het voetbal ziet er wat beter uit nu en de rust is gelukkig weer wedergekeerd rond Oranje. En er worden geen spelers als Denneboom meer geselecteerdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed van Basten ook.
De beste coach ooit in de voorbereiding
Hij mag alleen veel te lang zingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
George Baker
Heerlijk programma is het toch
Het is toch nooit goedquote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Agh zolang ie de resultaten behaald maakt het mij niet zo heel veel uit. Juist eigenlijk liever iemand zonder uitstraling dan een idioot als van Gaal.
ik zat me net af te vragen hoevaak ie dat nummer al wel niet heeft moeten zingen?quote:
Vind ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Veerboot het volgende:
Hier kunnen ze bij DWDD nog wat van leren, met hun 30 seconden-optredens.
toch prachtig, hij draait zijn hele carrière op een paar hitsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zat me net af te vragen hoevaak ie dat nummer al wel niet heeft moeten zingen?
ik wed zo'n 10.000 keer.
ja das altijd wel schandalig maar om nou george baker dat oude nummer helemaal te laten zingen. wat nogeens totaal irrelevant isquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Veerboot het volgende:
Hier kunnen ze bij DWDD nog wat van leren, met hun 30 seconden-optredens.
-edit: ah Scrutinizer, great minds think alike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |