Maar het belangrijkste is dat er een format is waarop TBO "uitgezonden" wordt. Danny biedt ondanks alle opbouwende kritieken toch maar mooi een platform waarop B&B naar hartelust hun format kunnen bijschaven en er ook nog eens geld aan verdienen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
FOK! heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van het hele format. Iedere dag worden er (goede en minder goede) dingen aangedragen.
Ik weet niet wat er in FOK!'s contract met Enjoy media staat (als er al een contract is) maar welke advocaat neemt zo'n zaak uberhaupt aan? Het gaat hier toch gewoon om vrije meningsuiting? Dat anderen daar financiele schade van ondervinden, so be it, maar een mening geven is niet verboden. Als ik iemand adviseer om niet bij een bepaald restaurant te gaan eten, dan komt het restaurant toch ook niet de geleden schade op mij verhalen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
deze quote ik even. mocht het nodig zijn bij een rechter.
Precies daarom is dit topic een harde schop naquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste is dat er een format is waarop TBO "uitgezonden" wordt. Danny biedt ondanks alle opbouwende kritieken toch maar mooi een platform waarop B&B naar hartelust hun format kunnen bijschaven en er ook nog eens geld aan verdienen.
IK denk niet dat Meester Frank Visser zin heeft in 300 topics maal 300 post aan tekstberichten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
deze quote ik even. mocht het nodig zijn bij een rechter.
Die is denk ik snode plannen voor de bunkeraars aan het bedenen.quote:
nou credits uhhh ik bedoel zand erover......klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
Och ik weet best dat ik door kan zagen en erg bot uit de hoek kan komen, maar kom op, dat wist Bart ook al een tijdje.
We kennen nu Barts boilingpoint. Dit topic is nog niet zo erg, als het helpt je hart te luchten, zolwel Danny als Bart zijn eigenwijze ego's. Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten. Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies daarom is dit topic een harde schop na![]()
Dat is misplaatst wishfull thinkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten.
Zo denk ik er ook wel over. Op FOK! zijn veel mensen die affiniteit hebben met RLS, FOK! is daar zelfs groot mee geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.
Dit topic is WEL erg ... Bart maakt het !! En ik zie alleen fokkers en Danny reageren. Bart is in velden en wegen te zien. Wees dan een vent en reageer. Danny heeft hier niet om gevraagd. Maar aan de anderequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
We kennen nu Barts boilingpoint. Dit topic is nog niet zo erg, als het helpt je hart te luchten, zolwel Danny als Bart zijn eigenwijze ego's. Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten. Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.
Totaal kansloos. Als ik iets ruk vind dan post ik dat op eigen titel, zo ook als ik iets goed vind!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten.
Het kan ook gewoon een proefballonnetje zijn om ff te peilen hoe de stemming is (alhoewel je dat ook uit de cos kan halen).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit topic is WEL erg ... Bart maakt het !! En ik zie alleen fokkers en Danny reageren. Bart is in velden en wegen te zien. Wees dan een vent en reageer. Danny heeft hier niet om gevraagd. Maar aan de andere
kant is het wel weer leuk dat het in de open word gegooid. Ik mis alleen de TS'er hier dat is een vreselijke fout van Bart !!!! Let wel dat ik mijn vraagtekens ook bij Danny zet .. Dat is ook mijn recht als user. Bart gooit
een topic op fok en duikt onder. Eigenwijs of niet reageer dan teminste. En schadeclaims !!! Jesus is dat waar ???
Maar we weten natuurlijk niet precies wat er is be/afgesprokenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Totaal kansloos. Als ik iets ruk vind dan post ik dat op eigen titel, zo ook als ik iets goed vind!
Bovendien is de omzet gedurende die vier weken alleen maar gestegen.
Jawel, dat is meerdere keren door de eigenaar van Fok! hier geplaatst, namelijk de afspraak dat Fok! vrij is van de Bunker en dat er hier in vrijheid gesproken kan en mag worden, ook kritiek!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar we weten natuurlijk niet precies wat er is be/afgesproken
Gelul ! Dat snap je zelf ook wel. Tis echt niet Danny die hier aangevallen word met dit complete overbodige ruk topic maar dit gaat over de ruggen van alle fokkers in mijn ogen. Zelfs jij hebt ooit ergens aangegeven dat de "crew"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een proefballonnetje zijn om ff te peilen hoe de stemming is (alhoewel je dat ook uit de cos kan halen).
Ik denk dat bart wel weer opduikt hoor
Misschien heeft hij nu een beetje koorts ofzo
Volgens mij heeft danny ook een paar keer aangegeven dat hij bepaalde zaken rondom de bunker niet hier op het forum bespreekt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, dat is meerdere keren door de eigenaar van Fok! hier geplaatst, namelijk de afspraak dat Fok! vrij is van de Bunker en dat er hier in vrijheid gesproken kan en mag worden, ook kritiek!
Bovendien is één persoon echt niet in staat om een programma "down the drain" te helpen. Als dat zo zou zijn, dan zou die hele rls niet veel voorstellen.
Ik zou het trouwens ook nog eens ontzettend dom vinden als De Bunker hier juridisch mee aan de slag gaat. Ze kunnen beter die energie inzetten om Bunker II tot een succes te maken en die tientallen missers (groot en klein) weg te werken.
Die ligt stoned in een schuttersputquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik verwacht van Bart dat ie vandaag, vannacht of morgenvroeg een post hier gaat plaatsen waarin ie aankondigt geen juridische stappen te nemen jegens FOK! of Danny, en dat ie zijn excuses aanbiedt voor de verwarring.
En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
Och ik weet best dat ik door kan zagen en erg bot uit de hoek kan komen, maar kom op, dat wist Bart ook al een tijdje.
Ahh teken van levenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.
Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef kree het volgende:
Als ik zo Danny z'n posts lees dan ben ik het eigenlijk wel met hem eens.
Nu is het wel eenzijdig Danny z'n mening, dus ik zou graag nog wat lezen hoe Bart (of anderen van de organisatie van de bunker) erover denken.
Jammer dat die hier niks neerzetten.
Dat is smaak en niet het juiste topicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff een losse opmerking tussendoor;
waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...
hoe kan dat? waar ligt dat aan? is dat niet iets wat je moet onderzoeken?
Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.
Met een beetje mazzle doen ze een "Back To The Bunker.." als de gemoederen wat gesust zijn..mét streams en leuke gasten aan tafel.. inc Forumreacties...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...
Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat een achterlijk geblaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies daarom is dit topic een harde schop na![]()
Waar is die nep commando
Oh tis gertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een dom, achterlijk geblaat.![]()
Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.
Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.
En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.
denk aan je hart manquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een achterlijk geblaat.![]()
Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.
Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.
En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
DIT TOPIC IIDquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
yup! in iedergeval bij bb2 en 3 en de kooi...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?
Mooi. Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
Niks geen slotje wat mij betreft !! Lafquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi. Opgelost, slotje![]()
Ik ga me weer met de Bunker bezighouden. En kip braden.
Dat doé ik juist. Geen moordkuil.quote:
Waarom zou iteejer daarover liegen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:
maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.
Wel 'onbetaalbare' publiciteitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalen
En omdat dat openbaar gegooid word moet die beerput ook maar helemaal openquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Marrije het volgende:
Gert maakt wel degelijk een punt 'compleet met sjoemelen en belazeren', daar zal het pijnpunt wel zitten.
Over dat dreigen met een claim, de waarheid zal wel in het midden liggen. Bart zal zoiets hebben gezegd als 'en Danny draaft door met zn kritiek dat kost me winst, hij moet nog ff zo doorgaan dan ga ik maatregelen nemen' 'oh, wat wil je doen dan' 'nou wacht maar af'
Dag na Dag affikken... Ik heb die conclusie nooit zo begrepen eigenlijk. Tuurlijk, we fikken bepaalde delen van het concept af. Tuurlijk, we klagen over specifieke zaken. Maar nog nooit heb je iemand het hele concept, het hele idee, het hele programma en de complete crew erachter zien afzeiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Of de servers te heetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien is het een interpretatieverschil
Dat beweer ik niet hoor, hij kan het misschien verkeerd begrepen hebben of verkeerd verstaan weet ik veel. Ik zeg niet dat die iteejer liegt, tuurlijk niet. Maar Danny heeft zijn excuses hiervoor aangeboden klaar dan.quote:
Alleen 'als het niet klopt.'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef lies1958 het volgende:
Maar Danny heeft zijn excuses hiervoor aangeboden klaar dan.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Peter het volgende:
Dit topic is spannender dan een week streams bij elkaar heb ik het idee
Op scherp staan doet ie niet neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef sunny16947 het volgende:
Valt wel op dat Bart er even een losse flodderige opmerking ingooit, maar verder nergens inhoudelijk op ingaat.
ja hij had dit topic niet moeten openenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef sunny16947 het volgende:
Valt wel op dat Bart er even een losse flodderige opmerking ingooit, maar verder nergens inhoudelijk op ingaat.
Hij had beter een half uurtje eerder die joint in de fik kunnen stekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef koemleit het volgende:
dus had ie het niet moeten openen maar goed dat zal in de "heath of the moment" frustratie gevalletje zijn.
Het woord claims is niet letterlijk gevallen, maar je hebt absoluut een inkomstenderving aan ons toegeschreven, en door laten schemeren dat dat niet normaal was en in het bedrijfsleven ook niet geaccepteerd zou worden, en dat het dus ook bij ons consequenties zou hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
-knip-
B.S. Dit is niet ONZquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja hij had dit topic niet moeten openen.
maar kan me ook voorstellen als je het super druk hebt dat je dan geen tijd heb om al die lappe tekst te gaan lezen en ook nog eens inhoudelijk weerleggen..
dus had ie het niet moeten openen maar goed dat zal in de "heath of the moment" frustratie gevalletje zijn.
Neem dan godverdomme geen half programma aan. Mja, zo doende leert men.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De details waren niet duidelijk bij de start van het programma.
Ja dan spoor die halve malloot van een bart aan, ik heb btw niks van tbo gekeken omdat ik het saai vind, maar dit terzijde. Toon dat je ballen hebt man, bij een samenwerking komt het van twee kanten en die bart het blijkbaar een paar sporen in zn zij nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
het klonk toen we erop proostten als een prima concept. al snel daarna merkten we dat er in interviews e.d. hele andere dingen werden gezegd en dat is toen, ruim VOOR de bunker, ook al aangekaart. Veel vragen bleven onbeantwoord, veel dingen zijn ook uitstekend opgepakt na wat aandringen en de laatste paar dagen leek het goed te gaan en ben ik ook eigenlijk alleen maar positief geweest. Tot er weer eens een feestavond werd afgekapt om jeroen in bescherming te nemen (aldus de redactie: jeroen zou namelijk gekke dingen gaan doen als hij nog meer te zuipen kreeg). Vervolgens kregen we rare militaire taferelen en dodelijk saaie streams. Een klucht eergisternacht die best leuk was, maar - omdat die leuk gevonden werd wellicht - meteen VEEL te ver werd doorgetrokken. Tot aan de belachelijke vertoning van vanmorgen aan toe.
Als je de COS van vanmorgen leest ben ik verre van de enige die zich plaatsvervangend de ogen uit de kop zat te schamen. En dan kan bart mij wel aanvallen, maar die tijd had hij imo beter kunnen besteden aan het ontsaaien van de streams en het herwinnen van de gratie van de kijker.
Such is life.
Dan lijkt het me eerder aannemelijk dat voor TBO2 niet met FOK samengewerkt gaat worden dan de conclusie dat er claims zullen komen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het woord claims is niet letterlijk gevallen, maar je hebt absoluut een inkomstenderving aan ons toegeschreven, en door laten schemeren dat dat niet normaal was en in het bedrijfsleven ook niet geaccepteerd zou worden, en dat het dus ook bij ons consequenties zou hebben.
of strakke afspraken over dingen die nog niet besproken zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan lijkt het me eerder aannemelijk dat voor TBO2 niet met FOK samengewerkt gaat worden dan de conclusie dat er claims zullen komen...
Dat halve was juist de bedoeling Een nieuw concept !! Steamers die het sturen. Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. Dacht dat kritiek juist handig was maar nu slaat het de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Neem dan godverdomme geen half programma aan. Mja, zo doende leert men.
Ik denk niet dat Danny zo'n gag order gaat ondertekenenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
of strakke afspraken over dingen die nog niet besproken zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Met halve bedoel ik wat jij typt in je derde zin, dat het mis gaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat halve was juist de bedoeling Een nieuw concept !! Steamers die het sturen. Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. Dacht dat kritiek juist handig was maar nu slaat het de verkeerde kant op
afspraken kunnen zowel vanuit fok als vanuit de bunker gestuurd worden hoor, ik zeg nergens dat danny maar ja en amen moet zeggen op alle voorstellen vanuit de bunkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny zo'n gag order gaat ondertekenen
Dat is toch ook niet erg ???? Dit topic welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Met halve bedoel ik wat jij typt in je derde zin, dat het mis gaat.
Sorry Danny je mag een goede kerel zijn maar met dingen gaan smijten die je hebt gehoord, nee dat hoeft niet, en vooral niet openbaar, waardoor iemand anders weer wat van z'n reputatie moet verliezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer.
Je typt me de toetsen van het bordquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan lijkt het me eerder aannemelijk dat voor TBO2 niet met FOK samengewerkt gaat worden dan de conclusie dat er claims zullen komen...
De O in FOK! staat voor openheid...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Sorry Danny je mag een goede kerel zijn maar met dingen gaan smijten die je hebt gehoord, nee dat hoeft niet, en vooral niet openbaar, waardoor iemand anders weer wat van z'n reputatie moet verliezen.
[quote] Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. [/qoute]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet erg ???? Dit topic wel
Het halve is juist niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat halve was juist de bedoeling Een nieuw concept !! Steamers die het sturen. Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. Dacht dat kritiek juist handig was maar nu slaat het de verkeerde kant op
Daar gaat het hier toch niet om ??? Ik heb ook 400 euro aan credits gekocht (kuch zou zomaar kunnen ) Je gaat het doel voorbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je typt me de toetsen van het bord
Maar toch zou ik een sponsor die 5 ruggen uit eigen zak meeneemt en als een waanzinnige emotionele rollercoaster met credits loopt te strooien niet snel kwijt willen
En ik blijf toch benieuwd naar die inkomstenderving![]()
Danny neemt iets aan wat ie 'heeft gehoord', gaat er meteen op in in het openbaar zonder ff wat uit te zoeken (neem ik aan), ja die o kan wel openheid zijn maar er mogen van mij gerust wel wat dingen achter de schermen gebeuren, vooral als het een hoop ophef om niks is, maar ik las hier dat die bart een legerfetish had, is daar een filmjpe van oid? Ik wilt vermaaktquote:
Nee er gaan dingen mis. Niks mis mee !!!!! Daar zaten we ook als users bovenop. Dat alles genegeerd word is een tweede. Zie dit topic. Zie TSquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
[quote] Dat ging en gaat mis en vele andere dingetjes .. [/qoute]
Dat zei jij, en dit is toch ook een 'dingetje' wat mis gaat, of bedoel je dat nou niet? Ik neem aan als dit goed was begonnen, (iets met een goede voorbereiding en half werk) en de samenwerking bleef op en top, dat dit allemaal niet had hoeven gebeuren, en het had sowieso niet in een topique gehoeven.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het halve is juist niet de bedoelingIk begrijp niet dat mensen daar zo gemakkelijk intrappen en daar genoegen meenemen. Als je een nieuw concept hebt dan dient het nog wel uitgewerkt te zijn. Binnen de geschetste kaders kun je dan het programma sturen, maar als die kaders niet duidelijk zijn dan werk je jezelf in de problemen.
Het concept was bij voorbaat al te onduidelijk om het toegankelijk te maken voor groepen potentiele kijkers. Daardoor koop je inkomsten mis, omdat het concept de abstract is en het van te voren niet goed gecommuniceerd werd. Dat sommige kijkers nu het gevoel hebben dat ze de Bunker kunnen sturen is niet omdat het zo'n goed neergezet concept is, maar dat vloeit voort uit het feit dat er over bepaalde zaken onvoldoende nagedacht is. Er moet nog teveel ad hoc geregeld worden.
Als het concept gewoon goed neergezet was en er vooraf duidelijkheid over allerlei zaken bestond dan waren de streams interessanter geweest, waren er meer kijkers geweest en waren de inkomsten ook automatisch hoger geweest. Het is allemaal leuk en aardig als je dat wil bewaren voor een de bunker 2, maar kijkers die niet "verslaafd" zijn aan RLS die haken op deze manier wel af.
Waarom vind jij het normaal dat er 'dingen' misgaan? Wat bedoel je eigenlijk met dingen? En ik wil die legerfetish zien verveel me deaud.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee er gaan dingen mis. Niks mis mee !!!!! Daar zaten we ook als users bovenop. Dat alles genegeerd word is een tweede. Zie dit topic. Zie TS
En je hebt Kelly geneukt, dat weet iedereen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
Ik geef je gelijk denk ik. Maar TBO werd een maand tevoren ofzo kenbaar gemaakt op fok. Iedereen lekker gemaakt .quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het halve is juist niet de bedoelingIk begrijp niet dat mensen daar zo gemakkelijk intrappen en daar genoegen meenemen. Als je een nieuw concept hebt dan dient het nog wel uitgewerkt te zijn. Binnen de geschetste kaders kun je dan het programma sturen, maar als die kaders niet duidelijk zijn dan werk je jezelf in de problemen.
Het concept was bij voorbaat al te onduidelijk om het toegankelijk te maken voor groepen potentiele kijkers. Daardoor koop je inkomsten mis, omdat het concept de abstract is en het van te voren niet goed gecommuniceerd werd. Dat sommige kijkers nu het gevoel hebben dat ze de Bunker kunnen sturen is niet omdat het zo'n goed neergezet concept is, maar dat vloeit voort uit het feit dat er over bepaalde zaken onvoldoende nagedacht is. Er moet nog teveel ad hoc geregeld worden.
Als het concept gewoon goed neergezet was en er vooraf duidelijkheid over allerlei zaken bestond dan waren de streams interessanter geweest, waren er meer kijkers geweest en waren de inkomsten ook automatisch hoger geweest. Het is allemaal leuk en aardig als je dat wil bewaren voor een de bunker 2, maar kijkers die niet "verslaafd" zijn aan RLS die haken op deze manier wel af.
Dat laatste woordje is negeer standquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Waarom vind jij het normaal dat er 'dingen' misgaan? Wat bedoel je eigenlijk met dingen? En ik wil die legerfetish zien verveel me deaud.
quote:
want?quote:
Hij is met een kutkip bezigquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij stoort nogmaals is dit topic en de afwezigheid van Himself
De kritiek van de streamers is niet zoveel anders dan een week geleden, zijn reactie van nu welquote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...![]()
Het is voor iedereen een leerproces. Voor de kijker en voor de makers, maar zeker ook voor de deelnemers. De kijker zal er aan moeten wennen dat sadisme kan terugkaatsen op een nare manier, wij moeten leren dat iedere foutje wordt afgestraft (vaak terecht ook, eigenlijk zelden niet terecht) en de deelnemers moeten leren dat Overleven ook precies dát betekent.
Dus.
Waar slaat deze op?> Ik wil dat weten menschen halp.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj.
Dan word het man op man en ik hou niet van die geenstijl woordenquote:
Iedereen spreekt op basis van wat hij /zij gehoord of gezien heeft, dus zo raar is dat niet. En zoals gezegd, er is wel degelijk over financiële kanten en schades en de mogelijke consequenties daarvan gesproken, en in de hitte van het moment verliepen die gesprekken niet zo vriendelijk. Ik zal dat hier niet aanhalen want het voegt niets toe. Dat het als woord niet zo genoemd is kan zijn, maar de intentie van de woorden was echt wel 'als wij schade gaan leiden kunnen we dat niet accepteren en gaat dat gevolgen hebben'.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Sorry Danny je mag een goede kerel zijn maar met dingen gaan smijten die je hebt gehoord, nee dat hoeft niet, en vooral niet openbaar, waardoor iemand anders weer wat van z'n reputatie moet verliezen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan word het man op man en ik hou niet van die geenstijl woorden
Ik doe geenstijl en fok .. .. en als je wilt doe ik jou ook.. heel zachtjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan word het man op man en ik hou niet van die geenstijl woorden
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe geenstijl en fok .. .. en als je wilt doe ik jou ook.. heel zachtjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Iedereen spreekt op basis van wat hij /zij gehoord of gezien heeft, dus zo raar is dat niet. En zoals gezegd, er is wel degelijk over financiële kanten en schades en de mogelijke consequenties daarvan gesproken, en in de hitte van het moment verliepen die gesprekken niet zo vriendelijk. Ik zal dat hier niet aanhalen want het voegt niets toe. Dat het als woord niet zo genoemd is kan zijn, maar de intentie van de woorden was echt wel 'als wij schade gaan leiden kunnen we dat niet accepteren en gaat dat gevolgen hebben'.
Bart verliest hier geen reputatie mee, hij is wat het financiële betreft niet eens onze contactpersoon.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe geenstijl en fok .. .. en als je wilt doe ik jou ook.. heel zachtjes
ksssssst, trug naar de moedermavo jij!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ajb, laat deze post verwijdert worden.
Je doet wel fok dus tief opquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe geenstijl en fok .. .. en als je wilt doe ik jou ook.. heel zachtjes
Dat kan je dan ook zeggen over de manier waarop oa Bart reageerde op de woorden van Danny: waarom namen ze die ook niet met een korrel zout onder het motto 'spur of the moment'?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Hij verliest wel degelijk reputatie, zie heel dit topic. En oke, jij zegt dat die woorden 'in de hitte van het moment ' zijn uitgesproken, toen de 'gesprekken niet zo vriendelijk' waren. Op zo'n momenten gaan de meeste mensen kwats uitslaan, loze dreigementen, dus waarom zou dit niet zo'n geval kunnen zijn? Zoals ik al zei, Danny moest eerst wat beter dingen uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |