Wat was er zo goed aan die rally? Djoko had het punt veel eerder moeten maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een rally zeg. Jammer dat Nadal Djoko niet kon passeren.
Ik vind ze allebei wel geweldig hoor. Denk dat ik Djokovic na Nadal wel de beste speler vind, beter dus dan Federer en Murray.quote:
Op dit moment dan mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel geweldig hoor. Denk dat ik Djokovic na Nadal wel de beste speler vind, beter dus dan Federer en Murray.
Ja.quote:
Ik niet. We zijn 2,5 set bezig en Djokovic heeft 'al' kramp. Op RG kan dat oplopen tot 5 sets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan ook wel leven met een RG-finale Nadal-Djokovic zoals deze.
Sorry.quote:
Ja, ik hoop dat de winnaar morgen nog wat waard is.quote:
Het enige voordeel is dat de andere SF nog gespeeld moet worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat de winnaar morgen nog wat waard is.
Ja, klopt, dat bedacht ik me ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat de andere SF nog gespeeld moet worden.
Nadal zie ik geen problemen mee. Djoko zou wel wat vermoeid zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat de winnaar morgen nog wat waard is.
Mwah, ooit een keer een wedstrijd met 3 tie-breaks tegen Moya van 4 uur, in de finale won hij 1 game tegen Youzhny.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal zie ik geen problemen mee. Djoko zou wel wat vermoeid zijn.
Op hardcourt. En Nadal heeft een week rust gehad, nog een walkover. Die is nog wel fit hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, ooit een keer een wedstrijd met 3 tie-breaks tegen Moya van 4 uur, in de finale won hij 1 game tegen Youzhny.
Ik probeer mijn uitspraak te jinxen. Daarom zeg ik dat Nadal gewoon de tiebreak wintquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geen snelle set voor Nadal, geen break, nog andere voorspellingen?
Ik moest even denken aan die partij van vier uur die Nadal tegen Moya spelde (halve finale Chennai 2008 6-7(3) 7-6(8) 7-6(1)). Een dag later won hij 1 game van Youzhny.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal zie ik geen problemen mee. Djoko zou wel wat vermoeid zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, ooit een keer een wedstrijd met 3 tie-breaks tegen Moya van 4 uur, in de finale won hij 1 game tegen Youzhny.
Dan jinx ik hem terug: Djokovic loopt over Nadal heen in de tiebreak.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik probeer mijn uitspraak te jinxen. Daarom zeg ik dat Nadal gewoon de tiebreak wint
Doet me denken aan de partij die Federer ooit tegen Verkerk speelde, 6-7(3) 7-6(12) 7-6(6)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan die partij van vier uur die Nadal tegen Moya spelde (halve finale Chennai 2008 6-7(3) 7-6(8) 7-6(1)). Een dag later won hij 1 game van Youzhny.
[..]
Ja, in de ronde van de laatste 16 op het AMS Parijs 2003.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doet me denken aan de partij die Federer ooit tegen Verkerk speelde, 6-7(3) 7-6(12) 7-6(6)
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |