Dit zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Gast, wacht volgende keer gewoon.
Want na 8 jaar kun je het nieuwe topic misschien niet meer vinden?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou dan over mij.
Ik open het topic zodat ik een linkje kan plaatsen naar het nieuwe topic.
Zo doe ik het al 8 jaar newbie
What everquote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want na 8 jaar kun je het nieuwe topic misschien niet meer vinden?
quote:
Dat dacht ik wel jaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn weer lekker aan het fröbelen geweest bij de redactie
quote:Met de hoogtepunten van dit tv-seizoen die besproken worden met Pieter van den Hoogenband. De Olympisch zwemkampioen praat met Wilfried onder anderen over de man van het jaar - Louis van Gaal. Ook wordt stilgestaan bij sporters die een moeilijk jaar achter de rug hebben, zoals Thomas Dekker, Royston Drenthe en de ontslagen Feyenoord-trainer Gert-Jan Verbeek.
Is het ook, maar hij doet dat samen met Pieter vd Hoogenband.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een compilatie zou zijn?
belooft niet veel goeds, maar wie weet verrassen ze ons weer (ik hoop er op !)quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef maril het volgende:
[..]
Is het ook, maar hij doet dat samen met Pieter vd Hoogenband.
onderwerpen icm PVDH !quote:
Pieter lult makkelijk. Kan best wat worden.quote:
mwoah !quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pieter lult makkelijk. Kan best wat worden.
wacht gezellig met je mee....hoop trouwens van harte dat ik er naast zit hoor !quote:
Kan het niet beoordelen broer is bezig digitale pakket te installerenquote:
Daarom wonnen ze 2 jaar geleden ook terecht de Nipkow schijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef henkde_j het volgende:
Dit wordt een geniale uitzending! Het beste filmwerk van de Nederlandse televisie als je het mij vraagt.
Tv die nog wat mag kosten wordt zeldzaam in Nederland.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef henkde_j het volgende:
Dit wordt een geniale uitzending! Het beste filmwerk van de Nederlandse televisie als je het mij vraagt.
het mooie is ook dat het 110 centimeter is zo'n horde.quote:
en nu zou je al moeite hebben met de helftquote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
het mooie is ook dat het 110 centimeter is zo'n horde.
Superatleet moet je zijn om daar overheen te sprinten.
Op de sportdag in de zesde klas was dat de hoogte die ik kon hoogspringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |