ja, dat wordt weer gewaardeerd nuquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
dat men zo blij kan zijn met een paar blikjes bier en 2 zakken chips
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:
vooral Eline geniet zichtbaarquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Geen idee wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat kan die Jeroen eten zeg!
Hij werkt die chips naar binnen like there's no tomorrow
Handigquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, daarom koos ze natuurlijk ook die vermaarde artiest uit.
22.00 uur!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Het wordt geen latertje vanavond: die zijn om 11 uur allemaal lam.
dan kunnen ze een uurtje langer slapen vanavondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat tegen de tijd dat mijn abo afgelopen is ie flink verbeterd is anders stap ik over naar een ander merk. ik mis teveel. (office, bluetooth, filmen, ..)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
geloof mij ik wil mijn telefoon voor geen goud meer kwijt, dan maar een minpuntje
Als ze maar lam zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Flikker op zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Jacquelineh het volgende:
Hebben ze geen manieren geleerd sjee ze eten met mond open praten met mond vol
Maar dan wel andere en betere.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
Van mij mag die muziek harder binnenkomen hoor.
Mensen met alleen maar luxe worden verwende nesten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef pullup het volgende:
Wonderlijk verschil met de DGK streams. Daa hadden ze de hele dag al alles en de feestjes werden vervolgens gewoon decadent. Hier zijn ze veel blijer met alleen wat bier en nootjes
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]zoekend bij de apps zie ik dat er een hele rits met orb beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zoek ik later nog wel uit![]()
Van ons nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
Pim is er toch nogquote:
Ze moet haar bek houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
Marielin: Ik had mezelf al opgeofferd (mbt slapen zonder slaapzak)
ik hoor liever wat de mensen zeggen, dus is wel goed zoquote:
Dit is meer fase 0 hoor!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Oxymorons het volgende:
Dacht dat we aan Fase II waren begonnen. Het enigste wat ik daar mee kan rijmen is de avond dat alle spullen ingeleverd moesten worden. Ook met alles wat er vandaag is gebeurt zitten we nog gewoon in Fase I.
Whoe to blame?: wij zelf natuurlijk want wij stemmen op de polls. We are in control en zorgen voor de luxe en prettige dingen die de Bunker binnen komen.
van mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
het shirt van pim komt er zo aan, met het geurtje van eline erop
Dus niet álle vrouwen zijn bi.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef NrTH het volgende:
Eline heeft Petra's handje weg moeten duwen 's nachts
Ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Elske6 het volgende:
ze hadden beter Eline die geheime opdracht kunnen geven, DAN hadden we pas een hok met herrie gehad.........
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
*wat dacht je van die nieuwe software update 3.0 (komt binnenkort) die is toch wel vreselijk geil niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat tegen de tijd dat mijn abo afgelopen is ie flink verbeterd is anders stap ik over naar een ander merk. ik mis teveel. (office, bluetooth, filmen, ..)
Ja, dan waren de gemoederen hier aardig verhit geraaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Elske6 het volgende:
ze hadden beter Eline die geheime opdracht kunnen geven, DAN hadden we pas een hok met herrie gehad.........
Ben het wel met je eens hoor, al vind ik het wel een hele verbetering in fase II dat er niet meer gedeeld mag worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Oxymorons het volgende:
Dacht dat we aan Fase II waren begonnen. Het enigste wat ik daar mee kan rijmen is de avond dat alle spullen ingeleverd moesten worden. Ook met alles wat er vandaag is gebeurt zitten we nog gewoon in Fase I.
Whoe to blame?: wij zelf natuurlijk want wij stemmen op de polls. We are in control en zorgen voor de luxe en prettige dingen die de Bunker binnen komen.
jah misschien krijgen wij z'n dark sight vanavond te zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef snetje het volgende:
de ouders van Pim kijken nu naar de streams met gekromde teennagels?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die regie moet iets alerter zijn en dan ook echt alles leveren wat marilin vraagt...
Dus nu moeten er als de wiedeweerga haar vriend, familie er in.... dat zei ze namelijk net.
Ikke welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef K_L het volgende:
Ik vind zelfs een blije Marielin niet meer leuk om naar te kijken
Ik moet bekennen dat ik me nu nog meer erger aan Marielin, dan met al haar gezeik. Ze voelt zich nu zó verheven en geweldig, dat ik er werkelijk onpasselijk van word.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef K_L het volgende:
Vind je het gek? Ze heeft haar fix en ze heeft voor morgen ook al sigaretten geregeld, dus die is tevreden.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef K_L het volgende:
ik vind haar meer op een junk lijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, al blijf ik het een kampmeisje vinden
quote:
dat heeft hij jammergenoeg nog niet door gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
Dat zou idd wel erge humor zijn, zodra Marielin iets roept wat ze zou willen of wensen... hoppa meteen door de strot douwenquote:
Het idee is goed (niet delen) maar, maakt met al het andere (polls) het spel niet significant anders/harder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, al vind ik het wel een hele verbetering in fase II dat er niet meer gedeeld mag worden.
Teiltje nodig?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me nu nog meer erger aan Marielin, dan met al haar gezeik. Ze voelt zich nu zó verheven en geweldig, dat ik er werkelijk onpasselijk van word.
Dat zou nu eens echt gaaf zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die regie moet iets alerter zijn en dan ook echt alles leveren wat marilin vraagt...
Dus nu moeten er als de wiedeweerga haar vriend, familie er in.... dat zei ze namelijk net.
Er is op dit moment geen woord tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Marrije het volgende:
Marielin overheerst nu wel, komt helemaal los. Eline blijft wat op de achtergrond.
nee, hij gooide het zo aan de kantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat heeft hij jammergenoeg nog niet door gehad
Precies. Zo kun je een heroïnejunk ook blij maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ze heeft haar fix en ze heeft voor morgen ook al sigaretten geregeld, dus die is tevreden.
you control the bunkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zou idd wel erge humor zijn, zodra Marielin iets roept wat ze zou willen of wensen... hoppa meteen door de strot douwen
En om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren graag!
Ja dit is van het gezeur ineens naar het andere irritante kant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Mevrouw is helemaal in the picture, kan bestellen wat ze wil.
Ze zit helemaal in haar hoofdrol
klopt, ik vind het ook nog veel te soft allemaal, maar ja, de meerderheid wil het zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:10 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Het idee is goed (niet delen) maar, maakt met al het andere (polls) het spel niet significant anders/harder.
you control the bunkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zou idd wel erge humor zijn, zodra Marielin iets roept wat ze zou willen of wensen... hoppa meteen door de strot douwen
dit is toch maar voor 1 dag? denk dat ze het met fase III veel zwaarder gaan krijgen en nog minder luxe is, en ook geen feestjes meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Ja dit is van het gezeur ineens naar het andere irritante kant.
dat gevoel had ik net ook even gelukkig heb ik daar nu niet meer zoveel last vanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me nu nog meer erger aan Marielin, dan met al haar gezeik. Ze voelt zich nu zó verheven en geweldig, dat ik er werkelijk onpasselijk van word.
Heeft ze het tenminste ook een dagje leuk gehad, in de bunker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Meneer Marrije krijgt goed slaag vannacht of niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, ik vind het ook nog veel te soft allemaal, maar ja, de meerderheid wil het zoWe zijn een roepende in de woestijn
Ik ben er zelfs voor om voor het volgende programma niet The Bunker maar The Disco als thema te nemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, ik vind het ook nog veel te soft allemaal, maar ja, de meerderheid wil het zoWe zijn een roepende in de woestijn
tis net Jeroen hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Vraag me alleen af of het bij die andere 3 gaat dagen dat er iets niet klopt eb ze eindelijk gaan klagen want dat maakt dat haar 24uurs opdracht niet is gelukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je hebt de streams uitgezet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat gevoel had ik net ook even gelukkig heb ik daar nu niet meer zoveel last van
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dan Meneer Marrije erg blij is met Marrijequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
Meneer Marrije krijgt goed slaag vannacht of niet?
Die weten het ALLANG! Maar ze gunnen het haar nog steeds.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of het bij die andere 3 gaat dagen dat er iets niet klopt eb ze eindelijk gaan klagen want dat maakt dat haar 24uurs opdracht niet is gelukt.
Dus hoezoooo groepsgevoel? laten ze dit over hun kant gaan? ze kon me wat.
jammer hè misschien dat de regie straks even kan bellen en het dan even door geeft aan een aangeschoten Pimquote:
Wat ben jij hard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dan Meneer Marrije erg blij is met Marrije
Bobbejaanlandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs voor om voor het volgende programma niet The Bunker maar The Disco als thema te nemen
Briljante FOK!dracht iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Nee daar heb je het mis, Jeroen zoekt die hoofdrol niet op, het maakt hem niks uit om een opdracht te verliezen. Hij vroeg net nog of ze een weekje zullen bijtekenen in The Bunker en weet je? volgens mij kan het hem helemaal niks schelen.quote:
Meneer Marije ook 'hard'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dan Meneer Marrije erg blij is met Marrije
Ik was inderdaad één van de weinigen die het wel vond kunnen dat Jeroen de boodschap over die overleden vriend in de bunker kreeg te horen (ipv boven) en ook één van de weinigen die vond dat er een konijn in de bunker geslacht moest worden om op te eten.quote:
Die indruk heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee daar heb je het mis, Jeroen zoekt die hoofdrol niet op, het maakt hem niks uit om een opdracht te verliezen. Hij vroeg net nog of ze een weekje zullen bijtekenen in The Bunker en weet je? volgens mij kan het hem helemaal niks schelen.
Zet de porta potti maar klaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
tja we weten hoe jeroen word met drank op
Groepsgevoel hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin weet niet hoe snel ze haar fles wijn op moet zuipen en dan maar gezellig mee te doen met de rest van de drank.
Lekkere sociale gedachte van haar.
Heb je ook een kattentas?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was inderdaad één van de weinigen die het wel vond kunnen dat Jeroen de boodschap over die overleden vriend in de bunker kreeg te horen (ipv boven) en ook één van de weinigen die vond dat er een konijn in de bunker geslacht moest worden om op te eten.
Sociaal en Marielin... dat rijmt nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin weet niet hoe snel ze haar fles wijn op moet zuipen en dan maar gezellig mee te doen met de rest van de drank.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
Als die muziek op mijjn feestje zo zacht staat, zet hem dan maar uit
Ik zelf socialer met een slok op !! Sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
ze is vast bang dat ze teveel heeft gezegd over de tandenborstels ofzo en dan niks meer krijgtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is juist dom van haar. Ze zou de fles moeten bewaren, dan kon ze er morgen nog van genieten. Dat zou pas een naaistreek zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
En daar heeft de bedenker van deze opdracht goed op ingespeeld, Hè Danny...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die weten het ALLANG! Maar ze gunnen het haar nog steeds.
ik wil nog wel wat horen van de gesprekken misschien komt er nog wat nieuws uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
dat gaat idd wel heel erg snel die wijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als jouw feestje te volgen was op de streams moest het ook zo zachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
iid, Bart heeft het niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:19 schreef kreeftje747 het volgende:
nu wat vette Apreskihits erin, en dan drankspelletjes.
Ah joh ze heeft nog een kwart fles te gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter heeft de fout gemaakt door te veel te zeuren volgens Marielin.
JML viert feest mee*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
Scheer die zeiksnorren eens af...
[ afbeelding ]
We hebben een feestje....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet alsof ik op die gesprekken zit te wachten, feesten wil ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als jouw feestje te volgen was op de streams moest het ook zo zacht
huhquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik vind het reteirritante muziek dus ik ben allang blijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet alsof ik op die gesprekken zit te wachten, feesten wil ik![]()
lijkt net een verjaardig't is weekend
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
Scheer die zeiksnorren eens af...
[ afbeelding ]
We hebben een feestje....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed plan !!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meid heeft haar kat vermoord en er een kek tasje van gemaakt.
dat is sneu, als die kat van ouderdom was overleden en je gebruikt de vacht dan voor je tas, ok, heb je m tenslotte altijd dicht bij jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meid heeft haar kat vermoord en er een kek tasje van gemaakt.
zal wel gebeuren als fase III ingaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef moha het volgende:
morgen moet de regie zeggen alle gewonnen spullen inleverendat is tenslotte ook bij Pim gebeurd
Nee, de ziekelijke uitbarsting van een andere oud-Fokker!quote:
klopt. en dreigen met vertrek, en huilen om sokken, en dreigen met geweld etc.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik heb geen naam genoemd in de opdracht hoor. die heeft de bunker zelf bedacht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En daar heeft de bedenker van deze opdracht goed op ingespeeld, Hè Danny...![]()
ja dat was bizar zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als je gisteren P&W gezien had wist je genoeg
Zou je 'm dan zelf villen en in lkaar naaien?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is sneu, als die kat van ouderdom was overleden en je gebruikt de vacht dan voor je tas, ok, heb je m tenslotte altijd dicht bij je
wat doe je achter je computer dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet alsof ik op die gesprekken zit te wachten, feesten wil ik![]()
lijkt net een verjaardig't is weekend
![]()
We missen ook Brian als DJquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het reteirritante muziek dus ik ben allang blij
Nou, die kat was nog gezond hoor, maar mevrouw is 'kunstenaar' en dit is dus toegepaste kunstquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is sneu, als die kat van ouderdom was overleden en je gebruikt de vacht dan voor je tas, ok, heb je m tenslotte altijd dicht bij je
oh datte.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, veel erger.
What to do with your cat?
Weet jij een leuk feestje? ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat doe je achter je computer dan?
de leukste feestje zijn buitenshuis
Poezenbeest was 5, en ze was te weinig thuis om goed voor het beest te kunnen zorgen... Wat doe je dan? Dan draai je het beest de nek om en maak je er een leuk tasje van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze vond toch dat haar kat depressief was? en dat ze daarom haar kat doodde om er een tas van te maken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die kat was nog gezond hoor, maar mevrouw is 'kunstenaar' en dit is dus toegepaste kunst
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. en dreigen met vertrek, en huilen om sokken, en dreigen met geweld etc.
ik heb marielin nog niet een keer horen roepen dat ze naar huis wil in ieder geval
[..]
ik heb geen naam genoemd in de opdracht hoor. die heeft de bunker zelf bedacht.
nee alsjeblieft niet, aan die wil ik niet meer herinnert worden, geef mij Huub dan maar als djquote:
Klopt, maar geeft niet, we zitten hier tóch in de twilight zonequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Deja vu... ging het gisteren niet ook al over die zieke kat die een mooi einde heeft gekregen?
dus geen poll...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. en dreigen met vertrek, en huilen om sokken, en dreigen met geweld etc.
ik heb marielin nog niet een keer horen roepen dat ze naar huis wil in ieder geval
[..]
ik heb geen naam genoemd in de opdracht hoor. die heeft de bunker zelf bedacht.
daar kan mn maag niet tegenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je 'm dan zelf villen en in lkaar naaien?
Ja, dat had dat poesje haar zelf verteldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze vond toch dat haar kat depressief was? en dat ze daarom haar kat doodde om er een tas van te maken?
Ja je zet um toch niet buiten de deurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Poezenbeest was 5, en ze was te weinig thuis om goed voor het beest te kunnen zorgen... Wat doe je dan? Dan draai je het beest de nek om en maak je er een leuk tasje van.
Zo zei ze het gisteren idd. Maar destijds schreef ze iets heel anders hier op Fok! Toen schreef ze dat ze te weinig thuis kon zijn om voor het beest te zorgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Deja vu... ging het gisteren niet ook al over die zieke kat die een mooi einde heeft gekregen?
goodies jeansquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Waar staat dat GD voor, op Marielins riem?
Godverdomme?
feestje zat toch, ik was vorige week nog aan het bar hopsen en al het leukigheid van de stream gemistquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet jij een leuk feestje? ik hou me aanbevolen
Heeeeequote:
Nee, je brengt zo'n beest dan naar het asiel, of je belt de dierenbescherming om een geschikt huis voor je kat te vinden.quote:
Ja daaaaaaaaaaaaggg zo heb je er nog wat aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, je brengt zo'n beest dan naar het asiel, of je belt de dierenbescherming om een geschikt huis voor je kat te vinden.
sorry voor de offtopicquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Dan wel iets wat ook leuk is om te zien, of mee te denkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
er komt een quick poll op de site of er een spelletje de bunker in moet
(die zit in de FOK! pot)
Wat een vals kreng, mevrouw gaat alleen maar voor de hoofdrol en heeft niet in de gaten hoe ontieglijk irritant ze kan zijn, Krijgt ze kritiek dan haalt ze ook een ander erbij. Nee Marielin het gaat over jou.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef Tessio het volgende:
Jeroen wrijft het Marielin nog even in, die kop van haar meteen.![]()
marielin meteen in de aanval, maar Eline bla bla
Jij pragmaticusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaggg zo heb je er nog wat aan
iig geen kroegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
feestje zat toch, ik was vorige week nog aan het bar hopsen en al het leukigheid van de stream gemist![]()
waar hou je van dan?
heb het gezien,,laat maar zitten verder, ik wordt een beetje misselijk, gek wijfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als je gisteren P&W gezien had wist je genoeg
Hoes't meis (Marielin fan hier)quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Kan Soury met haar smerige kutopmerkingen een ban krijgen?
Dank u.
JIj bent wreed!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaggg zo heb je er nog wat aan
echt hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een vals kreng, mevrouw gaat alleen maar voor de hoofdrol en heeft niet in de gaten hoe ontieglijk irritant ze kan zijn, Krijgt ze kritiek dan haalt ze ook een ander erbij. Nee Marielin het gaat over jou.
Ze zou toch 10 sigaretten overlaten voor morgen, wist wel dat dat niet zou lukken, gaat ze weer om nieuwe vragen. hahaha die camera, linksrechts, boven, onder
Ik heb op Ja gestemdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
er komt een quick poll op de site of er een spelletje de bunker in moet
(die zit in de FOK! pot)
stoeltjes stapelen, soort jenga achtig ietsquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Kan Soury met haar smerige kutopmerkingen een ban krijgen?
Dank u.
moeten ze wel zelf die regel bedenkenquote:
quote:
Hmm het ene klinkt iets uitnodigender dan het andere..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stoeltjes stapelen, soort jenga achtig iets
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ben lekker bijgekomen en nu gaat ie top!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, ze heeft d'r medicijnen nog niet gehad vandaag
Alweer klaar om terug de bunker in te gaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
spelletje is okay, maar ik wil wel dat het een vunzig spelletje is nu ik de tieten van marielin heb gezienquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
Ja Marielin vertel het nog een keer
NOG EEN KEEEEEEER
20x is niet genoeg! moooore
Je gaat er weer met frisse moed tegenaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent. Wat vind je ervan ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
U kunt zich beklagen bij de INFOBALIEquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
Ja Marielin vertel het nog een keer
NOG EEN KEEEEEEER
20x is niet genoeg! moooore
ik zou het zo over doen!! ben een stuk wijzer geworden en heb naast de k*** gevoelens ook heel veel lol gehad, dus ja!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alweer klaar om terug de bunker in te gaan?
Nou, zo moeilijk is deze opdracht niet, gewoon alles bestellen wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:34 schreef Rica het volgende:
Marielin doet het geweldig![]()
Ideale "agent" voor deze opdracht.
Sowieso, ze was de regie zelfs te snel af met de tandenborstels.![]()
Dementor: harde garantie dat het een zuipspelletje is aub!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef NrTH het volgende:
Spelletje The Bunker in?
»Ja, dat mag nu nog wel 7 Votes
»Nee, Fase 2 is Fase 2 0 Votes
»Poll sluit 15 mei 21:45 uur
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is deze opdracht niet, gewoon alles bestellen eisen wat je lekker vindt.
Hij jheeft smaakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haar vriend had geschreven dat het dansen de vorige keer zo goed bevallen was bij de streamers...
Dus aanschouw dit voorspelbare gedrag!
Meteen en direct!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef snetje het volgende:
hoeveel mankracht hebben ze boven klaar staan? ben nl heel benieuwd wat Marilien nog meer gaat vragen... en alles moet natuurlijk wel geleverd worden he
Luister en huiver ... Dit is internetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:41 schreef moha het volgende:
straks roept ze weer niet op youtube zetten hoor pff wat een aandacht trekker is die junk
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik zou het zo over doen!! ben een stuk wijzer geworden en heb naast de k*** gevoelens ook heel veel lol gehad, dus ja!!
Dan moet er wel sterke drank inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dementor: harde garantie dat het een zuipspelletje is aub!
Neem de dingen mee waar je wat aan hebt en laat de rest gewoon voor wat het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik zou het zo over doen!! ben een stuk wijzer geworden en heb naast de k*** gevoelens ook heel veel lol gehad, dus ja!!
Hier willen ze naar verhalen luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |