abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69193813
tvp
Do what you love, love what you do!
pi_69193857
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Kan dit hele kansloze bunker-project niet gewoon samengevat worden met "[ afbeelding ]" en afgesloten worden?
Als er iets niet kansloos is, dan is het dit project wel, het zit volgens mij hartstikke vol met kansen en de cijfers staan, voor zover ik het kan zien, ook haaks op sommige meningen

Wat over blijft is dat het niet geschikt lijkt te zijn voor iedere doelgroep en dat er mensen teleurgesteld zijn. In tegenstelling tot weer anderen die steeds harder beginnen te juichen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:51:17 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69193964
Er zijn idd kansen, maar er moet gewoon ff 2 stapjes terug gedaan worden, ff de situatie overzien en met een beter concept (meer transparantie sowieso, meer control is aan de redactie) verder gegaan worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:53:42 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69194020
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Wat over blijft is dat het niet geschikt lijkt te zijn voor iedere doelgroep en dat er mensen teleurgesteld zijn. In tegenstelling tot weer anderen die steeds harder beginnen te juichen.
Dat is ook meteen het lastige voor B&B natuurlijk. Het format staat niet vast, dus bij elke verandering verlies je kijkers en win je kijkers. Alleen wat je nu krijgt is dat ze Danny als kijker aan het verliezen zijn. En Danny steekt zijn frustratie niet onder stoelen of banken, een ander was misschien gewoon The West Wing opnieuw gaan kijken.

Ik zie idd velen juichen over dingen die veranderd zijn, maar ook klachten. Lastig parket, voor B&B maar ook voor Danny die graag enthousiast wil zijn maar nu niks ziet omdat te worden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:53:45 #130
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69194023
Ik vind met name dat de Fokkers vs overlevers niet goed geslaagd is. Ik heb moeite met individuele opdrachten. Ook vind ik het niet correct dat er (buiten het dagduel) op individuen gestemd kan worden voor sancties en/of beloningen. Ik zou liever de groep daarin laten beslissen.

Ik mis ook het groepsproces. Ik denk dat dit met name voortkomt dat er geen fase is geweest waar creativiteit werd beloond. Hierdoor is er te weinig input van de bewoners gevraagd. De groep is ietwat te tam. Of moet ik zeggen getemd. Ze zijn erg afwachtend geworden en wachten alleen nog maar op onze input.
De opdrachten zijn te vaak niet goed doordacht. Ik vraag me soms af in hoeverre de redactie leden zelf feeling hebben met het spel. Aan de inzet zal het zeker niet liggen. Ik mis voornamelijk iemand die de speltechnische input kan geven.

Het is ook waar Danny een beetje op stuk loopt lijkt het wel. Al komt hij, in mijn ogen, vaak niet met de juiste argumenten. Hij vergeet ook dat het concept groeien moet. Soms vind ik hem te hard en soms heeft ie gewoon gelijk.

Verder vind ik het echt een topconcept. Bram moet er wel voor waken dat hij niet het onderste uit de kan wil. En met name dat het niet te veel richting het BB concept verschuift. Want op te grote schaal zou dit concept wel eens helemaal niet kunnen werken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:56:02 #131
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69194135
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:
Maar ik vecht terug.

Heuww, is het niet beter dat jullie dit gewoon niet-openbaar 'uitvechten', ik bedoel, dit is allemaal wel publiciteit enzo, en rellen, (wat fokkers zoals ik graag zien ), maar lost dit het totaalplaatje op?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:57:25 #132
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69194181
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:21 schreef Danny het volgende:

[..]

ik heb gezegd dat het concept zoals het nu geworden is mij niet interesseert en dat ik om die reden ook niet naar TBO2 zal kijken. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik sowieso meer taken heb dan me 24/7 met de bunker bezighouden en dat het voor m'n portemonnee ook wel handig is als ik niet meer kijk een volgende ronde. Daar zeg ik niets geks mee.
Wees een kerel, en promoot je eigen product. Jij bent toch die baas van FOK! ?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:59:03 #133
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69194253
Er is natuurlijk ook een verschil in succes. Succes op FOK! betekent niet meteen succes in inkomsten voor B&B. Of andersom: Een flop voor is niet meteen een flop voor Danny. Een megasucces voor B&B als ze het straks aan tien landen verkopen betekent niet meteen een megasucces voor FOK!, tenzij wij het buitenlandse forum zouden verzorgen.

Wat het succes op FOK! betreft zover ik kan inschatten. Ik denk dat er velen zijn die dit volgen maar niet voten of zelfs maar op de site komen. De veranderingen in het format, het gedraai mbt de redactie vs deelnemers, het jaagt me echt niet weg, ik kijk nog dagelijks mee, alleen ik heb sinds renate geen credits meer gekocht. De enige reden dat ik credits zou moeten kopen is om de stand van de polls te kunnen zien na zelf 1x stemmen, maar dat vind ik dan weer onzin. Dan vraag ik het wel. Ik ga wellicht nog credits kopen als blijkt dat Marielin NIET gaat winnen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:59:48 #134
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69194282
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Danny het volgende:

[..]

kennelijk mailt bart niet. en aangezien ik niet bel

In het kader van strijden met een open vizier enzo. Hoewel ik het jammer vind dat het blijkbaar een strijd moet zijn Ze staan hier de hele ochtend al aan, maar ik hoor echt niemand praten. Je kunt MIJ niet wijsmaken dat ze op de redactie nu met z'n alles lopen te feesten vanwege de geweldige beelden. En dan kun je heel stevig met je vingertje richting Danny wijzen natuurlijk, maar daarmee gaat het probleem zich ECHT niet oplossen hoor. OOK niet als ik in jubelstemming deze saaie beelden de hemel in ga zitten prijzen. Ze zijn godverdomme al 4 uur aan het PUZZELEN.
En gezien de OP geeft Bart mij daarin dan weer volledig gelijk.
Dan doe er wat aan, BEL bijvoorbeeld, jammer niet in een topic, speel dan ook echt 'de baas' van fok, en probeer deze zinkende schuit genaamd tbo te redden.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:03:48 #135
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69194439
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Danny het volgende:

[..]

- BB1
- Bart wint en gaat meeposten van BB2 t/m DGK/CBML en weet inmiddels hoe FOK! in elkaar steekt
- Bart en Bram vragen FOK!
- Bart en Bram leggen concept uit
- FOK! gaat akkoord
- FOK! steekt time en effort in ondersteuning (forum, aanmeldform, chat, moderatie, nieuwsberichten etc)
- We proberen de boel warm te laten lopen
- FOK!tv wordt ingeschakeld tegen normaal tarief
- Negatieve geluiden worden grotendeels omgebogen in positieve geluiden door beloftes van eerlijkheid, openheid en duidelijkheid vanuit B&B
- Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten
- iedereen heeft alle info mbt de bewoners, behalve FOK!. We melden dat er bij B&B een lek zit, zij ontkennen (maar uiteindelijk hadden we toch gelijk)
- De bunker begint
- Jubelstemming
- Bij elke frontpage post over de bunker moeten we 85% van de reacties verwijderen omdat die ERG negatief zijn. De overige 15% zijn positieve berichten die grotendeels door onszelf worden geplaatst
- iedereen heeft gratis streams, wij verwijderen ze na een afspraak met Bram
- exit 1 is er een hack
- FOK! (ik) mag de boel op FOK! rechtbreien en uiteindelijk wordt ruim een exit later pas de toegezegde afspraak nagekomen
- FOK! sponsort 5000 euro
- concept wordt compleet anders dan afgesproken en er gebeuren dingen waarvan beloofd was dat ze niet zouden gebeuren
- Ik sponsor een paar duizend credits
- Ze hebben de beste stemweek ooit
- Ze verneuken de boel imo door saaie streams te leveren, bepaalde deelnemers te benadelen en anderen te bevoordelen, erg onduidelijke polls te plaatsen en van de bunker een soort militair oefenterrein te maken
- Dat vind ik als streamer allemaal niet leuk en dat meld ik, op de manier zoals dat altijd gemeld is (een manier die bart al 9 jaar kent)
- Bart is boos

En dan vergeet ik voor het gemak even een Huub die onze users voor dom uit komt maken of onduidelijke dingen roept en een heleboel afspraken die niet of pas na HEEL veel aandringen zijn nagekomen.

DIE chronologische volgorde?
Jij sponsort als fok, jij bent baas van fok, jij onderneemt en kneed net zolang aan die bunker totdat het goed is, en 'Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten' oogt niet erg gemotiveerd, je stopt er niet heel veel moeite in moet ik zeggen (niet alleen qua materiaal), ga er dan achteraan ipv hier te bashen. Onderneem.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:07:49 #136
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69194596
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:

[..]

Endemol snapte overigens ook dat het niet uitmaakt WAT er gezegd wordt, als er maar over je gesproken wordt. Endemol heeft afaik nog NOOIT geklaagd. De redactie van DGK postte ook hier mee en die kregen net zoveel, of nog meer, te verduren.

Kun je zeggen dat die geen partner waren, of wij niet van hun, maar ze hebben ONS benaderd en ze zijn gewaarschuwd dat we FOK! zijn en blijven en dat werd allemaal akkoord bevonden en begrepen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ze over 3 dagen van me af zijn. TBO2 volg ik niet meer en dus krijgen ze alleen de kritieken van de ANDERE kijkers over zich heen. Maar ook DIE gaan we niet censureren. Ben benieuwd voor wie Bart DAN een naamtopic gaat openen.
Jezus, hoe verder ik lees hoe meer ik me verbaas. Ga nou eens niet zo op de man af, dit is iets anders dan vriendschap, huh? Probeer er wat van te maken en zevert niet zo op alles en iedereen, en die eerwraak, dat hoeft toch niet zo (openbaar), zoals ik eerder las heb jij flink wat invloed daar (zou je moeten hebben, ik weet niet of je je ook zo gedraagt) dan gebruik die ook.
pi_69194638
Is het misschien een optie dat danny zich buiten de discussie houdt en het door de fokkers laat uitvechten met de regie van de bunker.
Danny zou zijn terecht of onterechte kritiek dan via mail/telefoon/fax/sms of weet ik veel wat naar B&B kunnen sturen.
Doordat Danny zijn gal (terecht/ onterecht) blijft spugen krijgt het toch een raar toontje omdat danny toch de eigenaar is van FOK en tevens sponsor van de bunker. (wat ik begreep uit een berichtje van Danny voor 5000,= euro)
Heeft hij toch 2 petten op lijkt mij.
Ik zie het als een samenwerking tussen 2 compagnon's waar de een de ander totaal onderuit aan het halen is.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:09:57 #138
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69194675
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef lies1958 het volgende:
Is het misschien een optie dat danny zich buiten de discussie houdt en het door de fokkers laat uitvechten met de regie van de bunker.
Danny zou zijn terecht of onterechte kritiek dan via mail/telefoon/fax/sms of weet ik veel wat naar B&B kunnen sturen.
Doordat Danny zijn gal (terecht/ onterecht) blijft spugen krijgt het toch een raar toontje omdat danny toch de eigenaar is van FOK en tevens sponsor van de bunker. (wat ik begreep uit een berichtje van Danny voor 5000,= euro)
Ik zie het als een samenwerking tussen 2 compagnon's waar de een de ander totaal onderuit aan het halen is.
Danny moet ondernemen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:09:59 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69194676
Ze doen hun best, but sometimes "your best" isn't good enough. Gewoon luisteren naar kritiek en niet een tegenaktie creeren om de boel nog ongeloofwaardiger te maken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:10:30 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69194697
quote:
Er valt niks uit te vechten door de andere FOK!kers. Je kijkt of je kijkt niet, en daarmee basta.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:11:49 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69194747
quote:
Nee hoor, het geeft juist de beloofde transparantie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69194821
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, het geeft juist de beloofde transparantie.
ben het hiermee eens,
pi_69194832
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze doen hun best, but sometimes "your best" isn't good enough. Gewoon luisteren naar kritiek en niet een tegenaktie creeren om de boel nog ongeloofwaardiger te maken.
Ik snap best dat het bart ook een keer zijn strot uitkomt allemaal, en als Danny het recht heeft om zijn kritiek overal op Fok te spuien, mag bart dat andersom ook.
Hoor en wederhoor toch.
Wat ik niet netjes van Danny vindt is dat hij iets wat Bart met Iteejer bespreekt hij hier neerschrijft.
Beetje onderuit halen gaat het lijken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:14:50 #144
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69194849
Ik kom hier Danny even gelijk geven.

Het concept was en is nog steeds niet af. Met een niet werkend product kom je niet zo ver blijkt maar weer.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69194869
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er valt niks uit te vechten door de andere FOK!kers. Je kijkt of je kijkt niet, en daarmee basta.
Ik bedoel het geven van kritieken richting B&B. En die discussie die er zijn in het COS
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:16:11 #146
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69194900
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Alleen maar je best doen is niet goed genoeg inderdaad. Van tevoren was dat wel te voorzien als er mensen waren die eens kritisch naar het concept gekeken hadden.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:18:20 #147
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69194977
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kom hier Danny even gelijk geven.

Het concept was en is nog steeds niet af. Met een niet werkend product kom je niet zo ver blijkt maar weer.
Danny's responsibility, hij moest erachteraan gaan. Niet hier huilie doen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:19:55 #148
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69195036
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Danny's responsibility, hij moest erachteraan gaan. Niet hier huilie doen.
Nee als bedrijf zijnde moet je een werkend concept aan zien te bieden. Als de ideeën zo gepresenteerd worden dan schep je bepaalde verwachtingen waar je aan moet voldoen. Vanaf het begin was er veel onduidelijkheid hoe het hele concept in elkaar stak. Reden daarvoor is dat veel zaken (nog steeds) ad hoc geregeld worden.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:35:56 #149
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_69195655
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Jij sponsort als fok, jij bent baas van fok, jij onderneemt en kneed net zolang aan die bunker totdat het goed is, en 'Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten' oogt niet erg gemotiveerd, je stopt er niet heel veel moeite in moet ik zeggen (niet alleen qua materiaal), ga er dan achteraan ipv hier te bashen. Onderneem.

Flauwekul, waarom moet Danny iets ondernemen, het is niet zijn kind. Hij heeft toegezegd om mee te werken en te helpen het kind op te voeden. Dat het voor galg en rad opgroeit is ondertussen wel duidelijk
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:36:13 #150
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69195672
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef APK het volgende:

[..]

Zo is FoK! toch ook begonnen, met BB1?
Dingen die niet kloppen aan de kaak stellen en commentaar geven?

Als Danny toen even met Endemol om de tafel was gaan zitten voor een beetje damage control om daarna geen negatief commentaar meer te geven dan was FoK! nooit geworden wat het nu is...
APK

De onafhankelijkheid is crusiaal. Het zal ongetwijfeld kut zijn om tot het zwartgeblakerde bot afgefikt te worden maar het hoort erbij. Bewoners, kijkers en makers is een driehoek. Als je in de stoel van maker gaat zitten krijg je de bijbehorende rol.

Misschien had iedereen iets te idealistisch beeld dat kijkers en makers samengevoegd kunnen worden tot één entiteit, levert dat van beide kanten wat frustratie op, maar de realiteit is dat de invloed van kijkers heel erg begrenst blijft. Ook al zet je honderd polls, de makers bepalen de lijntjes, de formulering, de keuzeopties enz.

Of een ander voorbeeld. Afgelopen vrijdag riepen de streamers bijna unaniem dat er meer drank in moest, langer feest. De makers hebben hun eigen belangen en afwegingen en beslissen anders. Bij die macht die je als maker hebt en gebruikt komt de furie van de streamer. Eén pakketje.

Wees als maker bewust van welke rol je speelt en onthoud "All is fair in love and war..."
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')