Ja, maar daar had hij ook weinig over te zeggen, behalve dat hij het mooi vond.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het item was toch ook alleen bedoeld om met hem te praten over zijn bewondering voor Bergkamp?
quote:In Holland Sport is Bert van Marwijk te gast. De bondscoach van het Nederlands elftal kiest zelf zijn gespreksonderwerpen van de lopende band. Ook te gast is atleet Gregory Sedoc, die aan de hand van superslomo-beelden de techniek van het hordenlopen uitlegt. En op de studiovloer geeft Yannick de Jager een demonstratie boardsurfen.
Dat is wel apart ja. Bij het landskampioenschap van AZ hadden ze een hele uitzending daarover.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:45 schreef SCH het volgende:
Geen Sibon, geen Foppe?
En over het basketbal, hockey, handbal, etc, etc waar er ook landskampioenschappen verdeeld worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja. Bij het landskampioenschap van AZ hadden ze een hele uitzending daarover.
De beker staat wel niet gelijk aan de titel, maar ze mogen d'r natuurlijk wel ff wat aandacht aan besteden.
gisteravond was het al de hele avond Foppequote:
Oh echt, zat ie bij RTL of bij de NOS? Ik heb niet zoveel gezien lieve rubber.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteravond was het al de hele avond Foppe
hij zat in de studio bij RTL dus is al uren aan het woord geweest. Heb mijn portie Foppe wel gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh echt, zat ie bij RTL of bij de NOS? Ik heb niet zoveel gezien lieve rubber.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zat in de studio bij SBSRTL dus is al uren aan het woord geweest. Heb mijn portie Foppe wel gehad
Doe dan Riemer
ik had mooi het bier en de mosselen gekozen, lekker vreten en zuipen tijdens de uitzending.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Van Marwijk het biertje kiest. Misschien komt-ie dan een beetje los.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Bert komt goed over
Ik heb vertrouwen in hem!
Zin in het WK
Deed van Basten ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Zolang hij maar presteert met Oranje. En vooralsnog doet hij dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |