In dit soort reportages is hij ongekend goed. Ook die serie vroeger met die lange documentaires waren ook altijd schitterend om te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef marcodej het volgende:
Was weer een mooi item. De Jong is in vorm dit jaar.
omdat daar de ruimte is om het te doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die motorcrossers zijn bijna altijd Brabanders of Limburgers. Hoe komt het dat het in de rest van Nederland niet zo populair is?
inderdaad, hij zal vorig seizoen wel terug hebben gekekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef marcodej het volgende:
Was weer een mooi item. De Jong is in vorm dit jaar.
Die hebben geen smaakquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die motorcrossers zijn bijna altijd Brabanders of Limburgers. Hoe komt het dat het in de rest van Nederland niet zo populair is?
Die reden verzon 'ie ter plekke. Want daarvoor zei 'ie nog dat het normaal maar een paar weken duurt, Wilfried moest 'm meer klem zetten hierin.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef koemleit het volgende:
Hij gaf het niet meteen toe omdat ie nu 3 maanden meer salaris kreeg.
hij hoopte gewoon dat ie er mee weg zou kunnen komen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die reden verzon 'ie ter plekke. Want daarvoor zei 'ie nog dat het normaal maar een paar weken duurt, Wilfried moest 'm meer klem zetten hierin.
Dan had hij die paar weken salaris gekregen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die reden verzon 'ie ter plekke. Want daarvoor zei 'ie nog dat het normaal maar een paar weken duurt, Wilfried moest 'm meer klem zetten hierin.
Wat logisch is, want dat hoopt bijna iedereen. Als je hier eenmaal aan begint en het ook echt doorzet, dan maakt die tijdspanne tussen A-staal en B-staal ook niet meer uit. Dat gokje is makkelijk te nemen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
hij hoopte gewoon dat ie er mee weg zou kunnen komen.
In zijn geval tikt dat nog best aan ja, maar dat was nooit de reden, dat merkte je gewoon aan dat gehakkel na de vraag. Hij hoopte gewoon dat die B-staal negatief was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Dan had hij die paar weken salaris gekregen.
Absoluutquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Colplay het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van Thomas!
ja cool net gescheiden en zit in een zwart gat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef rubbereend het volgende:
Micheal Boogerd als persoonlijk trainer
Lotz haalde het volgens mij gewoon bij de apotheek in Akenquote:
zijn weer bij elkaar (toch?)quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja cool net gescheiden en zit in een zwart gat.
Dat zal hem steunen.
Ik geloofde er al geen donder van en hij maakt het nu natuurlijk nog wat ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
"Eén keer, in die periode, gebruikt."
Belangrijke bijzin die 'in die periode'.
Precies dat ja.. ik kon geen enkele uiting van spijt ontdekkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloofde er al geen donder van en hij maakt het nu natuurlijk nog wat ongeloofwaardiger.
Hij bereikt veel meer door te zeggen: nou goed, ik heb zo lang gebruikt. Dat was dom, maar dat moet ik achter me laten. Klaar, nieuwe start.
Ik snap ook niet waarom hij wil komen, het verhaal is duidelijk, iig het zal niet duidelijker worden dan het nu is. Ga werken aan je terugkeer en ga niet teveel in media nu zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn optredens bij HS zijn niet gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |