Dus als het 2-6 6-2 6-0 is kan het niet zijn omdat Federer gewoon beter was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat de finale morgen niet zo'n partij wordt als Hamburg 2007, toen Federer een uiteindelijk vermoeide Nadal met 2-6 6-2 6-0 versloeg. Laat het alsjeblieft een goeie wedstrijd zijn.
Simpele 1e set voor Federer: 6-3.
Nee, Federer won die partij omdat Nadal gewoon moe was doordat hij volgens mij vier weken achter elkaar toernooien had gewonnen. En in 2008 verloor Nadal van Ferrero op gravel omdat hij geblesseerd was. Maar Nadal is te sportief om op te geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:51 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Dus als het 2-6 6-2 6-0 is kan het niet zijn omdat Federer gewoon beter was?
Straks duurt deze partij ook vier uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
Nu verliest Federer zijn concentratie en wordt het 7-5/7-6.
Jawel, vaak..Maar dan chokete Fedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Federer won die partij omdat Nadal gewoon moe was doordat hij volgens mij vier weken achter elkaar toernooien had gewonnen. En in 2008 verloor Nadal van Ferrero op gravel omdat hij geblesseerd was. Maar Nadal is te sportief om op te geven.
Federer is nog nooit "gewoon beter" geweest dan Nadal op gravel.
Dat hoort toch ook bij goed spelen? Je hebt er weinig aan om in een winnende positie te komen als je het niet kunt afmaken.quote:
Dan is het weer eerijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Straks duurt deze partij ook vier uur.![]()
Ja, wel met een haar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef TheGeneral het volgende:
Potro stopt met spelen maar de bal is in
Kijk, jij begrijpt me tenminste.quote:
Ik zou dat leuk vinden ja, maar dat gaat toch niet gebeuren denk ik, Nadal blijft te goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden jullie het leuk vinden als Nadal morgen nog gesloopt blijkt te zijn van vandaag en dat Federer in een futloze partij dik van hem wint?
Ja.. hopelijk geeft dat Fed weer zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden jullie het leuk vinden als Nadal morgen nog gesloopt blijkt te zijn van vandaag en dat Federer in een futloze partij dik van hem wint?
Wat staat DP mak te spelen zeg.![]()
Het is een toernooi, degene met de langste adem wint. En ik heb de partij tegen Djokovic niet gezien? Maar waren er tekenen van extreme vermoeidheid bij Nadal nu je er zo over begint? Want je doet overkomen alsof Nadal de enige is met zware partijen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, maar hij was op die momenten wel beter dan Nadal en stuurde hem alle kanten op. Nadal was op die momenten niet moe of iets dergelijks maar werd gewoon overklast. Dat hij het niet vol kon houden is wat anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook bij goed spelen? Je hebt er weinig aan om in een winnende positie te komen als je het niet kunt afmaken.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Maar dan zegt het toch niks? Zelfs de nummer honderd zou dan misschien nog van hem winnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik zou dat leuk vinden ja, maar dat gaat toch niet gebeuren denk ik, Nadal blijft te goed.
Ik vind het knap dat je nog geeneen keer bent ingegaan op mijn verwijzing naar die partij tegen Moya.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:02 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Het is een toernooi, degene met de langste adem wint. En ik heb de partij tegen Djokovic niet gezien? Maar waren er tekenen van extreme vermoeidheid bij Nadal nu je er zo over begint? Want je doet overkomen alsof Nadal de enige is met zware partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |