nee joh, heerlijk drents accent, versta ik wel.quote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
moet dan wel aan zijn accent werken
Is wel eens anders met die jonge voetballertjes inderdaad.quote:
Gisteren 260km gereden...quote:
vind je het gek na 260km koersquote:
Theo Bos reed eens net onder de 20 seconden geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wat is het 'wereldrecord' dan?
Weet niet wat recordtijd is, maar Hoogerland was maar een halve seconde sneller dan Van der Wiel.quote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Theo Bos onder de 20 meen ik? Heb het zelf ook eens gedaan trouwensquote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
hoe hard ging jij dan?quote:Op maandag 28 september 2009 21:23 schreef thettes het volgende:
[..]
Theo Bos onder de 20 meen ik? Heb het zelf ook eens gedaan trouwensdat ding gaat ook bij bepaalde evenementen nederland rond.
Het wordt vrij vaak herhaald tijdens de week.quote:Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zit t/m Maart op een cursus Frans op de maandagavond.
Cursus duurt tot 20:30u.
Voor ik thuis ben is het een kwartiertje later, en moet ik dus het 1e deel van dit geweldige programma missen
Ja klopt inderdaad. Maar een live uitzending heeft toch net wat extra's. Anders ga ik toch de posts eerst in dit topic doorlezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het wordt vrij vaak herhaald tijdens de week.
Toch wel goed dat hij er zit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef Toad het volgende:
Phoe. Ik ben benieuwd wat Thomas te vertellen heeft. Bij Mart was hij een beetje, ik weet niet, uit het veld geslagen...
Flier is natuurlijk enorm lekker, maar ik vind dat Caro wat schattigs over zich heeftquote:
Zeker eensquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flier is natuurlijk enorm lekker, maar ik vind dat Caro wat schattigs over zich heeft
Reinder heeft er maar geluk mee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat is zij mooi
Hiervoor kijk je toch naar dames sporten? Niet vanwege het niveau..quote:
Mooiquote:
Dat, of hij is een beetje zenuwachtig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Toad het volgende:
Heeft hij iets in z'n keel?
Eens. Wilfried kan het op een leuke manier brengen, maar wel met respect voor de sport en de sporter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef TheArt het volgende:
Dit soort items zijn geweldig en dat maakt HS tot een topprogramma. Meer van dit graag.
Hij komt natuurlijk nooit met tv in aanraking, zeker omdat het geen Europese- of wereldtopper is. Met krantenjournalisten wel, maar dit lijkt me nieuw.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat, of hij is een beetje zenuwachtig.
In de Achterhoek is het ook nog behoorlijk populair.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die motorcrossers zijn bijna altijd Brabanders of Limburgers. Hoe komt het dat het in de rest van Nederland niet zo populair is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |