Dit zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Gast, wacht volgende keer gewoon.
Want na 8 jaar kun je het nieuwe topic misschien niet meer vinden?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou dan over mij.
Ik open het topic zodat ik een linkje kan plaatsen naar het nieuwe topic.
Zo doe ik het al 8 jaar newbie
What everquote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want na 8 jaar kun je het nieuwe topic misschien niet meer vinden?
quote:
Dat dacht ik wel jaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn weer lekker aan het fröbelen geweest bij de redactie
quote:Met de hoogtepunten van dit tv-seizoen die besproken worden met Pieter van den Hoogenband. De Olympisch zwemkampioen praat met Wilfried onder anderen over de man van het jaar - Louis van Gaal. Ook wordt stilgestaan bij sporters die een moeilijk jaar achter de rug hebben, zoals Thomas Dekker, Royston Drenthe en de ontslagen Feyenoord-trainer Gert-Jan Verbeek.
Is het ook, maar hij doet dat samen met Pieter vd Hoogenband.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een compilatie zou zijn?
belooft niet veel goeds, maar wie weet verrassen ze ons weer (ik hoop er op !)quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef maril het volgende:
[..]
Is het ook, maar hij doet dat samen met Pieter vd Hoogenband.
onderwerpen icm PVDH !quote:
Pieter lult makkelijk. Kan best wat worden.quote:
mwoah !quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pieter lult makkelijk. Kan best wat worden.
wacht gezellig met je mee....hoop trouwens van harte dat ik er naast zit hoor !quote:
Kan het niet beoordelen broer is bezig digitale pakket te installerenquote:
Daarom wonnen ze 2 jaar geleden ook terecht de Nipkow schijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef henkde_j het volgende:
Dit wordt een geniale uitzending! Het beste filmwerk van de Nederlandse televisie als je het mij vraagt.
Tv die nog wat mag kosten wordt zeldzaam in Nederland.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef henkde_j het volgende:
Dit wordt een geniale uitzending! Het beste filmwerk van de Nederlandse televisie als je het mij vraagt.
het mooie is ook dat het 110 centimeter is zo'n horde.quote:
en nu zou je al moeite hebben met de helftquote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
het mooie is ook dat het 110 centimeter is zo'n horde.
Superatleet moet je zijn om daar overheen te sprinten.
Op de sportdag in de zesde klas was dat de hoogte die ik kon hoogspringen.
Je overschat mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu zou je al moeite hebben met de helft
Ik heb je gewoon hoog zitten...dat weet je toch ?quote:
Aha. Ik wilde al gaan zoeken wanneer het weer gaat beginnen, maar dat is dus al niet meer nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week de eerste aflevering met oa Mario Been.
quote:Met een nieuwe boekenrubriek,waarvan de aftrap wordt verricht door dichter en schrijver Ilja Leonard Pfeijffer.
Verder is Mario Been te gast. Wilfried praat met de coach van Feyenoord over zijn succesvolle trainingsaanpak.Verder een reportage over de Kroatische wereldkampioene hoogspringen Blanca Vlasic.
En Wilfried gaat op bezoek bij de Parel van Koeweit,het 11-jarige voetbaltalent Sayed Abdullah Sulaiman dat is aangetrokken door Excelsior.
en heel erg lang ook trouwensquote:
Welk dorp ?quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Silenus het volgende:
Deze motorrijder komt uit hetzelfde dorp als waar ik opgegroeid ben, wist helemaal niet dat 'ie zo'n zwaar ongeluk had gehad.
Ok Rowwen Heze toch ?quote:
Is geen intelectueel iddquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Hij mist ook wel een paar hersencellen, zo te horen.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
das gewoon een limburgs accent...wil niet meteen zeggen dat hij dom is hoor !quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Klopt.quote:
Ze is mij veel te mager (en te lang).quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Bjoro het volgende:
Best een aardig toetje...ik zou er zo een hoogslaper voor kopen en die op 2,10m zetten
Zekerquote:
Ah thanksquote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Inderdaad. Leuke uitzending trouwens.
En ja het was ene Joey Litjens Szura.
Die filmpjes blijven briljantquote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leuke 1e aflevering. Mooi om in het filmpje van de hoogspringster te zien, hoe zij zich voorbereid op een wedstrijd
quote:Holland Sport 14 september
Holland Sport gaat op bezoek bij Ruud van Nistelrooij in Madrid. Wilfried ontmoet hem bij de plaatselijke barbier, waar Van Nistelrooij wordt geknipt en geschoren. In de studio is Ton Sijbrands te gast, die deze maand een wereldrecordpoging blindsimultaan dammen onderneemt. En aandacht voor de topspinservice van Nederlands beste tafeltennisster Li Jiao.
ff goed opletten bij dat item over Li Jiao, kan leerzaam zijnquote:
mooie setting voor een interviewquote:
beetje mes op de keel settingquote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie setting voor een interview
erg mooi filmpje weer !quote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff goed opletten bij dat item over Li Jiao, kan leerzaam zijn
Veel te druk en warrig inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef Bjoro het volgende:
ik heb het idee dat ze een beetje veel onderwerpen hebben vandaag....alle dingen zijn een beetje kort !
Lijkt me best wel ontspannend ja, alleen toch zou ik niet zo zitten wachten op zo'n mes. Vooral als de barbier naar 't voetbal zit te kijken of zoquote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Bjoro het volgende:
wel ff lekker als iemand dat ff bij je doet zo...ipv zelf lopen kloten
Ah nee, da's mooi. Heb me op vakantie ook eens laten scheren door zo'n dikke turk met een peuk op de lip. Die gast was ook aan het goochelen met messen en alles. Mooi werk hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt me best wel ontspannend ja, alleen toch zou ik niet zo zitten wachten op zo'n mes. Vooral als de barbier naar 't voetbal zit te kijken of zo
Nogal ja. Die eerste vraag vond ik nog wel de makkelijkste. Alleen de vraag over welk toestel Harmes dit weekend had overgeslagen, wist ik niet. De rest vond ik allemaal goed te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Matige sportkennis toch, de helft zit al bij de eerste simpele vraag.
haha idd de quizwinnaarquote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef groenen het volgende:
Aardige tijd voor die gozer, kijken of hij volgende week zo'n bordje heeft.
fiets van de zaak gok ikquote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef marcodej het volgende:
Harald Knebel gisteren nog op een witte Giant zien fietsen bij de Gerrie Knetemann Classic (toertocht). Leuk hoor zo´n dure fiets, maar ik heb hem met mn budgetfietsje op 14 seconden gereden op het Kopje van Bloemendaal zie ik nu.
quote:In Holland Sport is Gregory van der Wiel te gast. De rechtsachter van Ajax en het Nederlands Elftal vertelt in de studio over de schoonheid van garage-voetbal. Wilfried praat ook met grootmeester Anish Giri, die gisteren op vijftienjarige leeftijd Nederlands kampioen schaken is geworden. Verder een reportage over het succesvolle bezoek van Luis Suarez aan stadion de Koel in Venlo, en in de studio praat kersvers Europees kampioen Reinder Nummerdor over de psychologische strijd die beachvolleybal is. En in de boekenrubriek staat de vraag centraal wie ’s lands beste judoka ooit is: Anton Geesink of Wim Ruska? Dit aan de hand van mooi archiefmateriaal.
Wat mij betreft natuurlijk Willem.quote:En in de boekenrubriek staat de vraag centraal wie ’s lands beste judoka ooit is: Anton Geesink of Wim Ruska? Dit aan de hand van mooi archiefmateriaal.
Je bent bevooroordeeldquote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft natuurlijk Willem.
Natuurlijk.quote:
Oom.quote:
En nog zo verstandig praten ook. Elia zegt 'Ik ging achter de bal aan en schoot hem erin.'quote:
Sloeg nergens op.quote:
Is inderdaad de vader,quote:
Prachtig stadion inderdaad. Zelf ook een keer geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
Schitterend filmpje weer van de Koel.
Ben er ooit één keer geweest. Mooiste stadion van Nederland.
Ben in Hamburg geweest was ook zo mooi. Niet zozeer het stadion an sich maar heel de omgeving waar het stond. Net als bij de Goffert.quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Prachtig stadion inderdaad. Zelf ook een keer geweest.
De redacteurs mochten 'm meenemenquote:Op maandag 28 september 2009 19:04 schreef FredWielergek het volgende:
Kan toch niet, de tijdritfiets? Dat zijn peperdure dingen, dat staat een wielrenner toch niet zomaar even af?
Leuk, vooral die fiets.quote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Johnny Hoogerland, Michel Vorm en de tijdritfiets van Cancellera.
hmm vanmorgen stond Theo Bos daar ook nog bijquote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Johnny Hoogerland, Michel Vorm en de tijdritfiets van Cancellera.
Heel goed ja, nu de fiets van Cance, ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef koemleit het volgende:
wat is het toch een interessant en goed programma.
Ik kan het niet allemaal rijmen. Hoe ze zich kleed en hoe ze eruit ziet en dan een sport als worstelen. Het lijkt een contradictio in terminisquote:
moet dan wel aan zijn accent werkenquote:Op maandag 28 september 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
Henk Lubberding.
Die moet Herbert Dijkstra vervangen. Weet veel meer en is veel leuker.
Idd Jean Nelissen had geen accentquote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
moet dan wel aan zijn accent werken
Altijd even een schifting maken, gebeurt zo vaak met een vraag die niet zoveel met sport te maken heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Colplay het volgende:
En wat heeft deze eerste vraag met sport te maken?
nee joh, heerlijk drents accent, versta ik wel.quote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
moet dan wel aan zijn accent werken
Is wel eens anders met die jonge voetballertjes inderdaad.quote:
Gisteren 260km gereden...quote:
vind je het gek na 260km koersquote:
Theo Bos reed eens net onder de 20 seconden geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wat is het 'wereldrecord' dan?
Weet niet wat recordtijd is, maar Hoogerland was maar een halve seconde sneller dan Van der Wiel.quote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Theo Bos onder de 20 meen ik? Heb het zelf ook eens gedaan trouwensquote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
hoe hard ging jij dan?quote:Op maandag 28 september 2009 21:23 schreef thettes het volgende:
[..]
Theo Bos onder de 20 meen ik? Heb het zelf ook eens gedaan trouwensdat ding gaat ook bij bepaalde evenementen nederland rond.
Het wordt vrij vaak herhaald tijdens de week.quote:Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zit t/m Maart op een cursus Frans op de maandagavond.
Cursus duurt tot 20:30u.
Voor ik thuis ben is het een kwartiertje later, en moet ik dus het 1e deel van dit geweldige programma missen
Ja klopt inderdaad. Maar een live uitzending heeft toch net wat extra's. Anders ga ik toch de posts eerst in dit topic doorlezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het wordt vrij vaak herhaald tijdens de week.
Toch wel goed dat hij er zit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef Toad het volgende:
Phoe. Ik ben benieuwd wat Thomas te vertellen heeft. Bij Mart was hij een beetje, ik weet niet, uit het veld geslagen...
Flier is natuurlijk enorm lekker, maar ik vind dat Caro wat schattigs over zich heeftquote:
Zeker eensquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flier is natuurlijk enorm lekker, maar ik vind dat Caro wat schattigs over zich heeft
Reinder heeft er maar geluk mee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat is zij mooi
Hiervoor kijk je toch naar dames sporten? Niet vanwege het niveau..quote:
Mooiquote:
Dat, of hij is een beetje zenuwachtig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Toad het volgende:
Heeft hij iets in z'n keel?
Eens. Wilfried kan het op een leuke manier brengen, maar wel met respect voor de sport en de sporter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef TheArt het volgende:
Dit soort items zijn geweldig en dat maakt HS tot een topprogramma. Meer van dit graag.
Hij komt natuurlijk nooit met tv in aanraking, zeker omdat het geen Europese- of wereldtopper is. Met krantenjournalisten wel, maar dit lijkt me nieuw.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat, of hij is een beetje zenuwachtig.
In de Achterhoek is het ook nog behoorlijk populair.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die motorcrossers zijn bijna altijd Brabanders of Limburgers. Hoe komt het dat het in de rest van Nederland niet zo populair is?
In dit soort reportages is hij ongekend goed. Ook die serie vroeger met die lange documentaires waren ook altijd schitterend om te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef marcodej het volgende:
Was weer een mooi item. De Jong is in vorm dit jaar.
omdat daar de ruimte is om het te doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die motorcrossers zijn bijna altijd Brabanders of Limburgers. Hoe komt het dat het in de rest van Nederland niet zo populair is?
inderdaad, hij zal vorig seizoen wel terug hebben gekekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef marcodej het volgende:
Was weer een mooi item. De Jong is in vorm dit jaar.
Die hebben geen smaakquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die reden verzon 'ie ter plekke. Want daarvoor zei 'ie nog dat het normaal maar een paar weken duurt, Wilfried moest 'm meer klem zetten hierin.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef koemleit het volgende:
Hij gaf het niet meteen toe omdat ie nu 3 maanden meer salaris kreeg.
hij hoopte gewoon dat ie er mee weg zou kunnen komen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die reden verzon 'ie ter plekke. Want daarvoor zei 'ie nog dat het normaal maar een paar weken duurt, Wilfried moest 'm meer klem zetten hierin.
Dan had hij die paar weken salaris gekregen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die reden verzon 'ie ter plekke. Want daarvoor zei 'ie nog dat het normaal maar een paar weken duurt, Wilfried moest 'm meer klem zetten hierin.
Wat logisch is, want dat hoopt bijna iedereen. Als je hier eenmaal aan begint en het ook echt doorzet, dan maakt die tijdspanne tussen A-staal en B-staal ook niet meer uit. Dat gokje is makkelijk te nemen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
hij hoopte gewoon dat ie er mee weg zou kunnen komen.
In zijn geval tikt dat nog best aan ja, maar dat was nooit de reden, dat merkte je gewoon aan dat gehakkel na de vraag. Hij hoopte gewoon dat die B-staal negatief was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Dan had hij die paar weken salaris gekregen.
Absoluutquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Colplay het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van Thomas!
ja cool net gescheiden en zit in een zwart gat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef rubbereend het volgende:
Micheal Boogerd als persoonlijk trainer
Lotz haalde het volgens mij gewoon bij de apotheek in Akenquote:
zijn weer bij elkaar (toch?)quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja cool net gescheiden en zit in een zwart gat.
Dat zal hem steunen.
Ik geloofde er al geen donder van en hij maakt het nu natuurlijk nog wat ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
"Eén keer, in die periode, gebruikt."
Belangrijke bijzin die 'in die periode'.
Precies dat ja.. ik kon geen enkele uiting van spijt ontdekkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloofde er al geen donder van en hij maakt het nu natuurlijk nog wat ongeloofwaardiger.
Hij bereikt veel meer door te zeggen: nou goed, ik heb zo lang gebruikt. Dat was dom, maar dat moet ik achter me laten. Klaar, nieuwe start.
Ik snap ook niet waarom hij wil komen, het verhaal is duidelijk, iig het zal niet duidelijker worden dan het nu is. Ga werken aan je terugkeer en ga niet teveel in media nu zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn optredens bij HS zijn niet gelukkig.
Absoluut, alleen had hij wel even wat beter over mogen komen. Hij kon van tevoren heus wel verwachten wat voor soort vragen er gesteld worden en dan ook met een redelijk antwoord komen. Nu verzon hij de antwoorden echt terplekke, waar je gewoon van merkt dat er geen donder van klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |