Dat klopt. Dat heb ik ook al heel vaak uitgelegd. Ik erger me aan Federers mentale zwakte en ik bewonder Nadal om zijn mentale kracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef stefan92 het volgende:
[..]
je juicht de laatste tijd idd voor nadal en je kraakt federer de hele tijd af
Lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef leroytje het volgende:
Komt dit in de buurt van de langste 3-setter ooit of niet?
Wie zegt dat ik me daar druk om maakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat jij je hier druk om maakt tijdens een partij als deze.Wat bedoel je überhaupt? Waar heb ik dat dan gezegd en wat heb ik gezegd?
Hoe kan je je daar nou aan ergeren? Je moet de mindere kanten er ook bij nemen. Het is niet alleen maar koek en ei.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat heb ik ook al heel vaak uitgelegd. Ik erger me aan Federers mentale zwakte en ik bewonder Nadal om zijn mentale kracht.
idd, eigenlijk zou ie als onderschrift iets van: alleen als hij wint, moeten hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou aan ergeren? Je moet de mindere kanten er ook bij nemen. Het is niet alleen maar koek en ei.
Het feit dat je je er überhaupt mee bezighoudt in de tiebreak van de derde set van een van de spannendste partijen van de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me daar druk om maakIk constateer het alleen.
Dat is inderdaad niet helemaal consequent. Ik ben wel fan van Nadal omdat ik zijn spel, zijn mentale kracht bewonder en hem sympathiek vind. Maar ik zie het probleem niet zo. Al ben ik van honderd mensen fan. Wat doet het ertoe.quote:Ik zei toen: verander je naam toch in Nadal-fan. Toen zei je nee, ik mag toch wel bewondering voor iemand hebben zonder daar meteen fan van te zijn. Maar is goed hoor, dan beschouw ik je nu als successupporter.
GSM Nadal
Voor de honderdste keer antwoord ik daarop als volgt: als Federer er niet voor vecht, haak ik af. Als hij verliest, doet dat niet af aan mijn sympathie voor hem maar als hij er ongeïnteresseerd bij staat wel. Ik ben best wel fan van Federer, maar dat betekent toch niet dat ik geen kritiek op hem mag hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou aan ergeren? Je moet de mindere kanten er ook bij nemen. Het is niet alleen maar koek en ei.
Je snap het niet. Federer staat er vaak bij alsof het hem niet interesseert. Dan interesseert het mij ook niet. Als ik dan geen 'goede' fan ben dan zij dat zo. Ik vind Federer mentaal nogal zwak, en dat komt denk ik vooral doordat hij weinig heeft *hoeven* vechten tijdens de periode waarin hij zo domineerde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef stefan92 het volgende:
[..]
idd, eigenlijk zou ie als onderschrift iets van: alleen als hij wint, moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |