nee joh, heerlijk drents accent, versta ik wel.quote:Op maandag 28 september 2009 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
moet dan wel aan zijn accent werken
Is wel eens anders met die jonge voetballertjes inderdaad.quote:
Gisteren 260km gereden...quote:
vind je het gek na 260km koersquote:
Theo Bos reed eens net onder de 20 seconden geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wat is het 'wereldrecord' dan?
Weet niet wat recordtijd is, maar Hoogerland was maar een halve seconde sneller dan Van der Wiel.quote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Theo Bos onder de 20 meen ik? Heb het zelf ook eens gedaan trouwensquote:Op maandag 28 september 2009 21:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
hoe hard ging jij dan?quote:Op maandag 28 september 2009 21:23 schreef thettes het volgende:
[..]
Theo Bos onder de 20 meen ik? Heb het zelf ook eens gedaan trouwensdat ding gaat ook bij bepaalde evenementen nederland rond.
Het wordt vrij vaak herhaald tijdens de week.quote:Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zit t/m Maart op een cursus Frans op de maandagavond.
Cursus duurt tot 20:30u.
Voor ik thuis ben is het een kwartiertje later, en moet ik dus het 1e deel van dit geweldige programma missen
Ja klopt inderdaad. Maar een live uitzending heeft toch net wat extra's. Anders ga ik toch de posts eerst in dit topic doorlezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het wordt vrij vaak herhaald tijdens de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |