Weinig dwingend ja. To nu toe ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef Norrage het volgende:
wat speelt nadal slapjes zeg......trouwens...
Maar nu even wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef Norrage het volgende:
maar ook helemaal geen kracht in zijn slagen....
ja alle meters schieten weer richting nadalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:44 schreef TubewayDigital het volgende:
ik kan het niet laten: check de betfair slider.hoe onduidelijk
even gemist, wat deed berdych?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:46 schreef Norrage het volgende:
wat een VERSCHRIKKELIJK KUTPUBLIEK ZEG....zo'n afzwaaier van Djoko....Ik kan me helemaal voorstellen wat Berdych toen deed....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
even gemist, wat deed berdych?
Dat haar van Nadal in dat filmpje.quote:
vlgens mij is djoko in staat hetzelfde te doen na deze wedstrijd....echt, je ziet hem zich ergeren aan dat publiekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat haar van Nadal in dat filmpje.
Fysiek is hij iig niet de betere, dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef TheGeneral het volgende:
Nu zal Nadal er wel 'rap' overheen gaan.
Dat mag alleen Michael Changquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk zou Djoko gewoon eens een onderhandse service moeten proberen. Nadal staat 6 meter achter de baseline wanneer hij op een service wacht.
Als ze vijf keer die tweede set zouden spelen duurt de wedstrijd zeven uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef sven2345 het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat een partij als deze best of 5 zou zijn...dan ben je als Djoko of Nadal zijnde toch helemaal gesloopt
Staat een leuk artikel over in het Amerikaanse blad Tennis, over dei wedstrijd tussen Chang en Lendl. Is alweer 20 jaar geleden. Ik word oud.quote:
Langer, want bij 6-6 in de 5e gaan ze gewoon verderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ze vijf keer die tweede set zouden spelen duurt de wedstrijd zeven uur!
Je had het net over die onderhandse service. Dit was natuurlijk een alternatief.quote:
Kleine dwerg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niks met die kleine dwerg te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein hij wel niet is. Zelfs voor een dwerg is hij klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |