Wat mij betreft natuurlijk Willem.quote:En in de boekenrubriek staat de vraag centraal wie ’s lands beste judoka ooit is: Anton Geesink of Wim Ruska? Dit aan de hand van mooi archiefmateriaal.
Je bent bevooroordeeldquote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft natuurlijk Willem.
Natuurlijk.quote:
Oom.quote:
En nog zo verstandig praten ook. Elia zegt 'Ik ging achter de bal aan en schoot hem erin.'quote:
Sloeg nergens op.quote:
Is inderdaad de vader,quote:
Prachtig stadion inderdaad. Zelf ook een keer geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
Schitterend filmpje weer van de Koel.
Ben er ooit één keer geweest. Mooiste stadion van Nederland.
Ben in Hamburg geweest was ook zo mooi. Niet zozeer het stadion an sich maar heel de omgeving waar het stond. Net als bij de Goffert.quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Prachtig stadion inderdaad. Zelf ook een keer geweest.
De redacteurs mochten 'm meenemenquote:Op maandag 28 september 2009 19:04 schreef FredWielergek het volgende:
Kan toch niet, de tijdritfiets? Dat zijn peperdure dingen, dat staat een wielrenner toch niet zomaar even af?
Leuk, vooral die fiets.quote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Johnny Hoogerland, Michel Vorm en de tijdritfiets van Cancellera.
hmm vanmorgen stond Theo Bos daar ook nog bijquote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Johnny Hoogerland, Michel Vorm en de tijdritfiets van Cancellera.
Heel goed ja, nu de fiets van Cance, ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef koemleit het volgende:
wat is het toch een interessant en goed programma.
Ik kan het niet allemaal rijmen. Hoe ze zich kleed en hoe ze eruit ziet en dan een sport als worstelen. Het lijkt een contradictio in terminisquote:
moet dan wel aan zijn accent werkenquote:Op maandag 28 september 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
Henk Lubberding.
Die moet Herbert Dijkstra vervangen. Weet veel meer en is veel leuker.
Idd Jean Nelissen had geen accentquote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
moet dan wel aan zijn accent werken
Altijd even een schifting maken, gebeurt zo vaak met een vraag die niet zoveel met sport te maken heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Colplay het volgende:
En wat heeft deze eerste vraag met sport te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |