. Of niet. Uiteindelijk maken ze die keuze zelf. Dat staat verder ook helemaal los van de inhoud van het forum en het concept ervan, namelijk dat kritiek gewoon kan en mag. En welk naampje ervoor staat doet totaal niet terzake.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 18:55:59 #172
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69198304
overigens staan er nog twee polls op de site die al zijn geëindigd maar waar je nog wel credits aan kunt verspillen. Dat soort dingen horen gewoonweg niet te gebeuren. Het gaat om geld van klanten.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:58:27 #173
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69198395
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

-knip-

*diepe zucht

Deed het zo zeer dat Fok werd gekozen?
Screw the future...
We're cold now!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:00:18 #174
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198478
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Danny is niet verantwoordelijk voor dit project en of het wel of niet slaagt.

Jawel, tenzij hij ergens aan de zijlijn toekijkt en huilt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:00:48 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69198500
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef FANN het volgende:

[..]

nu alléén de slogan nog veranderen in ''DE STREAMER BETAALD'' i.p.v. ''DE STREAMER BEPAALD''

dan is het hélemaal duidelijk voor iedereen.

Gemakkelijker kunnen we het niet maken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:01:26 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69198517
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

*diepe zucht

Deed het zo zeer dat Fok werd gekozen?
Nee hoor.. ik heb hier nét zoveel lol gehad met de Bunker en zijn "gebreken".." alswel met "jullie.."
En op VOL leven we net zo hard mee..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:02:04 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69198534
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Ik zie niemand huilen, integendeel zou ik zeggen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:02:52 #178
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198553
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Boehoehoeeho, een hoop emoties zo te lezen, zaken en emoties zijn iets heel anders, vrind.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:03:26 #179
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69198571
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Het is geen project van Danny toch? B&B die hebben het hele project opgezet. Dat zijn de mensen die een goed product/dienst dienen te leveren. Of redeneer ik daar ergens fout?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:05:44 #180
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198639
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Het is geen project van Danny toch? B&B die hebben het hele project opgezet. Dat zijn de mensen die een goed product/dienst dienen te leveren. Of redeneer ik daar ergens fout?

Jezus Christus, Danny zit er net zo goed met zn neus bovenop en als ie ziet dat het niet naar z'n zin gaat trekt ie aan de noodklok (of weet ik hoe dat spreekwoord gaat ), en moet ie ook actie ondernemen, niet in zo'n soort topique's gaan re(a)geren.

Edit:

Voor de simpele zielen:

Mannetje A besteld een trap bij bedrijf b. Maker X en Y komen de trap neerzetten, als X en Y weg zijn, ziet mannetje A dat de trap verkeerd om staat ( ), mannetje a belt X en Y op en nodigt ze uit om de trap opnieuw te komen maken. Simpeler kan ik niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:07:19 #181
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69198689
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Jezus Christus, Danny zit er net zo goed met zn neus bovenop en als ie ziet dat het niet naar z'n zin gaat trekt ie aan de noodklok (of weet ik hoe dat spreekwoord gaat ), en moet ie ook actie ondernemen, niet in zo'n soort topique's gaan re(a)geren.
Danny heeft al meerdere keren dit aangekaart Hij is niet degene die daarop moet reageren, maar dat dienen de makers te doen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:09:21 #182
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198779
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

aangekaart
Dan is 'aankaarten' niet goed genoeg voor de mannetjes die nu 'voor danny werken'. Misschien moet Danny dan wel met andere mensen samen gaan werken? Of zou danny dat 'aankaarten' toch iets moeten versterken? Doordrammen dus. Niks slappe hap wat morgen kan kun je ook vandaag doen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:14:43 #183
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69198998
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Boehoehoeeho, een hoop emoties zo te lezen, zaken en emoties zijn iets heel anders, vrind.
Ach het is maar net wat je oppikt uit een post, nietwaar?
Screw the future...
We're cold now!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:23:56 #184
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69199322
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Ach het is maar net wat je oppikt uit een post, nietwaar?
quote:
Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over.
Ja, als er geen frustratie's waren (wat toch wel zeker iets met emotie's te maken heeft) was dit allemaal niet zo gelopen, aldus jouw mening.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:00 #185
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69200775
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

Dan is 'aankaarten' niet goed genoeg voor de mannetjes die nu 'voor danny werken'. Misschien moet Danny dan wel met andere mensen samen gaan werken? Of zou danny dat 'aankaarten' toch iets moeten versterken? Doordrammen dus. Niks slappe hap wat morgen kan kun je ook vandaag doen.
Het is heel simpel; we zijn overeengekomen dat FOK! volledige vrijheid heeft wat betreft inhoud, moderatie etc. en dat B&B daarover nul komma nul te zeggen hebben. Dat was gewoon een duidelijke voorwaarde waarmee expliciet akkoord is gegaan.
Bart kent FOK! al 9 jaar en post al 9 jaar mee. Hij weet hoe het eraan toe gaat tijdens rls'sen en heeft ondanks dat toch besloten ons erbij te halen.

Dan moet je nu niet opeens verongelijkt gaan doen. Als ik een rls volg en ik constateer fouten (of denk die te constateren) dan roep ik dat. En niet zachtjes ook. Net als een boel anderen. Dat deed ik al bij BB (hell, daar zijn we groot van geworden), en bart kent dat vast nog wel uit de cossen en redactietopics van DGK. Same shit, different rls. Ik had ook gehoopt dat het niet nodig was geweest, maar dat was het blijkbaar wel. Het is ook vaak goed gegaan hoor en dan zal ik de eerste zijn die complimenten uitdeelt, maar ik ga geen complimenten uitdelen voor zaken die gewoonweg niet goed lopen, niet goed zijn uitgedacht of ronduit tegen het concept of de gemaakte beloftes in gaan.
Nu niet, nooit niet.
En als ze werkelijk van mening zijn dat FOK! ze meer kwaad dan goed heeft gedaan dan doen ze ff een mailtje, zeggen ze de samenwerking op en klaar. Of ze wachten nog even en dan klaar. Ook goed. Even goede vrienden. Ik weiger gewoon concessies te doen aan de manier waarop we al 10 jaar lang RLS verslaan, alleen maar omdat er een rls is die onze community wil inzetten in hun voordeel. Ik sta er helemaal achter dat ze dat doen trouwens, maar de voorwaarde was duidelijk. FOK! bepaalt de inhoud van FOK!. Niet B&B.
Zaken die niet openbaar gemaakt mogen worden hou ik privé, en dat weet Bart ook wel, maar verder is het voor mij gewoon een RLS die ik beleef zoals ik er al heel veel beleefd heb.

De ene dag is dat in jubelstemming omdat de streams leuk zijn, de andere dag is het helemaal kut en weer een andere dag hangt het ertussenin. So be it. De redactie kan er hun voordeel mee doen, het compleet naast zich neerleggen of er keihard tegenin gaan. Dat is verder hun eigen keuze.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:06:25 #186
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69200952
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:

[..]

Het is heel simpel; we zijn overeengekomen dat FOK! volledige vrijheid heeft wat betreft inhoud, moderatie etc. en dat B&B daarover nul komma nul te zeggen hebben. Dat was gewoon een duidelijke voorwaarde waarmee expliciet akkoord is gegaan.
Bart kent FOK! al 9 jaar en post al 9 jaar mee. Hij weet hoe het eraan toe gaat tijdens rls'sen en heeft ondanks dat toch besloten ons erbij te halen.

Dan moet je nu niet opeens verongelijkt gaan doen. Als ik een rls volg en ik constateer fouten (of denk die te constateren) dan roep ik dat. En niet zachtjes ook. Net als een boel anderen. Dat deed ik al bij BB (hell, daar zijn we groot van geworden), en bart kent dat vast nog wel uit de cossen en redactietopics van DGK. Same shit, different rls. Ik had ook gehoopt dat het niet nodig was geweest, maar dat was het blijkbaar wel. Het is ook vaak goed gegaan hoor en dan zal ik de eerste zijn die complimenten uitdeelt, maar ik ga geen complimenten uitdelen voor zaken die gewoonweg niet goed lopen, niet goed zijn uitgedacht of ronduit tegen het concept of de gemaakte beloftes in gaan.
Nu niet, nooit niet.
En als ze werkelijk van mening zijn dat FOK! ze meer kwaad dan goed heeft gedaan dan doen ze ff een mailtje, zeggen ze de samenwerking op en klaar. Of ze wachten nog even en dan klaar. Ook goed. Even goede vrienden. Ik weiger gewoon concessies te doen aan de manier waarop we al 10 jaar lang RLS verslaan, alleen maar omdat er een rls is die onze community wil inzetten in hun voordeel. Ik sta er helemaal achter dat ze dat doen trouwens, maar de voorwaarde was duidelijk. FOK! bepaalt de inhoud van FOK!. Niet B&B.
Zaken die niet openbaar gemaakt mogen worden hou ik privé, en dat weet Bart ook wel, maar verder is het voor mij gewoon een RLS die ik beleef zoals ik er al heel veel beleefd heb.

De ene dag is dat in jubelstemming omdat de streams leuk zijn, de andere dag is het helemaal kut en weer een andere dag hangt het ertussenin. So be it. De redactie kan er hun voordeel mee doen, het compleet naast zich neerleggen of er keihard tegenin gaan. Dat is verder hun eigen keuze.
Harde woorden, en toch loopt het fout. Harder aanpakken, niet over interwebs, maar gewoon rond de tafel gaan zitten en uitpraten man, je ziet toch ook dat dit niet werkt. Harde actie, geen Opera manier. Als 't hier op ons bedrijf ook niet goed gaat, bijvoorbeeld afspraken worden niet nagekomen, wordt er ook meteen actie ondernomen; gebeld, vergaderd, meetings, irl zegmaar, dat heeft veel meer effect.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:07:43 #187
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69200993
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Niet alleen Danny kaart aan dat het concept zijn gebreken heeft. Er zijn genoeg users op FOK! die aangeven waar het concept in tekort schiet en vaak dragen ze daar zelfs oplossingen voor aan. In mijn ogen doen de makers daar (nog) te weinig mee.

Als de makers een sterker en beter uitgewerkt concept hadden gepresenteerd, dan hadden veel problemen en onduidelijkheden zich niet voorgedaan. Tevens denk ik dat de makers genoeg kennis hebben in het maken van een dergelijk programma, maar dat het ontbreekt aan bepaalde expertise op het gebied van het vermarkten van een dergelijk concept.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:08:38 #188
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69201022
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Niet alleen Danny kaart aan dat het concept zijn gebreken heeft. Er zijn genoeg users op FOK! die aangeven waar het concept in tekort schiet en vaak dragen ze daar zelfs oplossingen voor aan. In mijn ogen doen de makers daar (nog) te weinig mee.

Als de makers een sterker en beter uitgewerkt concept hadden gepresenteerd, dan hadden veel problemen en onduidelijkheden zich niet voorgedaan. Tevens denk ik dat de makers genoeg kennis hebben in het maken van een dergelijk programma, maar dat het ontbreekt aan bepaalde expertise op het gebied van het vermarkten van een dergelijk concept.
En welke randdebiel heeft dat half-afgewerkt concept goedgekeurd? Neem aan dat dat niet zomaar hier op fok terechtkomt..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:12:07 #189
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69201134
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

En welke randdebiel heeft dat half-afgewerkt concept goedgekeurd? Neem aan dat dat niet zomaar hier op fok terechtkomt..
De details waren niet duidelijk bij de start van het programma.
pi_69201224
Van mij kan iedereen gelijk krijgen.
Kben allang blij dat jullie je er druk om maken, biedt perspektief op een tweede Bunker.
Kheb ook netjes betaald en zal dat voor iedere volgende Bunker weer doen, of ik nou wel of niet kan kijken.
In principe is het koncept master.

Danx voor het maken allemaal.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:15:07 #191
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69201230
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Harde woorden, en toch loopt het fout. Harder aanpakken, niet over interwebs, maar gewoon rond de tafel gaan zitten en uitpraten man, je ziet toch ook dat dit niet werkt. Harde actie, geen Opera manier. Als 't hier op ons bedrijf ook niet goed gaat, bijvoorbeeld afspraken worden niet nagekomen, wordt er ook meteen actie ondernomen; gebeld, vergaderd, meetings, irl zegmaar, dat heeft veel meer effect.
Lees nou even. De Bunker en Fok! werken samen maar blijven onafhankelijk van elkaar. Waarom zouden ze "rond de tafel" moeten? Wij doen hier wat we doen en ja dat kan heel vrij hard zijn (daarom wordt er al vaak bijgezegd dat het niet tegen Bart als persoon is en andere disclaimers) maar dit is het. Zoals het altijd al gegaan is. Enige verschil is dat Hummie of JDM destijds niet zelf meeposten op het forum, tenminste niet zover ik weet.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69201326
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik vind dat ze vooral wat betreft hun public-relations en de invulling van het redactionele gedeelte hier op Fok! al vanaf het begin gierend de bocht uit zijn gegaan. Ze praten uit teveel monden.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:19:43 #193
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201395
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:

het klonk toen we erop proostten als een prima concept. al snel daarna merkten we dat er in interviews e.d. hele andere dingen werden gezegd en dat is toen, ruim VOOR de bunker, ook al aangekaart. Veel vragen bleven onbeantwoord, veel dingen zijn ook uitstekend opgepakt na wat aandringen en de laatste paar dagen leek het goed te gaan en ben ik ook eigenlijk alleen maar positief geweest. Tot er weer eens een feestavond werd afgekapt om jeroen in bescherming te nemen (aldus de redactie: jeroen zou namelijk gekke dingen gaan doen als hij nog meer te zuipen kreeg). Vervolgens kregen we rare militaire taferelen en dodelijk saaie streams. Een klucht eergisternacht die best leuk was, maar - omdat die leuk gevonden werd wellicht - meteen VEEL te ver werd doorgetrokken. Tot aan de belachelijke vertoning van vanmorgen aan toe.
Als je de COS van vanmorgen leest ben ik verre van de enige die zich plaatsvervangend de ogen uit de kop zat te schamen. En dan kan bart mij wel aanvallen, maar die tijd had hij imo beter kunnen besteden aan het ontsaaien van de streams en het herwinnen van de gratie van de kijker.

Such is life.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:26:24 #194
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201679
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef -sabine- het volgende:

Kben allang blij dat jullie je er druk om maken, biedt perspektief op een tweede Bunker.
en zo is het. als het me geen reet interesseerde had ik me niet zo druk gemaakt. Bart leek dat te snappen en vertelde me tijdens de kick-off nog dat hij het snapte, en zelfs met me eens was, maar nu opeens is het toch nog mis. Jammer. Door die foute interpretatie van m'n motieven gaat kostbare tijd verloren. Tijd waarin de streamers wellicht afhaken omdat on stream de hele dag aan een legpuzzel wordt gewerkt en die dus beter besteed had kunnen worden aan het creëren van wat actie.
Geef ze een balletje om over te gooien met een simpel woordspelletje eraan. Geef ze een opgeblazen condoom en laat ze 'm een uur hooghouden. Laat ze touwtje springen, vingerworstelen, armpje drukken, spijkerpoepen voor mijn part, maar zorg dat ze iets DOEN. Niemand trekt het om een hele dag naar slaperige koppen te kijken die als robots een puzzel in elkaar leggen zonder ook maar een woord te spreken.

Als redactielid moet je op zo'n moment niet je tijd verspillen aan gekissebis over hoe gemeen uncle fester wel niet is, maar moet je gewoon je werk doen en zorgen voor actie.
Maar hej, ik ben geen tv-maker dus wat ik zeg zal wel weer dom zijn.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:29:22 #195
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201791
Ow, en Bart;
er IS geen vete tussen Danny en Huub. Noch tussen Danny en Bart, Danny en Bram of Danny en wie dan ook daar. Zelfs niet tussen Danny en Mariell. Dat dat andersom misschien wel het geval is is prima, maar ik val het concept en de eventuele acties aan die de redactie uitvoert. Niet de persoon in kwestie (tenzij die dat uitlokt, dan ben ik niet te beroerd daar even in mee te gaan). Jammer dat jullie kennelijk wel dingen persoonlijk maken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:36:12 #196
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69202088
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef Danny het volgende:
Ow, en Bart;
er IS geen vete tussen Danny en Huub. Noch tussen Danny en Bart, Danny en Bram of Danny en wie dan ook daar. Zelfs niet tussen Danny en Mariell. Dat dat andersom misschien wel het geval is is prima, maar ik val het concept en de eventuele acties aan die de redactie uitvoert. Niet de persoon in kwestie (tenzij die dat uitlokt, dan ben ik niet te beroerd daar even in mee te gaan). Jammer dat jullie kennelijk wel dingen persoonlijk maken.
Door de hoge betrokkenheid wordt het al snel als persoonlijk ervaren lijkt me. Als iemand openlijk kritiek op FOK! geeft dan kom je ook al snel bij jou uit Mede daarom is het ook erg lastig om kritiek te accepteren, omdat je altijd je eigen ideeën wil verdedigen
pi_69202451
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Door de hoge betrokkenheid wordt het al snel als persoonlijk ervaren lijkt me. Als iemand openlijk kritiek op FOK! geeft dan kom je ook al snel bij jou uit Mede daarom is het ook erg lastig om kritiek te accepteren, omdat je altijd je eigen ideeën wil verdedigen
Das raar ??? Iedereen kan kritiek uiten. (Forum) Lijkt me juist super handig voor de bunker crew gasten. Ik zie het als een pilot en dan kan het de tweede keer beter en anders. Positieve geluiden zijn er ook zat !! Sterker nog denk door de knulligheid van TBO het voor de fokkers alleen maar leuker maakt .. Bedoel beetje zieken en schelden is toch ook fok (daar houden we van )?? Danny draaft een beetje door maar soms geef ik hem ook groot gelijk. Plus dit topic is echt kinderachtig van TS !! Wiens smoel we niet meer hebben gezien. Onderbouw het dan ?!?!?!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:52:17 #198
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69202773
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Das raar ??? Iedereen kan kritiek uiten. (Forum) Lijkt me juist super handig voor de bunker crew gasten. Ik zie het als een pilot en dan kan het de tweede keer beter en anders. Positieve geluiden zijn er ook zat !! Sterker nog denk door de knulligheid van TBO het voor de fokkers alleen maar leuker maakt .. Bedoel beetje zieken en schelden is toch ook fok (daar houden we van )?? Danny draaft een beetje door maar soms geef ik hem ook groot gelijk. Plus dit topic is echt kinderachtig van TS !! Wiens smoel we niet meer hebben gezien. Onderbouw het dan ?!?!?!
Voor een pilot laat je mensen niet betalen.

Daarbij had je het concept gewoon van te voren beter uit kunnen werken. De makers hebben geluk dat het niet op TV uitgezonden wordt, want dan hadden ze geen tweede kans gekregen denk ik.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:01:41 #199
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69203162
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De makers hebben geluk dat het niet op TV uitgezonden wordt, want dan hadden ze geen tweede kans gekregen denk ik.
Star Academy
Masterplan
Sterrenbeurs

Eerder gecanceld. Ik ben dan ook van mening dat FOK! juist hun format mede heeft vormgegeven, nergens anders zou een medium zo loyaal zijn tov een concept dat gaandeweg wordt veranderd. Zonder FOK! hadden ze het nooit kunnen doorontwikkelen, dat wordt hier door menigeen vergeten.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69203891
Waarom niet ??? En je betaald voor de streams. Voor de rest hoef je niks te betalen.Eigen keus dus om het te volgen of niet. Tja das internet. (dat het gratis aangeboden werd laat ik maar ff buiten beschouwing aangezien 90% van de fokkers er wel netjes voor betalen hoop ik ) Dat dit er zo snel doorheen gedrukt werd verbaasde iedereen volgens mij, maar dat ging gebeuren en ik zat ook op het puntje van mijn stoel..
Ik ben geen 24 uurs streamer maar dat er gasten zijn die verslagen maken caps plaatsen en filmpjes doet het me toch wel volgen !! Ik heb kritiek echt wel. Ook geuit op het forum. Dat de "crew" zich op hun pik voelen getrapt snap ik dus echt niet. Sterker nog dit topic is misschien voor mij en andere ?? een reden om de volgende keer zelfs niet meer de moeite te nemen om die lullige paar euro's over te maken om streams te nemen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:20:19 #201
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69203994
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Star Academy
Masterplan
Sterrenbeurs

Eerder gecanceld. Ik ben dan ook van mening dat FOK! juist hun format mede heeft vormgegeven, nergens anders zou een medium zo loyaal zijn tov een concept dat gaandeweg wordt veranderd. Zonder FOK! hadden ze het nooit kunnen doorontwikkelen, dat wordt hier door menigeen vergeten.
FOK! heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van het hele format. Iedere dag worden er (goede en minder goede) dingen aangedragen.
pi_69204375
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

FOK! heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van het hele format. Iedere dag worden er (goede en minder goede) dingen aangedragen.
En dat was in eerste instantie de bedoeling en toen ging het mis
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:28:21 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69204393
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Star Academy
Masterplan
Sterrenbeurs

Sterrenbeurs was toch geen RLS (alhoewel ik het nooit gezien heb)?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:38:11 #204
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204850
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
Dat de "crew" zich op hun pik voelen getrapt snap ik dus echt niet. Sterker nog dit topic is misschien voor mij en andere ?? een reden om de volgende keer zelfs niet meer de moeite te nemen om die lullige paar euro's over te maken om streams te nemen
deze quote ik even. mocht het nodig zijn bij een rechter.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:46:15 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69205185
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Maar het belangrijkste is dat er een format is waarop TBO "uitgezonden" wordt. Danny biedt ondanks alle opbouwende kritieken toch maar mooi een platform waarop B&B naar hartelust hun format kunnen bijschaven en er ook nog eens geld aan verdienen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:46:32 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69205201
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er in FOK!'s contract met Enjoy media staat (als er al een contract is) maar welke advocaat neemt zo'n zaak uberhaupt aan? Het gaat hier toch gewoon om vrije meningsuiting? Dat anderen daar financiele schade van ondervinden, so be it, maar een mening geven is niet verboden. Als ik iemand adviseer om niet bij een bepaald restaurant te gaan eten, dan komt het restaurant toch ook niet de geleden schade op mij verhalen?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69205512
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar het belangrijkste is dat er een format is waarop TBO "uitgezonden" wordt. Danny biedt ondanks alle opbouwende kritieken toch maar mooi een platform waarop B&B naar hartelust hun format kunnen bijschaven en er ook nog eens geld aan verdienen.
Precies daarom is dit topic een harde schop na
Waar is die nep commando
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:58:00 #208
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69205620
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:

[..]

IK denk niet dat Meester Frank Visser zin heeft in 300 topics maal 300 post aan tekstberichten.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:58:45 #209
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205644
Och ik weet best dat ik door kan zagen en erg bot uit de hoek kan komen, maar kom op, dat wist Bart ook al een tijdje.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:00:44 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69205732
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Soury het volgende:

Waar is die nep commando
Die is denk ik snode plannen voor de bunkeraars aan het bedenen.

Edit: hehe, ik zei bunkeraars .. of bunker aars!
Een gedicht over Maanvis
pi_69205742
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
Och ik weet best dat ik door kan zagen en erg bot uit de hoek kan komen, maar kom op, dat wist Bart ook al een tijdje.
nou credits uhhh ik bedoel zand erover......klaar
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:02:43 #212
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69205804
quote:

[..]

We kennen nu Barts boilingpoint. Dit topic is nog niet zo erg, als het helpt je hart te luchten, zolwel Danny als Bart zijn eigenwijze ego's. Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten. Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.
pi_69205931
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten.
Dat is misplaatst wishfull thinking

(zo weer effe bijgelezen) pffttt
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:14:03 #214
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69206302
quote:

[..]

Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.
Zo denk ik er ook wel over. Op FOK! zijn veel mensen die affiniteit hebben met RLS, FOK! is daar zelfs groot mee geworden.
pi_69206308
quote:

[..]

We kennen nu Barts boilingpoint. Dit topic is nog niet zo erg, als het helpt je hart te luchten, zolwel Danny als Bart zijn eigenwijze ego's. Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten. Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.
Dit topic is WEL erg ... Bart maakt het !! En ik zie alleen fokkers en Danny reageren. Bart is in velden en wegen te zien. Wees dan een vent en reageer. Danny heeft hier niet om gevraagd. Maar aan de andere
kant is het wel weer leuk dat het in de open word gegooid. Ik mis alleen de TS'er hier dat is een vreselijke fout van Bart !!!! Let wel dat ik mijn vraagtekens ook bij Danny zet .. Dat is ook mijn recht als user. Bart gooit
een topic op fok en duikt onder. Eigenwijs of niet reageer dan teminste. En schadeclaims !!! Jesus is dat waar ???
pi_69206561
quote:

[..]
Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten.
Totaal kansloos. Als ik iets ruk vind dan post ik dat op eigen titel, zo ook als ik iets goed vind!
Bovendien is de omzet gedurende die vier weken alleen maar gestegen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:20:44 #217
2018 PC eend
relativist
pi_69206613
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Dit topic is WEL erg ... Bart maakt het !! En ik zie alleen fokkers en Danny reageren. Bart is in velden en wegen te zien. Wees dan een vent en reageer. Danny heeft hier niet om gevraagd. Maar aan de andere
kant is het wel weer leuk dat het in de open word gegooid. Ik mis alleen de TS'er hier dat is een vreselijke fout van Bart !!!! Let wel dat ik mijn vraagtekens ook bij Danny zet .. Dat is ook mijn recht als user. Bart gooit
een topic op fok en duikt onder. Eigenwijs of niet reageer dan teminste. En schadeclaims !!! Jesus is dat waar ???
Het kan ook gewoon een proefballonnetje zijn om ff te peilen hoe de stemming is (alhoewel je dat ook uit de cos kan halen).
Ik denk dat bart wel weer opduikt hoor
Misschien heeft hij nu een beetje koorts ofzo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:22:24 #218
2018 PC eend
relativist
pi_69206682
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Totaal kansloos. Als ik iets ruk vind dan post ik dat op eigen titel, zo ook als ik iets goed vind!
Bovendien is de omzet gedurende die vier weken alleen maar gestegen.
Maar we weten natuurlijk niet precies wat er is be/afgesproken
pi_69207075
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar we weten natuurlijk niet precies wat er is be/afgesproken
Jawel, dat is meerdere keren door de eigenaar van Fok! hier geplaatst, namelijk de afspraak dat Fok! vrij is van de Bunker en dat er hier in vrijheid gesproken kan en mag worden, ook kritiek!

Bovendien is één persoon echt niet in staat om een programma "down the drain" te helpen. Als dat zo zou zijn, dan zou die hele rls niet veel voorstellen.

Ik zou het trouwens ook nog eens ontzettend dom vinden als De Bunker hier juridisch mee aan de slag gaat. Ze kunnen beter die energie inzetten om Bunker II tot een succes te maken en die tientallen missers (groot en klein) weg te werken.
pi_69207225
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon een proefballonnetje zijn om ff te peilen hoe de stemming is (alhoewel je dat ook uit de cos kan halen).
Ik denk dat bart wel weer opduikt hoor
Misschien heeft hij nu een beetje koorts ofzo
Gelul ! Dat snap je zelf ook wel. Tis echt niet Danny die hier aangevallen word met dit complete overbodige ruk topic maar dit gaat over de ruggen van alle fokkers in mijn ogen. Zelfs jij hebt ooit ergens aangegeven dat de "crew" (sorry) geen antwoord geeft of zelfs niet de moeite neemt om een linkje te plaatsten.
En dat ze er een tering zooi van maken PRIMA !!! Daar reageren we/ze op. Daar hebben ze zelf voor gekozen De streamers mochten meedenken en doen ??? En nu is het een claim
Voor de proefballonnetjes zijn al bestaande topics waar je je hulde kan uiten of je gal spuwen. Dit topic dus niet
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:41:09 #221
2018 PC eend
relativist
pi_69207622
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jawel, dat is meerdere keren door de eigenaar van Fok! hier geplaatst, namelijk de afspraak dat Fok! vrij is van de Bunker en dat er hier in vrijheid gesproken kan en mag worden, ook kritiek!

Bovendien is één persoon echt niet in staat om een programma "down the drain" te helpen. Als dat zo zou zijn, dan zou die hele rls niet veel voorstellen.

Ik zou het trouwens ook nog eens ontzettend dom vinden als De Bunker hier juridisch mee aan de slag gaat. Ze kunnen beter die energie inzetten om Bunker II tot een succes te maken en die tientallen missers (groot en klein) weg te werken.
Volgens mij heeft danny ook een paar keer aangegeven dat hij bepaalde zaken rondom de bunker niet hier op het forum bespreekt?

Verder denk ik ook niet dat er een claim komt
Het komt op mij over als een miscommunicatie, dat een eigen leven is gaan leiden.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:43:01 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69207713
Ik verwacht van Bart dat ie vandaag, vannacht of morgenvroeg een post hier gaat plaatsen waarin ie aankondigt geen juridische stappen te nemen jegens FOK! of Danny, en dat ie zijn excuses aanbiedt voor de verwarring.
Een gedicht over Maanvis
pi_69207853
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik verwacht van Bart dat ie vandaag, vannacht of morgenvroeg een post hier gaat plaatsen waarin ie aankondigt geen juridische stappen te nemen jegens FOK! of Danny, en dat ie zijn excuses aanbiedt voor de verwarring.
Die ligt stoned in een schuttersput
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:46:59 #224
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_69207923
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.
pi_69207975
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:

[..]

En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.
Ahh teken van leven
pi_69208195
Als ik zo Danny z'n posts lees dan ben ik het eigenlijk wel met hem eens.
Nu is het wel eenzijdig Danny z'n mening, dus ik zou graag nog wat lezen hoe Bart (of anderen van de organisatie van de bunker) erover denken.
Jammer dat die hier niks neerzetten.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:53:52 #227
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69208232
ff een losse opmerking tussendoor;

waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...

hoe kan dat? waar ligt dat aan? is dat niet iets wat je moet onderzoeken?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:54:56 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69208271
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef kree het volgende:
Als ik zo Danny z'n posts lees dan ben ik het eigenlijk wel met hem eens.
Nu is het wel eenzijdig Danny z'n mening, dus ik zou graag nog wat lezen hoe Bart (of anderen van de organisatie van de bunker) erover denken.
Jammer dat die hier niks neerzetten.
Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.
Een gedicht over Maanvis
pi_69208386
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:

waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...

Dat is smaak en niet het juiste topic
pi_69208475
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.
Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:00:55 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69208537
quote:

Met een beetje mazzle doen ze een "Back To The Bunker.." als de gemoederen wat gesust zijn..mét streams en leuke gasten aan tafel.. inc Forumreacties...

Maar je dan moet je wél veel mazzle hebben....
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:01:25 #232
2018 PC eend
relativist
pi_69208561
quote:

Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 23:02:19 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69208592
quote:

[..]

Waar is die nep commando
Wat een achterlijk geblaat.

Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.

Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.

En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_69208631
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat een dom, achterlijk geblaat.

Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.

Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.

En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
Oh tis gert
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 23:03:15 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69208638
quote:

[..]

ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 23:04:33 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69208695
quote:

[..]

denk aan je hart man
pi_69208727
quote:

[..]

DIT TOPIC IID
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:25 #238
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69208732
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?
yup! in iedergeval bij bb2 en 3 en de kooi...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:37 #239
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_69208738
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:

[..]

ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
Mooi. Opgelost, slotje

Ik ga me weer met de Bunker bezighouden. En kip braden.
pi_69208803
quote:

[..]

maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.
pi_69208807
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:05 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Mooi. Opgelost, slotje

Ik ga me weer met de Bunker bezighouden. En kip braden.
Niks geen slotje wat mij betreft !! Laf
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 23:09:40 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69208908
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef Danny het volgende:

[..]

denk aan je hart man
Dat doé ik juist. Geen moordkuil.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:11:19 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69208960
Gert maakt wel degelijk een punt 'compleet met sjoemelen en belazeren', daar zal het pijnpunt wel zitten.

Over dat dreigen met een claim, de waarheid zal wel in het midden liggen. Bart zal zoiets hebben gezegd als 'en Danny draaft door met zn kritiek dat kost me winst, hij moet nog ff zo doorgaan dan ga ik maatregelen nemen' 'oh, wat wil je doen dan' 'nou wacht maar af'
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:11:27 #244
6941 APK
Factual, I think.
pi_69208965
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:

maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.
Waarom zou iteejer daarover liegen?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:12:05 #245
2018 PC eend
relativist
pi_69208993
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalen
Wel 'onbetaalbare' publiciteit
pi_69209048
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Marrije het volgende:
Gert maakt wel degelijk een punt 'compleet met sjoemelen en belazeren', daar zal het pijnpunt wel zitten.

Over dat dreigen met een claim, de waarheid zal wel in het midden liggen. Bart zal zoiets hebben gezegd als 'en Danny draaft door met zn kritiek dat kost me winst, hij moet nog ff zo doorgaan dan ga ik maatregelen nemen' 'oh, wat wil je doen dan' 'nou wacht maar af'
En omdat dat openbaar gegooid word moet die beerput ook maar helemaal open
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:13:41 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69209052
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef APK het volgende:

[..]

misschien is het een interpretatieverschil
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:14:37 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69209103
quote:

[..]

Dag na Dag affikken... Ik heb die conclusie nooit zo begrepen eigenlijk. Tuurlijk, we fikken bepaalde delen van het concept af. Tuurlijk, we klagen over specifieke zaken. Maar nog nooit heb je iemand het hele concept, het hele idee, het hele programma en de complete crew erachter zien afzeiken.
Daarnaast was juist onderdeel van de zakeljike overeenkomst dat er geen beperkingen zouden zijn mbt wat er op FOK! kwam te staan mbt De Bunker. We zouden objectief mogen reageren en de positieve, maar ook de negatieve punten er uit mogen lichten. Dus waar je die conclusie vandaan haalt snap ik niet.
En dan heb je nog de verhalen waarbij de Bunkercrew FOK! en de FOK!kers om het maar even genuanceerd te zeggen 'niet echt netjes behandelde'. Natuurlijk stoot dat tegen Danny's hoofd, en ikzelf was gisteren ook heel teleurgesteld met die FOK!dracht die niet doorging etc etc.. En dat het dan allemaal op een wat hardere toon gaat. Zo is FOK!, en zo is Danny met name. En dat ie dan ook nog eens open over alles is.. Dat is onderdeel van de afspraken die gemaakt zijn tussen Bram en Danny.
Ergo, je betoog faalt op meerdere punten.
Een gedicht over Maanvis
pi_69209152
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien is het een interpretatieverschil
Of de servers te heet
pi_69209169
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef APK het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet hoor, hij kan het misschien verkeerd begrepen hebben of verkeerd verstaan weet ik veel. Ik zeg niet dat die iteejer liegt, tuurlijk niet. Maar Danny heeft zijn excuses hiervoor aangeboden klaar dan.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:19:56 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_69209336
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef lies1958 het volgende:

Maar Danny heeft zijn excuses hiervoor aangeboden klaar dan.
Alleen 'als het niet klopt.'

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 19-05-2009 23:20:47 ('niet') ]
pi_69209441
Dit topic is spannender dan een week streams bij elkaar heb ik het idee
dag
pi_69209600
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef APK het volgende:

[..]

Alleen 'als het niet klopt.'
ja je hebt gelijk, dus excuses onder voorbehoud. Sterk gevonden van Danny.
pi_69209601
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Peter het volgende:
Dit topic is spannender dan een week streams bij elkaar heb ik het idee
Dat gevoel had ik al eerder
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:27:05 #255
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69209613
Valt wel op dat Bart er even een losse flodderige opmerking ingooit, maar verder nergens inhoudelijk op ingaat.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_69209683
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef sunny16947 het volgende:
Valt wel op dat Bart er even een losse flodderige opmerking ingooit, maar verder nergens inhoudelijk op ingaat.
Op scherp staan doet ie niet nee
pi_69210057
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef sunny16947 het volgende:
ja hij had dit topic niet moeten openen .

maar kan me ook voorstellen als je het super druk hebt dat je dan geen tijd heb om al die lappe tekst te gaan lezen en ook nog eens inhoudelijk weerleggen..

dus had ie het niet moeten openen maar goed dat zal in de "heath of the moment" frustratie gevalletje zijn.
pi_69210148
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef koemleit het volgende:

dus had ie het niet moeten openen maar goed dat zal in de "heath of the moment" frustratie gevalletje zijn.
Hij had beter een half uurtje eerder die joint in de fik kunnen steken
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:41:57 #259
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69210225
Zo superdruk dat hij ook wel geen tijd gehad zal hebben om alle opbouwende kritiek en goeie ideeën te lezen en er wat mee te doen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 23:44:14 #260
2222 crew  iteejer
pi_69210299
quote:
Het woord claims is niet letterlijk gevallen, maar je hebt absoluut een inkomstenderving aan ons toegeschreven, en door laten schemeren dat dat niet normaal was en in het bedrijfsleven ook niet geaccepteerd zou worden, en dat het dus ook bij ons consequenties zou hebben.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:44:29 #261
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69210309
quote:

[..]

-knip-

emo, huillie, boehoeier, jankert, maw gewoon een mens, leest zo lekker weg joh

Van TS-er snap ik geul niets van, en dan ook nog roet in het eten gooien met een 'slotjes-voorstel'
Screw the future...
We're cold now!
pi_69210326
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja hij had dit topic niet moeten openen .

maar kan me ook voorstellen als je het super druk hebt dat je dan geen tijd heb om al die lappe tekst te gaan lezen en ook nog eens inhoudelijk weerleggen..

B.S. Dit is niet ONZ
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:45:13 #263
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210343
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

De details waren niet duidelijk bij de start van het programma.
Neem dan godverdomme geen half programma aan. Mja, zo doende leert men.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:47:54 #264
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210426
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:

[..]

het klonk toen we erop proostten als een prima concept. al snel daarna merkten we dat er in interviews e.d. hele andere dingen werden gezegd en dat is toen, ruim VOOR de bunker, ook al aangekaart. Veel vragen bleven onbeantwoord, veel dingen zijn ook uitstekend opgepakt na wat aandringen en de laatste paar dagen leek het goed te gaan en ben ik ook eigenlijk alleen maar positief geweest. Tot er weer eens een feestavond werd afgekapt om jeroen in bescherming te nemen (aldus de redactie: jeroen zou namelijk gekke dingen gaan doen als hij nog meer te zuipen kreeg). Vervolgens kregen we rare militaire taferelen en dodelijk saaie streams. Een klucht eergisternacht die best leuk was, maar - omdat die leuk gevonden werd wellicht - meteen VEEL te ver werd doorgetrokken. Tot aan de belachelijke vertoning van vanmorgen aan toe.
Als je de COS van vanmorgen leest ben ik verre van de enige die zich plaatsvervangend de ogen uit de kop zat te schamen. En dan kan bart mij wel aanvallen, maar die tijd had hij imo beter kunnen besteden aan het ontsaaien van de streams en het herwinnen van de gratie van de kijker.

Such is life.
Ja dan spoor die halve malloot van een bart aan, ik heb btw niks van tbo gekeken omdat ik het saai vind, maar dit terzijde. Toon dat je ballen hebt man, bij een samenwerking komt het van twee kanten en die bart het blijkbaar een paar sporen in zn zij nodig.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:51:12 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69210529
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het woord claims is niet letterlijk gevallen, maar je hebt absoluut een inkomstenderving aan ons toegeschreven, en door laten schemeren dat dat niet normaal was en in het bedrijfsleven ook niet geaccepteerd zou worden, en dat het dus ook bij ons consequenties zou hebben.
Dan lijkt het me eerder aannemelijk dat voor TBO2 niet met FOK samengewerkt gaat worden dan de conclusie dat er claims zullen komen...
Een gedicht over Maanvis
pi_69210577
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan lijkt het me eerder aannemelijk dat voor TBO2 niet met FOK samengewerkt gaat worden dan de conclusie dat er claims zullen komen...
of strakke afspraken over dingen die nog niet besproken zijn
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69210636
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Neem dan godverdomme geen half programma aan. Mja, zo doende leert men.
Dat halve was juist de bedoeling Een nieuw concept !! Steamers die het sturen. Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. Dacht dat kritiek juist handig was maar nu slaat het de verkeerde kant op
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:55:13 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69210651
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

of strakke afspraken over dingen die nog niet besproken zijn
Ik denk niet dat Danny zo'n gag order gaat ondertekenen
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:55:24 #269
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210661
quote:

[..]

Gast, jij spreekt waarheid. Danny toon ballen dan als alles echt zo slecht is als het lijkt, ipv dit topic. als het aan mij ligt mag dit dicht hoor want als zoiets op een fok topic moet worden geregeld (de toekomst van tbo, neem ik aan?) dan is dit alles niet helemaal serieus meer te noemen. jaag de huidige bewoners eruit, praat er nog eens een tijdje over, en kom dan met een beter 'concept'. jullie lijken microsoft wel, lekker neuzelen maar dan een kut os uitbrengen die ze vista noemen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:56:15 #270
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210689
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat halve was juist de bedoeling Een nieuw concept !! Steamers die het sturen. Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. Dacht dat kritiek juist handig was maar nu slaat het de verkeerde kant op
Met halve bedoel ik wat jij typt in je derde zin, dat het mis gaat.
pi_69210711
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Danny zo'n gag order gaat ondertekenen
afspraken kunnen zowel vanuit fok als vanuit de bunker gestuurd worden hoor, ik zeg nergens dat danny maar ja en amen moet zeggen op alle voorstellen vanuit de bunker
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69210728
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Met halve bedoel ik wat jij typt in je derde zin, dat het mis gaat.
Dat is toch ook niet erg ???? Dit topic wel
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:57:50 #273
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210731
quote:

[..]

ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer.
Sorry Danny je mag een goede kerel zijn maar met dingen gaan smijten die je hebt gehoord, nee dat hoeft niet, en vooral niet openbaar, waardoor iemand anders weer wat van z'n reputatie moet verliezen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:58:46 #274
2018 PC eend
relativist
pi_69210766
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je typt me de toetsen van het bord
Maar toch zou ik een sponsor die 5 ruggen uit eigen zak meeneemt en als een waanzinnige emotionele rollercoaster met credits loopt te strooien niet snel kwijt willen

En ik blijf toch benieuwd naar die inkomstenderving
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:59:58 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69210793
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Sorry Danny je mag een goede kerel zijn maar met dingen gaan smijten die je hebt gehoord, nee dat hoeft niet, en vooral niet openbaar, waardoor iemand anders weer wat van z'n reputatie moet verliezen.
De O in FOK! staat voor openheid...
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:02:46 #276
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210874
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is toch ook niet erg ???? Dit topic wel
[quote] Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. [/qoute]
Dat zei jij, en dit is toch ook een 'dingetje' wat mis gaat, of bedoel je dat nou niet? Ik neem aan als dit goed was begonnen, (iets met een goede voorbereiding en half werk ) en de samenwerking bleef op en top, dat dit allemaal niet had hoeven gebeuren, en het had sowieso niet in een topique gehoeven.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:03:21 #277
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69210896
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Het halve is juist niet de bedoeling Ik begrijp niet dat mensen daar zo gemakkelijk intrappen en daar genoegen meenemen. Als je een nieuw concept hebt dan dient het nog wel uitgewerkt te zijn. Binnen de geschetste kaders kun je dan het programma sturen, maar als die kaders niet duidelijk zijn dan werk je jezelf in de problemen.

Het concept was bij voorbaat al te onduidelijk om het toegankelijk te maken voor groepen potentiele kijkers. Daardoor koop je inkomsten mis, omdat het concept de abstract is en het van te voren niet goed gecommuniceerd werd. Dat sommige kijkers nu het gevoel hebben dat ze de Bunker kunnen sturen is niet omdat het zo'n goed neergezet concept is, maar dat vloeit voort uit het feit dat er over bepaalde zaken onvoldoende nagedacht is. Er moet nog teveel ad hoc geregeld worden.

Als het concept gewoon goed neergezet was en er vooraf duidelijkheid over allerlei zaken bestond dan waren de streams interessanter geweest, waren er meer kijkers geweest en waren de inkomsten ook automatisch hoger geweest. Het is allemaal leuk en aardig als je dat wil bewaren voor een de bunker 2, maar kijkers die niet "verslaafd" zijn aan RLS die haken op deze manier wel af.
pi_69210915
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je typt me de toetsen van het bord
Maar toch zou ik een sponsor die 5 ruggen uit eigen zak meeneemt en als een waanzinnige emotionele rollercoaster met credits loopt te strooien niet snel kwijt willen

En ik blijf toch benieuwd naar die inkomstenderving
Daar gaat het hier toch niet om ??? Ik heb ook 400 euro aan credits gekocht (kuch zou zomaar kunnen ) Je gaat het doel voorbij
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:05:04 #279
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210946
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De O in FOK! staat voor openheid...
Danny neemt iets aan wat ie 'heeft gehoord', gaat er meteen op in in het openbaar zonder ff wat uit te zoeken (neem ik aan), ja die o kan wel openheid zijn maar er mogen van mij gerust wel wat dingen achter de schermen gebeuren, vooral als het een hoop ophef om niks is, maar ik las hier dat die bart een legerfetish had, is daar een filmjpe van oid? Ik wilt vermaakt
pi_69210989
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

[quote] Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. [/qoute]
Dat zei jij, en dit is toch ook een 'dingetje' wat mis gaat, of bedoel je dat nou niet? Ik neem aan als dit goed was begonnen, (iets met een goede voorbereiding en half werk ) en de samenwerking bleef op en top, dat dit allemaal niet had hoeven gebeuren, en het had sowieso niet in een topique gehoeven.
Nee er gaan dingen mis. Niks mis mee !!!!! Daar zaten we ook als users bovenop. Dat alles genegeerd word is een tweede. Zie dit topic. Zie TS
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:06:48 #281
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69210999
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Het halve is juist niet de bedoeling Ik begrijp niet dat mensen daar zo gemakkelijk intrappen en daar genoegen meenemen. Als je een nieuw concept hebt dan dient het nog wel uitgewerkt te zijn. Binnen de geschetste kaders kun je dan het programma sturen, maar als die kaders niet duidelijk zijn dan werk je jezelf in de problemen.

Het concept was bij voorbaat al te onduidelijk om het toegankelijk te maken voor groepen potentiele kijkers. Daardoor koop je inkomsten mis, omdat het concept de abstract is en het van te voren niet goed gecommuniceerd werd. Dat sommige kijkers nu het gevoel hebben dat ze de Bunker kunnen sturen is niet omdat het zo'n goed neergezet concept is, maar dat vloeit voort uit het feit dat er over bepaalde zaken onvoldoende nagedacht is. Er moet nog teveel ad hoc geregeld worden.

Als het concept gewoon goed neergezet was en er vooraf duidelijkheid over allerlei zaken bestond dan waren de streams interessanter geweest, waren er meer kijkers geweest en waren de inkomsten ook automatisch hoger geweest. Het is allemaal leuk en aardig als je dat wil bewaren voor een de bunker 2, maar kijkers die niet "verslaafd" zijn aan RLS die haken op deze manier wel af.

Just, een goed begin is dus het halve werk.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:07:35 #282
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211020
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee er gaan dingen mis. Niks mis mee !!!!! Daar zaten we ook als users bovenop. Dat alles genegeerd word is een tweede. Zie dit topic. Zie TS
Waarom vind jij het normaal dat er 'dingen' misgaan? Wat bedoel je eigenlijk met dingen? En ik wil die legerfetish zien verveel me deaud.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:16:42 #283
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211233
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.

Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.

The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.

Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.

Danny, je hebt gelijk.
En je hebt Kelly geneukt, dat weet iedereen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69211234
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk denk ik. Maar TBO werd een maand tevoren ofzo kenbaar gemaakt op fok. Iedereen lekker gemaakt .
We konden zelfs volgen dat er nog op het laatste moment een lik verf en oh ja mensen werden aangenomen om erin te gaan, plus werkpaarden die ze ff niet hadden ??? !! Ging bere snel, en hulde Maar ga nu niet lopen miepen over kritiek. Dat kan je verwachten. iK verwachtte NIET iets perfects !! Plus ik vind dat ook wel iets hebben.
Denk de meeste streamers dat delen, anders doen ze het niet. Wat mij stoort nogmaals is dit topic en de afwezigheid van Himself
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:18:52 #285
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211284
Kan iemand nou iets over dat leger noep spul hier neer flanzen?
pi_69211295
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Waarom vind jij het normaal dat er 'dingen' misgaan? Wat bedoel je eigenlijk met dingen? En ik wil die legerfetish zien verveel me deaud.
Dat laatste woordje is negeer stand
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:22:09 #287
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211353
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach wat liev, een muisje wat niet in discussie wil gaan.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:22:25 #288
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211360
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]

want?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:22:36 #289
2018 PC eend
relativist
pi_69211366
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat mij stoort nogmaals is dit topic en de afwezigheid van Himself
Hij is met een kutkip bezig
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:22:54 #290
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69211372
Waarom zijn die kandidaten dan ook zó verdomd meegaand en vriendelijk naar elkaar toe tot het einde.. is de tijd te kort? "Zingen ze het wel uit..?" Het is bijna te ergelijk voor woorden, een "normaal" mens had allang een ergens een bloedneus geslagen of iemand zijn bed in de fik gestoken..
Als de Bunker2 óók van die zachtgekookte eitejs in dienst neemt, adviseer ik ze een goeie verzekering af te sluiten..
pi_69211374
Dan nog maar even het volgende, exact een week geleden, op 11 mei de volgende tekst van Bart:
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...

Het is voor iedereen een leerproces. Voor de kijker en voor de makers, maar zeker ook voor de deelnemers. De kijker zal er aan moeten wennen dat sadisme kan terugkaatsen op een nare manier, wij moeten leren dat iedere foutje wordt afgestraft (vaak terecht ook, eigenlijk zelden niet terecht) en de deelnemers moeten leren dat Overleven ook precies dát betekent.
Dus.
De kritiek van de streamers is niet zoveel anders dan een week geleden, zijn reactie van nu wel
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:23:38 #292
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211389
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.

Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj.
Waar slaat deze op?> Ik wil dat weten menschen halp.
pi_69211440
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

want?
Dan word het man op man en ik hou niet van die geenstijl woorden
pi_69211454
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Iedereen spreekt op basis van wat hij /zij gehoord of gezien heeft, dus zo raar is dat niet. En zoals gezegd, er is wel degelijk over financiële kanten en schades en de mogelijke consequenties daarvan gesproken, en in de hitte van het moment verliepen die gesprekken niet zo vriendelijk. Ik zal dat hier niet aanhalen want het voegt niets toe. Dat het als woord niet zo genoemd is kan zijn, maar de intentie van de woorden was echt wel 'als wij schade gaan leiden kunnen we dat niet accepteren en gaat dat gevolgen hebben'.
Bart verliest hier geen reputatie mee, hij is wat het financiële betreft niet eens onze contactpersoon.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:27:20 #295
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211463
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]

En wederom ook met deze post stijg jij, en al jouw posts, in mijn achting.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:28:21 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211492
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik doe geenstijl en fok .. .. en als je wilt doe ik jou ook.. heel zachtjes
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:28:36 #297
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211503
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

woensdag 20 mei 2009 @ 00:29:28 #298
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211519
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Iedereen spreekt op basis van wat hij /zij gehoord of gezien heeft, dus zo raar is dat niet. En zoals gezegd, er is wel degelijk over financiële kanten en schades en de mogelijke consequenties daarvan gesproken, en in de hitte van het moment verliepen die gesprekken niet zo vriendelijk. Ik zal dat hier niet aanhalen want het voegt niets toe. Dat het als woord niet zo genoemd is kan zijn, maar de intentie van de woorden was echt wel 'als wij schade gaan leiden kunnen we dat niet accepteren en gaat dat gevolgen hebben'.
Bart verliest hier geen reputatie mee, hij is wat het financiële betreft niet eens onze contactpersoon.

Hij verliest wel degelijk reputatie, zie heel dit topic . En oke, jij zegt dat die woorden 'in de hitte van het moment ' zijn uitgesproken, toen de 'gesprekken niet zo vriendelijk' waren. Op zo'n momenten gaan de meeste mensen kwats uitslaan, loze dreigementen, dus waarom zou dit niet zo'n geval kunnen zijn? Zoals ik al zei, Danny moest eerst wat beter dingen uitzoeken.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:30:05 #299
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69211534
quote:

[..]

Ajb, laat deze post verwijdert worden.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:30:42 #300
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211548
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Ajb, laat deze post verwijdert worden.
ksssssst, trug naar de moedermavo jij!
pi_69211549
quote:

[..]

Je doet wel fok dus tief op
pi_69211616
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Hij verliest wel degelijk reputatie, zie heel dit topic . En oke, jij zegt dat die woorden 'in de hitte van het moment ' zijn uitgesproken, toen de 'gesprekken niet zo vriendelijk' waren. Op zo'n momenten gaan de meeste mensen kwats uitslaan, loze dreigementen, dus waarom zou dit niet zo'n geval kunnen zijn? Zoals ik al zei, Danny moest eerst wat beter dingen uitzoeken.
Dat kan je dan ook zeggen over de manier waarop oa Bart reageerde op de woorden van Danny: waarom namen ze die ook niet met een korrel zout onder het motto 'spur of the moment'?
Dit is spijkers op laag water zoeken, en heeft niets te maken met de kern van het meningsverschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')