Weinig dwingend ja. To nu toe ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef Norrage het volgende:
wat speelt nadal slapjes zeg......trouwens...
Maar nu even wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef Norrage het volgende:
maar ook helemaal geen kracht in zijn slagen....
ja alle meters schieten weer richting nadalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef TubewayDigital het volgende:
ik kan het niet laten: check de betfair slider.hoe onduidelijk
even gemist, wat deed berdych?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:46 schreef Norrage het volgende:
wat een VERSCHRIKKELIJK KUTPUBLIEK ZEG....zo'n afzwaaier van Djoko....Ik kan me helemaal voorstellen wat Berdych toen deed....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
even gemist, wat deed berdych?
Dat haar van Nadal in dat filmpje.quote:
vlgens mij is djoko in staat hetzelfde te doen na deze wedstrijd....echt, je ziet hem zich ergeren aan dat publiekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat haar van Nadal in dat filmpje.
Fysiek is hij iig niet de betere, dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef TheGeneral het volgende:
Nu zal Nadal er wel 'rap' overheen gaan.
Dat mag alleen Michael Changquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk zou Djoko gewoon eens een onderhandse service moeten proberen. Nadal staat 6 meter achter de baseline wanneer hij op een service wacht.
Als ze vijf keer die tweede set zouden spelen duurt de wedstrijd zeven uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef sven2345 het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat een partij als deze best of 5 zou zijn...dan ben je als Djoko of Nadal zijnde toch helemaal gesloopt
Staat een leuk artikel over in het Amerikaanse blad Tennis, over dei wedstrijd tussen Chang en Lendl. Is alweer 20 jaar geleden. Ik word oud.quote:
Langer, want bij 6-6 in de 5e gaan ze gewoon verderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ze vijf keer die tweede set zouden spelen duurt de wedstrijd zeven uur!
Je had het net over die onderhandse service. Dit was natuurlijk een alternatief.quote:
Kleine dwerg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niks met die kleine dwerg te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein hij wel niet is. Zelfs voor een dwerg is hij klein
Wat was er zo goed aan die rally? Djoko had het punt veel eerder moeten maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een rally zeg. Jammer dat Nadal Djoko niet kon passeren.
Ik vind ze allebei wel geweldig hoor. Denk dat ik Djokovic na Nadal wel de beste speler vind, beter dus dan Federer en Murray.quote:
Op dit moment dan mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel geweldig hoor. Denk dat ik Djokovic na Nadal wel de beste speler vind, beter dus dan Federer en Murray.
Ja.quote:
Ik niet. We zijn 2,5 set bezig en Djokovic heeft 'al' kramp. Op RG kan dat oplopen tot 5 sets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan ook wel leven met een RG-finale Nadal-Djokovic zoals deze.
Sorry.quote:
Ja, ik hoop dat de winnaar morgen nog wat waard is.quote:
Het enige voordeel is dat de andere SF nog gespeeld moet worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat de winnaar morgen nog wat waard is.
Ja, klopt, dat bedacht ik me ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat de andere SF nog gespeeld moet worden.
Nadal zie ik geen problemen mee. Djoko zou wel wat vermoeid zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat de winnaar morgen nog wat waard is.
Mwah, ooit een keer een wedstrijd met 3 tie-breaks tegen Moya van 4 uur, in de finale won hij 1 game tegen Youzhny.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal zie ik geen problemen mee. Djoko zou wel wat vermoeid zijn.
Op hardcourt. En Nadal heeft een week rust gehad, nog een walkover. Die is nog wel fit hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, ooit een keer een wedstrijd met 3 tie-breaks tegen Moya van 4 uur, in de finale won hij 1 game tegen Youzhny.
Ik probeer mijn uitspraak te jinxen. Daarom zeg ik dat Nadal gewoon de tiebreak wintquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geen snelle set voor Nadal, geen break, nog andere voorspellingen?
Ik moest even denken aan die partij van vier uur die Nadal tegen Moya spelde (halve finale Chennai 2008 6-7(3) 7-6(8) 7-6(1)). Een dag later won hij 1 game van Youzhny.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal zie ik geen problemen mee. Djoko zou wel wat vermoeid zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, ooit een keer een wedstrijd met 3 tie-breaks tegen Moya van 4 uur, in de finale won hij 1 game tegen Youzhny.
Dan jinx ik hem terug: Djokovic loopt over Nadal heen in de tiebreak.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik probeer mijn uitspraak te jinxen. Daarom zeg ik dat Nadal gewoon de tiebreak wint
Doet me denken aan de partij die Federer ooit tegen Verkerk speelde, 6-7(3) 7-6(12) 7-6(6)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan die partij van vier uur die Nadal tegen Moya spelde (halve finale Chennai 2008 6-7(3) 7-6(8) 7-6(1)). Een dag later won hij 1 game van Youzhny.
[..]
Ja, in de ronde van de laatste 16 op het AMS Parijs 2003.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doet me denken aan de partij die Federer ooit tegen Verkerk speelde, 6-7(3) 7-6(12) 7-6(6)
[...]
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Merkten jullie dat, zodra Nadal stopte met kreunen in de rally stopte Djokovic ook!
Minirebreak nu: 4-4.quote:
Ik ook niet helaas. Had het graag gehoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Merkten jullie dat, zodra Nadal stopte met kreunen in de rally stopte Djokovic ook!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas. Had het graag gehoord.
Ja. Kan dat niet dan?quote:
Dat dacht ik ook. Hij had wel 5 kansen in die rally om op te lopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:16 schreef TheGeneral het volgende:
MP Djokovic.
Netbal en net op de lijn![]()
Ik dacht kom nou eens naar het net Djoko!!
Wat, lijnrechter?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een genie die Nadal. Ik heb er geen woorden en smileys meer voor.
Nole gleed inderdaad wel regelmatig weg. Die baan is al de hele week kut.quote:
Nou, ik juich al een tijdje voor Nadal hoor. Mag je maar 1 favoriet hebben dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je was een week geleden nog geen Nadal-fan en nu opeens wel
Nee, het ging me erom dat je het ontkende vorige week.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik juich al een tijdje voor Nadal hoor. Mag je maar 1 favoriet hebben dan?
Geen Federerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
je juicht de laatste tijd idd voor nadal en je kraakt federer de hele tijd afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat jij je hier druk om maakt tijdens een partij als deze.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, het ging me erom dat je het ontkende vorige week.
Dat klopt. Dat heb ik ook al heel vaak uitgelegd. Ik erger me aan Federers mentale zwakte en ik bewonder Nadal om zijn mentale kracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef stefan92 het volgende:
[..]
je juicht de laatste tijd idd voor nadal en je kraakt federer de hele tijd af
Lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef leroytje het volgende:
Komt dit in de buurt van de langste 3-setter ooit of niet?
Wie zegt dat ik me daar druk om maakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat jij je hier druk om maakt tijdens een partij als deze.Wat bedoel je überhaupt? Waar heb ik dat dan gezegd en wat heb ik gezegd?
Hoe kan je je daar nou aan ergeren? Je moet de mindere kanten er ook bij nemen. Het is niet alleen maar koek en ei.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat heb ik ook al heel vaak uitgelegd. Ik erger me aan Federers mentale zwakte en ik bewonder Nadal om zijn mentale kracht.
idd, eigenlijk zou ie als onderschrift iets van: alleen als hij wint, moeten hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou aan ergeren? Je moet de mindere kanten er ook bij nemen. Het is niet alleen maar koek en ei.
Het feit dat je je er überhaupt mee bezighoudt in de tiebreak van de derde set van een van de spannendste partijen van de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me daar druk om maakIk constateer het alleen.
Dat is inderdaad niet helemaal consequent. Ik ben wel fan van Nadal omdat ik zijn spel, zijn mentale kracht bewonder en hem sympathiek vind. Maar ik zie het probleem niet zo. Al ben ik van honderd mensen fan. Wat doet het ertoe.quote:Ik zei toen: verander je naam toch in Nadal-fan. Toen zei je nee, ik mag toch wel bewondering voor iemand hebben zonder daar meteen fan van te zijn. Maar is goed hoor, dan beschouw ik je nu als successupporter.
GSM Nadal
Voor de honderdste keer antwoord ik daarop als volgt: als Federer er niet voor vecht, haak ik af. Als hij verliest, doet dat niet af aan mijn sympathie voor hem maar als hij er ongeïnteresseerd bij staat wel. Ik ben best wel fan van Federer, maar dat betekent toch niet dat ik geen kritiek op hem mag hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou aan ergeren? Je moet de mindere kanten er ook bij nemen. Het is niet alleen maar koek en ei.
Je snap het niet. Federer staat er vaak bij alsof het hem niet interesseert. Dan interesseert het mij ook niet. Als ik dan geen 'goede' fan ben dan zij dat zo. Ik vind Federer mentaal nogal zwak, en dat komt denk ik vooral doordat hij weinig heeft *hoeven* vechten tijdens de periode waarin hij zo domineerde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef stefan92 het volgende:
[..]
idd, eigenlijk zou ie als onderschrift iets van: alleen als hij wint, moeten hebben.
Djoko verdiende vandaag de zege meer dan Nadal lijkt me. Pas na 2 uur een BP tegen, slechts in 2 servicegames een BP tegen terwijl Nadal maar een paar games geen deuce moest toestaan. Het aantal games en punten zegt ook wel genoeg eigenlijk, Djoko had het gewoon af moeten maken op dat MP op eigen service.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal er morgen weer goed aan heb. Voor wie het interesseert: bij Federer en Nadal hoop ik gewoon dat de beste wint. Als Federer over zijn blokkade tegen Nadal is, vind ik dat hij het verdient om te winnen. Maar als Nadal zo'n partij zoals net wint, kun je moeilijk zeggen dat hij het niet verdient.
Verdienen en voor iemand supporteren zijn natuurlijk twee compleet verschillende dingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal er morgen weer goed aan heb. Voor wie het interesseert: bij Federer en Nadal hoop ik gewoon dat de beste wint. Als Federer over zijn blokkade tegen Nadal is, vind ik dat hij het verdient om te winnen. Maar als Nadal zo'n partij zoals net wint, kun je moeilijk zeggen dat hij het niet verdient.
De periode waarin ik zo negatief over hem ben, valt samen met de periode waarin hij vaak zo lusteloos en ongeïnteresseerd over de baan loopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verdienen en voor iemand supporteren zijn natuurlijk twee compleet verschillende dingen.
Je begrijpt natuurlijk wel dat die uitlatingen van je wat successupporterig overkomen. Tijdens zijn succesperiode was je voor Federer. Die begin je sinds een jaar vaak enorm af te kraken en begin je opeens voor Nadal te zijn, precies wanneer hij dominant is.
Je kunt ook zeggen dat Federer de Wimbledonfinale van vorig jaar verdiende. Bij wedstrijden zoals dit gaat het natuurlijk om de belangrijke punten en daar is Nadal gewoon heel goed in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djoko verdiende vandaag de zege meer dan Nadal lijkt me. Pas na 2 uur een BP tegen, slechts in 2 servicegames een BP tegen terwijl Nadal maar een paar games geen deuce moest toestaan. Het aantal games en punten zegt ook wel genoeg eigenlijk, Djoko had het gewoon af moeten maken op dat MP op eigen service.
Dat Federer soms ongeintesseerd bij staat zegt me niks. Federer is een winnaar puur sang. Die verliest echt niet met opzet. Daarmee is die echt niet de beste speler ooit geworden. Dus enige wat ik me kan bedenken is dat je er niet tegen kunt dat ie laatste tijd wat meer verliest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je snap het niet. Federer staat er vaak bij alsof het hem niet interesseert. Dan interesseert het mij ook niet. Als ik dan geen 'goede' fan ben dan zij dat zo. Ik vind Federer mentaal nogal zwak, en dat komt denk ik vooral doordat hij weinig heeft *hoeven* vechten tijdens de periode waarin hij zo domineerde.
kwam ook gedeeltelijk doordat ze allebei een minuut tussen elk punt namen geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef TheGeneral het volgende:
Het was trouwens de langste partij ooit in een masters toernooi. Best of three partijen natuurlijk. Of het de langste ooit is weet ik niet.
Als je niet gelooft wat ik zeg, zal ik me de moeite besparen om er verder op in te gaan. als je hier vaker had gepost had je kunnen zien dat ik ook vorig jaar keer op keer klaagde over Federers lusteloze, ongeïnspireerde, lamgeslagen indruk op de baan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Dat Federer soms ongeintesseerd bij staat zegt me niks. Federer is een winnaar puur sang. Die verliest echt niet met opzet. Daarmee is die echt niet de beste speler ooit geworden. Dus enige wat ik me kan bedenken is dat je er niet tegen kunt dat ie laatste tijd wat meer verliest.
Toen fed domineerde was het een fucking zoutzak. Die RG finales gaf ie gewoon op...De mooiste periode van Fed was toen hij nog een beetje tegenstand had...Toen wilde hij echt. Ik kan me helemaal vinden in Fed-fan hoor...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Dat Federer soms ongeintesseerd bij staat zegt me niks. Federer is een winnaar puur sang. Die verliest echt niet met opzet. Daarmee is die echt niet de beste speler ooit geworden. Dus enige wat ik me kan bedenken is dat je er niet tegen kunt dat ie laatste tijd wat meer verliest.
En 5 blessurebehandelingen maakt ook al een half uur in totaal met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
kwam ook gedeeltelijk doordat ze allebei een minuut tussen elk punt namen geloof ik
En waarom zouden ze dat doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me wel een stunt als ze Federer-Del Potro morgen om 12.00 uur laten spelen.
Opdat ze dan allebei ongeveer even moe zijn en je een spannende wedstrijd krijgt.quote:
Ja zit alleen maar een tijdsverschil van 15 uur tussen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Opdat ze dan allebei ongeveer even moe zijn en je een spannende wedstrijd krijgt.
Hoe laat gaat Del Potro-Federer beginnen?
Nadal heeft net een partij gespeeld. Heb je eerder in dit topic gelezen wat er in de finale met hem gebeurde toen hij in de halve finale een partij van Moya had gewonnen in 4 uur?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ja zit alleen maar een tijdsverschil van 15 uur tussen.
Het lijkt me leuk als Federer wint. Maar ik wil niet dat Federer wint omdat Nadal niet eens meer kan lopen. Maar goed, ik roep al een paar jaar dat ik altijd voor Federer ben tenzij hij tegen Nadal speelt; dan hoop ik dat de beste wint. Dat is nog steeds hoe ik het zie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Norrage het volgende:
Nee, nu wordt het tenminste spannend omdat Fed fit is en Nadal niet
Dus Nadal kan beter lopen als Federer morgen om 12 uur begint?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als Federer wint. Maar ik wil niet dat Federer wint omdat Nadal niet eens meer kan lopen. Maar goed, ik roep al een paar jaar dat ik altijd voor Federer ben tenzij hij tegen Nadal speelt; dan hoop ik dat de beste wint. Dat is nog steeds hoe ik het zie.
Maar hoe laat begint Federer nou?
ben het erg met je eens wat dat betreft...als Federer geweldig staat te spelen gun ik het hem ook. Als hij op RG het geweldig doet en Nadal pakt, mijn zege heeft ie:) Maar het komt, vooral de laatste tijd, een beetje over alsof hij over weinig vechtlust beschikt. Dat zou ik wel wat vaker willen zien bij hem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je snap het niet. Federer staat er vaak bij alsof het hem niet interesseert. Dan interesseert het mij ook niet. Als ik dan geen 'goede' fan ben dan zij dat zo. Ik vind Federer mentaal nogal zwak, en dat komt denk ik vooral doordat hij weinig heeft *hoeven* vechten tijdens de periode waarin hij zo domineerde.
Ne, natuurlijk niet, maar als Federer ook moe is, is het toch een minder ongelijke strijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Dus Nadal kan beter lopen als Federer morgen om 12 uur begint?
Ik help het je hopen.quote:Federer begint al later, dus als iemand de voordeel heeft dan is Nadal het wel. Afgezien dat ie op gravel al 10 malen beter is.
Da's precies wat ik bedoel. Maar dat gebrek aan vechtlust komt volgens mij door een gebrek aan vechten (omdat hij bijna altijd alles won). en de wedstrijden die hij in 2005 verloor waren allemaal close (tegen Gasquet en Safin bijvoorbeeld; in beide had hij matchpoints). Toen redeneerde ik van zelfs als hij verliest komt hij nog in de buurt. Achteraf denk ik van als het spannend wordt, redt hij het vaak niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ben het erg met je eens wat dat betreft...als Federer geweldig staat te spelen gun ik het hem ook. Als hij op RG het geweldig doet en Nadal pakt, mijn zege heeft ie:) Maar het komt, vooral de laatste tijd, een beetje over alsof hij over weinig vechtlust beschikt. Dat zou ik wel wat vaker willen zien bij hem.
Ik snap je niet helemaal? Als Nadal frisser uit de wedstrijd had willen komen, had ie gewoon simpel in 2 sets moeten winnen. En hoe kan je nou spreken van een gelijke strijd als je iemand 20 uur rust wilt gunnen en de ander 2 partijen binnen 8 uur wilt laten spelen. Tenzij je nog geen idee hebt wat federer gaat doen, misschien word ie wel alle hoeken ingeslagen? Je haalt het niveau niet omhoog door de topfavoriet de hand boven het hoofd te houden. Zo zit een toernooi nou eenmaal in elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ne, natuurlijk niet, maar als Federer ook moe is, is het toch een minder ongelijke strijd?![]()
[..]
Ik help het je hopen.
Kan het niet zo zijn dat Federer 3/4/5 jaar geleden geweldig overkwam omdat hij alles won en alles perfect leek. Als hij een slechte game, of slechte set had viel dat niet zo op want uiteindelijk wist hij toch te winnen. Met andere woorden: het was niet zo duidelijk dat Federer soms wat lui / gemakzuchtig was...en dat komt nu wel af en toe pijnlijk aan het lichtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verdienen en voor iemand supporteren zijn natuurlijk twee compleet verschillende dingen.
Je begrijpt natuurlijk wel dat die uitlatingen van je wat successupporterig overkomen. Tijdens zijn succesperiode was je voor Federer. Die begin je sinds een jaar vaak enorm af te kraken en begin je opeens voor Nadal te zijn, precies wanneer hij dominant is.
Dat snap ik. Het was meer een soort grap. Maar nogmaals, kijk wat er met Nadal gebeurde na die vieruurpartij tegen Moya. Hij won 1 game in de finale. Dat zou ik zonde vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal? Als Nadal frisser uit de wedstrijd had willen komen, had ie gewoon simpel in 2 sets moeten winnen. En hoe kan je nou spreken van een gelijke strijd als je iemand 20 uur rust wilt gunnen en de ander 2 partijen binnen 8 uur wilt laten spelen. Tenzij je nog geen idee hebt wat federer gaat doen, misschien word ie wel alle hoeken ingeslagen? Je haalt het niveau niet omhoog door de topfavoriet de hand boven het hoofd te houden. Zo zit een toernooi nou eenmaal in elkaar.
quote:En wat hoop je? Dat Federer de nadeel heeft?![]()
Da's ook nie leuk.quote:P.s ik reageer soms beetje hard, maar heb helemaal niks tegen jou. Alleen jou logica slaat soms als een tang op een varken. Zo ook nu weer.![]()
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef sven2345 het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat Federer 3/4/5 jaar geleden geweldig overkwam omdat hij alles won en alles perfect leek. Als hij een slechte game, of slechte set had viel dat niet zo op want uiteindelijk wist hij toch te winnen. Met andere woorden: het was niet zo duidelijk dat Federer soms wat lui / gemakzuchtig was...en dat komt nu wel af en toe pijnlijk aan het licht
Heb jij de Australian Open Finale gezien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het was meer een soort grap. Maar nogmaals, kijk wat er met Nadal gebeurde na die vieruurpartij tegen Moya. Hij won 1 game in de finale. Dat zou ik zonde vinden.
[..]
![]()
Ik vind die streaks zo mooi. Daarom vond ik het zonde dat Fed in 2007 in Hamburg van hem won, anders had hij een winning streak van 100 kunnen halen op gravel.
En evenzo vond ik het jammer dat Nadal vorig jaar Wimbledon won, omdat Federers winning streak op gras van rond de 54 er toen aanging.
Maar goed, ik gun het ze beide: Nadal gun ik het altijd en Federer gun ik het als het hem lijkt te interesseren.
Daar zat een dag rust tussen. Da's iets totaal anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Heb jij de Australian Open Finale gezien?
Ach, dat hij heeft hij altijd. Dat is wat hem zo ver heeft gebracht. Je hoeft niet op alles te zeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Theo Bakker heeft het nu over Federers gelaten uitstraling. Dat is nou precies wat me stoort aan Federer.
Oké, dan vraag ik me nog 1 ding af voordat het echt een gebed zonder eind word.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zat een dag rust tussen. Da's iets totaal anders.
Je hoeft me daar ook niet steeds op te wijzen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, dat hij heeft hij altijd. Dat is wat hem zo ver heeft gebracht. Je hoeft niet op alles te zeuren natuurlijk.
Jij bepaald wat jij post, ik bepaal wat ik post, weet je nog?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hoeft me daar ook niet steeds op te wijzen.
Lees je mijn reacties? Ik heb al drie keer verwezen naar Nadals vieruurpartij tegen Moya waarna hij in de finale de dag erna maar liefst 1 game won van Youzhny.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Oké, dan vraag ik me nog 1 ding af voordat het echt een gebed zonder eind word.Hoezo zie jij dit als een nadeel voor Nadal terwijl Federer nog later speelt? In principe heeft Nadal zelfs 3 uur rusttijd meer. Alleen maar omdat jij wilt dat Nadal zij winning streak doorblijft zetten? En jij was een tennis fan? Hieruit blijkt maar weer hoe objectief je bent.
Nee, het is me duidelijk dat je me geweldig vindt.quote:Ps: Nogmaals ik heb niks tegen je.
Wacht op een "het spijt me post"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jij bepaald wat jij post, ik bepaal wat ik post, weet je nog?
Door een mindere partijtje moet je gelijk alles op zijn kop zetten? Ik zou zeggen, kijk naar die duizend partijen die hij wel heeft gewonnen na een zware partij daarvoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lees je mijn reacties? Ik heb al drie keer verwezen naar Nadals vieruurpartij tegen Moya waarna hij in de finale de dag erna maar liefst 1 game won van Youzhny.
Wie zegt dat ik objectief ben of probeer te zijn? En het gaat me niet in eerste instantie om Nadals winning streak maar om een goeie partij. Zoals ik al meerdere keren heb gezegd hoop ik in eerste instantie dat de beste wint, al vind ik die winning streaks ook leuk.
[..]
Nee, het is me duidelijk dat je me geweldig vindt.
Als je dat vindt, blijkt dat niet uit deze post:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jij bepaald wat jij post, ik bepaal wat ik post, weet je nog?
Dat wekt de indruk dat je wilt dat ik bepaalde dingen niet post.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, dat hij heeft hij altijd. Dat is wat hem zo ver heeft gebracht. Je hoeft niet op alles te zeuren natuurlijk.
Ja, vind ik ook. ik denk overigens dat Federer zich dat niet kan veroorloven, want zo slecht is DP niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:32 schreef Norrage het volgende:
Je ziet in alles aan Fed dat ie denkt dat ie wel even van Potro wint zeg...Hij is nu al een beetje aan het dollen....
Ik had het niet over jouw hoor. Ik had het over Theo Bakker...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je dat vindt, blijkt dat niet uit deze post:
[..]
Dat wekt de indruk dat je wilt dat ik bepaalde dingen niet post.
Maar goed, zullen we het gewoon over deze wedstrijd gaan hebben?
ik weet niet of het echt dollen is, hij wisselt gewoon goed af...dat werkt tot nu toe gewoon goed tegen die redelijk 1 dimensionale Delpo:Pquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. ik denk overigens dat Federer zich dat niet kan veroorloven, want zo slecht is DP niet.
Hier dan de aangekondigde "het spijt me"-post: sorry, ik begreep je verkeerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouw hoor. Ik had het over Theo Bakker...
Zucht, ik schreef toch dat het een grapje was. Niet echt waard om daar een hele discussie over te voeren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef MikeLowrey het volgende:
Door een mindere partijtje moet je gelijk alles op zijn kop zetten? Ik zou zeggen, kijk naar die duizend partijen die hij wel heeft gewonnen na een zware partij daarvoor.En we hebben het wel over de man met DE stalen longen van het hele circuit.
En nog een keer dan maar. Federer heeft zeker geen voordeel tov Nadal. Misschien dat je kan concluderen dat ie 2 a 3 uur langer in het tennisritme zit dan Nadal.
Dan kan je wel tegenover stellen dat Federer minder rust heeft gehad. Voor de mensen die zich irriteren aan deze nutteloze discussie, mijn excuses. Ik zal er dan ook over ophouden. Heb mijn punt wel gemaakt.
Magic Box is wat dat betreft wel een toepasselijke naam.quote:
Gelijk heb je. Wil alleen altijd mijn gelijk halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zucht, ik schreef toch dat het een grapje was. Niet echt waard om daar een hele discussie over te voeren.
Ik geef je hierbij je gelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:44 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Wil alleen altijd mijn gelijk halen.
Dus als het 2-6 6-2 6-0 is kan het niet zijn omdat Federer gewoon beter was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat de finale morgen niet zo'n partij wordt als Hamburg 2007, toen Federer een uiteindelijk vermoeide Nadal met 2-6 6-2 6-0 versloeg. Laat het alsjeblieft een goeie wedstrijd zijn.
Simpele 1e set voor Federer: 6-3.
Nee, Federer won die partij omdat Nadal gewoon moe was doordat hij volgens mij vier weken achter elkaar toernooien had gewonnen. En in 2008 verloor Nadal van Ferrero op gravel omdat hij geblesseerd was. Maar Nadal is te sportief om op te geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:51 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Dus als het 2-6 6-2 6-0 is kan het niet zijn omdat Federer gewoon beter was?
Straks duurt deze partij ook vier uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
Nu verliest Federer zijn concentratie en wordt het 7-5/7-6.
Jawel, vaak..Maar dan chokete Fedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Federer won die partij omdat Nadal gewoon moe was doordat hij volgens mij vier weken achter elkaar toernooien had gewonnen. En in 2008 verloor Nadal van Ferrero op gravel omdat hij geblesseerd was. Maar Nadal is te sportief om op te geven.
Federer is nog nooit "gewoon beter" geweest dan Nadal op gravel.
Dat hoort toch ook bij goed spelen? Je hebt er weinig aan om in een winnende positie te komen als je het niet kunt afmaken.quote:
Dan is het weer eerijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Straks duurt deze partij ook vier uur.![]()
Ja, wel met een haar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef TheGeneral het volgende:
Potro stopt met spelen maar de bal is in
Kijk, jij begrijpt me tenminste.quote:
Ik zou dat leuk vinden ja, maar dat gaat toch niet gebeuren denk ik, Nadal blijft te goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden jullie het leuk vinden als Nadal morgen nog gesloopt blijkt te zijn van vandaag en dat Federer in een futloze partij dik van hem wint?
Ja.. hopelijk geeft dat Fed weer zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden jullie het leuk vinden als Nadal morgen nog gesloopt blijkt te zijn van vandaag en dat Federer in een futloze partij dik van hem wint?
Wat staat DP mak te spelen zeg.![]()
Het is een toernooi, degene met de langste adem wint. En ik heb de partij tegen Djokovic niet gezien? Maar waren er tekenen van extreme vermoeidheid bij Nadal nu je er zo over begint? Want je doet overkomen alsof Nadal de enige is met zware partijen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, maar hij was op die momenten wel beter dan Nadal en stuurde hem alle kanten op. Nadal was op die momenten niet moe of iets dergelijks maar werd gewoon overklast. Dat hij het niet vol kon houden is wat anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook bij goed spelen? Je hebt er weinig aan om in een winnende positie te komen als je het niet kunt afmaken.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Maar dan zegt het toch niks? Zelfs de nummer honderd zou dan misschien nog van hem winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik zou dat leuk vinden ja, maar dat gaat toch niet gebeuren denk ik, Nadal blijft te goed.
Ik vind het knap dat je nog geeneen keer bent ingegaan op mijn verwijzing naar die partij tegen Moya.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Het is een toernooi, degene met de langste adem wint. En ik heb de partij tegen Djokovic niet gezien? Maar waren er tekenen van extreme vermoeidheid bij Nadal nu je er zo over begint? Want je doet overkomen alsof Nadal de enige is met zware partijen.
Sorry zei je wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je nog geeneen keer bent ingegaan op mijn verwijzing naar die partij tegen Moya.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Wacht op een "het spijt me post"
[..]
Door een mindere partijtje moet je gelijk alles op zijn kop zetten? Ik zou zeggen, kijk naar die duizend partijen die hij wel heeft gewonnen na een zware partij daarvoor.En we hebben het wel over de man met DE stalen longen van het hele circuit.
En nog een keer dan maar. Federer heeft zeker geen voordeel tov Nadal. Misschien dat je kan concluderen dat ie 2 a 3 uur langer in het tennisritme zit dan Nadal.
Dan kan je wel tegenover stellen dat Federer minder rust heeft gehad. Voor de mensen die zich irriteren aan deze nutteloze discussie, mijn excuses. Ik zal er dan ook over ophouden. Heb mijn punt wel gemaakt.
Ehm, nee.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef Norrage het volgende:
Fedje staat goed te spelen hoor..Maar ja, hij heeft dan ook 0% tegenstand
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef TubewayDigital het volgende:
3 BPs verprutst
Fed denkt er te makkelijk over
Speelt ie is een keer overtuigend komen de smoesjes alweer tevoorschijn. Als Nadal wint is het alleen maar omdat ie zo geweldig is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ehm, nee.![]()
Voor mijn gevoel staat Federer niet te spelen tegen de nummer 5 van de wereld.
Dit verwoordt het perfect:
[..]
Murray die een 5-2 voorsprong weggaf met onvoorstelbare fouten....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hoe in godsnaam heeft Murray van Del Potro kunnen verliezen..?
Ben je aan het kijken? DP geeft erg weinig tegenstand. Federer kan doen wat hij wil.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:11 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Speelt ie is een keer overtuigend komen de smoesjes alweer tevoorschijn. Als Nadal wint is het alleen maar omdat ie zo geweldig is.En als die wint van Federer is Nadal zo goed en Federer heeft een mentaliteitsprobleem.
![]()
Nou ja, Murray had gisteren waarschijnlijk dezelfde tegenstand en die verloor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je aan het kijken? DP geeft erg weinig tegenstand. Federer kan doen wat hij wil.
Nadal moet wel heel vaak vechten voor partijen en die wint hij dan ook meestal.
Potro speelt zo slecht vanwege Fed...Dat is elke keer opnieuw, Potro die heerst een toernooi lang...en dan Fed die hem volledig sloopt...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je aan het kijken? DP geeft erg weinig tegenstand. Federer kan doen wat hij wil.
Nadal moet wel heel vaak vechten voor partijen en die wint hij dan ook meestal.
quote:
Ik vind 't ook een leuke moppie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekkere opwarmertje voor Fed dit.
De vriendin van Moya trouwens
Lijkt wel iets uit een poppenkast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Nadal zit op een onzichtbare stoel!
Ja, maar hij heeft een geheime verhouding met deze vrouw.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Norrage het volgende:
Is dat wel de vriendin van Moya??Moya had toch met die Penetta?
Dat is al een hele tijd uit hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Norrage het volgende:
Is dat wel de vriendin van Moya??Moya had toch met die Penetta?
Die "grap" van dat Federer morgen om 12 uur moet spelen was anders wel heeeel errug slecht hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij heeft nog niemand van jullie vandaag iets beaamd wat ik zei. Da's een compliment waard.
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Die "grap" van dat Federer morgen om 12 uur moet spelen was anders wel heeeel errug slecht hoor.
Dus je naam als de maker van de beroerde grappen maak je wel waard.
Als Federer niet van deze Nadal kan winnen gaat het nooit meer gebeuren op gravel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Een paar maanden geleden sloten nogal wat mensen hier uit dat Federer ooit nog van Nadal zou winnen. at is nu niet meer zo lijkt me. Wie is volgens jullie de favoriet? Ik zou mijn geld op Federer zetten.
Is dat zo? Wat heeft Nadal nou voor tegenstand behalve zo nu en dan een zware partij tegen een van de andere drie van de grote vier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef TubewayDigital het volgende:
nadal is favo, hij wordt helemaal opgelapt en staat er morgen gewoon weer
echter voor op de lange termijn sloopt rafa zijn lichaam te veel. Die 13 slams gaat hij nooit halen
Zijn trainingsarbeid is natuurlijk wel ziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat heeft Nadal nou voor tegenstand behalve zo nu en dan een zware partij tegen een van de andere drie van de grote vier.
Van deze Nadal? Hij heeft nog genoeg in de tank hoor. En hij speelde vanaf de helft set 2 en set 3 gewoon weer fenomenaal hoor. Federer heeft niet heel veel kans morgen denk ik. Tenzij hij weer zo'n 1e set speelt als tegen Djoko. En het ligt er voornamelijk aan hoe Federer speelt. Speelt die goed, kan het alle kanten op, haalt hij zijn niveau niet, wordt het nog makkelijker voor Nadal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als Federer niet van deze Nadal kan winnen gaat het nooit meer gebeuren op gravel.
Denk je dat ook met betrekking tot Djokovic?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als Federer niet van deze Nadal kan winnen gaat het nooit meer gebeuren op gravel.
Tweede en derde set haalde hij inderdaad weer een goed niveau, maar als hij speelt zoals tegen Verdasco en de eerste set tegen Djoko moet Federer winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van deze Nadal? Hij heeft nog genoeg in de tank hoor. En hij speelde vanaf de helft set 2 en set 3 gewoon weer fenomenaal hoor. Federer heeft niet heel veel kans morgen denk ik. Tenzij hij weer zo'n 1e set speelt als tegen Djoko. En het ligt er voornamelijk aan hoe Federer speelt. Speelt die goed, kan het alle kanten op, haalt hij zijn niveau niet, wordt het nog makkelijker voor Nadal.
Sowieso. Tegen de toppers heeft hij dit jaar matig geserveerd. Dan wordt het veel lastiger om die partijen te winnen. Dat is een van de grootste euvels geweest van het verliezen tegen die jongens. Zeker terwijl zij wel goed serveren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef stefan92 het volgende:
Volgens mij wint Federer gewoon zo makkelijk omdat eindelijk ruim meer dan de helft van de 1ste services in gaan, dan is het allemaal uiteraard wat makkelijker.
Dat doet hij natuurlijk ook nog ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zijn trainingsarbeid is natuurlijk wel ziek.
Ik zou het leuk vinden als Federer wint, maar ik wil vooral graag een goeie wedstrijd zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van deze Nadal? Hij heeft nog genoeg in de tank hoor. En hij speelde vanaf de helft set 2 en set 3 gewoon weer fenomenaal hoor. Federer heeft niet heel veel kans morgen denk ik. Tenzij hij weer zo'n 1e set speelt als tegen Djoko. En het ligt er voornamelijk aan hoe Federer speelt. Speelt die goed, kan het alle kanten op, haalt hij zijn niveau niet, wordt het nog makkelijker voor Nadal.
Dat zeker ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tweede en derde set haalde hij inderdaad weer een goed niveau, maar als hij speelt zoals tegen Verdasco en de eerste set tegen Djoko moet Federer winnen.
Minder. Hij had die vorige ontmoeting natuurlijk 'gewoon' moeten winnen, maar Nadal is écht een nachtmerrie voor hem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat ook met betrekking tot Djokovic?
Kun je dat even toelichten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:
weet je wat zo leuk is, wat fed, rafa, nole, etc laten zien is helemaal niet zo bijzonder. De halve wereld kan het alleen heeft voor voetbal gekozen.
Achja, die arme jongen heeft vandaag zo hard zijn best gedaan. Misschien moeten ze hem meer geld geven, hij krijgt zo weinig in tegenstelling tot wat ie werkt. Ik heb medelijden met hem. Had je je trouwens ook druk gemaakt als iemand anders dan Nadal daar stond. In dit geval dus Djokovic?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Een paar maanden geleden sloten nogal wat mensen hier uit dat Federer ooit nog van Nadal zou winnen. at is nu niet meer zo lijkt me. Wie is volgens jullie de favoriet? Ik zou mijn geld op Federer zetten.
Elke eredivisie voetballer heeft in principe de skills (genetisch ingebakken) om hetzelfde te flikken als fed en djoko. Alleen ze hebben niet voor tennnis gekozen maar voor voetbal. Ik durf te wedden dat als marco van basten, zidane etc. voor tennis hadden gekozen ze wereldtoppers waren geworden van minimaal het nivau federer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |