abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:01:26 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69198517
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

*diepe zucht

Deed het zo zeer dat Fok werd gekozen?
Nee hoor.. ik heb hier nét zoveel lol gehad met de Bunker en zijn "gebreken".." alswel met "jullie.."
En op VOL leven we net zo hard mee..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:02:04 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69198534
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Jawel, tenzij hij ergens aan de zijlijn toekijkt en huilt.
Ik zie niemand huilen, integendeel zou ik zeggen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:02:52 #178
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198553
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!

Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over. Ik zou ook pissed off zijn als alles wat ik aandraag wordt afgewimpeld, en ik antwoorden kriijg die kant nog wal raken (Huub's comments) Persoonlijk vond ik Danny hier nog mild op reageren.

Boehoehoeeho, een hoop emoties zo te lezen, zaken en emoties zijn iets heel anders, vrind.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:03:26 #179
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69198571
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Jawel, tenzij hij ergens aan de zijlijn toekijkt en huilt.
Het is geen project van Danny toch? B&B die hebben het hele project opgezet. Dat zijn de mensen die een goed product/dienst dienen te leveren. Of redeneer ik daar ergens fout?
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:05:44 #180
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198639
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Het is geen project van Danny toch? B&B die hebben het hele project opgezet. Dat zijn de mensen die een goed product/dienst dienen te leveren. Of redeneer ik daar ergens fout?

Jezus Christus, Danny zit er net zo goed met zn neus bovenop en als ie ziet dat het niet naar z'n zin gaat trekt ie aan de noodklok (of weet ik hoe dat spreekwoord gaat ), en moet ie ook actie ondernemen, niet in zo'n soort topique's gaan re(a)geren.

Edit:

Voor de simpele zielen:

Mannetje A besteld een trap bij bedrijf b. Maker X en Y komen de trap neerzetten, als X en Y weg zijn, ziet mannetje A dat de trap verkeerd om staat ( ), mannetje a belt X en Y op en nodigt ze uit om de trap opnieuw te komen maken. Simpeler kan ik niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:07:19 #181
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69198689
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Jezus Christus, Danny zit er net zo goed met zn neus bovenop en als ie ziet dat het niet naar z'n zin gaat trekt ie aan de noodklok (of weet ik hoe dat spreekwoord gaat ), en moet ie ook actie ondernemen, niet in zo'n soort topique's gaan re(a)geren.
Danny heeft al meerdere keren dit aangekaart Hij is niet degene die daarop moet reageren, maar dat dienen de makers te doen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:09:21 #182
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69198779
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

aangekaart
Dan is 'aankaarten' niet goed genoeg voor de mannetjes die nu 'voor danny werken'. Misschien moet Danny dan wel met andere mensen samen gaan werken? Of zou danny dat 'aankaarten' toch iets moeten versterken? Doordrammen dus. Niks slappe hap wat morgen kan kun je ook vandaag doen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:14:43 #183
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69198998
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Boehoehoeeho, een hoop emoties zo te lezen, zaken en emoties zijn iets heel anders, vrind.
Ach het is maar net wat je oppikt uit een post, nietwaar?
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:23:56 #184
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69199322
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Ach het is maar net wat je oppikt uit een post, nietwaar?
quote:
Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over.
Ja, als er geen frustratie's waren (wat toch wel zeker iets met emotie's te maken heeft) was dit allemaal niet zo gelopen, aldus jouw mening.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:00 #185
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69200775
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

Dan is 'aankaarten' niet goed genoeg voor de mannetjes die nu 'voor danny werken'. Misschien moet Danny dan wel met andere mensen samen gaan werken? Of zou danny dat 'aankaarten' toch iets moeten versterken? Doordrammen dus. Niks slappe hap wat morgen kan kun je ook vandaag doen.
Het is heel simpel; we zijn overeengekomen dat FOK! volledige vrijheid heeft wat betreft inhoud, moderatie etc. en dat B&B daarover nul komma nul te zeggen hebben. Dat was gewoon een duidelijke voorwaarde waarmee expliciet akkoord is gegaan.
Bart kent FOK! al 9 jaar en post al 9 jaar mee. Hij weet hoe het eraan toe gaat tijdens rls'sen en heeft ondanks dat toch besloten ons erbij te halen.

Dan moet je nu niet opeens verongelijkt gaan doen. Als ik een rls volg en ik constateer fouten (of denk die te constateren) dan roep ik dat. En niet zachtjes ook. Net als een boel anderen. Dat deed ik al bij BB (hell, daar zijn we groot van geworden), en bart kent dat vast nog wel uit de cossen en redactietopics van DGK. Same shit, different rls. Ik had ook gehoopt dat het niet nodig was geweest, maar dat was het blijkbaar wel. Het is ook vaak goed gegaan hoor en dan zal ik de eerste zijn die complimenten uitdeelt, maar ik ga geen complimenten uitdelen voor zaken die gewoonweg niet goed lopen, niet goed zijn uitgedacht of ronduit tegen het concept of de gemaakte beloftes in gaan.
Nu niet, nooit niet.
En als ze werkelijk van mening zijn dat FOK! ze meer kwaad dan goed heeft gedaan dan doen ze ff een mailtje, zeggen ze de samenwerking op en klaar. Of ze wachten nog even en dan klaar. Ook goed. Even goede vrienden. Ik weiger gewoon concessies te doen aan de manier waarop we al 10 jaar lang RLS verslaan, alleen maar omdat er een rls is die onze community wil inzetten in hun voordeel. Ik sta er helemaal achter dat ze dat doen trouwens, maar de voorwaarde was duidelijk. FOK! bepaalt de inhoud van FOK!. Niet B&B.
Zaken die niet openbaar gemaakt mogen worden hou ik privé, en dat weet Bart ook wel, maar verder is het voor mij gewoon een RLS die ik beleef zoals ik er al heel veel beleefd heb.

De ene dag is dat in jubelstemming omdat de streams leuk zijn, de andere dag is het helemaal kut en weer een andere dag hangt het ertussenin. So be it. De redactie kan er hun voordeel mee doen, het compleet naast zich neerleggen of er keihard tegenin gaan. Dat is verder hun eigen keuze.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:06:25 #186
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69200952
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:

[..]

Het is heel simpel; we zijn overeengekomen dat FOK! volledige vrijheid heeft wat betreft inhoud, moderatie etc. en dat B&B daarover nul komma nul te zeggen hebben. Dat was gewoon een duidelijke voorwaarde waarmee expliciet akkoord is gegaan.
Bart kent FOK! al 9 jaar en post al 9 jaar mee. Hij weet hoe het eraan toe gaat tijdens rls'sen en heeft ondanks dat toch besloten ons erbij te halen.

Dan moet je nu niet opeens verongelijkt gaan doen. Als ik een rls volg en ik constateer fouten (of denk die te constateren) dan roep ik dat. En niet zachtjes ook. Net als een boel anderen. Dat deed ik al bij BB (hell, daar zijn we groot van geworden), en bart kent dat vast nog wel uit de cossen en redactietopics van DGK. Same shit, different rls. Ik had ook gehoopt dat het niet nodig was geweest, maar dat was het blijkbaar wel. Het is ook vaak goed gegaan hoor en dan zal ik de eerste zijn die complimenten uitdeelt, maar ik ga geen complimenten uitdelen voor zaken die gewoonweg niet goed lopen, niet goed zijn uitgedacht of ronduit tegen het concept of de gemaakte beloftes in gaan.
Nu niet, nooit niet.
En als ze werkelijk van mening zijn dat FOK! ze meer kwaad dan goed heeft gedaan dan doen ze ff een mailtje, zeggen ze de samenwerking op en klaar. Of ze wachten nog even en dan klaar. Ook goed. Even goede vrienden. Ik weiger gewoon concessies te doen aan de manier waarop we al 10 jaar lang RLS verslaan, alleen maar omdat er een rls is die onze community wil inzetten in hun voordeel. Ik sta er helemaal achter dat ze dat doen trouwens, maar de voorwaarde was duidelijk. FOK! bepaalt de inhoud van FOK!. Niet B&B.
Zaken die niet openbaar gemaakt mogen worden hou ik privé, en dat weet Bart ook wel, maar verder is het voor mij gewoon een RLS die ik beleef zoals ik er al heel veel beleefd heb.

De ene dag is dat in jubelstemming omdat de streams leuk zijn, de andere dag is het helemaal kut en weer een andere dag hangt het ertussenin. So be it. De redactie kan er hun voordeel mee doen, het compleet naast zich neerleggen of er keihard tegenin gaan. Dat is verder hun eigen keuze.
Harde woorden, en toch loopt het fout. Harder aanpakken, niet over interwebs, maar gewoon rond de tafel gaan zitten en uitpraten man, je ziet toch ook dat dit niet werkt. Harde actie, geen Opera manier. Als 't hier op ons bedrijf ook niet goed gaat, bijvoorbeeld afspraken worden niet nagekomen, wordt er ook meteen actie ondernomen; gebeld, vergaderd, meetings, irl zegmaar, dat heeft veel meer effect.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:07:43 #187
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69200993
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Niet alleen Danny kaart aan dat het concept zijn gebreken heeft. Er zijn genoeg users op FOK! die aangeven waar het concept in tekort schiet en vaak dragen ze daar zelfs oplossingen voor aan. In mijn ogen doen de makers daar (nog) te weinig mee.

Als de makers een sterker en beter uitgewerkt concept hadden gepresenteerd, dan hadden veel problemen en onduidelijkheden zich niet voorgedaan. Tevens denk ik dat de makers genoeg kennis hebben in het maken van een dergelijk programma, maar dat het ontbreekt aan bepaalde expertise op het gebied van het vermarkten van een dergelijk concept.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:08:38 #188
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69201022
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Niet alleen Danny kaart aan dat het concept zijn gebreken heeft. Er zijn genoeg users op FOK! die aangeven waar het concept in tekort schiet en vaak dragen ze daar zelfs oplossingen voor aan. In mijn ogen doen de makers daar (nog) te weinig mee.

Als de makers een sterker en beter uitgewerkt concept hadden gepresenteerd, dan hadden veel problemen en onduidelijkheden zich niet voorgedaan. Tevens denk ik dat de makers genoeg kennis hebben in het maken van een dergelijk programma, maar dat het ontbreekt aan bepaalde expertise op het gebied van het vermarkten van een dergelijk concept.
En welke randdebiel heeft dat half-afgewerkt concept goedgekeurd? Neem aan dat dat niet zomaar hier op fok terechtkomt..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:12:07 #189
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69201134
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

En welke randdebiel heeft dat half-afgewerkt concept goedgekeurd? Neem aan dat dat niet zomaar hier op fok terechtkomt..
De details waren niet duidelijk bij de start van het programma.
pi_69201224
Van mij kan iedereen gelijk krijgen.
Kben allang blij dat jullie je er druk om maken, biedt perspektief op een tweede Bunker.
Kheb ook netjes betaald en zal dat voor iedere volgende Bunker weer doen, of ik nou wel of niet kan kijken.
In principe is het koncept master.

Danx voor het maken allemaal.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:15:07 #191
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69201230
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Harde woorden, en toch loopt het fout. Harder aanpakken, niet over interwebs, maar gewoon rond de tafel gaan zitten en uitpraten man, je ziet toch ook dat dit niet werkt. Harde actie, geen Opera manier. Als 't hier op ons bedrijf ook niet goed gaat, bijvoorbeeld afspraken worden niet nagekomen, wordt er ook meteen actie ondernomen; gebeld, vergaderd, meetings, irl zegmaar, dat heeft veel meer effect.
Lees nou even. De Bunker en Fok! werken samen maar blijven onafhankelijk van elkaar. Waarom zouden ze "rond de tafel" moeten? Wij doen hier wat we doen en ja dat kan heel vrij hard zijn (daarom wordt er al vaak bijgezegd dat het niet tegen Bart als persoon is en andere disclaimers) maar dit is het. Zoals het altijd al gegaan is. Enige verschil is dat Hummie of JDM destijds niet zelf meeposten op het forum, tenminste niet zover ik weet.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69201326
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik vind dat ze vooral wat betreft hun public-relations en de invulling van het redactionele gedeelte hier op Fok! al vanaf het begin gierend de bocht uit zijn gegaan. Ze praten uit teveel monden.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:19:43 #193
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201395
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:

het klonk toen we erop proostten als een prima concept. al snel daarna merkten we dat er in interviews e.d. hele andere dingen werden gezegd en dat is toen, ruim VOOR de bunker, ook al aangekaart. Veel vragen bleven onbeantwoord, veel dingen zijn ook uitstekend opgepakt na wat aandringen en de laatste paar dagen leek het goed te gaan en ben ik ook eigenlijk alleen maar positief geweest. Tot er weer eens een feestavond werd afgekapt om jeroen in bescherming te nemen (aldus de redactie: jeroen zou namelijk gekke dingen gaan doen als hij nog meer te zuipen kreeg). Vervolgens kregen we rare militaire taferelen en dodelijk saaie streams. Een klucht eergisternacht die best leuk was, maar - omdat die leuk gevonden werd wellicht - meteen VEEL te ver werd doorgetrokken. Tot aan de belachelijke vertoning van vanmorgen aan toe.
Als je de COS van vanmorgen leest ben ik verre van de enige die zich plaatsvervangend de ogen uit de kop zat te schamen. En dan kan bart mij wel aanvallen, maar die tijd had hij imo beter kunnen besteden aan het ontsaaien van de streams en het herwinnen van de gratie van de kijker.

Such is life.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:26:24 #194
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201679
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef -sabine- het volgende:

Kben allang blij dat jullie je er druk om maken, biedt perspektief op een tweede Bunker.
en zo is het. als het me geen reet interesseerde had ik me niet zo druk gemaakt. Bart leek dat te snappen en vertelde me tijdens de kick-off nog dat hij het snapte, en zelfs met me eens was, maar nu opeens is het toch nog mis. Jammer. Door die foute interpretatie van m'n motieven gaat kostbare tijd verloren. Tijd waarin de streamers wellicht afhaken omdat on stream de hele dag aan een legpuzzel wordt gewerkt en die dus beter besteed had kunnen worden aan het creëren van wat actie.
Geef ze een balletje om over te gooien met een simpel woordspelletje eraan. Geef ze een opgeblazen condoom en laat ze 'm een uur hooghouden. Laat ze touwtje springen, vingerworstelen, armpje drukken, spijkerpoepen voor mijn part, maar zorg dat ze iets DOEN. Niemand trekt het om een hele dag naar slaperige koppen te kijken die als robots een puzzel in elkaar leggen zonder ook maar een woord te spreken.

Als redactielid moet je op zo'n moment niet je tijd verspillen aan gekissebis over hoe gemeen uncle fester wel niet is, maar moet je gewoon je werk doen en zorgen voor actie.
Maar hej, ik ben geen tv-maker dus wat ik zeg zal wel weer dom zijn.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:29:22 #195
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201791
Ow, en Bart;
er IS geen vete tussen Danny en Huub. Noch tussen Danny en Bart, Danny en Bram of Danny en wie dan ook daar. Zelfs niet tussen Danny en Mariell. Dat dat andersom misschien wel het geval is is prima, maar ik val het concept en de eventuele acties aan die de redactie uitvoert. Niet de persoon in kwestie (tenzij die dat uitlokt, dan ben ik niet te beroerd daar even in mee te gaan). Jammer dat jullie kennelijk wel dingen persoonlijk maken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:36:12 #196
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69202088
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef Danny het volgende:
Ow, en Bart;
er IS geen vete tussen Danny en Huub. Noch tussen Danny en Bart, Danny en Bram of Danny en wie dan ook daar. Zelfs niet tussen Danny en Mariell. Dat dat andersom misschien wel het geval is is prima, maar ik val het concept en de eventuele acties aan die de redactie uitvoert. Niet de persoon in kwestie (tenzij die dat uitlokt, dan ben ik niet te beroerd daar even in mee te gaan). Jammer dat jullie kennelijk wel dingen persoonlijk maken.
Door de hoge betrokkenheid wordt het al snel als persoonlijk ervaren lijkt me. Als iemand openlijk kritiek op FOK! geeft dan kom je ook al snel bij jou uit Mede daarom is het ook erg lastig om kritiek te accepteren, omdat je altijd je eigen ideeën wil verdedigen
pi_69202451
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Door de hoge betrokkenheid wordt het al snel als persoonlijk ervaren lijkt me. Als iemand openlijk kritiek op FOK! geeft dan kom je ook al snel bij jou uit Mede daarom is het ook erg lastig om kritiek te accepteren, omdat je altijd je eigen ideeën wil verdedigen
Das raar ??? Iedereen kan kritiek uiten. (Forum) Lijkt me juist super handig voor de bunker crew gasten. Ik zie het als een pilot en dan kan het de tweede keer beter en anders. Positieve geluiden zijn er ook zat !! Sterker nog denk door de knulligheid van TBO het voor de fokkers alleen maar leuker maakt .. Bedoel beetje zieken en schelden is toch ook fok (daar houden we van )?? Danny draaft een beetje door maar soms geef ik hem ook groot gelijk. Plus dit topic is echt kinderachtig van TS !! Wiens smoel we niet meer hebben gezien. Onderbouw het dan ?!?!?!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:52:17 #198
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69202773
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Das raar ??? Iedereen kan kritiek uiten. (Forum) Lijkt me juist super handig voor de bunker crew gasten. Ik zie het als een pilot en dan kan het de tweede keer beter en anders. Positieve geluiden zijn er ook zat !! Sterker nog denk door de knulligheid van TBO het voor de fokkers alleen maar leuker maakt .. Bedoel beetje zieken en schelden is toch ook fok (daar houden we van )?? Danny draaft een beetje door maar soms geef ik hem ook groot gelijk. Plus dit topic is echt kinderachtig van TS !! Wiens smoel we niet meer hebben gezien. Onderbouw het dan ?!?!?!
Voor een pilot laat je mensen niet betalen.

Daarbij had je het concept gewoon van te voren beter uit kunnen werken. De makers hebben geluk dat het niet op TV uitgezonden wordt, want dan hadden ze geen tweede kans gekregen denk ik.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:01:41 #199
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69203162
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De makers hebben geluk dat het niet op TV uitgezonden wordt, want dan hadden ze geen tweede kans gekregen denk ik.
Star Academy
Masterplan
Sterrenbeurs

Eerder gecanceld. Ik ben dan ook van mening dat FOK! juist hun format mede heeft vormgegeven, nergens anders zou een medium zo loyaal zijn tov een concept dat gaandeweg wordt veranderd. Zonder FOK! hadden ze het nooit kunnen doorontwikkelen, dat wordt hier door menigeen vergeten.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69203891
Waarom niet ??? En je betaald voor de streams. Voor de rest hoef je niks te betalen.Eigen keus dus om het te volgen of niet. Tja das internet. (dat het gratis aangeboden werd laat ik maar ff buiten beschouwing aangezien 90% van de fokkers er wel netjes voor betalen hoop ik ) Dat dit er zo snel doorheen gedrukt werd verbaasde iedereen volgens mij, maar dat ging gebeuren en ik zat ook op het puntje van mijn stoel..
Ik ben geen 24 uurs streamer maar dat er gasten zijn die verslagen maken caps plaatsen en filmpjes doet het me toch wel volgen !! Ik heb kritiek echt wel. Ook geuit op het forum. Dat de "crew" zich op hun pik voelen getrapt snap ik dus echt niet. Sterker nog dit topic is misschien voor mij en andere ?? een reden om de volgende keer zelfs niet meer de moeite te nemen om die lullige paar euro's over te maken om streams te nemen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')