ja, dat wordt weer gewaardeerd nuquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
dat men zo blij kan zijn met een paar blikjes bier en 2 zakken chips
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:
vooral Eline geniet zichtbaarquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Geen idee wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat kan die Jeroen eten zeg!
Hij werkt die chips naar binnen like there's no tomorrow
Handigquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, daarom koos ze natuurlijk ook die vermaarde artiest uit.
22.00 uur!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Het wordt geen latertje vanavond: die zijn om 11 uur allemaal lam.
dan kunnen ze een uurtje langer slapen vanavondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat tegen de tijd dat mijn abo afgelopen is ie flink verbeterd is anders stap ik over naar een ander merk. ik mis teveel. (office, bluetooth, filmen, ..)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
geloof mij ik wil mijn telefoon voor geen goud meer kwijt, dan maar een minpuntje
Als ze maar lam zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Flikker op zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Jacquelineh het volgende:
Hebben ze geen manieren geleerd sjee ze eten met mond open praten met mond vol
Maar dan wel andere en betere.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
Van mij mag die muziek harder binnenkomen hoor.
Mensen met alleen maar luxe worden verwende nesten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef pullup het volgende:
Wonderlijk verschil met de DGK streams. Daa hadden ze de hele dag al alles en de feestjes werden vervolgens gewoon decadent. Hier zijn ze veel blijer met alleen wat bier en nootjes
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]zoekend bij de apps zie ik dat er een hele rits met orb beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zoek ik later nog wel uit![]()
Van ons nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
Pim is er toch nogquote:
Ze moet haar bek houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
Marielin: Ik had mezelf al opgeofferd (mbt slapen zonder slaapzak)
ik hoor liever wat de mensen zeggen, dus is wel goed zoquote:
Dit is meer fase 0 hoor!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Oxymorons het volgende:
Dacht dat we aan Fase II waren begonnen. Het enigste wat ik daar mee kan rijmen is de avond dat alle spullen ingeleverd moesten worden. Ook met alles wat er vandaag is gebeurt zitten we nog gewoon in Fase I.
Whoe to blame?: wij zelf natuurlijk want wij stemmen op de polls. We are in control en zorgen voor de luxe en prettige dingen die de Bunker binnen komen.
van mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
het shirt van pim komt er zo aan, met het geurtje van eline erop
Dus niet álle vrouwen zijn bi.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef NrTH het volgende:
Eline heeft Petra's handje weg moeten duwen 's nachts
Ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Elske6 het volgende:
ze hadden beter Eline die geheime opdracht kunnen geven, DAN hadden we pas een hok met herrie gehad.........
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
het shirt van pim komt er zo aan, met het geurtje van eline erop
*wat dacht je van die nieuwe software update 3.0 (komt binnenkort) die is toch wel vreselijk geil niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat tegen de tijd dat mijn abo afgelopen is ie flink verbeterd is anders stap ik over naar een ander merk. ik mis teveel. (office, bluetooth, filmen, ..)
Ja, dan waren de gemoederen hier aardig verhit geraaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Elske6 het volgende:
ze hadden beter Eline die geheime opdracht kunnen geven, DAN hadden we pas een hok met herrie gehad.........
Ben het wel met je eens hoor, al vind ik het wel een hele verbetering in fase II dat er niet meer gedeeld mag worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Oxymorons het volgende:
Dacht dat we aan Fase II waren begonnen. Het enigste wat ik daar mee kan rijmen is de avond dat alle spullen ingeleverd moesten worden. Ook met alles wat er vandaag is gebeurt zitten we nog gewoon in Fase I.
Whoe to blame?: wij zelf natuurlijk want wij stemmen op de polls. We are in control en zorgen voor de luxe en prettige dingen die de Bunker binnen komen.
jah misschien krijgen wij z'n dark sight vanavond te zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef snetje het volgende:
de ouders van Pim kijken nu naar de streams met gekromde teennagels?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die regie moet iets alerter zijn en dan ook echt alles leveren wat marilin vraagt...
Dus nu moeten er als de wiedeweerga haar vriend, familie er in.... dat zei ze namelijk net.
Ikke welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef K_L het volgende:
Ik vind zelfs een blije Marielin niet meer leuk om naar te kijken
Ik moet bekennen dat ik me nu nog meer erger aan Marielin, dan met al haar gezeik. Ze voelt zich nu zó verheven en geweldig, dat ik er werkelijk onpasselijk van word.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef K_L het volgende:
Vind je het gek? Ze heeft haar fix en ze heeft voor morgen ook al sigaretten geregeld, dus die is tevreden.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef K_L het volgende:
ik vind haar meer op een junk lijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, al blijf ik het een kampmeisje vinden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |